Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUVA! Millä olet saanut autoimmuunisairauden hallintaan

Vierailija
22.11.2025 |

Ollut valtavaa stressiä tänä vuonna, nyt niveloireet ja iriitti täysillä päällä ja jaksaminen kovilla. Saattaa olla että on tullut joku kulkeva virustautikin pahentamaan asiaa, varsinaista flunssaa ei ole. 

Syön säännöllisesti d-vitamiinia tukemaan vastutuskykyä. 

Otan kaikki neuvot vastaan kiitollisuudella. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imminiteetillä.

Vierailija
4/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile 72 tunnin paastoa. Sen pitäisi resetoida elimistön immuunijärjestelmä. 

https://susarlapc.com/intermittent-fasting-can-enhance-the-immune-syste…

Mulla on nyt 41. tunti  paastosta menossa ja toivon tämän lopettavan pitkään jatkuneen sairastelukierteen. Olen paastolla huomisiltaan asti.

Vierailija
5/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi olla se, joka tulee sanomaan, että pitää vaan syödä ja liikkua, koska todennäköisesti suuttuisin neuvoista. 

Terveellinen/säännöllinen ruokavalio ja säännöllinen liikunta kuitenkin auttavat itseäni hallitsemaan omaa autoimmuunisairauttani (1-tyypin diabetes).

En ole mikään himoliikkuja todellakaan, mutta kävelen paljon. En myöskään noudata mitään erityistä dieettiä, mutta pyrin pitämään ruoka-ajat ruoka-aikoina ja välttää napostelua. Syödä suurinpiirtein lautasmallin mukaan. Koiraihmisenä voin sitten kokeilla itse, onko ruokamäärä sopiva siitä, miten kylkiluut tuntuu painaessa - niinkuin koiren painoa arvioidaan :D

Vierailija
6/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttely. Se tuntuu ihan kamalalta kun ei taivu mihinkään kunnolla. Se on käytännössä pakko tehdä, mutta olo on aina sen jälkeen parempi. T: reuma lapsesta saakka

Vierailija
7/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion yliopiston ravitsemustieteen laitos on tutkinut elävää ravintoa reuman hoidossa ja tutkimusten mukaan se tehoaa. Voit myös syödä osin elävää ravintoa.

Vierailija
8/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elintavat kuntoon, tuo jo auttaa useimmiten.(mutta niin harva tuota haluaa tehdä)

Vierailija
9/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiset lääkkeet toivat avun.

Vierailija
10/10 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nyt kuitenkin sitä elintapojen kuntoon laittamista, vaikka se neuvona voi ärsyttää. Itse kokeilin kaiken mahdollisen huuhaan ja muun, kunnes tajusin, että kun liikuin kunnolla ja söin ravitsemussuositusten mukaisesti, ilman mitää rajoittavaa dieettiä, voin kaikkein parhaiten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän