Miksi miehet aina kysyy ”onko tatskoja” Tinderissä, haluaako ne että naisella on?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ascf kirjoitti:
Tatuoinneista tulee aina mieleen yh-pubiruusu, jolla shokkiväritukka, suttuiset ripsipidennykset ja ne kynnet.
Tää on niin klassikko. Minä amk-sairaanhoitaja olen vuittonini kanssa jotain paljon hienompaa. Tosin käytöstavat ja nimittely kertovat päinvastaista.
Tähän äänestys, kumpi on parempi:
nuoli ylös: amk-sairaanhoitaja
nuoli alas: yh pubiruusu kaikilla lisävarusteilla
Paljastitko juuri, rttä palata on täynnä alemmuudentuntoisia ja ilkeitä amk-sairaanhoitajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse komeana miehenä en huoli naista jolla on tatuointeja kehossa tai lävistyksiä naamassa. Minun silmissä sellaiset naiset ovat valkoroskia. Tupakointi, tatuoinnit ja lävistykset osoittaa alhaista älykkyyttä.
Itse rumana, köyhänä, työttömänä ja sairaana miehenä en huoli naista, jolla on tatuointeja kehossa tai lävistyksiä missään. Ne nyt vaan on kamalia ja valkoroskaa kuten sanoit.
Mulla on maisterintutkinto ja nuorena otettu tatuointi. Ei kyllä vähääkään kiinnosta, mitä mieltä joku mies on asiasta. Ei se ole koulutettuja exiäni häirinnyt. Outo ja huvittava avaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole ikinä kysytty. Tinderissä säännöllisen epäsäännöllisesti pyörinyt 18-27-vuotiaana ja mätsejä yhteensä tuhansia, keskusteluja satoja.
Tuhansia mätsejä, eikä vieläkään avaruusleukaista kalsarikirurgia?
On naisilla niin vaikeaa.
Viimeiset viisi vuotta märisty av- palstalla eikä fitnessbikinitizdimisdimallimegabeibit suostu jakamaan lättyään teille märisijöille.
On palsta- märisijöillä niin vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Tatuoituna naisena jaksaa huvittaa nämä keskustelut. Jos ei tykkää niin ei tykkää, big deal? Antaa ihmisten vaikka maalata k-rpä keskelle naamaa, miten se on sinulta pois?
Minulla on ns. maallikon silmiin "koko kroppa" tatuoitu päästä varpaisiin. Projektiin olen nyt jo käyttänyt useampia tuhansia, lopetin laskemisen kun 6k meni rikki. Tatuoinnit ovat minulle tavallaan harrastus.
Kroppani on mallia Crossfit / bodari / urheilullinen, lihaksikas, "miehekäs". Pitkät vaaleat hiukset,
muuten naisellinen, olen mukava ihmisille, monelle tulee tatuoinnit yllätyksenä kun yleensä pukeudun pitkähihaisiin ja muuten vartalon peittäviin vaatteisiin treenatessakin. Tatuointien takia moni selkeästi arastelee mua, näytän "pelottavalta" ensivaikutelmalta ja montaa jaksanut yllättää että olen ihan mukava ja normaali nallekarhu :DHyväkuntoiset miehet viehättävät, olen ollut sekä kuivan kesän maratoonarin sekä oman lajin harrastajan kanssa, seuraava saisi olla jotain välimuotoa... Siihen asti nautin itseni kehittämisestä, urheilusta ja niistä tatuoinneista koska ne saavat tuntemaan itseni kauniiksi. Miehellä varsinkin oman tyylilajin mukaiset tatuoinnit vetää puoleensa, koska kertovat hyvin pitkälle samasta sielunmaisemasta. Kuitenkin pääpaino on pään sisällöllä, tyhmät miehet eivät kiinnosta.
Ja joo, olen hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä, yliopisto käyty ja jatkan opintojani töiden ohella vielä seuraavalle tasolle kun kuitenkin sitä mielessäsi mietit.
Mule tulee tatuoidusta naisesta ensimmäisenä mieleen likainen nistikallu.
Eipä ole ihme lun vänniksille ja kilttimi€hille ei naista löydy: ei saa olla yhtään läskiä, ei yh:t ei rillipäät, ei tatuoidut, ei yli 25- vuotiaat ei lyhyt- tukkaiset.........eli naisten top 0.01% kelpaa. Sittenvalitetaan, miten naiset on kranttuja
Naiset vanhenee kuin maito, ja tatskat on kuin leimoja vikasta käyttöpäivästä. Miehillä on armollisempaa, ja sanon asian ihan naisena. Älkää töhrikö itseänne.
Mun mies kysyi tatuoinnista aika varhaisessa vaiheessa. Tosin siinä kohtaa oltiin siirrytty jo tinderin chatistä Whatsappiin. Hänelle tatuoinnit on turn off ja halusi varmistaa tämän ennen treffien sopimista. Mäkään en erityisemmin tykkää tatuoinnista mutta toisin kuten miehelleni, mulle se ei olisi kynnyskysymys.
Haluavat, että ei ole.
Eihän sellaista tatskahirviötä voi esitellä edes äidille tulevana vaimona!
Onko AP kuullut small talkista? Autisteille ehkä vieras käsite. Veikkaan että useimmiten on vain small talkia. Mutta jos jollekin tämä on oikeasti merkittävä asia, niin todennäköiseti eivät halua tatskoja naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?"
Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.
Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta.
Hohhoijaa.
Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.
Taas tätä naisten liibalaabaa.
Miten hän elää elämäänsä = työ ja ammatti = palkkataso = miehen status.
Selittäkää maailman tappiin asti sitä syvällisyyttänne, totuus ei pala tulessakaan
Jaa. No voit tottakai pitää käsityksesi. Yhdenkään netissä tapaamani kanssa en kyllä ole keskustellut työstä, ammatista tai palkoista. Sen verran vaan, että millä alalla ollaan, muttei mitenkään sen tarkemmin. Mikä siinä nyt on, ettet suostu uskomaan, ettei mua kiinnosta miehen palkka?
Niin eli sä näet sen syvän henkisen yhteyden pinnallisuuteen perustuvassa panosovelluksessa niistä miesten kuvista, ennen kuin edes mätsäät niiden kanssa?
Really?
Ei tietenkään. Syvällinen yhteys selviää vasta sitten kun tutustutaan. Mutta kun viestitellään, niin kyllä siitä saa käsityksen, vaikutetaanko siltä, että meillä voisi olla jotain yhteistä ja että voisi synkata livenä. Viestitellessä käy kuitenkin ilmi, miten hyvin juttelu kirjoitellessa sujuu, ja esim. juuri se, mistä asioista kumpikin haluaa kirjoitella, kertoo jotain. Menen tapaamaan ihmisiä, jotka vaikuttavat lupaavalta. Ekoilla treffeillä sitten selviää se, synkkaako meillä livenä, eli kannattaako alkaa tutustua enemmän ja voisiko jopa olla sitä kemiaa ja kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?"
Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.
Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta.
Hohhoijaa.
Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.
Taas tätä naisten liibalaabaa.
Miten hän elää elämäänsä = työ ja ammatti = palkkataso = miehen status.
Selittäkää maailman tappiin asti sitä syvällisyyttänne, totuus ei pala tulessakaan
Jaa. No voit tottakai pitää käsityksesi. Yhdenkään netissä tapaamani kanssa en kyllä ole keskustellut työstä, ammatista tai palkoista. Sen verran vaan, että millä alalla ollaan, muttei mitenkään sen tarkemmin. Mikä siinä nyt on, ettet suostu uskomaan, ettei mua kiinnosta miehen palkka?
Niin eli sä näet sen syvän henkisen yhteyden pinnallisuuteen perustuvassa panosovelluksessa niistä miesten kuvista, ennen kuin edes mätsäät niiden kanssa?
Really?
Ei tietenkään. Syvällinen yhteys selviää vasta sitten kun tutustutaan. Mutta kun viestitellään, niin kyllä siitä saa käsityksen, vaikutetaanko siltä, että meillä voisi olla jotain yhteistä ja että voisi synkata livenä. Viestitellessä käy kuitenkin ilmi, miten hyvin juttelu kirjoitellessa sujuu, ja esim. juuri se, mistä asioista kumpikin haluaa kirjoitella, kertoo jotain. Menen tapaamaan ihmisiä, jotka vaikuttavat lupaavalta. Ekoilla treffeillä sitten selviää se, synkkaako meillä livenä, eli kannattaako alkaa tutustua enemmän ja voisiko jopa olla sitä kemiaa ja kipinää.
Rautalankaa = olet mielestäsi ei-pinnallinen ja syvällinen, henkinen ihminen.
Haet kuitenkin seuraa pelkän ulkonäön perusteella panosovelluksesta.
Joko meni jakeluun?
Kannattaahan tuota kysyä, jos se on pariutumisen kynnyskysymys. Vaikka onkin monelle meidtä ihan käsittämätöntä. En ihmettele keskustelun perusteella avioerojen suurta määrää. Kyllä se niin menee, että osa valitsee kumppaninsa melko pinnallisin perustein, osa taas sivistystason ja koulutuksen perusteella, jolloin ulkoiset tekijät eivät saa näin suurta roolia. Sitten on harvalseltaan ennakkoluulottomia ihmisiä, jotka haluavat tutustua ihmiseen ihmisenä, eivätkä kohtele toista ihmistä osana omaa statusta tai hyödykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ihme lun vänniksille ja kilttimi€hille ei naista löydy: ei saa olla yhtään läskiä, ei yh:t ei rillipäät, ei tatuoidut, ei yli 25- vuotiaat ei lyhyt- tukkaiset.........eli naisten top 0.01% kelpaa. Sittenvalitetaan, miten naiset on kranttuja
Silmälasit ei ole ongelma ja yli 25 kelpaa kelpaa mutta ei yli 37 vuotiaat, tämäkin on yksiköllistä sillä toiset säilyy nuorekkaampana pitempään. Lyhyt tukka käy jos se on siististi laitettu, riippuu tyylistä.
Ei saa olla läski, tatuoitu, yh tai tupakoitsija.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata ottaa tatskoja jos haluaa laatumiehen
Entäs jos miehellä itsellään tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat, että ei ole.
Eihän sellaista tatskahirviötä voi esitellä edes äidille tulevana vaimona!
Sieltä tinderistäkö sä nyt sitä vaimoasi etsit? Pa_nosovellus, kuten tuo eräs huutelija totesi. Tinderin näyttävät, tatuoimattomat ja kunnolliset laatuledit, huhuu, etsin vaimoa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata ottaa tatskoja jos haluaa laatumiehen
Entäs jos miehellä itsellään tatskoja.
Nacci
Vierailija kirjoitti:
Naiset vanhenee kuin maito, ja tatskat on kuin leimoja vikasta käyttöpäivästä. Miehillä on armollisempaa, ja sanon asian ihan naisena. Älkää töhrikö itseänne.
U- r p o vanhus! Niin, sitähän vois muuten tatuoida takamukseensa jokaisen panemansa miehen nimen. Jos vaan muistaisi kysyä ne nimet. Oivoi, aina ei muista!
Kyllä ottaa naisilla koville taas, kun miehillä on joitain kriteereitäkin teille.
Ja itse valitsette tindermiehenne ulkonäön perusteella. Sehän on tinderin toimintaperiaate.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku avata, miksi naisilla on niin voimakas mies/lapsi-dikotomia? Jos miehellä on mikä tahansa ominaisuus/mielipide josta nainen ei pidä, niin mies alennetaan heti lapseksi. Jos minä luonnehtisin heti naisia kakaroiksi heti kun jokin ei mene oman mielen mukaan, paskamyrsky olisi taattu.
Tatuoituna naisena jaksaa huvittaa nämä keskustelut. Jos ei tykkää niin ei tykkää, big deal? Antaa ihmisten vaikka maalata k-rpä keskelle naamaa, miten se on sinulta pois?
Minulla on ns. maallikon silmiin "koko kroppa" tatuoitu päästä varpaisiin. Projektiin olen nyt jo käyttänyt useampia tuhansia, lopetin laskemisen kun 6k meni rikki. Tatuoinnit ovat minulle tavallaan harrastus.
Kroppani on mallia Crossfit / bodari / urheilullinen, lihaksikas, "miehekäs". Pitkät vaaleat hiukset,
muuten naisellinen, olen mukava ihmisille, monelle tulee tatuoinnit yllätyksenä kun yleensä pukeudun pitkähihaisiin ja muuten vartalon peittäviin vaatteisiin treenatessakin. Tatuointien takia moni selkeästi arastelee mua, näytän "pelottavalta" ensivaikutelmalta ja montaa jaksanut yllättää että olen ihan mukava ja normaali nallekarhu :D
Hyväkuntoiset miehet viehättävät, olen ollut sekä kuivan kesän maratoonarin sekä oman lajin harrastajan kanssa, seuraava saisi olla jotain välimuotoa... Siihen asti nautin itseni kehittämisestä, urheilusta ja niistä tatuoinneista koska ne saavat tuntemaan itseni kauniiksi. Miehellä varsinkin oman tyylilajin mukaiset tatuoinnit vetää puoleensa, koska kertovat hyvin pitkälle samasta sielunmaisemasta. Kuitenkin pääpaino on pään sisällöllä, tyhmät miehet eivät kiinnosta.
Ja joo, olen hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä, yliopisto käyty ja jatkan opintojani töiden ohella vielä seuraavalle tasolle kun kuitenkin sitä mielessäsi mietit.