Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nauttia anaaliseksistä? :(

Vierailija
20.04.2014 |

Meillä mies tykkää todella paljon anaaliseksistä ja pitää sitä kiihottavana. Haluaisin miellyttää häntä parhaani mukaan, mutta mulla tuntuu anaaliseksi aina aluksi ihan järkyttävältä, tuntuu kuin koko suoli repeäisi. Muutaman työnnön jälkeen vähän helpottaa, mutta se alku on niin kamala :(

Onko täällä palstalla ketään, ketä osaisi nauttia siitä? Tai jos ei ihan nauttia, niin kuitenkin niin että tuntuis edes jotenkin siedettävältä? Kuinka usein harrastatte anaaliseksiä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kovasti anaaliseksistä. Yleensä kondomi terveyden takia ja paljon liukastetta. Me tehdään lämmittely niin, että mies työntää pikkuhiljaa sisään terskaa. Kun puolet sisällä, hän vetää käskystäni ulos. Seuraavaksi koko terska ja ulos. Kerran vielä koko terska sisään ja ulos. Lisää liukastetta ja sitten mentiin. Toimii hyvin minulla, mitä pidempään odotetaan sisääntyöntymisten välissä, sen helpompi seuraava työntyminen on. Lämmittelyyn menee n. 5min. Emme ole koskaan harrastaneet kahden tunnin esisessioita sorminainnilla jne. Eilen kokeilimme ensi kertaa ilman kondomia ja pelkällä syljellä. Aivan mahtavaa. Suosittelen käyttämään reilulla kädellä silikonipohjaista liukastetta ja etenemään hitaasti.

Vierailija
22/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä voi nauttia kahden kilometrin päästä huonossa valossa ja ilman rillejä. Muuten jääköön väliin.

Miksi kukaan haluaa miellyttää toista repimällä peräsuolensa? Joskus kannattaisi uskoa tuntemuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu, mutta vaikka oon yrittänyt lämmitellä itseäni ohjeiden mukaan, mulle tulee aina kauhea paskahädän tunne, jos anaaliin yrittää työntää jotain. Sama se, vaikka olisin käynyt vessassa hetki sitten. Se tunne vain on ylitsepääsemättömän kamala, ei kiinnosta jatkaa enää yhtään.

Vierailija
24/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harjoitella myös ns. gapetusta eli peräaukon aukaisemista mahdollisimman ammolleen. Lihaksistoa voi rentouttaa sormin tai dildolla jne. ja sitten ottaa välineen ulos pepusta. Mitä avonaisemmaksi saat aukon jäämään, sen parempi! Vaatii hieman harjoittelua mutta on sen arvoista, ja helpottaa anaaliyhdyntöjen sujumista jatkossa huomattavasti + lisää nautintoa myös visuaalisen kiihokkeen kannalta ajateltuna.

Vierailija
25/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:37"]

Ōö, se just on 80% miehen nautinnosta kun tietää ettei nainen nauti.

[/quote]

Kuinka tällaista visvakura aivopierua on voitu yläpeukuttaa 15 kertaa?!?!

Vaikka mä pidän lassukoita ihmisrodun säälittävimpinä olioina, niin tämä porukka jonka sairas ajattelu on tuolla tasolla, ei kyllä yllä paljon lassukoita korkeammalle. Itse olen tapposen tavallinen miesrodun edustaja, joka todella arvostaa naisia ja en todellakaan usko muidenkaan miesten tuntevan noin, kun lainaamani miesvihaaja väittää.

Minulle rakastelussa naisen nautinto on jopa vieläkin tärkeämmässä osassa kuin omani. En voi nauttia rakastelusta, jos aistin, että nainen ei nauti. Parhaat orgasmini saan juuri silloin kun tunnen, että myös nainen nauttii joka solullaan. En koskaan tunkisi keskikokoista kaluani naisen anaaliin, jos olisi aistittavisssa, että hän ei siitä pidä. Itseasiassa en kakkoseen naintia pidä minään kovin erityisenä touhuna. Minulle kakkonen onkin selkeästi kakkonen.

Vierailija
26/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 26. Voisit tulla pistelemään mua tälleen aamun ratoksi. Kuulostat ihanalta mieheltä :)

Vierailija
27/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 puhuu enemmän kun asiaa. Omalla kohdalla mennään samoilla periaatteilla. Jos toinen ei nauti ja pitää hampaat irvessä harrastaa "nautintoa", menee hommasta hohto totaalisesti. Välillä anaaliseksiä harrastan, mutta pyyntö on tullut 95%:sti naisen puolelta. Partnerin nautinto menee aika useasti omien edelle.

Vierailija
28/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä nautin siitä mutta mun mies ei taas hirveesti siitä välitä, haluaa vain pimppaa. Tasan ei mene nallekarkit. :)

Vierailija
29/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepas sieltä provoja taas oikein urakalla. Ei ole heteroiden hommaa ja 95% naisista inhoaa sitä jo ajatuksen tasollakin. Kokeilkaa itseenne ja jättäkää naiset rauhaan. 

Vierailija
30/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa että miehet haluaa että nainen ei nauti, mutta toki siinä on voimakas tuntoaistin aktivointi kyseessä, kun ollaan alueella jossa on paljon tuntohermoja. Onhan periaatteessa saunassa vihtominenkin kipukynnykseen liittyvää, mutta moni vaan siitäkin nauttii. Puhumattakaan s/m -touhuista, piiskaamisesta, puremisesta seksin aikana jne. Suurin osa miehistä kiihottuu naisesta, joka nauttii kovemmasta käsittelystä. Silloin jopa ulkonäkö on sivuseikka, eli tuohon puoleen kannattaa panostaa myös kaikkien pullukoiden ja  muiden, joilla ei ole ulkonäköön liittyviä kilpailuvaltteja kovinkaan paljon.  

Vierailija
31/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 05:58"]

Itseasiassa en kakkoseen naintia pidä minään kovin erityisenä touhuna. Minulle kakkonen onkin selkeästi kakkonen.

[/quote]

Sama täällä. Fyysisesti ei ole kummoista kuin lyhyen aikaa aluksi, kunnes sulkijalihakset rentoutuvat täysin. Sen jälkeen on kuin pullataikinaan lykkisi. Paras osuus on siis sisäänvienti tiukahkoon ja liukkaaseen rengaslihakseen. Mutta kyllä ykkönen on ykkönen, jos se vain on kunnossa. Koittakaapa ehdottaa kakkosta ykkösen korvikkeeksi tilanteessa, jossa ykkönen on repsahtanut! Ei ole helppoa elämä! Eipä ole vuosiin ehdoteltu minulle peppua enkä ala sitä vonkaamaan. Seksi on minulle muutakin kuin omaa nautintoa.

Vierailija
32/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joka haluaa peppua on homo, niin mikä on nainen joka sitä haluaa? Itsenäinen nainen jolla on oikeus haluta mitä vaan? Ollut entisessä elämässä homo? Ei sellaista olekaan, vaan alistuu miehelle? Miten joillekin voi olla niiiin vaikeaa käsittää, että mieltymyksiä ja ihmisiä on erilaisia? Kuinka joillekin voi olla niin vieras käsitys toisen miellyttäminen? Ei kenenkään tietenkään pidä suoltaan repiä vain toista miellyttääkseen. Säälin niitä miehiä jotka joutuvat elämään naisen kanssa joka näkee kaikessa vain naisen alistamisen. Meillä nainen haluaa pyllyyn lähes joka kerta ja nauttii siitä paljon. Itse en siitä pahemmin innostu, mutta kun näen toisen nauttivan niin siitä saan kiksejä. Sitä on toisen huomioiminen ja hyvä seksi!

Vierailija
33/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nauti yhtään anaaliseksistä. Tunnen itseni todella huonoksi naiseksi. Olen täältäkin lukenut, kuinka naiset suorastaan vonkaavat anaaliseksiä ja kuinka orgasmit ovat taivaallisia. Onkohan perässäni jokin vika? Olen todella masentunut, kun vielä ystävättäretkin ylistävät peppuseksiä kilvan.

Vierailija
34/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen itsellesi ja myönnä, ettei anaaliseksi ole sinun juttusi. Kerro tämä myös kumppanillesi ja keksikää muita tapoja harrastaa seksiä. 

En voisi vaatia mieheltäni seksissä mitään, mikä ei hänestäkin ole mukavaa, olisi hyvin epäkunnioittavaa puolin ja toisin.

Toki kaikkea voi kokeilla ja kaikesta voi puhua, mutta kaikki ei sovi kaikille.

Vierailija
35/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:06"]

Mä en nauti yhtään anaaliseksistä. Tunnen itseni todella huonoksi naiseksi. Olen täältäkin lukenut, kuinka naiset suorastaan vonkaavat anaaliseksiä ja kuinka orgasmit ovat taivaallisia. Onkohan perässäni jokin vika? Olen todella masentunut, kun vielä ystävättäretkin ylistävät peppuseksiä kilvan.

[/quote]

Jännitätä liikaa.

Vierailija
36/43 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analismi on hyvin sairas piirre ihmisessä.

Vierailija
37/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:06"]

[/quote]

Ei kaikkien todellakaan tarvitse tykätä kaikesta. Uskon, että on ainakin melko monta kaltaistasi naista, jotka eivät erityisemmin pidä peppuseksistä. Eiväthän homotkaan tykkää pillusta.

Vierailija
38/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 10:38"]

Ei kaikkien todellakaan tarvitse tykätä kaikesta. Uskon, että on ainakin melko monta kaltaistasi naista, jotka eivät erityisemmin pidä peppuseksistä. Eiväthän homotkaan tykkää pillusta.

[/quote]

Ei peppuseksistä tarvitse tykätä erityisen paljon, jotta siitä voi nauttia ja saada orgasmin. On hyvin yleistä, että naiset luulevat inhiavansa peppuseksiä, vaikka oikein suoritettuna hekin siitä nauttisivat, jos vain voittaisivat ennakkoluulonsa.

Vierailija
39/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka nainen haluaa peräsuoltaan venytettävän tai että miehen sormissa tai mulkussa on paskaa? Mieheni on tarkka puhtaudesta ja tuskin voisi perseeseen sormia työntää. Nuoleminen peräreiän kohdalta ylittää kyllä kaikki kauheudet.

Vierailija
40/43 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ehdottanut anaaliseksiä, mutta ainoastaan siinä tapauksessa, että minä haluan sitä myös. En ole kokeillut anaaliseksiä koskaan ja en kuitenkaan tyrmää ajatusta suoraan. Ehkä mua estää kokeilemasta ainakin toistaiseksi se, että tavallinen seksi on itsessään niin antoisaa, etten voi kuvitella minkään kokemuksen (seksissä) sitä ylittävän. Pelkään myös repeämisen tunnetta, sillä paikkani ovat todella pienet. Esimerkkinä voin kertoa, että käytän laksatiiveja, jotta ulos pyrkivä tavara on löysää ja pääsee ulos.

Kuvottavaa kirjoittaa tällaista, mutta eikös tämä tavallaan kuulu aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän