Ylilääkäri kertoo, millainen on aikuisen naisen ADHD Seksuaalisuus poikkeaa muista selvästi
onko jollakin liittää tuon maksumuurin takana oleva teksti tähän
Kommentit (23)
tykätään seksistä
se nimittäin boostaa dopamiinitasoja ja meillä siitä puute, joten sitä tehdään millä dopamiinia saadaan
Skitsofrenialääkkeitä syövät tupakoivat ketjussa. Dopamiini-inhibiittoreita.
Vierailija kirjoitti:
tykätään seksistä
se nimittäin boostaa dopamiinitasoja ja meillä siitä puute, joten sitä tehdään millä dopamiinia saadaan
Amfetamiinia ja koko viikko valvomista ja paneskelua.
Olen ollut suhteessa ADHD naisen kanssa. Voi sitä himon määrää... Kun esileikki aloitetaan jo kotimatkalla taksin takapenkillä. Hädin tuskin saatu ulko-ovi kiinni niin jo lähtee housut jalasta ja kiihkeä seksi alkaa eteiysen matolla. Ja kun hommat saatu maaliin niin heti kohta jo uudestaan. Ja sitten vielä uudestaan. Ja taas aamulla. Oli kunto koetuksella, pakko myöntää. Silti kaipaan niitä aikoja.
Kinky-, avoin suhde- ja polyamoriaporukat koostuu lähinnä ADHD-tapauksista naisten osalta. Siinä se.
Näin ADHD naisena voin että seksi on välillä todella rankkaa ja rajua. Nykyään kun on lääkitys, niin on tasoittunut jonkin verran. Mutta kun nuorempana ei ollut lääkitystä, niin oli tiettyjä kausia jolloin piti saada jatkuvasti seksiä ja jos ei ollut miestä apuna niin sitten masturboin monta kertaa päivässä. Ja paljon oli kyllä miehiäkin. Ja se oli todella rajua se seksi, kun mikään ei riittänyt. Nyt on onneksi lääkitys niin elämä on tasoittunut paljon, myös seksin suhteen. Koskaan en ole ollut parisuhteessa, eikä varmaan tule koskaan onnistumaankaan..
Joo, nähty on adhd-miehen kohdalla. Vastenmielistä suorastaan oli.
Onko sama myös adhd miehillä? Taidan tarvita sellaisen miehen kun "tavisten" kanssa ei kohtaa energiat
Mistä noita ADHD-tyttöjä löytää. Olen jo ihan innoissani.
Vierailija kirjoitti:
Näin ADHD naisena voin että seksi on välillä todella rankkaa ja rajua. Nykyään kun on lääkitys, niin on tasoittunut jonkin verran. Mutta kun nuorempana ei ollut lääkitystä, niin oli tiettyjä kausia jolloin piti saada jatkuvasti seksiä ja jos ei ollut miestä apuna niin sitten masturboin monta kertaa päivässä. Ja paljon oli kyllä miehiäkin. Ja se oli todella rajua se seksi, kun mikään ei riittänyt. Nyt on onneksi lääkitys niin elämä on tasoittunut paljon, myös seksin suhteen. Koskaan en ole ollut parisuhteessa, eikä varmaan tule koskaan onnistumaankaan..
Minkälaista oli rankka ja raju seksi. Tuliko siitä hyvä olo tai fiilis?
Mistä löytäisin tällaisen naisen? M40
Vierailija kirjoitti:
Onko sama myös adhd miehillä? Taidan tarvita sellaisen miehen kun "tavisten" kanssa ei kohtaa energiat
Olen saanut ihan tavallista, hempeämpää sekä vähän kömpelön haparoivaa seksiä.
eikö päästy lukemaan minulla adhd ja oon poissaoleva ja väsynyt eikä seksi ole mielessä useinkaan
Miehet myös yliaktiivisia joilla tämä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista oli rankka ja raju seksi. Tuliko siitä hyvä olo tai fiilis?
Ihan siis hillitöntä panoa, fistaamista molempiin reikiin, perseen lämpimistä ja hiusten repimistä. Tosi paljon eri miehiä. Tosi huoletonta menoa. Ihme ettei paikat mennyt rikki ja vaan yksi klamydia.
Adhd-ihmisiin liitetään monesti tietyt stereotypiat, mutta kaikki ihmiset on erilaisia. Itse olen elänyt "vasta" 22 vuotta parisuhteessa adhd-naisen kanssa, joten jotain perspektiiviä löytyy.
1. Adhd-ihmiset eivät kykene pitkään parisuhteeseen, koska kyllästyvät helposti -> no, kuten sanoin, 22 vuotta jo takana.
2. Adhd-ihmiset ovat seksuaalisesti aktiivisempia. -> oman kokemuksen perusteella ei/ehkä. Seksiä varmaan ikään nähden keskivertoa enemmän, mutta ei tee aloitteita juuri koskaan, mutta harvoin kieltäytyykään.
3. Adhd kyllästyy nopeasti. -> samat rutiinit joka päivä, jatkuneet koko parisuhteen ajan. Rutiineihin kuuluu myös valittaminen siitä, kun mikään ei koskaan muutu. Silti ei tee mitään sen eteen, että jokin asia muuttuisi.
4. Adhd on sosiaalinen ja kaipaa ihmisiä ympärilleen -> paskat. Haluaa olla suurimman osan ajastaan yksin ja rauhassa. Kieltäytyy kyläilemästä ja keksii tekosyitä, miksi meille ei voisi tulla kyläileen. Sitten valittaa ystävien puutetta, kun on saanut kaikki vanhat ja uudet ystävät torjuttua.
5. Ei osaa olla tekemättä mitään. -> tää sentään on totta. Tekee koko ajan jotain, mutta ei saa mitään aikaiseksi. Esimerkiksi päättää siivota yhden kaapin. Löytää väärässä paikassa olevan tavaran, vie sen oikeaan paikkaan ja huomaa sielläkin tarvittavan siivousta. Lopputuloksena kaikkien kaappien sisällöt lattialla, kyllästyy ja tunkee samat tavarat takaisin odottamaan seuraavaa samanlaista yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän itse lääkettä, jonka vaikutus kestää vähän päivästä riippuen 6-8 tuntia. Kumppanini on sanonut, että seksi siloin, kun olen lääkkeen vaikutuksen alaisena on kuulemma sellaista normitylsääpanoa ja että ei siinäkään mitään vikaa ole, hyvää sekin on, mutta ilman lääkkeen vaikutusta on kuulemma kaikki paljon intensiivsempää ja himokkaampaa. Tämä siis kumppanini näkemys. Olen itse huomannut, että ilman lääkettä orgasmit ovat paljon syvempiä ja pidempiä - saatan saada panon jälkeen koko seruaavan vuorokauden spontaaneja orgasemja ja tuntuu myös etten tarvitsisi ehkä lääkettäkään aina kunnon seksisessioiden jälkeen. Se selittynee dompaanitasojen nousulla. E voi tässä mielessä valittaa addiudestani: ihan mukava neuro-ominaisuus, kun seksistä puhutaan.
Eivätkö ihmiset olekaan enää yksilöitä?
Toki voin omasta puolestani kertoa, että tavikset yleensä tuntuvat vähän tylsiltä ihmisiltä. Etenkin oman ikäiset. Lähes kaikki mieskaverit ovat olleet reilusti nuorempia
AD/HD nainen 50+
Mä oon ADHD nainen. Seksistä tykkään kyllä, mutta ajatukset alkaa harhailemaan liian helposti, jos pää ei oo täysillä mukana. Toisaalta olen myös demiseksuaali, eli seksi maistuu tutun ja turvallisen kumppanin kanssa, mutta en pystyisi harrastamaan ns. yhden illan suhteita, vaikka panettaisi ihan hulluna.
Maksa ihmeessä työstä mitä toiset tekee.