Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen, kun ensimmäinen olut nousee päähän ja tuntuu että "Kaikki on ihan hyvin"

Vierailija
10.12.2020 |

Toista on selvin päin, kaikki tuntuu synkältä, ahdistavalta ja tuhoon tuomitulta. Sit juo sen yhden oluen ja yhtäkkiä tulee valaistus että eihän tässä olekaan mitään hätää.

Ja ei auta vaikka olisin vuoden selvinpäin, ei sitä samaa oloa vaan saa mitenkään ilman alkoholia. Aina ahdistaa ja pelottaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni matkaopaskin tarpeeton, kunhan tietää mitä tekee. Jos ei ole perehynyt yhtään se kannattaa olla. Ja pysyy vaikka kotona turvallisessa paikassa.

Tuo lenkkeily kesti mullakin kauan enenkun siitä alkoi edes vähän nauttimaan. Mutta nyt alkaa tulla niitä olut oloja.

Vierailija
62/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, paras tila on juuri ennen kuin toinen alkoholiannos loppuu. Siinä kun saisi promillet pysymään vakaasti koko elämänsä ajan, niin voisi kuolla onnellisena elettyään pitkän ja onnellisen elämän.

The Inebriati. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeehan Raamatussakin: "olut sopii onnettomalle".

Vierailija
64/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja nytkin jääkaapissa odottaa oluet vaikka tiedän varsin hyvin senkin että huomenna on paljon kauheampi olo kun on juonut :(

Vierailija
65/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mikään ei maistu/tunnu paremmalta kuin ensimmäinen siemaus kylmästä oluesta. Varsinkin jos tämä tapahtuu baarissa, hyvässä seurassa. Myöhemmin, tuntien ja lukuisten siemausten jälkeen tunnelmat ovat tietysti usein vähemmän voittoisat.

Vierailija
66/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta mulla se tulee ylensä vain yhdistettynä sosiaaliseen tilanteeseen. Suosittelen kans tota liikuntaa, ei joka kerta toimi mutta aika usein lenkin jälkeen myönteisempi olo.

Mulla on lenkin jälkeen vaan páska olo, sellainen et miks nyt tälläiseenkin ryhdyin.

Mulla sama ryyppäämisen jälkeen.

Vierailija
67/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan tietää mitä tarkoitat. Elämäni on tressiä,työtä ja huolia täynnä. Sitten kun ottaa vähän aikaa itselleen ja juo. Tuntuu että kaikki huolet haihtuu, kaikki on nyt hyvin.  Ei ole murheita ei tressiä sinä päivänä ollenkaan. 

Vierailija
68/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Kokeile rationaalista lähestymistapaa: mikään elämäsi olosuhteista eikä maailmantila laajemminkaan muutu muuksi, kun veressäsi on alkoholia – vain näkemyksesi ja kokemuksesi siitä kaikesta muuttuu tilapäisesti.

Itse asiassa alkoholi usein käytettynä vain pahentaa ajan mittaan elämäsi olosuhteita, mm. terveydentilaa, ihmissuhteita.

Tämän olen aina tiennyt, mutta ei se helpota oloa yhtään. Kerro mulle mikä helpottaisi?

No se olut tietenkin

Vierailija
69/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mikään ei maistu/tunnu paremmalta kuin ensimmäinen siemaus kylmästä oluesta. Varsinkin jos tämä tapahtuu baarissa, hyvässä seurassa. Myöhemmin, tuntien ja lukuisten siemausten jälkeen tunnelmat ovat tietysti usein vähemmän voittoisat.

Miksiköhän sitä jotenkin kuvittelee että juomalla enemmän saisi aina entistä paremman olon? Toimii vain tiettyyn pisteeseen asti, ja kun siihen pisteeseen pääsee niin on jo todella vaikea hahmottaa omaa humaltumisastetta ja lopettaa siihen paikkaan. On se kyllä vekkuli aine.

Vierailija
70/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän sitä jotenkin kuvittelee että juomalla enemmän saisi aina entistä paremman olon? Toimii vain tiettyyn pisteeseen asti, ja kun siihen pisteeseen pääsee niin on jo todella vaikea hahmottaa omaa humaltumisastetta ja lopettaa siihen paikkaan. On se kyllä vekkuli aine.

Alkoholi poistaa nesteitä ja alkaa janottaa entistä enemmän -> lisää juotavaa. Se myös poistaa estoja, jolloin ei enää juurikaan harkitse eikä pohdi seuraamuksia. Ja tietysti se mielihyvä, mitä haluaa aina lisää. Alkoholi on kavala huume.

Vierailija
71/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tuosta syystä en juo ollenkaan koska en osaa lopettaa siihen yhteen vaan otan lisää sen saman hyvän olon toivossa. Ja aamulla olo on karmiva.

Vierailija
72/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tuosta syystä en juo ollenkaan koska en osaa lopettaa siihen yhteen vaan otan lisää sen saman hyvän olon toivossa. Ja aamulla olo on karmiva.

Miksiköhän sen 6+ jälkeen on niin vaikea lopettaa vaikka tietää tasan tarkkaan että siitä ei olo enää kuin pahene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi