Miksi miehet aina kysyy ”onko tatskoja” Tinderissä, haluaako ne että naisella on?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Joku voi halutakin, että tatuointeja on, mutta kyllä ne suurimmalle osalle miehistä ovat vaan miinus. Aika isokin sellainen.
On on, jos olet syntynyt 1950-luvulla. Täällä kyllä viljellään sellaisia sukupuoliin liittyviä streotypioita, että kirjoittajien on pakko olla +40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ne joilla on, jotenkin "helpompia"...
Etsipä joku tieteellinen tutkimus aiheesta. Mun maallikon tulkintani on, että tatuointiin liittyvät ennakkoluulot ovat yleisempiä naisilla, joilla on alempi korkeakoulututkinto ja he jaluavat mieltää itsensä paremmaksi väeksi kuin amislaiset ja nuo kuulut ”pubiruusut”. Maalaisuus on toinen selittävä tekijä. Tinderissä taas lymyävät kaikenlaiset pintaliitäjäukot, joten kysymys ei sinänsä ihmetytä. En ole tinderissä, joten enpä tiedä asiasta. Normaalit kumppanit löydetään opintojen tai harrastusten kautta.
entä jos opiskelee humanistisella alalla ja harrastaa balettia? siellä on aika vähän heteromiehiä tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Itse komeana miehenä en huoli naista jolla on tatuointeja kehossa tai lävistyksiä naamassa. Minun silmissä sellaiset naiset ovat valkoroskia. Tupakointi, tatuoinnit ja lävistykset osoittaa alhaista älykkyyttä.
Järkyttävää kielenkäyttöä. Eikö sinulle ole opetettu minkäänlaisia käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ne joilla on, jotenkin "helpompia"...
Etsipä joku tieteellinen tutkimus aiheesta. Mun maallikon tulkintani on, että tatuointiin liittyvät ennakkoluulot ovat yleisempiä naisilla, joilla on alempi korkeakoulututkinto ja he jaluavat mieltää itsensä paremmaksi väeksi kuin amislaiset ja nuo kuulut ”pubiruusut”. Maalaisuus on toinen selittävä tekijä. Tinderissä taas lymyävät kaikenlaiset pintaliitäjäukot, joten kysymys ei sinänsä ihmetytä. En ole tinderissä, joten enpä tiedä asiasta. Normaalit kumppanit löydetään opintojen tai harrastusten kautta.
entä jos opiskelee humanistisella alalla ja harrastaa balettia? siellä on aika vähän heteromiehiä tarjolla
no mene sitten sinne Tinderiin ihmettelemään, jos muut yliopiston tarkoamat aktiviteetit eivät kiinnosta.
Tatuointeja: saumat saada hyvät.
Ei tatskoja: nuttura voi olla kireällä, mutta voi olla myös vaimomatskua, ei dicpiciä heti kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse komeana miehenä en huoli naista jolla on tatuointeja kehossa tai lävistyksiä naamassa. Minun silmissä sellaiset naiset ovat valkoroskia. Tupakointi, tatuoinnit ja lävistykset osoittaa alhaista älykkyyttä.
Itse rumana, köyhänä, työttömänä ja sairaana miehenä en huoli naista, jolla on tatuointeja kehossa tai lävistyksiä missään. Ne nyt vaan on kamalia ja valkoroskaa kuten sanoit.
Mä taas en voi sietää isoja tatskoja. Menee seksi ja muutkin halut nähdä koko naista heti. Joku pieni tatska ei haittaa mutta kun joillakin on puolet tai ylikin kehossa töherrysten peitossa niin yök.
ascf kirjoitti:
Tatuoinneista tulee aina mieleen yh-pubiruusu, jolla shokkiväritukka, suttuiset ripsipidennykset ja ne kynnet.
Tää on niin klassikko. Minä amk-sairaanhoitaja olen vuittonini kanssa jotain paljon hienompaa. Tosin käytöstavat ja nimittely kertovat päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?"
Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.
Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta.
Hohhoijaa.
Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.
Taas tätä naisten liibalaabaa.
Miten hän elää elämäänsä = työ ja ammatti = palkkataso = miehen status.
