Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen, kun ensimmäinen olut nousee päähän ja tuntuu että "Kaikki on ihan hyvin"

Vierailija
10.12.2020 |

Toista on selvin päin, kaikki tuntuu synkältä, ahdistavalta ja tuhoon tuomitulta. Sit juo sen yhden oluen ja yhtäkkiä tulee valaistus että eihän tässä olekaan mitään hätää.

Ja ei auta vaikka olisin vuoden selvinpäin, ei sitä samaa oloa vaan saa mitenkään ilman alkoholia. Aina ahdistaa ja pelottaa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Isällä oli ongelmia alkoholin kanssa, eläkkeelle jäätyään alkoholismi vain syveni. Surullista katsottavaa, isä oli hyvä tyyppi ja vieläkin on ikävä.

Vierailija
2/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän.

Vierailija
4/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jotain lääkkeitä tällaiseen vai onko alkoholi ainoa keino? Terapiaa älkää ehdottako koska ei sellaiseen pääse edes vaikka olisi juuri itsemurhan tekemässä.

Vierailija
5/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän. Parasta on istua pitkän päivän jälkeen sohvalle ja korkata olut. 

Vierailija
6/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Parempi fiilis tulee hyvästä urheilutreenistä tai vaikka siitä kun käy avannossa ja menee sen jälkeen saunaan.

Vierailija
7/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2-3 kaljan jälkeen niin voittajafiilis. Mikään ei haittaa, pystyn mihin vaan, ihan sama vaikka ei ole rahaa jne. Se olotila vaan ei kauaa kestä ja aamulla ihan järisyttävän pa.ska olo.

Vierailija
8/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan nousuhumalaksi ja se on kemiallinen reaktio aivoissa, dopamiinimyrsky. Dopamiini aiheuttaa hyvänolon tunteen aivoissasi. Sitä saa kyllä erittymään muutenkin ja terveellisimmillä tavoilla. Alkoholin kanssa tarvitset koko ajan isomman annoksen ja lopulta se aiheuttaa masennusta ja olet kierteessä.

Kokeile esim. raivokasta hikilenkkiä, 20 minuutin yksintanssia, huutolaulamista, saunomista, metsässä haahuilua, kaverin tapaamista, lempimusiikkia, kirjan lukemista, komedian katsomista tai äidille soittamista. Ai niin ja seksiä (soolo tai muuta).

Vierailija
10/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Parempi fiilis tulee hyvästä urheilutreenistä tai vaikka siitä kun käy avannossa ja menee sen jälkeen saunaan.

Ei kaikki saa mielihyvää urheilusta. Urheilen kyllä paljonkin, mutta se vaan vítuttaa eikä todellakaan ole mitään voittajafiilistä sen jälkeen.

Vierailija
11/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, se on mahtavaa kun on päivän aikana kasvanut oikein iso yrpä otsaan, ja tajuaakin pääsevänsä kohta himaan korkkaamaan kylmän huurteisen! Sen myötä tulee fiilis että ehkä tää vielä tästä :)

Vierailija
12/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, paras tila on juuri ennen kuin toinen alkoholiannos loppuu. Siinä kun saisi promillet pysymään vakaasti koko elämänsä ajan, niin voisi kuolla onnellisena elettyään pitkän ja onnellisen elämän.

Vierailija
13/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enää, nyt kun mulla on oikea lääkitys mielenterveyden häiriöihin joita ennen lääkitsin alkoholilla

Vierailija
14/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Ei kaikki saa mielihyvää urheilusta. Urheilen kyllä paljonkin, mutta se vaan vítuttaa eikä todellakaan ole mitään voittajafiilistä sen jälkeen.

Sama, ihan vitsin kuuloinen ajatuskin että shitin päivän jälkeen muka vielä kiinnostaisi jotenkin lähteä itseään rääkkäämään! :D

Vierailija
15/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta mulla se tulee ylensä vain yhdistettynä sosiaaliseen tilanteeseen. Suosittelen kans tota liikuntaa, ei joka kerta toimi mutta aika usein lenkin jälkeen myönteisempi olo.

Vierailija
16/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä enää, nyt kun mulla on oikea lääkitys mielenterveyden häiriöihin joita ennen lääkitsin alkoholilla

Miten sait lääkityksen ja mikä lääkitys on? 

Vierailija
17/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän !! Tätä oloa kaipaan suunnattomasti ,varmaankin loppuelämäni.. Selvin päin nyt yli 5v. Alkoholisti.

Vierailija
18/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen alkkis tietää.

Vierailija
19/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta mulla se tulee ylensä vain yhdistettynä sosiaaliseen tilanteeseen. Suosittelen kans tota liikuntaa, ei joka kerta toimi mutta aika usein lenkin jälkeen myönteisempi olo.

Mulla on lenkin jälkeen vaan páska olo, sellainen et miks nyt tälläiseenkin ryhdyin.

Vierailija
20/72 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän !! Tätä oloa kaipaan suunnattomasti ,varmaankin loppuelämäni.. Selvin päin nyt yli 5v. Alkoholisti.

Miten opit elämään sen selvin päin olemisen ahdistuksen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme