Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Älkää kiltit ihmiset tehkö lapsia enää 43-vuotiaana"

Vierailija
25.04.2014 |

tällaisia kommentteja en ymmärrä. olisko näiden esittäjillä mennyt paras nuoruus hukkaan?

eihän se kuulu kenellekään, milloin joku lapsensa hankkii, jos hankkii.

Kommentit (303)

Vierailija
301/303 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä todelliset erot ihmisten välillä alkaa näkyä.

Osa on jo ihan loppuun kuluneita mummo ja ja toiset nuorekkaita ja hyväkuntoisia.

Ja sitten ne mummo-nelikymppiset soimaa muita nelikymppisiä "et sä voi ottaa tatuointia/tehdä lapsia/matkustaa etelä-amerikkaan/mitä vain kun sä olet jo niiiiin vanha!

Vierailija
302/303 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen mummoäiti. Lapset on nyt 11- ja 9-vuotiaat ja mä itse 50 v.

Eilen, äitienpäivänä, lapset kurkkivat ikkunasta ja vilkuttivat minut nähdessään, kun väsyneenä raahustin töistä kotiin. Keittiöön lapset olivat kattaneet kahvipöydän valmiiksi, ostaneet 30 punaista ruusua ja mansikkakakun omilla rahoillaan - ja vielä tehneet lahjat ja kortit <3 Mies keitti kahvit ja myhäili tyytyväisen näköisenä kun lapset halasivat, onnittelivat äitienpäivästä ja kehuivat mua maailman ihanimmaksi ja parhaimmaksi äidiksi.

Ihan sama, jos mä jokun anonyymin av-mamman mielestä olen liian vanha äidiksi. Mun lapsille mä olen maailman paras! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/303 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kai nykylääketieteen avulla eletään jo sen verran pidempäänkin, että ehtii vielä mummiksikin, vaikka tekisi esikoisen vasta päälle nelikymppisenä, siltikin jos oma lapsikin säästäisin lapsen hankinnan sinne kypsään ikään.