Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten strictly style voi näyttää noin hyvältä raskaanakin ?

Vierailija
01.05.2014 |

Moni muu bloggaaja ei ole ollut erityisen hehkeän näköinen raskaana Esim X.Enkä kyllä ollut itsekkään. Olen kateellinen tuolle blogistille kun on noin näyttävä,kaunis ja hehkeä raskaanakin.

http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2014/04/maternity-outfit-7-months-pregnant-6-of-8.jpg

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyt rahaa vaadi. Farkut 20 euroa, trikootoppi 8 euroa, samantyyppisen jakun saa jollain 30 eurolla jne.

Kasvikset ei ole kalliita. Valmismössöt sen sijaan on. Ja kuka käskee vetää suklaata yms?

Kyse on vain valinnoista. Yhtäpaljon ne rumat jutut maksaa kuin kauniitkin ja epäterveelliset kuin terveetkin.

Vierailija
42/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella näyttävän ja hehkuvan näköinen! Mutta kipeää tekee katsella liian pieniä kenkiä http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2014/04/maternity-outfit-7-months-4-of-5.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin samanlainen vartalo ja maha nyt 7 kuulla kuin hänellä, vaikka oon syönyt joka päivä karkkia ja lopettanut käytännössä kaiken liikunnan kun tulin raskaaksi. Mahaa ja nännejä (no niitä nyt ei kukaan näe, rintsikat samaa kokoa edelleen) lukuunottamatta näytän ihan samalta kuin ennen raskautta. Hiuksissa on järkyttävä juurikasvu, koska en raskausaikana halua värjätä, mutta ne olivat aika rumat jo ennen raskautta.

Muuten sit tyylillisesti olen kaukana tuosta naisesta ja tyylittömyyteni on raskauden myötä räjähtänyt ihan uusiin ulottuvuuksiin. Esim. mikään muu kuin iso tuulipuvuntakki ei enää mene mahan kohdalta kiinni, mutta en viitsi hankkia sopivaa takkia kun kesä tulee kuitenkin kohta, kuljen sitten tuossa kammotuksessa tai takki puoliksi auki maha vilkkuen...

Vierailija
44/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 10:43"]Ei tuo kyt rahaa vaadi. Farkut 20 euroa, trikootoppi 8 euroa, samantyyppisen jakun saa jollain 30 eurolla jne. Kasvikset ei ole kalliita. Valmismössöt sen sijaan on. Ja kuka käskee vetää suklaata yms? Kyse on vain valinnoista. Yhtäpaljon ne rumat jutut maksaa kuin kauniitkin ja epäterveelliset kuin terveetkin.[/quote]

No mutta tuo trenssi maksaa ja tuo laukku. ;) Lisäksi kengät vielä päälle. Kuka muuten on korkkareissa puistossa? Mä en käytä korkkareita kuin juhlissa..

ja jos laskee koko asun hinnan...missä on vasta yksi asu. Niin onhan tuolla asulla hintaa....saati sitten että tuskin käyttää samoja vaatteita joka päivä, ainakaan blogin perusteella. Tykkään kyllä blogista ja tyylipäivä? on ihan kiva ohjelma. Ainut mikä harmittaa on että muuttujat ei saa vaatteita itselleen. 

Vierailija
45/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 10:43"]Ei tuo kyt rahaa vaadi. Farkut 20 euroa, trikootoppi 8 euroa, samantyyppisen jakun saa jollain 30 eurolla jne.

Kasvikset ei ole kalliita. Valmismössöt sen sijaan on. Ja kuka käskee vetää suklaata yms?

Kyse on vain valinnoista. Yhtäpaljon ne rumat jutut maksaa kuin kauniitkin ja epäterveelliset kuin terveetkin.[/quote]

Mä ainakin oon saanut ilmaiseksi nää rumat ja epäsopivat äitiysvaatteeni. Kauniita ei ole kukaan jakanut ilmaiseksi tai edes löytynyt halvalla kirppikseltä, joten kyllä ne vaan maksaisi enemmän, jos niitä hankkisin ;)

Mun tuttavapiirissä on turpoamiset, iho-ongelmat jne. olleet ihan tuurista kiinni, ei ruokavaliosta. Mun kehutaan hehkuvan ja ihmetellään miten ei oo tullut yhtään ylimääräistä mihinkään vaikka elän just noilla valmismössöillä, terveellisesti elävistä ja paljon liikkuvista on taas saattanut tulla ihan valaita joilla naama kukkii, vaikka ovat kaikkensa yrittäneet.

Vierailija
46/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan seesteinen kun ei tarvitse tehdä mitään! Onkohan edes valmis trade..

Vierailija
47/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 10:47"]On kyllä todella näyttävän ja hehkuvan näköinen! Mutta kipeää tekee katsella liian pieniä kenkiä http://www.olivialehti.fi/strictly-style/files/2014/04/maternity-outfit-7-months-4-of-5.jpg

[/quote]

Hyi. Eikö tuo tajua miten ruman näköistä toi on?

Vierailija
48/53 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
49/53 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko pojasta Rafael vai Samuel?

Vierailija
50/53 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutuin myös raskauden myötä järkyttäväksi valaaksi joka puolelta. En raaskinut ostaa uusia isompia vaatteita,joten ostin kirpparilta 20-50 snt vaatteita vaan sen perusteella, että mahtuivat päälle. Näytin todennäköisesti joltain kodittomalta.

en ymmärrä, että miksi Xenia antoi itsensä rupsahtaa kun hänellä lähtökohdat kuitenkin hyvät.

Vierailija
51/53 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/53 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja tyylikäs ja raskaanakin... mikäs siinä, ihan hienoa että löytyy tuollaisiakin ihmisiä. Täytyy muistaa että joillekin tyylikkyys on elämäntapa ehkä jopa työ tai toimeentulo riippuu siitä, joillekin tyylikkys on osa elämää, muttei se elämäntarkoitus.

itse olen tavis, välillä jopa tyylikäs mutta 5/7 viikosta kuljen lasten kanssa ulkoiluvaatteissa ja ulkoilukengissä. Äsken kävin lapsen kanssa kaupassa uimakoulusta tullessa, mulla oli uimalakin rantu otsassa, uimalasien rannut silmien ympärillä ja märkä sotkutukka ponnarilla. Tyylipoliisien mielestä sekin kauppareissu olisi vaatinut meikkausta ja stailausta, tai ehkei tyylimamma olis lähtenyt kauppaan ollenkaan uintireissun jälkeen?!

Pitäiskö mun tuntea itseni jotenkin huonommaksi ihmiseksi kun ei nyt tullut ekana mieleen käyttää korkkareita varsinkaan raskauden vikalla kolmanneksella? 

Mua ärsyttää kommentit, ettei ole pakko antaa itsensä rupsahtaa heti kun saa lapsia tai on raskaana, vaan voi olla näinkin tyylikäs tämä ja tämä julkkis tai tämä ja tämä bloggaaja....  Sori vaan, mä olen mä, ihan tyytyväinen itseeni tällaisena vaikka kuljenkin ihan ihmisten ilmoilla meikittä, lenkkareissa ja rennoissa ulkoiluvaatteissa!

urheileva äiti36v

Vierailija
53/53 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:21"]

Hänhän on TODELLA kiireinen, kuten hän jollekin lukijalle vastasi. HÄNELLÄ on TYÖ ja PIENI LAPSI ja hän on RASKAANA. She is very very budy, like nobody else!!!

[/quote]

Kyllä minä ainakin uskon, että hän on oikeasti kiireinen. En tiedä oliko tämä viesti sarkasmia. Mutta käsittääkseni lapsi ei ole hoidossa, joten hän hoitaa lasta kotona ollessaan viimeisillään raskaana, lenkittää kaksi koiraa ja tekee työt. Ei kaikki moiseen pysty. Minulle riittää pelkkä työ ja kaksi koiraa pitämään kiireisenä.

Näyttävä nainen ja kiva blogi :)