Selittäkää maailman tappiin asti sitä syvällisyyttänne, totuus ei pala tulessakaan
Jaa. No voit tottakai pitää käsityksesi. Yhdenkään netissä tapaamani kanssa en kyllä ole keskustellut työstä, ammatista tai palkoista. Sen verran vaan, että millä alalla ollaan, muttei mitenkään sen tarkemmin. Mikä siinä nyt on, ettet suostu uskomaan, ettei mua kiinnosta miehen palkka?
Niin eli sä näet sen syvän henkisen yhteyden pinnallisuuteen perustuvassa panosovelluksessa niistä miesten kuvista, ennen kuin edes mätsäät niiden kanssa?
Really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
😂 missä päin tuollaisia kysellään.
Ainakaan täällä Helsingissä ei yksikään kaverini tykkää naisten tatskoista.
Maaseudulla niin vähän naisia ettei voi valkata tatskojen perusteella
PIllu se on tatuoidullakin.
Ja pillun saantikin tatuoidulta on varmaa.
Minulle tulee noiden tatuoitujen panemisesta mielikuva siitä, kun mennään sen naisen kotiin asuntovaunuun, niin panemisen aikana sen tatuoitu mies hiipii varastamaan rahapussin housujeni taskusta. Samaan aikaan sen kaverit vievät autostani vanteet renkaineen.
ehei, minäkään en huolisi juristia, jolla on tatska! Hyi kamala. On varmasti helppo ja r_skasakkia. Otan ennemmin tuon upean tradenomin, jolla ei ole ainuttakaan tatuointia, ja joka purkaa alemmuudentuntojaa nimittelemällä palstalla muita ihmisiä.
Joku ihoon tatuoitu kuva ei kerro mitään ihmisen älystä, asemasta tai sivistystasosta. Sivistyneen ihmisen tunnistaa käytöstavoista, jotka tämän ketjun keskustelijoilta puuttuvat. Huonotapaisen ihmisen voi määritellä tuohon nimittämäänne joukkoon, jos joku on sellaiseksi nimettävä. Ilman hyvinvointivaltiota niitä asuntovaunupuistoja olisi kaikesta päätellen suomi täynnä?
Vierailija kirjoitti:
ascf kirjoitti:
Tatuoinneista tulee aina mieleen yh-pubiruusu, jolla shokkiväritukka, suttuiset ripsipidennykset ja ne kynnet.
Tää on niin klassikko. Minä amk-sairaanhoitaja olen vuittonini kanssa jotain paljon hienompaa. Tosin käytöstavat ja nimittely kertovat päinvastaista.
Tähän äänestys, kumpi on parempi:
nuoli ylös: amk-sairaanhoitaja
nuoli alas: yh pubiruusu kaikilla lisävarusteilla
Mitä sitten miehet piipittää, jos on 8 korvarengasta?
Minulla ei ole mitään tatskoja vastaan, vain niistä rumista en pidä. Toisaalta en ole nähnyt koskaan hienoa tatskaan naisella.
Vaikka totuus saattaa kirpaista, niin tosiasia on se, että niillä korkeastikoulutetuilla on huomattavasti harvemmin näitä isoja ja runsaita tatuointeja , kuin alemmin koulutetuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
😂 missä päin tuollaisia kysellään.
Ainakaan täällä Helsingissä ei yksikään kaverini tykkää naisten tatskoista.
Maaseudulla niin vähän naisia ettei voi valkata tatskojen perusteella
PIllu se on tatuoidullakin.
Ja pillun saantikin tatuoidulta on varmaa.
Minulle tulee noiden tatuoitujen panemisesta mielikuva siitä, kun mennään sen naisen kotiin asuntovaunuun, niin panemisen aikana sen tatuoitu mies hiipii varastamaan rahapussin housujeni taskusta. Samaan aikaan sen kaverit vievät autostani vanteet renkaineen.
Joo, ajattele, jos asuisimme jenkeissä, panisit siellä asuntovaunussa nimenomaan sairaanhoitajia tai kaupallisella alalla työskenteleviä naisia. Itse olisit, jutuistasi päätellen, poliisi, autokaupan tai vakuutusten myyjä. Suomessa amk, jenkeissä trailer_thr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ascf kirjoitti:
Tähän äänestys, kumpi on parempi:
nuoli ylös: amk-sairaanhoitaja
nuoli alas: yh pubiruusu kaikilla lisävarusteilla
Onko maailmassa vain kaksi vaihtoehtoa? Ottaisin sen tatuoidun juristin.