Ihmisten törkeys kaupan kassoilla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6e8477b9-6dba-4b5f-88bd-a46e65550b88
Mikä ihme ihmisiä oikeasti vaivaa? Kuinka idiootti täytyy olla käyttäytyäkseen noin? Ei voi ymmärtää. Toivottavasti joku kohtelee noita ihmisä vielä joskus samalla tavalla.
Kommentit (109)
Jos aspana saat usein ikävää palautetta, niin se ei ole sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Tämä on ihan suoraa seurausta siitä että kaupat kohtelee asiakkaita huonosti. Esimerkiksi markkinointi on harhaanjohtavaa, eikä reklamaatioihin vastata.
Mutta se ei ole sen kassaneidin tai -rouvan vika.
He eivät vastaa noista tehtävistä.
Jos jokin mättää niin lähetä palautetta.Okei, mulla olisi gigantille reklamoitavaa. Kerro mihin lähetän sähköposti tai vaikka kirjeen? Nettisivuilta ei löydy osotteita.
Mene Gigantin sivuille ja chattaa siellä, asiakas palvelijan kanssa.
T.eri
Ei sieltä saa ketään kiinni. Gigabotti vaan jauhaa paskaa.
Pitäisi joka kerta hälyyttää se vartija paikalle ja meuhkaaja ulos. Sitten porttikielto ja portsari kaupan ovelle.
Saa käyttää.
Voi herranjestas mitä porukkaa. Nuorempana tuli työskenneltyä myyjänä ja asiakaspalvelijana muutenkin, ja ne hommat lopetin kyllä melko lyhyeen, kun en vaan jaksanut asiakkaiden idioottimaisuutta. Esim. kerran minulle tuli karjumaan nainen, joka oli kolhinut jalkansa keskellä käytävää näkyvästi olleeseen laatikkoon (jossa oli hyllyyn pistettäviä tuotteita), enkä tajua, miten oli edes onnistunut törmäämään siihen. Koska tämä oli tapahtunut toisella puolen kauppaa, ei minulla ollut koko laatikon kanssa mitään tekemistä. Silti nainen vaati kovaan ääneen, että minun on pyydettävä häneltä anteeksi. En pyytänyt.
Tuossa uutisessa kuvailtuja juttuja en olisi sietänyt päivääkään. Itse yritän aina olla asiakkaana mahdollisimman mukava ja kohtelias. Toki on myös niitä leipiintyneitä asiakaspalvelijoita, jotka suhtautuvat lähtökohtaisesti kaikkiin asiakkaisiin v**tuilevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää asiakaspalvelua on vaikeaa saada, jos käyttäytyy huonosti. Pitää olla yhdenvertaiset keskenään niin siten voidaan saada asiat korjattua.
Huonoa asiakaspalautetta on erittäin helppo saada, jos käyttäytyy huonosti, tai on töissä yrityksessä joka aliarvioi asiakkaita.
Pätee molemmin päin.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjestas mitä porukkaa. Nuorempana tuli työskenneltyä myyjänä ja asiakaspalvelijana muutenkin, ja ne hommat lopetin kyllä melko lyhyeen, kun en vaan jaksanut asiakkaiden idioottimaisuutta. Esim. kerran minulle tuli karjumaan nainen, joka oli kolhinut jalkansa keskellä käytävää näkyvästi olleeseen laatikkoon (jossa oli hyllyyn pistettäviä tuotteita), enkä tajua, miten oli edes onnistunut törmäämään siihen. Koska tämä oli tapahtunut toisella puolen kauppaa, ei minulla ollut koko laatikon kanssa mitään tekemistä. Silti nainen vaati kovaan ääneen, että minun on pyydettävä häneltä anteeksi. En pyytänyt.
Tuossa uutisessa kuvailtuja juttuja en olisi sietänyt päivääkään. Itse yritän aina olla asiakkaana mahdollisimman mukava ja kohtelias. Toki on myös niitä leipiintyneitä asiakaspalvelijoita, jotka suhtautuvat lähtökohtaisesti kaikkiin asiakkaisiin v**tuilevasti.
Miksi et pyytänyt? Olisit pyytänyt anteeksi edustamasi yrityksen puolesta. Suomalaiset vaan ovat kusipäitä, myös aspoina, kuten tästä esimerkistä nähdään. Onneksi onnistuit vaihtamaan alaa. Valitettavasti moni täysin asiakaspalveluun sopimaton tekee aspahommia, kun ei muuta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää asiakaspalvelua on vaikeaa saada, jos käyttäytyy huonosti. Pitää olla yhdenvertaiset keskenään niin siten voidaan saada asiat korjattua.
Huonoa asiakaspalautetta on erittäin helppo saada, jos käyttäytyy huonosti, tai on töissä yrityksessä joka aliarvioi asiakkaita.
Pätee molemmin päin.
Juurikin näin, vika ei todellakaan ole pelkästään asiakkaissa.
Teoria: Nämä m*lkerot, jotka normaalisti purkavat m*lkkuuttaan pikku-hiprakassa ravintoloiden henkilökuntaan ovat nyt koronarajoitusten aikana joutuneet vähentämään baareissa käymistä ja siksi ovat erityisen täynnä m*lkkuutta, joka sitten purskahtelee esiin jopa ihan selvinpäin kauppareissuilla.
T. Entinen baarimikko
Siis kaikein mulkuin asiakas on toinen aspa asiakkaana.
Seuraavan kerran kun teillä on todella mukvisti asiakas, niin yrittäkääpä jotenkin vaivihkaa selvittää että mitä tekee työkseen.
t. ex-aspa
itsepä on asiakaspalvelutyön valinnut. kaikilla pitäisi olla tiedossa, että ihmiset ovat kusipäitä. siitähän se palkka maksetaan. ei töissä kuulukaan olla kivaa. ei ainakaan matalapalkka-aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Teoria: Nämä m*lkerot, jotka normaalisti purkavat m*lkkuuttaan pikku-hiprakassa ravintoloiden henkilökuntaan ovat nyt koronarajoitusten aikana joutuneet vähentämään baareissa käymistä ja siksi ovat erityisen täynnä m*lkkuutta, joka sitten purskahtelee esiin jopa ihan selvinpäin kauppareissuilla.
T. Entinen baarimikko
Eikä osa edes ole selvinpäin, vaan liikkuvat milloin minkäkin aineen tai alkoholin vaikutuksen alaisena... Heidän normaaleja kähisemispaikkoja on laitettu kiinni, niin joutuvat lähtemään sitten ruokakauppoihin melskaamaan, kun ei ole muutakaan paikkaa.
Suomi on mielenterveysongelmaista kansaa.
Välillä hävettää olla suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pyytänyt? Olisit pyytänyt anteeksi edustamasi yrityksen puolesta. Suomalaiset vaan ovat kusipäitä, myös aspoina, kuten tästä esimerkistä nähdään. Onneksi onnistuit vaihtamaan alaa. Valitettavasti moni täysin asiakaspalveluun sopimaton tekee aspahommia, kun ei muuta saa.
Tottakai pahoittelin asiaa hänelle ja sanoin, että onpa harmillista, se laatikko täytyy käydä siirtämässä sivummalle. Hän kuitenkin suuttui pahemmin ja sanoi, että minun pitää pyytää häneltä ihan kunnolla ja henkilökohtaisesti anteeksi :D No joo, varmaan sitten olin hänenkin mielestään hirveä kusipää kun en lähtenyt liioittelemaan. Kurja homma.
Geenit! Tarvitaa tuoreempaa spermaa ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kaikein mulkuin asiakas on toinen aspa asiakkaana.
Seuraavan kerran kun teillä on todella mukvisti asiakas, niin yrittäkääpä jotenkin vaivihkaa selvittää että mitä tekee työkseen.
t. ex-aspa
Olet oikeassa. Kostomentaliteetti elää ja voi hyvin, kun siihen kerrankin on mahdollisuus!
Laitetaan kiertoon kaikki se p*ska, mitä on itse saanut niskoilleen kannettavakseen... Onko todellakin niin, että ihmisistä on mukavampi vastata vihaan sillä iänikuisella vihalla kuin että käytettäisi positiivisuutta aseena ainaista negatiivisuutta vastaan?
Vierailija kirjoitti:
itsepä on asiakaspalvelutyön valinnut. kaikilla pitäisi olla tiedossa, että ihmiset ovat kusipäitä. siitähän se palkka maksetaan. ei töissä kuulukaan olla kivaa. ei ainakaan matalapalkka-aloilla.
Aika usein asiakkaan tuntuu että asiakkaat ovat liikkeissä vain tiellä ja harmina. Myyjillä ja aspoilla olisi paljon kivempaa kun asiakkaita ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaaren Prismassa taas henkilökunnasta on tullut röyhkeitä. Ostosten keräilijät tungeksivat ja tönivät kärryineen, jättävät kärryt asiakkaiden tielle yms.
Kannattaa varmaan antaa palautetta suoraan kaaren prismaan eikä tänne,tää on ihan väärä paikka
Ruuhkavuosia elävät aikuiset sekä vanhukset ovat tässäkin kaikista pahimpia, ja heidän pitäisi jo osata ne kuuluisat käytöstavatkin!! Kyse taitaakin olla vain luonteen surkeudesta. Lasten ja nuorten huonokäytöksisyyttä joutuu todistamaan paljon, mutta sen kuitenkin vielä ymmärtää, kun on kyse kehittymättömistä ihmisen aluista, vaikka huonokäytöksisyys ei mikään puolustettava asia tietysti olekaan.
Jotenkin tuntuu, että ihmiset käyttäytyvät vuosi vuodelta vain huonommin, ja jos onkin käytöstavat omaava ihminen, niin se pomppaa kyllä heti silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopopulismi normalisoi aggressiivisuutta ja pääministeriäkin kauppatytötellään. Siinäpä se.
Meillä äänestetään Perussuomalaisia, emmekä koskaan, ikinä kohtele muita huonosti. Meitä sen sijaan kohdellaan huonosti esim. juuri sinä. Vai populisteja, et taida paljoa muita arvostaa.
Olen huomannut saman. Hassua kun juuri nyt pitäisi antaa tilaa toisille ja osoittaa välittämistä :D
Jokainen tietää että hyökäävä tyyli ei ole hyvä aloitus, eikä yleensä myöskään toimi niin. Ensin on yritetty hyvällä, mutta kun se ei toimi, niin sitten yritetään pahalla. Kannattaa miettiä ensikerralla, kun yrittää torpeeda asiakkaan yrityksen hoitaa jotain asiaa.