Hämmentävä kuva työkaverilta
Olen aloittanut uudessa työpaikassa neljä kuukautta sitten ja ystävystynyt erään työkaverin kanssa. Juttelemme paljon konttorilla ja käymme yhdessä lounaalla. Mitään työpaikan ulkopuolista kontaktia meidän välillämme ei ole (pl. Insta/linkedin/facebook).
Viime viikolla hän lähetti minulle sähköpostilla kuvan itsestään ilman mitään kommenttia. Kuvassa hän on ihonmyötäisessä bilemekossa. Kuvan oli mielestäni hyvän maun mukainen, mutta toisaalta ei sellainen mitä normaalisti työkaverille lähetettäisiin (varsinkaan miehelle). Häkellyin kuvasta, enkä vastannut siihen mitään. Kuvan lähettämisen jälkeen tilanne meidän välillämme on ollut hieman vaivaantunut, enkä oikein osaa sanoa mitä hän kuvan lähettämisellä oli edes tarkoittanut. Itse olen koko ajan tulkinnut, että meidän välillämme ei ole muuta kuin hyvä työystävyys, enkä kumpikaan ole ainakaan avoimesti flirttaillut yms.
Itse olen onnellisesti naimisissa ja meillä on kaksi lasta, joten minulla ei ole aikomustakaan ryhtyä naisen kanssa suhteeseen, jos kuvan lähettäminen millään tavalla oli edes vihje jostain ystävyyttä syvemmästä. Todettakoon, että nainen on erittäin kaunis ja todennäköisesti tottunut saamaan aina haluamansa miehen (on nykyään sinkkuna).
Miten tilanteeseen kannattaisi suhtautua? Annanko ajan vain hoitaa asian ja unohtaa se tai olisiko parempi, että kommentoisin kuvaa. Sen lähettämisestä on jo miltei viikko, joten asiaan palaaminen nyt tuntuisi omituiselta. Toisaalta olemme tulleet todella hyvin juttuun ja haluaisin että jatkossakin näin olisi.
Kommentit (75)
Kaksi vaihtoehtoa. 1. Vahinko 2. Kokeilee kepillä jäätä.
Jos vaihtoehto 2 , niin uusi "kokeilu" tulee pienen ajan kuluessa. Miksi sinä mainitset, että "en ole hänen tyyppiään"? Onko siis pienesti mielessä, että ehkä onkin mahiksia....
On nimittäin naisia, jotka iskevät miehiä, koska voivat. Juuri tuollainen perheenisä on haaste, koska pelimiehet ovat helppoja, isäihmiset eivät ole. Kannattaa nyt miettiä pelimerkit valmiiksi, mitä saat, jos lähdet tuohon leikkiin ja vielä työpaikallasi. Sotket asiat töissä,menetät perheesi - ja saat tilalle naisen, joka huvikseen vikittelee miehiä.
Siis ihan teoriassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo ihmiset, ei se mikään vahinko ollut 😂 Outoa lähetellä vietteleviä kuvia meilitse.
Mitähän ap:n vaimo tykkäisi, jos kuulisi miehen viettävänsä aikaa työpaikan kauniin sinkun kanssa?
Minulla on hyvin luottamuksellinen suhde vaimooni ja hän tietää, että olen ystävystynyt kyseiseen naiseen. ja tietää myös sen, että en ikinä ryhtyisi mihinkään avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen. Joten tämä on pienin ongelmani.
Kommenttien perusteella olen päättänyt, että annan jutun olla. Jos hän jatkossa laittaa jotain vastaavia kuvia yms. niin sitten on on ilmeisesti pakko puhua asia selväksi. Olisin kuitenkin todella yllättynyt jos hän yrittäisi minua iskeä, koska en ole edes hänen tyyppiään. (leppoisia perheenisä vs. ns. alfamiehet).
Hienoa, jos luottamus pelaa vaimon kanssa. Mutta en koskaan menisi takuuseen siitä kolmannesta osapuolesta.
Olen itsekin kaunis, nuori nainen, joka monen mielestä "saisi kenet haluaa". Tähän mennessä olenkin valinnut niitä alfoja, jotka olen todistanut olleen umpisurkeita valintoja (ketäpä tämä yllättää). Nyt katson aivan päinvastaisia miehiä ja tunnen heihin vetoa. Ehkä tämä innokas ystäväsi toimii samoin. Ei ulkonäkö aina korreloi kumppanimakua.
Tämä näin. Maailma on muuttunut ja varatun iskeminen ei enään ole häpeä. Ihmiset elää kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo ihmiset, ei se mikään vahinko ollut 😂 Outoa lähetellä vietteleviä kuvia meilitse.
Mitähän ap:n vaimo tykkäisi, jos kuulisi miehen viettävänsä aikaa työpaikan kauniin sinkun kanssa?
Minulla on hyvin luottamuksellinen suhde vaimooni ja hän tietää, että olen ystävystynyt kyseiseen naiseen. ja tietää myös sen, että en ikinä ryhtyisi mihinkään avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen. Joten tämä on pienin ongelmani.
Kommenttien perusteella olen päättänyt, että annan jutun olla. Jos hän jatkossa laittaa jotain vastaavia kuvia yms. niin sitten on on ilmeisesti pakko puhua asia selväksi. Olisin kuitenkin todella yllättynyt jos hän yrittäisi minua iskeä, koska en ole edes hänen tyyppiään. (leppoisia perheenisä vs. ns. alfamiehet).
Hienoa, jos luottamus pelaa vaimon kanssa. Mutta en koskaan menisi takuuseen siitä kolmannesta osapuolesta.
Olen itsekin kaunis, nuori nainen, joka monen mielestä "saisi kenet haluaa". Tähän mennessä olenkin valinnut niitä alfoja, jotka olen todistanut olleen umpisurkeita valintoja (ketäpä tämä yllättää). Nyt katson aivan päinvastaisia miehiä ja tunnen heihin vetoa. Ehkä tämä innokas ystäväsi toimii samoin. Ei ulkonäkö aina korreloi kumppanimakua.
Tämä näin. Maailma on muuttunut ja varatun iskeminen ei enään ole häpeä. Ihmiset elää kuin viimeistä päivää.
Toisaalta varatun iskeminen tarkoittaa käytännössä sitä, että iskee pettäjän. Onko sellainen nyt sitten parempi kuin tuollainen "umpisurkea alfa"? Miksi hyvää miestä etsivä tyytyisi langenneeseen hyvään mieheen, joka todistaisi toimillaan, ettei oikeasti olekaan hyvä mies?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa. 1. Vahinko 2. Kokeilee kepillä jäätä.
Jos vaihtoehto 2 , niin uusi "kokeilu" tulee pienen ajan kuluessa. Miksi sinä mainitset, että "en ole hänen tyyppiään"? Onko siis pienesti mielessä, että ehkä onkin mahiksia....
On nimittäin naisia, jotka iskevät miehiä, koska voivat. Juuri tuollainen perheenisä on haaste, koska pelimiehet ovat helppoja, isäihmiset eivät ole. Kannattaa nyt miettiä pelimerkit valmiiksi, mitä saat, jos lähdet tuohon leikkiin ja vielä työpaikallasi. Sotket asiat töissä,menetät perheesi - ja saat tilalle naisen, joka huvikseen vikittelee miehiä.
Siis ihan teoriassa...
Tarkoitin juuri sitä mitä kirjoitin, eli en todellakaan vastaa hänen entisiä poikaystäviä, jotka ovat olleet sm-tason nyrkkeilijöitä, prätkäjengin jäseniä yms. Ja en usko, että kyse on mistään katumusharjoituksesta entisiä poikaystäviä kohtaan, koska hän on puhut heistä loppujen lopuksi aina hyvin ystävälliseen tapaan (tosin naureskellut minkälaisia luolaihmisiä hän aina valitsee).
Kaiken järjen mukaan kyse on puhtaasta vahingosta tai siitä, että hän lähetti kuvan puhtaana vitsinä ja tajusi kuvan lähettämisen jälkeen menneen vähän liian pitkälle. Voin hyvin kuvitella, että työpaikan ulkopuolella hän heittää paljon raisumpaakin herjaa, mutta unohti, että töissä tämä ei välttämättä ole asiallista.
Parempi unohtaa ja jos kyse oli vitsistä, niin jossain sopivassa ajankohdassa pitää heittää kevyt kuitti siitä.
Minkälainen on naispuolinen ”pelimies”? Ei se voi toimia samoilla pelisäännöillä kuin miehet, koska sen ei tarvitse tehdä töitä esim. yöelämässä, ainakaan jos sattuu olemaan hyvännäköinen. Koska pelimannien tarvii haastetta, se etsii varatun pelinappulakseen. Mikä onkaan parempi keino todistella viehättävyyttään, kuin viedä vaimolta mies ja lapsilta isä.
Kuvitelkaa, niin suuret panokset ja hän voittaa kaiken!
Kuulostaa vahingolta, mutta aika epämiehekästä vinkua tuollaisesta tänne akkain palstalle.
Panisin joka ruumiinaukkoon ja hylkäisin nykyisen akan.
Miksi mulle ei sinkkumiehenä käy koskaan noin? Olisin innoissani. Mutta jos mies on jo valmiiksi naimisissa, niin muutkin akat haluavat jännittävää miestä.
Kyllä jotkut naiset ovat ns. munahaukkoja. Mun miestä on tultu iskemään sinä aikana kahvilassa, kun olin vessassa. Olin siis jo huomannut aiemmin, että pari naista tuijotteli miestäni, vaikka oltiin kahdestaan. No, saivatpa nenilleen. Ei lähtenyt mun mies heidän matkaan😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle ei sinkkumiehenä käy koskaan noin? Olisin innoissani. Mutta jos mies on jo valmiiksi naimisissa, niin muutkin akat haluavat jännittävää miestä.
Asenteesi naisia, tai siis "akkoja", kohtaan on se syy, miksi sinulle ei koskaan käy noin.
Lisään vielä sen mahdollisuuden, että kuvaan voi suhtautua myös isällisesti. Se voi ehkä vähän ärsyttää toista, mutta se on myös näppärä keino työntää toinen loitommalle olipa kuva vahinko tai tarkoituksella. Myös vaimolta voi kysyä neuvoa. Se, että mietit asiaa täällä viittaisi nyt siihen miten podet ihan turhaa hämmennystä työkaverisi suhteen.
Itse en usko, että on ollut vahinko. Ehkä nainen on kokeillut kepillä jäätä, että miten siihen kuvaan reagoidaan. Olen itse nähnyt vanhan työkaverin koneelta, miten jotkut naiset lähettävät mm. alastonkuviaan miehen työsähköpostiin. Työkaveri siis näytti, ja kyseessä oli asiakas joka yritti vikitellä naimisissa olevaa miestä.
Mutta pointsit aloittajalle rehellisestä liitosta! Niin kuin joku sanoi, kiva välillä täällä lukea luotettavasta puolisosta.
Toi oli hyvä ehdotus, että kysyy vaimolta neuvoa! 👍🏻 Naiset osaa parhaiten neuvoa, miten toimia toisten naisten suhteen 😊💕
Onpa kiusallista! En kommentoisi mitään, selkeästi tyrkyttää itseään.
Ottaisin välimatkaa, en pidä tuollaisista moraalittomista perheenrikkojista, jotka tyrkyttää itseään varatuille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset ovat ns. munahaukkoja. Mun miestä on tultu iskemään sinä aikana kahvilassa, kun olin vessassa. Olin siis jo huomannut aiemmin, että pari naista tuijotteli miestäni, vaikka oltiin kahdestaan. No, saivatpa nenilleen. Ei lähtenyt mun mies heidän matkaan😂
Kuitenkin käy panemas kaunottaria, kun silmäsi välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin käy panemas kaunottaria, kun silmäsi välttää.
Eikä käy. Yrität vain ärsyttää;)
Miksi varattu mies tarvitsee työpaikan kauniin sinkkunaisen ystäväksi? Eikö sinulla ole muita ystäviä? Mietipä sitä niin valkenee miksi sait kuvan.
Voi olla vahinko. Esimerkiksi itse lähetän joskus pelkän yksittäisen kuvan kännykästä omaan sähköpostiini - näin saan sen vaivattomasti siirrettyä tietokoneelle (joo en ole mikään tekniikan taitaja). Jos olisi tarkoituksella lähetetty, luulisi että nainen olisi jo odottanut sinulta jotain reaktiota kuvaan.
Hyvä päätös mielestäni :)
Yksi kerta voi olla vahinko, mutta toinen kertoo jo jostain muusta.
Ja on mukavaa kuulla vaihteeksi vauvapalstalla fiksujen ja tasapainoisten ihmisten onnellisesta avioliitosta kaikenlaisten epäkypsien ja itsekeskeisten draamaviritysten sijaan.