Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet aina kysyy ”onko tatskoja” Tinderissä, haluaako ne että naisella on?

Vierailija
12.12.2020 |

Miten on

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskoista kyseleminen tekee lapsellisen vaikutelman. Itsellä ei niitä ole mutta muutaman tatuoinnin olemassaolo ei kyllä merkkaisi sitä eikä tätä. Aivan yhdentekevää. Yltympäriinsä itsensä tatuoineet eri juttu sitten mutta senhän näkisi jo kuvastakin.

Vierailija
122/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskoista kyseleminen tekee lapsellisen vaikutelman. Itsellä ei niitä ole mutta muutaman tatuoinnin olemassaolo ei kyllä merkkaisi sitä eikä tätä. Aivan yhdentekevää. Yltympäriinsä itsensä tatuoineet eri juttu sitten mutta senhän näkisi jo kuvastakin.

Lapsellista on söhriä ihoaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ketju kääntyi yhtäkkiä koulutuksen haukkumiseen?

Vierailija
124/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi mennä näin tunteisiin joku ihmisten itsensä omasta tahdosta itsensä tatuoiminen :D on mullakin lähipiirissä ihmisiä, jotka ovat tatuointeja ottaneet. Eivät välttämättä omaa silmää miellytä, mutta eipä niitä minulle ole tehtykään. Kyllä voi mielen pahoittaa asiasta kuin asiasta voi jösses.. hankkikaa ihmiset sisältöä elämään.

Vierailija
125/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

😂 missä päin tuollaisia kysellään.

Ainakaan täällä Helsingissä ei yksikään kaverini tykkää naisten tatskoista.

Kertoo sinusta ja sinun kavereistasi. Ei yleisesti Helsinkiläisistä.

Vierailija
126/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtään tatuointeja, mutta luomia on varmasti satamäärin. Onko se parempi?

Vierailija
127/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?" 

Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.

Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta. 

Hohhoijaa. 

Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.

Taas tätä naisten liibalaabaa.

Miten hän elää elämäänsä = työ ja ammatti = palkkataso = miehen status.

Selittäkää maailman tappiin asti sitä syvällisyyttänne, totuus ei pala tulessakaan

Jaa. No voit tottakai pitää käsityksesi. Yhdenkään netissä tapaamani kanssa en kyllä ole keskustellut työstä, ammatista tai palkoista. Sen verran vaan, että millä alalla ollaan, muttei mitenkään sen tarkemmin. Mikä siinä nyt on, ettet suostu uskomaan, ettei mua kiinnosta miehen palkka? 

Niin eli sä näet sen syvän henkisen yhteyden pinnallisuuteen perustuvassa panosovelluksessa niistä miesten kuvista, ennen kuin edes mätsäät niiden kanssa? 

Really? 

Ei tietenkään. Syvällinen yhteys selviää vasta sitten kun tutustutaan. Mutta kun viestitellään, niin kyllä siitä saa käsityksen, vaikutetaanko siltä, että meillä voisi olla jotain yhteistä ja että voisi synkata livenä. Viestitellessä käy kuitenkin ilmi, miten hyvin juttelu kirjoitellessa sujuu, ja esim. juuri se, mistä asioista kumpikin haluaa kirjoitella, kertoo jotain. Menen tapaamaan ihmisiä, jotka vaikuttavat lupaavalta. Ekoilla treffeillä sitten selviää se, synkkaako meillä livenä, eli kannattaako alkaa tutustua enemmän ja voisiko jopa olla sitä kemiaa ja kipinää.

Rautalankaa = olet mielestäsi ei-pinnallinen ja syvällinen, henkinen ihminen.

Haet kuitenkin seuraa pelkän ulkonäön perusteella panosovelluksesta.

Joko meni jakeluun? 

En ole väittänyt olevani "henkinen ihminen". Ja itse asiassa en hae seuraa ulkonäön perusteella. Vaan haen seuraa kokonaisuuden perusteella. Ja kyllä, siihen kuuluu ulkonäkö myös.  Mutta pelkkä ulkonäkö ei riitä. En ole muistaakseni missään vaiheessa väittänytkään, etteikö ulkonäöllä ole väliä, vaan tämä vänkääminen lähti siitä, kun kerroin, että tuloilla, ammatilla tai statuksella ei ole väliä. Minua kiinnostaa oikeastaan vaan se, onko yhteensopivuutta ja vetovoimaa. Ja kyllä seksuaalisessa vetovoimassa ulkonäöllä on merkitystä. Minulle ainakin.

Vierailija
128/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?" 

Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.

Haluaako joku avata, miksi naisilla on niin voimakas mies/lapsi-dikotomia? Jos miehellä on mikä tahansa ominaisuus/mielipide josta nainen ei pidä, niin mies alennetaan heti lapseksi. Jos minä luonnehtisin heti naisia kakaroiksi heti kun jokin ei mene oman mielen mukaan, paskamyrsky olisi taattu.

Eihän tässä siitä ole kyse. Ihan samalla lailla minusta on lapsellista, jos nainen esittää vastaavantyyppisiä kysymyksiä, mutta tässä ketjussa ei ollut nyt lesbojutut aiheena. Taisin itse kyllä aika selkeästi perustella miksi tuollaiset kysymykset "onko tatskoja?" tekevät minusta keskenkasvuisen vaikutelman. En kuitenkaan ole väittänytkään kaikkien miesten vaikuttavan keskenkasvuisilta.

Ja siis tässähän ei ole kyse siitä, ettenkö pitäisi siitä mielipiteestä, jos joku ei tykkää tatuoinneista. En nimittäin tykkää niistä itsekään, enkä ikinä ottaisi tatuointia. (Tosin itselleni ei tatuointi olisi kynnyskysymys muuten kiinnostavan ihmisen kohdalla.) Eli minulle on ihan ok, jos mies ei halua naisella olevan tatuointia. Mutta tuollainen tapa kysyä asiasta deittailun alkumetreillä kuulostaa vaan siltä, että lähtökohdat ihmissuhteelle ovat ihan eri kuin minulla. Ja minusta sujuva kommunikointi ei vaan ole nippelitiedon kyselyä.

Vierailija
129/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta- peikkojen nainen on: max 25- vuotias, kaunis, hoikka, idotissinen, pitkähiuksinen, mekkoon pukeutuva henkilö. Muut ovat ei- naisia

Vierailija
130/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta- peikkojen nainen on: max 25- vuotias, kaunis, hoikka, idotissinen, pitkähiuksinen, mekkoon pukeutuva henkilö. Muut ovat ei- naisia

juu. eikä tietenkään töhrittyä ihoa ja jotain rautalankoja tökittynä ihon läpi.

Vierailija
131/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halua

Miksi näin paljon tykkäyksiä? Ite tykkään tatuoinneista. M26

Vierailija
132/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana herrasmiehenä voin kyllä todeta, että pääsosalle miehistä tatuoinnit on totaalisen OFF, ja tuon olen myös omalle tyttärellä kertonut. Ei siinä joku pieni tatuointi voi olla hieno, mutta myös oma kokemukseni naisista parinkymmenen vuoden kokemuksella on, että jos ottaa yhden tatuoinnin, niin ottaa myös niitä lisää, ja omassa tuttavapiirissa on 100%.sesti käynyt noin, että tatuoinnit vaan lisääntyvät, eli siksi miesten mielestä tuo yksi tatuointikin voi olla OFF.

Vierailija
133/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka varmistaa ettei naisella ole tatuointeja, on jäätävä turn off - pelle.

T. Tatuoimaton nainen, joka arvostaa sosiaalista älykkyyttä

Vierailija
134/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vanhempana herrasmiehenä voin kyllä todeta, että pääsosalle miehistä tatuoinnit on totaalisen OFF, ja tuon olen myös omalle tyttärellä kertonut. Ei siinä joku pieni tatuointi voi olla hieno, mutta myös oma kokemukseni naisista parinkymmenen vuoden kokemuksella on, että jos ottaa yhden tatuoinnin, niin ottaa myös niitä lisää, ja omassa tuttavapiirissa on 100%.sesti käynyt noin, että tatuoinnit vaan lisääntyvät, eli siksi miesten mielestä tuo yksi tatuointikin voi olla OFF.

Oletko oikeasti sanonut jotain typerää omalle tyttärellesi? Jos olisin sun tytär, pitäisin sulle vakavan puhuttelun. Olet sovinisti, vaikka et itse näe asiaa niin. Muiden tyyli ei kuulu sinulle. Älä selitä tuollaista paskaa tyttärellesi.

Vierailija
135/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat huonolta isältä. Itse en haluaisi kuulla ulkonäkövinkkejä omalta isäpapalta, hei haloo. Ootko ihan idiootti?

Vierailija
136/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua sovinistista miestä. Mulla on tatuointeja, jotka nimenomaan kaunistaa ja vahvistaa mun tyyliä. Liberaalit miehet on mun juttu.

Vierailija
137/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti on puhunut, amen. Toivottavasti tyttärelläsi on omat aivot, joilla ajatella. Oot todella nolo "isä".

Vierailija
138/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sovinistit vaativat tatuoimattomuutta naisilta. Eihän tollasessa kriteerissä ole mitään järkeä: tatuointi on pelkkä kuva iholla. Tatuoinnit kertovat vahvasta tyylistä, jota pelkurimiehet pelkäävät.