Lue keskustelun säännöt.
Valmistuin tänään lentokapteeniksi ja aloitan työt Boeing 747-8:lla
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lentokapteeniksi ei valmistuta. Se on duuni, jonka lentäjä voi saada muutaman perämiesvuoden jälkeen.
Muuten kiva, mutta sä olet kyllä ap 15v. poika. Menepäs takas nukkumaan ja jatka haaveilua. Nyt on kesäloma, niin saa nukkua pidempään.
Terv. Mammasi
Vierailija kirjoitti:
Lentokapteeniksi ei valmistuta. Se on duuni, jonka lentäjä voi saada muutaman perämiesvuoden jälkeen.
😂😂😂😂😂👍
Ap, ole ihan mitä vain ja milloin vain. Tsemppiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäpäs olen avaruusrakettien legoinsinööri, hah!
Aletaan seukkaamaan ja mennään naimisiin! M67
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö siinä Microsoftin lentosimulaattorissa pysty suorittamaan kapteenin tutkinnon?
Muutan Venäjälle Krasnojarskin koneenrakennustehtaalle, palkka n. 17 000 €/kk. Rakettiteknologian pääinsinööriksi.