Haluan lapsen mutta en miestä enkä parisuhdetta
Oletko sinä hankkinut lapsen ilman miestä? Miten toimit? Mistä aloittaa? Kiitos kaikista järkevistä vastauksista ;)
Kommentit (79)
No annat paljaalla, ei kai se rakettitiedettä ole. Niin ja sitten et jälkeenpäin vongu mitään elatustukia.
Vierailija kirjoitti:
No annat paljaalla, ei kai se rakettitiedettä ole. Niin ja sitten et jälkeenpäin vongu mitään elatustukia.
Täällä AV:lla pitäis aina muistaa, että täällä vastaa ihmiset kenen älykkyysosamäärä on hyvin alhainen 8D Onneksi itsellä näin ei ole, joten minulla on varaa myös elättää lapsi täysin itse.
Ap
Puolasta spermaa 500e. Luovuttajan saa valita.
Fertility clinics Poland. Hki-Vantaalta lentää RyanAir.
Olet itsekäs pska, älä hanki lapsia koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ihan tarpeeksi isättömiä lapsia niin enempää ei tarvitsisi ihan tekemällä tehdä.
Se miten muut ovat hoitaneet perheasiansa ja päätyneet eroon niin ei ole valitettavasti mun ongelma eikä vaikuta siihen mitä itse elämässäni teen tai mitä haluan. AP
Niistä lapsen asioista on mukava jutella kumppanin kanssa, niin huolista kuin riemuistakin. Kenen kanssa ajattelit jakaa vanhemmuuden?
Mä tein mun exän kanssa. Olin hänen kanssa hyvä ystävä, ja joskus tuli puhetta että lapsen kovin haluaisin vaan kun ei ole miestä ja alkaa ikä tulla vastaan. Hän tarjoutui isäksi, kunhan häntä ei ilmoiteta minnekään eikä joudu elatusmaksujen maksajaksi. Sopi minulle erinomaisesti, että isä on virallisesti tuntematon. En ole kyllä katunut, nyt lapsi on jo 7-vuotias ja kyllä elämäni aika paljon tyhjempää olisi ilman häntä. Mitään erityisiä vaikeuksiakaan ei ole yksinhuoltajuudessa ollut, vaikkei mitään ns. tukiverkkoja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella? 8D Toki jos vieraalle ihmiselle tollasta sanot, niin sun kommentilla ja perusteilla ei ole valitettavasti mitään merkitystä mulle. Jäitkö itse ilman lapsia ja nyt olet katkera tai ei rahatilanne anna mahdollisuutta hommata lasta yksin? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä AV:lla pitäis aina muistaa, että täällä vastaa ihmiset kenen älykkyysosamäärä on hyvin alhainen 8D Onneksi itsellä näin ei ole, joten minulla on varaa myös elättää lapsi täysin itse.
Ap
ei se naisten rahanhimo mihinkään lopu vaikka ittensä pystyykin elättää.
Ei naisen ole vaikea hankkiutua raskaaksi. Miehen saa iskettyä vaikka kassajonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ei se naisten rahanhimo mihinkään lopu vaikka ittensä pystyykin elättää.
Ei tarvii loppua kun ei ole koskaan ollutkaan sellasta! AP
Ohhoi...ei täällä taida olla paikalla ketään kenellä olisi aivot päässä ja myös jotain fiksua sanottavaa.....
Täällä hyvin näkee sen kuinka huonosti ihmiset voi! Ihan sairaita kommentteja!
Barbie nukke oiva vaihtoehto, Barbie nukkeja saa kaupasta muutamalla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella? 8D Toki jos vieraalle ihmiselle tollasta sanot, niin sun kommentilla ja perusteilla ei ole valitettavasti mitään merkitystä mulle. Jäitkö itse ilman lapsia ja nyt olet katkera tai ei rahatilanne anna mahdollisuutta hommata lasta yksin? AP
Ihan tuon aloituksesi perusteella. Mulla on 2 lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ihan tarpeeksi isättömiä lapsia niin enempää ei tarvitsisi ihan tekemällä tehdä.
Se miten muut ovat hoitaneet perheasiansa ja päätyneet eroon niin ei ole valitettavasti mun ongelma eikä vaikuta siihen mitä itse elämässäni teen tai mitä haluan. AP
entäs mitä me veronmaksajat haluamme? emme ainakaan halua taas uutta yh mammaa loisimaan verorahoin kustannetuilla tuilla
Vaikka itse teet niin? Mun rahatilanne on riittävän hyvä olla loisimatta. Toisin kun monet täällä pärjään hyvin yksin, AV-mammat tarvii miehen elättämään itsensä ja pesueensa.
Olisiko sulla miespuolista ystävää, joka voisi jeesata? Siitä lähtisin itse liikkeelle. Onnea matkaan! Lapset on ihania.
vaikea siitä on sopia kenenkään miehenkään kanssa, että mies tulisi vain siittäjäksi ilman velvotteita, kun muutaman vuoden päästä viimeistään mammaa alkaa miehen rahat himottamaan ja sitten mies joutuu maksamaan 18v elatusmaksuja. ei auta vaikka olisi kirjallisesti sovittu pelkästä siittämisestä. nainen saa aina vaatiessaan miehen rahat.
Johonkin palstalle ilmoitus ja riittävän kauan s-postivaihtoa, jotta vakuutut miehen kunnollisuudesta. Vapaaehtoisia löytyy sekä muumimuki- että luonnonmenetelmään.
Varaa laivalle yksin 24 tunnin risteily ja juo laivalla 3 litran viinipönikkä tyhjäksi. Loppu hoituu itsestään.