Miksi miehet aina kysyy ”onko tatskoja” Tinderissä, haluaako ne että naisella on?
Kommentit (138)
Jos vatsasta ja ristiselästä tuijottaa entisen miesystävän naama tai kasvoihin on tatuoitu niin voi vedota hieman kapeampaan miessegmenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos vatsasta ja ristiselästä tuijottaa entisen miesystävän naama tai kasvoihin on tatuoitu niin voi vedota hieman kapeampaan miessegmenttiin.
LOL
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
😂 missä päin tuollaisia kysellään.
Ainakaan täällä Helsingissä ei yksikään kaverini tykkää naisten tatskoista.
Niinkö. Lähellä olen, mutta kukaan jonka tunnen ei ole noin pinnallinen.
En minäkään tatuointeja tatuoidulle itselleen hauku. Noin muuten ihminen on pinnallinen eläin ja tatuointejen ottaminen vasta pinnallista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata ottaa tatskoja jos haluaa laatumiehen
Itsellä ei ole tatskoja, mutta eiköhän paras mies ole sellainen, joka hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä on.
Kukaan ei ole kertaakaan kysynyt multa Tinderissä onko tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole ikinä kysytty. Tinderissä säännöllisen epäsäännöllisesti pyörinyt 18-27-vuotiaana ja mätsejä yhteensä tuhansia, keskusteluja satoja.
Tuhansia mätsejä, eikä vieläkään avaruusleukaista kalsarikirurgia?
On naisilla niin vaikeaa.
Kirurgia ei löytynyt muttahammaslääkäri kylläkin. Tosin se suhde päättyi kahden vuoden jälkeen eli nyt taas tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
En minäkään tatuointeja tatuoidulle itselleen hauku. Noin muuten ihminen on pinnallinen eläin ja tatuointejen ottaminen vasta pinnallista onkin.
Miten se on pinnallista? Jokainen saa tehdä itsestään sen näköisen kuin haluaa.
Sinä olet pinnallinen jos pinta on kaikki minkä näet ja kaikki mikä merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Yleensä en tykkäile tatuoiduista miehistä joten jos minulta kysytään niin melkein 100% ovat tatskoja vastaan.
Mistä tulee käsitys että tatuoitu mies tykkää tatuoidusta naisesta? Tykkääkö karvainen mies karvaisesta naisesta? Johtajamies johtajanaisedta?
Tykkää tai ei, en voi tietää. Sun on itse kysyttävä heiltä ja tyydyttävä saamasi vastaukseen.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Tatuoiduthan ne sitä ulkokuorta pyrkivät muuttamaan.
Tatattu nainen on pilalla. Pilallapilallapilalla.
Ei multakaan ole koskaan kysytty.
Itse en tapaile tatuoimattomia miehiä. Mitä enempi, sen parempi!
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Miten se on pinnallista? Jokainen saa tehdä itsestään sen näköisen kuin haluaa.
Sinä olet pinnallinen jos pinta on kaikki minkä näet ja kaikki mikä merkitsee.
Ulkonäkö kertoo usein myös ihmisen arvoista. Tuliko aivan yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Yleensä en tykkäile tatuoiduista miehistä joten jos minulta kysytään niin melkein 100% ovat tatskoja vastaan.
Mistä tulee käsitys että tatuoitu mies tykkää tatuoidusta naisesta? Tykkääkö karvainen mies karvaisesta naisesta? Johtajamies johtajanaisedta?
No heillä on joku yhteinen harrastus ja mielenkiinnon kohde!
Itse tatuoimattomana naisena en halua tatuoitua miestä.
Yhdistän tatuoinnit miehellä negatiivisiin luonteenpiirteisiin, laumasieluisuuteen ja huonoon tyylitajuun.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?"
Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.
Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole ikinä kysytty. Tinderissä säännöllisen epäsäännöllisesti pyörinyt 18-27-vuotiaana ja mätsejä yhteensä tuhansia, keskusteluja satoja.
Tuhansia mätsejä, eikä vieläkään avaruusleukaista kalsarikirurgia?
On naisilla niin vaikeaa.
En vieläkään ymmärrä mikä on avaruusleuka. Toivottavasti kirurgilla on kalsarit päällä ainakin työajalla ettei siellä heiluri vapaana kulje, mutta mistä sen tietää? Meitä on joka lähtöön.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata ottaa tatskoja jos haluaa laatumiehen
Itsellä ei ole tatskoja, mutta eiköhän paras mies ole sellainen, joka hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä on.
Eli miehen pitää ottaa kuka tahansa nainen, taas kerran.
Ihan naurettavaa kun nykyisin lähes kaikilla on tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heillä on joku yhteinen harrastus ja mielenkiinnon kohde!
Itse tatuoimattomana naisena en halua tatuoitua miestä.
Yhdistän tatuoinnit miehellä negatiivisiin luonteenpiirteisiin, laumasieluisuuteen ja huonoon tyylitajuun.
Unohdin vielä mainita että tatuoinnit miehellä antavat kuvan vähän yksinkertaisesta ja ainakin henkisesti alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvasta ihmisestä.
Eniten tatuointeja näkee junteilla ja "kovilla jätkillä" sekä massasopulimiehillä jotka haluavat näyttää stereotyyppisiltä instamarkuilta, mikä on vastine pinnallisille instabimboille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulisi vähän lapsellinen/keskenkasvuinen olo miehestä, joka kyselee tuollaista - ainakin, jos kysymys heitetään tuosta noin vaan, ilman että se liittyy mihinkään mistä on keskusteltu. Tulee ihan mieleen ala-aste, jolloin kyseltiin toisilta triviaaleja asioita, kun en oikein osattu puhua syvällisesti: "Lempiruoka? Lempiväri? Lempiaine koulussa? Kivoin/tyhmin ope?"
Olisi kiva viestitellä ihmisen ajatuksista, että saa vähän kiinni siitä, saatetaanko olla samanhenkisiä, että kannattaako tavata. Joku pikku nippelitietojen kysely ei oikein tätä kerro.
Mutta sinä naisena kysyt ensimmäisenä palkkapussia ja pituutta.
Hohhoijaa.
Ei minua kiinnosta miehen pituus eikä palkkakaan. Minua kiinnostaisi enemmän hänen arvomaailmansa ja miten elää elämäänsä. Jos mies kertoisi pituutensa tai palkkansa, olisi se vähän samanlaista triviaalin nippelitiedon kertomista kuin ne tatskat, joten ei siitä ainakaan plussaa tulisi. Voisin jopa jättää vastaamatta miehelle, joka leveilee isolla palkallaan, koska tulisi vähän moukkamainen vaikutelma.
Yksinkertaisuus ihmisessä.. on vain jotain jota ei voi ohittaa.