Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet aina kysyy ”onko tatskoja” Tinderissä, haluaako ne että naisella on?

Vierailija
12.12.2020 |

Miten on

Kommentit (138)

61/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ymmärtänyt tätä tatuointivillitystä. Ne jotka sen haluavat niin ottakoon, arvostan sinänsä monimuotoisuutta.

Uimahallin saunassa ihmettelen kuinka monilla on. Ja nyt sitten tämä Naked attraction -ohjelmakin todistaa että monet nuoret ja kauniitkin ihmiset haluavat pilata ulkonäköänsä hullunkurisilla kuvioilla.

Itse en aio koskaan ottaa yhtäkään tatuointia, en edes pientä. Luonnollinen iho on mielestäni parasta. Me luomut ollaan varmaan kohta vähemmistönä - se sopiikin minulle!

Vierailija
62/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?" 

Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.

Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta. 

Hohhoijaa. 

Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.

Ei mies leveile vaan kysyt mitä tekee työksi. Mies vastaa ”myyntijohtaja pörssifirmassa” ja kuvassa purjeveneellään. Ja sinulla pikkuhousut on märkänä :)

En ole tuo aiempi, mutta purjevene?! Ei kiinnosta kyllä ollenkaan. Tulee mieleen että pitäisi olla jäätymässä siellä paatilla vähän väliä. Kun omistaa itse tarpeeksi materiaa ja elättää itsensä omilla tuloillaan, niin en näe syytä miksi pitäisi syttyä joistain myyntijohtajista sen enempää. Toki jos hän on ihmisenä sytyttävä niin sitten.

Itse asiassa minulle tulisi purjeveneestä vähän samanlainen fiilis. Tykkään kyllä ulkoilustakin, mutta en esim. halua ottaa aurinkoa, ja yleensä tuollainen purjehtiminen tarkoittaa juuri hillitöntä ihonsa kärventämistä. Ja en ole niin ulkoilmaihminen kuitenkaan, että jaksaisin tuollaista harrastaa. Tulisi ehkä vähän sellainen olo, että ollaan liian erilaisia.

Ja myyntijohtaja kuulostaisi kyllä liian työkeskeiseltä minun makuuni. En jaksa uraihmisiä, enkä suhteeseen haluaisi sellaisen kanssa, koska aika usein se tarkoittaa, että joko itsekin pitäisi olla urakeskeinen, tai sitten pitäisi itse uhrautua ja olla valmis tukemaan ja panostamaan sen toisen uraan. En halua sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei multakaan ole koskaan kysytty.

Itse en tapaile tatuoimattomia miehiä. Mitä enempi, sen parempi!

Win win tilanne molempien kannalta.

Vierailija
64/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan kysytty, taitaa olla keksitty aloitus.

Maksulliset naiset kertoo ilmossaa tatskatilanteen heti koska se on asia joka kiinnostaa miehiä. Ja kukaan ei etsi tatskattua vaan sitä vähän tatskattua :)

Vierailija
65/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mies, joka kysyy noin pinnallisia? Ei ketään fiksua tatuoitua tai tatuoimatonta!!!! Mitäseuraavaksi? Ovatko rintasi aidot vai silikonia? Sheivaus vai laser? Tekoripset vai omat? 🤮🤮

Tinder onkin niin syvällinen ja henkinen sovellus, siellä ei ole yhtään pinnallista ihmistä.

Hymiösikin kertovat sinun olevan HYVIN älykäs ihminen. NOT. 

Vierailija
66/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?" 

Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.

Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta. 

Hohhoijaa. 

Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.

Taas tätä naisten liibalaabaa.

Miten hän elää elämäänsä = työ ja ammatti = palkkataso = miehen status.

Selittäkää maailman tappiin asti sitä syvällisyyttänne, totuus ei pala tulessakaan

Alapeukkujen määrä korreloi aina naisten kiukun määrää, kun aletaan puhumaan totuuksia =D 

Vierailija
67/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointihullu taas vauhdissa. Eikö sinulla soita mitään hälytyskelloja, kun spämmäät itsellesi vastaillen kymmeniä viestejä aiheesta, joka ei kiinnosta kirjaimellisesti ketään muuta?

