Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoivatko vanhempasi autokoulusi? Maksatko omien lastesi autokoulun?

Vierailija
02.05.2014 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat prätkäkorttini, olin kyllä jo aikuinen, mutta opiskelija. B-kortin maksoin itse.

Vierailija
2/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja maksan kyllä lasteni kortit sitten, kun se on ajankohtaista.

 

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät maksaneet. Minä maksan kylläkin omien lapsieni autokoulun. Ostan autonkin jos on siihen varaa (toivottavasti on.)

Vierailija
4/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joo.

Vierailija
5/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi ja aion maksaa

Vierailija
6/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät maksaneet mitään muutakaan. Lapsilleni maksetaan, kun taida olla juuri muuta perintöä annettavaksi kuin sellaiset eväät elämään, että tulevat omillaan toimeen. Ajokortti on käytännössä välttämätön, jos aikoo asua näillä seuduilla ja käydä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat ja aion maksaa, jos lapseni kortin haluaa.

Vierailija
8/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat 1/3 ja loput säästin itse. Tosin olin kesätöissä 13 v alkaen ja tuttujen lapsia hoidin talvisin viikonloppuina eli eipä tuo ollut mikään iso juttu.

 

En maksa lapseni ajokorttia, koska isovanhemmat ovat luvanneet sen maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat maksaneet, mutten mennyt autokouluun. Silloin se oli tosi paljon halvempi kuin nykyään.

Jos hinnat kallistuvat edelleen niin en usko, että mulla on taloudellisesti mitään mahdollisuuksia maksaa lapselleni autokoulua ellen koe jotain äkkirikastumista.

Vierailija
10/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat maksaneet mutta en halunnut autokouluun mutta minä maksan autokoulun ja on nyt aloittanut. On vaan 1 lapsi, jaksaa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät maksaneet. Aion itse osallistua lapseni autokoulukustannuksiin, mutta aikuisen nuoren on hyvä jo ymmärtää, että kalliita investointeja varten joutuu tekemän työtä, joten oletan hänenkin maksavan osan autokoulusta.

 

Tai sitten muutun pehmoksi ja maksan koko lystin vaikka 18v lahjana hänelle. :)

Vierailija
12/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat. Todennäköisesti maksamme lasten autokoulut. Onneksi mies on hyvä opettaja, päästään vähän halvemmalla opetusluvalla kun on iso lapsikatras. Ajokortti on kuitenkin hyvä olla olemassa tulevaisuutta varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat. Asuimme syrjässä, sen jälkeen kävin kaupassa, vein pikkuveljeä harrastuksiin ynnä omat menot. Helpotti vanhempien ajelua. Ja maksan.

Vierailija
14/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat. Koen, että pakkohan minunkin on maksaa. Se on periaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin itse omani.

Omien lasten autokouluista maksetaan puolet. Toisen puolen lapset maksavat itse, tosin isovanhemmat ovat luvanneet auttaa siinä.

 

Vierailija
16/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni maksoi jokaisen lapsenlapsen autokoulut .

Vierailija
17/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni opetti minut ajamaan ulkomailla asuessamme ja esikoisemme istuessa takapenkillä. Autokoulu ei siis maksanut juuri muuta kuin toimistokuluja. En usko, että maksan kolmen lapseni autokouluja ainakaan kokonaan. Jos haluavat kortin, pitää sen eteen säästää tai sitten ovat ilman.

Vierailija
18/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät, ei ollut varaa.

Maksan lasteni autokoulut, jos siihen on varaa, todennäköisesti on ellei tule jotain suurta taloudellista takaiskua.

Vierailija
19/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat, tai käytännössä isä opetti minut ajamaan opetusluvalla. Ja maksetaan lasten autokoulut ainakaan.

Vierailija
20/38 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vanhempani maksoi.Toinen kitupiikki ei maksellut koskaan mitään. Varmasti maksan omille lapsilleni ajokortin ja muutakin niin kuin varojeni mukaan on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme