Hei palstan tädit ja mummot! Tehdäänkö selväksi: ei lapasia, villasukkia, pipoja tai kaulahuiveja - eikä muutakaan itse tehtyä
KIITOS KUN YMMÄRRÄTTE.
Terv kaikki alle 60-vuotiaat suomalaiset
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa hyvin. N31
Jos vietät aikaa av-palstalla olet henkisesti 61
AP, ole huoleti. Sinun joulurahasi on laitettu joulukeräykseen, joten mitään ei ole tulossa.
Pörrösukat ja kympin akryylipipo on jees. Vilu tulee mutta kunhan ei oo itte tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa hyvin. N31
Samat sanat vaikka olen 70v!
Lapaset ja villasukat, hartiahuivit, kaik käy! Pipokin ja baskeri! Villatakki! Matto semmonen kiva joo.
Vierailija kirjoitti:
AP, ole huoleti. Sinun joulurahasi on laitettu joulukeräykseen, joten mitään ei ole tulossa.
Se on paljon parempi kuin villasukat jotka joutuu sitten kuitenkin viemään roskikseen.
kyllä ja kiitos ei valokuvamukia, seinäkalenteria lapsista
t.täti
Voi kun joku tekisi itse mulle villasukat tai mitä tahansa. T. Alle 60-vuotias suomalainen
Ostin sulle lahjaksi pari vuohta ambomaan köyhille 🥳
Mulle kelpaa, mutta ei saisi olla tuulirakoja, eli tiivistä jos on kaulaliina vaikkapa. Mutta oikeasti hankin kaupasta, ei ole sellaista joka antaa.
Jahas, taas tämä jokavuotinen vuodatus.
Ei minulla ollut aikomustakaan sinulle lahjaa antaa. Turhaan muistuttelet.
Minä jo ehdin paketoida suvulle villalapaset lahjoiksi.
Kummilapsi saa sekä lapaset että harmaat villasukat. T. Lahden mummi
Vierailija kirjoitti:
ja vielä aivan erityinen toive: voisitteko vegaanit viettää joulun kotona älkää tulko kylään tai ostako yhtään lahjaa.
Meille ovat tervetulleita kaikki ystävät ruokavaliosta riippumatta, vaikka itse olemme vegaaneja.
Luojalle kiitos anopista,joka kutoo mulle villasukkia,kaulahuiveja ja lapasia.
Rakastan niitä ja muuta en käytäkkään talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 enkä todellakaan halua mitään itse tehtyä. Kiitos.
Olen 70 ja odotan nuoren sukulaisen kutomia villasukkia. Vihjaisin toiveen, kun edelliset ovat puhkikuluneet,enkä osaa edes parsia. Onneksi suvussa on käsitöistä innostuneita nuoria, joilta saa itse tekemiään aivan mielettömän ihania lahjoja. Kiitos!
Olen 62 enkä todellakaan halua mitään itse tehtyä. Kiitos.