Vierailija
68/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole ikinä kysytty. Tinderissä säännöllisen epäsäännöllisesti pyörinyt 18-27-vuotiaana ja mätsejä yhteensä tuhansia, keskusteluja satoja.

Sulla varmaan on tatskat kun et kelvannut kenellekään.

Vierailija
69/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei me naiset ei olla niinku yhtää pinnallisii, mut me ny vaan etitään miehii pinnallisesta kuvasovelluksesta. Siellä me niinku kiinnostutaa miesten syvällisyydest ja henkisyydestä. Ne tulee kyl ilmi niin ku niist kuvist ni sit voi mätsää. Miehet ei vaan niinku tajuu"

Vierailija
70/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa mies, joka kysyy noin pinnallisia? Ei ketään fiksua tatuoitua tai tatuoimatonta!!!! Mitäseuraavaksi? Ovatko rintasi aidot vai silikonia? Sheivaus vai laser? Tekoripset vai omat? 🤮🤮

Tinder onkin niin syvällinen ja henkinen sovellus, siellä ei ole yhtään pinnallista ihmistä.

Ja kuka käyttää sanaa not kapitaaleilla? Vauvapalstan provoilija-naisilla on elämäntehtävänä vain sättiä tai polkea muita naisia ja ennen kaikkea miellyttää miehiä. Keskustelun avaus ja kommenttisi ovat palstan peruskauraa. Tai siis kuraa.

Vierailija
71/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

😂 missä päin tuollaisia kysellään.

Ainakaan täällä Helsingissä ei yksikään kaverini tykkää naisten tatskoista.

Maaseudulla niin vähän naisia ettei voi valkata tatskojen perusteella

PIllu se on tatuoidullakin.

Ja pillun saantikin tatuoidulta on varmaa.

Vierailija
72/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on muuten kelvollinen, voin kustantaa tatuoinnin poiston. Ei ylitsepääsemätön ongelma, mutta kohteliasta kertoa etukäteen. Ymmärrän että monet on teininä sekoilleet yhtä sun toista.

Vierailija
73/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko juotua eilen liikaa? Joogaa vähän

Vierailija
74/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kirjoitti:

Jos nainen on muuten kelvollinen, voin kustantaa tatuoinnin poiston. Ei ylitsepääsemätön ongelma, mutta kohteliasta kertoa etukäteen. Ymmärrän että monet on teininä sekoilleet yhtä sun toista.

Ai miten herrasmiesmäistä. Minä voin kustantaa miehelle riippuluomien laseroinnin ja hiustensiirron verääntyvälle hiusrajalle, sillä muutenhan suhteesta ei tule mitään.

Vierailija
75/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneista tulee aina mieleen yh-pubiruusu, jolla shokkiväritukka, suttuiset ripsipidennykset ja ne kynnet. 

Vierailija
76/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ne joilla on, jotenkin "helpompia"...

Vierailija
77/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän töykeää kysellä suoraan. Tatuoinnit laskee pisteitä kyllä aika reilusti ja niiden olemassaolon voi yleensä päätellä naisesta muutoinkin.

Vierailija
78/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi halutakin, että tatuointeja on, mutta kyllä ne suurimmalle osalle miehistä ovat vaan miinus. Aika isokin sellainen.

Vierailija
79/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ne joilla on, jotenkin "helpompia"...

Etsipä joku tieteellinen tutkimus aiheesta. Mun maallikon tulkintani on, että tatuointiin liittyvät ennakkoluulot ovat yleisempiä naisilla, joilla on alempi korkeakoulututkinto ja he jaluavat mieltää itsensä paremmaksi väeksi kuin amislaiset ja nuo kuulut ”pubiruusut”. Maalaisuus on toinen selittävä tekijä. Tinderissä taas lymyävät kaikenlaiset pintaliitäjäukot, joten kysymys ei sinänsä ihmetytä. En ole tinderissä, joten enpä tiedä asiasta. Normaalit kumppanit löydetään opintojen tai harrastusten kautta.

Vierailija
80/138 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän tatuointeja, sitä enemmän mt-ongelmia. Tämä on aika universaali totuus.

miehellä tatuointeja voi kutsua vankilamerkeiksi, naisilla niitä voi kutsua mt-merkeiksi