Miten strictly style voi näyttää noin hyvältä raskaanakin ?
Moni muu bloggaaja ei ole ollut erityisen hehkeän näköinen raskaana Esim X.Enkä kyllä ollut itsekkään. Olen kateellinen tuolle blogistille kun on noin näyttävä,kaunis ja hehkeä raskaanakin.
http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2014/04/maternity-outfit-7-months-pregnant-6-of-8.jpg
Kommentit (53)
Minua hieman häiritsee selkeä photoshoppaus mitä hän käyttää enemmissä määrin etenkin kasvokuvissa. On häivytetty ja sävyjä muutettu ja ihoa paranneltu. Teen työssäni kuvankäsittelyjä joten olen varma asiasta kuvia katsoessani.
Kaunis ja tyylikäs hän silti on, samaa mieltä olen. Ja raskaana yhtä kaunis kuin ennenkin.
En siltikään ymmärrä nykymaailman painostusta naista kohtaan: edes raskaana ei saisi olla sellainen kuin on vaan pitäisi kävellä 10 cm korkkareissa kuin joku nukke ja pitää yllä jotain supermama imagoa. Ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna itsestäänruskettavat ovat myrkkyä ja joidenkin tutikmusten mukaan saattaa aiheuttaa esimerkiksi poikalapsen hedelmättömyyttä. Myös kestoripsien pidnenykset saattavat olla haitallisia. Liima on silmissä jatkuvasti yötä päivää ja jo useat vakavat allegiset reaktiot kertovat, että myrkkyä se liima on ja imeytyy ihon lävitse. Eikö sen 9 kk voisi olla ilman ripsienpidennyksiä, kampaajalla ravaamista ja liiallisia kemikaaleja? Ei se silti tarkoita, että kaikesta tarvisi luopua ulkonäöllisesti.
Itse olen raskaana ja en käynyt kampaajalla värjäämässä hiuksiani ensimmäisen 3 kk aikana, myöhemmin kyllä mutta harvemmin kuin yleensä. Suosin luomuvartalovoiteita ja muutenkin luomukosmetiikka koska haluan välttää ylimääräisiä kemikaaleja joista ei ole tarkkaa tutkimustietoa. Nykyisin on enemmän hdelmättömyyttä ja allergiaa kuin ennen ja kemikaaleilla on osa syynsä asiaan.
Siltikin meikkaan ja hoidan itseäni, tarkkailen ruokavaliotani ja liikun. Mutta miksi meidän pitäisi arvostella muita äitejä ja heidän ulkonäköään? Ei kukaan tiedä miten juuri omalla kohdalla raskaus vaikuttaa: jotkut turpoavat ihan nesteestäkin useita kiloja ja kärsivät niin kovasta väsymyksestä etteivät jaksa kuntoilla samaan tapaan. Seuraava raskaus saattaa olla helpompi.
Mä kyllä ihmettelen ettei tee niille hevoshampailleen mitään. Hammasraudat olisi pitänyt olla ylipurennan takia jo lapsesta/teinistä. Omissa kuvissaan hänellä on aina hampaat visusti piilossa tai oikeassa kuvakulmassa, kutta muiden blogeihin lipsahtelee aina kuvia jossa heppa hirnahtaa suu auki.
Ja hiusten pidennykset oisi aika ottaa pois, ne ovat yliputkät ja todella ohuet.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:46"]
Mä kyllä ihmettelen ettei tee niille hevoshampailleen mitään. Hammasraudat olisi pitänyt olla ylipurennan takia jo lapsesta/teinistä. Omissa kuvissaan hänellä on aina hampaat visusti piilossa tai oikeassa kuvakulmassa, kutta muiden blogeihin lipsahtelee aina kuvia jossa heppa hirnahtaa suu auki.
Ja hiusten pidennykset oisi aika ottaa pois, ne ovat yliputkät ja todella ohuet.
[/quote]
Varmaan hänellä on raudat ollutkin mutta eihän suurille ikenille mitään voi. Pakko oppia hyväksymään.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:46"]
[/quote]
Varmaan hänellä on raudat ollutkin mutta eihän suurille ikenille mitään voi. Pakko oppia hyväksymään.
[/quote]
kyllä mä ihan hampaista ja ylipurennasta puhun. Joskus kauan sitten mainitsi jotain raudoista/oikomishoidosta että hänellä olisi joku yhteistyö suunnitteilla...
Itse en näe hampaissa vikaa vaan suurissa ikenissä
Hannalla ei ole pidennyksiä, ei vaan ole leikannut latvoja.
Onnekas yksilö, ei sen kummempaa. Riippuu ihan siitä miten kroppa reagoi hormonaalisiin muutoksiin. Toiset hehkuu venuksina, toiset turpoavat ilmapalloiksi ja saavat pahan aknen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 13:01"]
Hannalla ei ole pidennyksiä, ei vaan ole leikannut latvoja.
[/quote]
Hannalle sopisi tosi hyvin sellainen ylipitkä polkkatukka. Kasvot saisivat ryhtiä ja hiukset näyttäisivät terveemmiltä. Nykyisellään ovat todella ohuet liuhakkeet, vaikka omissa kuvissaan Hanna saakin ne näyttämään ihan hyviltä.
Miten iso kämppä noilla on?
He näyttävät just siltä että lapsilla täytyy olla omat huoneet. Ainakin 4-5 makuuhuonetta pitäs kämpässä olla.
Lapsille huoneet, vanhempien huone, työhuoneet molemmille tms.
Mä näin näiden koko perheen citymarketissa : D
En huomannut leuattomuutta. Väsyneeltä kyllä näytti.
Eniten kuitenkin kiinnitin huomiota sen miehen tatuointeihin. Toinen käsi tatuointien peitossa, yyyyh, en tykkää.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 15:46"]
Tuliko pojasta Rafael vai Samuel?
[/quote]
Ainakin jossain postauksessa lastenhuoneen hyllyllä puinen D-kirjain oli saanut R:n kaverikseen.
Hän on kyllä niin kaunis ja sopusuhtainen raskaana tai ihan tavallisestikin. Vaikuttaa muutenkin kivalta tyypiltä.
Jaa, minusta Xenia oli todella hehkeä raskaana. Mutta niin on tuokin bloggaaja. MouMou on ainut, joka näyttää raskaana olevalta.
On kyllä näyttävä ilmestys muutenkin :)
Eikö yhtään hävetä kehua itseään tuollalailla :-D
Jaa, mä olen itsekin ihan hyvännäköinen vaikka 7. kuulla. En ole ajatellut, että pitäisi plösähtää, jättää kosmetiikka ja pukeutua rumasti. Jotkuthan lopettaa meikkaamisen yms. raskaana.
Mrs V käyttää itseruskettavaakin, vaikka sitä ei suositella. Mä jätän sen ja kynsilakan väliin, mut muuten mennään kuten ennenkin.
Ja nykyään on ihan kauniita äitiysvaatteita, mullakin on nuo farkut.
Rahaa on kaunistautua ja pukeutua hyvin. Lisäksi syö varmaan terveellisesti joten ei turvota. Itse oli kuin sotanorsu.
Xenialla on vaan vääriä valintoja tyylillisesti. Lihoi ja turposi raskausaikana. Ei jaksanut meikata, laitattaa ripsiä. Lisäksi on käynyt köpelösti kampaajalla ja kampaaja ilmeisesti suositellut lyhyempää ja tummempaa hiusmallia. Tyylihän Xenialla on ihan täysin hukassa nyt.