Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nauttia anaaliseksistä? :(

Vierailija
20.04.2014 |

Meillä mies tykkää todella paljon anaaliseksistä ja pitää sitä kiihottavana. Haluaisin miellyttää häntä parhaani mukaan, mutta mulla tuntuu anaaliseksi aina aluksi ihan järkyttävältä, tuntuu kuin koko suoli repeäisi. Muutaman työnnön jälkeen vähän helpottaa, mutta se alku on niin kamala :(

Onko täällä palstalla ketään, ketä osaisi nauttia siitä? Tai jos ei ihan nauttia, niin kuitenkin niin että tuntuis edes jotenkin siedettävältä? Kuinka usein harrastatte anaaliseksiä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 17:12"]

Pelkään myös repeämisen tunnetta, sillä paikkani ovat todella pienet. Esimerkkinä voin kertoa, että käytän laksatiiveja, jotta ulos pyrkivä tavara on löysää ja pääsee ulos.

Kuvottavaa kirjoittaa tällaista, mutta eikös tämä tavallaan kuulu aiheeseen.

[/quote]

Kyllä. Mutta enemmän tuo kertoo kakkasi koostumuksesta kuin peppusi tiukkuudesta. Kannattaisi nauttia enemmän kuitua ja nestettä. Kenellä tahansa kipeytyy paikat, kun käy liian harvoin "synnyttämässä" hirveää jöötiä.

Vierailija
42/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin kustantaa naiselleni kasvo- ja jalkahoidon, jos saan peppua. Toiveeni toteutui. Olen niin iloinen. Nyt tiedän, miltä peppuseksi tuntuu. Naisenikin on suht tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 10:22"]

Lupasin kustantaa naiselleni kasvo- ja jalkahoidon, jos saan peppua. Toiveeni toteutui. Olen niin iloinen. Nyt tiedän, miltä peppuseksi tuntuu. Naisenikin on suht tyytyväinen.

[/quote]

Saatko uudestaankin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi