Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata ystävälle WhatsAppista?

Vierailija
26.03.2014 |

Miten saisin loputkin kaverit ja sukulaiset käyttämään WhotsAppia? Vai luulevatko, että olen köyhä jos pyydän käyttämään.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ladatkaas luuriinne toi WhatsApp, se on kätevä systeemi."

Vierailija
2/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddddddd voi jumaaaaaaa

Vierailija
4/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No sanot vain, että hei whatsapin kautta pystyy laittaan ilmaseksi viestejä ym, lataa säkin se!

 

Tuollaisia ajatuksia, että luuleeko joku köyhäksi sit, miettii yleensä ne jotka on joskus olleet köyhiä tai ovat tällä hetkellä. Normaali- ja hyvätuloset sen sijaan automaattisesti ottaa sen joka tuottaa enemmän säästöä, koska olisi tyhmää maksaa jostain, minkä voi saada ilmaiseksi. No tää on vähän ohis, mutta tulipa mieleen!

Vierailija
5/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loukkaantuisin verisesti tuollaisesta ehdotuksesta. Minä olen ollut Soneran asiakas jo vuodesta 1994, enkä ole uusinut liittymääni mitenkään. Maksan siis edelleen 12 markkaa per tekstiviesti, enkä todellakaan halua mitään ilmaiseksi. 

Vierailija
6/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kivaa kamua sain mukaan! Pitäs melkein saada provisioo uusista jäsenistä ;)

Voiskin laittaa nyt näille viestin et sihautetaanko viikonloppuna sandelssit auki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin läheinen näiden "ystävien" tai sukulaisten kanssa kun mietit miten tuollaista kehtaisi kysyä?

Vierailija
8/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, älä nyt hyvä nainen mene nolaamaan itseäs! Kukaan itseään kunnioittava ei tolle WhOtsAppin tielle lähde!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät luopua yksityisyydestään. Whatsappittomuus voi olla tietoinen valinta.

Vierailija
10/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:48"]

kaikki eivät luopua yksityisyydestään. Whatsappittomuus voi olla tietoinen valinta.

[/quote]

 

Miten whatsapp on pois sun yksityisyydestä? :D

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/70 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos ostat mulle uuden puhelimen (nykyinen on vuodelta 2003)

Vierailija
12/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko ihmisen välistä kommunikointia edes mitata rahassa." M. Gandhi   <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:48"]

kaikki eivät luopua yksityisyydestään. Whatsappittomuus voi olla tietoinen valinta.

[/quote]

 

Miten whatsapp on pois sun yksityisyydestä? :D

 

[/quote]

Kaikki whatsapp viestit ja puhelinnumerot on facebookilla -> eli voivat käyttää esim mainosten kohdentamiseen. Kohta rävähtää tekstiviesti puhelimeen: Mansentaako syöpäsi? Osta nyt piristyslääkettä tästä!

 

Siirtykää telegram käyttäjiksi, on ihan sama, mutta ilmainen ja et luovuta puhelinnumeroasi mainostajien käyttöön.

[/quote] En mä edes ole fb:ssä vaikka whatsappia käytänkin...

Vierailija
14/70 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen numeronäppäinpuhelin, vaikka olen 35-v. Ei kiinnosta whatsappit tai muutkaan sovellutukset. Tekstari on nopea lähettää, jos tulee sellainen tilanne, ettei voi soittaa tai laittaa meiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/70 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettänyt tänä vappuna yhtään TEKSTIviestiä. Joten eiköhän niiden aika nyt ole sitten ohi.

Vierailija
16/70 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatap muuten hyvä, mut en voi pitää puhelimessa koko ajan nettiä päällä, kun syö hirveästi akkua. Siksi en saa whatsappviestejä IRT, usein vasta tuntien päästä, samalla kun käyn Facessa yms.

Vierailija
17/70 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nokiassa (asha) on oma näppäin whats appille, että eiköhän nokiakin oo tajunnut mitä kautta ihmiset nykyään viestittelee. Et ostapa tämmönen halpa luuri kavereilleskin.

Vierailija
18/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todella kylläkin juuri minäkin sellaisen puhelimen jossa on qwerty näppäimistö. Mutta ei ollut kaupassa. "Siirry nyky aikaan" sanoi kloppi.

Vierailija
19/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Whatsappia vain lasten kanssa viestitellessä. Muuten ärsyttää, jos joku muu laittaa sitä kautta viestiä.

Vierailija
20/70 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähes 60v käyvät vanhempani ovat tajunneet kuinka kätevä whatsi on tekstareishin verrattuna on siinä pakko olla joku taika olemassa. Jenkkikaverit ovat vähän liikaa vielä iMSG maailmassa mikä tuntuu tosi kankeelta vaikka ilmainen sekin on. Ja joo, työpaikan luuri ja liittymä ettei tarvi siitäkään spennata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän