Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti - Miten tästä selviää?

Vierailija
28.07.2006 |

Vanha stoori, niinpä niin. Mutta minulle tämä on uutta, joten auttakaa!

Olemme kolmekymppisiä, olleet yhdessä viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta, 2-vuotias ja 3-kuinen. Tietääkseni mies ei ole ennen pettänyt, vaikka olenkin välillä sellaista epäillyt. Suhteemme alussa olin todella epäileväinen hänen suhteensa, mutta hän selvisi kaikista ristikuulusteluista ja kyttäämisestä kunnialla ja minä sain mielenrauhan.

Miehelläni on aika vauhdikas menneisyys, johon kuuluu paljon irtosuhteita, pettämistä ja kaikkia mahdollisia mokia. Hän on hyvännäköinen mies, viehättävää seuraa ja kovasti naisten mieleen. Ja tykkää flirttailla...Kaiken tuon piti kuitenkin olla historiaa. Halusin antaa hänelle mahdollisuuden todistaa, että muuttua voi, jos niin itse haluaa. Olen kuitenkin aina ajatellut, ja myös miehelle sanonut, että jos hän kerran jää minulle jostain tuollaisesta kiinni, niin se on sitten menoa. Silloin en enää usko, että hän on oikeasti muuttunut, vaan pelkään, että kaikki tuo hänen edellisten naistensa kokema p***a koituu myös minun kohtalokseni.

Nyt hän sitten jäi kiinni. Ja kunnolla. Oli toisen naisen kanssa minun kodissani, minun sängyssäni, ...tana! Ja jäi kiinni sillä tavalla (en nyt jaksa mennä yksityiskohtiin), että tästä minun nöyryytyksestäni tietää puoli kylää, mukaanlukien meidän kummankin perheet ja ystävät. En meinaa kestää tätä millään. Ja kun kyse olisikin jostain Naisesta, mutta kun tyttö on 18!!!!

Olen viehättävä, itsestäni ja kunnostani huolta pitävä nainen, jolla on hyvä itsetunto. Luulin eläväni tasapainoisessa, aikuisessa parisuhteessa toisen fiksun ihmisen kanssa. Tämä on niin pirun noloa. Voiko tästä päästä yli? Tämä on ensimmäinen kerta, kun mies on tämän tytön kanssa ollut tekemisissä. Mies katuu ja itkee niin, että melkein henki menee, mutta silti!!! Voiko tällaista antaa anteeksi?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

assa. -kokenut

Vierailija
22/50 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se nainen ei huoli sitä ukkomiestä muuta kuin panoseuraksi? Ja siitäkö pitäisi olla vaan kiitollinen, että saa pestä äijän paska-kalsarit, ihan sama ketä äijä käy painamassa?

Ei hyvää päivää.

Vierailija:

Sinähän se sitäpaitsi olet, kenen kanssa miehesi haluaa elämänsä elää (samoin ap:lla, eikö vaan?), eikä sen kolmannen pyörän kanssa!? Eikö se jo kerro, että sinussa on jotain paljon paljon enemmän kuin joissain yhdenillan jutuissa? (Muutenhan mies ilmoittaisi jatkavansa elämäänsä mieluummin sellaisen kanssa.)

äippä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meidän Pekka oli siinä ja siinä testissä" Tulos oli + tai - Ihan hänen parastaan ajattelin =)

Vierailija
24/50 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheesi on sisäänrakennettu tua pettäminen. on pettänyt ennen ja pettää tulevaisuudessakin.

sinkku aikana tunsin sellaisia miehiä, jotka pettivät ja eivät pysty olemaan uskollisia.

törkeätä oli tuada vieras nainen teidän kotiinne. se jo kertoo miehestäsi paljon.

toki voit jatkaa liittoasi ja hyväksyä vaan miehesi pettämisen.

seuraava kerta tulee jossain vaiheessa. aina se katumus jossain vaiheessa unohtuu.

Vierailija
25/50 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kerran pettää, aina pettää" . Näin sanovat ne, joilla on maailmankuva vielä aika mustavalkoinen.

Niitä tarinoita on myös paljon, joissa parisuhde on pettämisen ja siitä selviämisen jälkeen vaan parantunut. Aivan helvetin paljon se vaatii kyllä työtä molemmilta. Anteeksiantamisen lisäksi nöyrtymistä. Ja aivan nuoret ja suht kokemattomat(ekassa parisuhteessa) parit pystyvät harvemmin käsittelemään näin suuria kriisejä.

En nyt puhu tästä AP:n Don Juan-tapauksesta kuitenkaan. Tuostakin on mahdollista selvitä, jos mies pystyisi katsomaan peiliin, eikä ammattiauttajan puheilla käyminenkään olisi pahasta. Saattaahan taustalla olla esim. tämän miehen hyljätyksitulemiskokemus lapsena äitinsä puolelta. Tai sitten vaan narsistinen luonnehäiriö. Se onkin vaikeampi hoitaa.

Joka tapauksessa AP:lle ihan kauhean paljon tsemppiä ja jaksamista, mitä ikinä päätätkin, mutta muista, että kriisin ollessa päällä ei saa tehdä mitään päätöksiä suuntaan eikä toiseen. Anna miehen riutua nyt omassa liemessään, ja otat itsellesi omaa aikaa, jotta pystyt erittelemään tunteitasi ja ajatuksiasi.

t. nimim. kokemusta pettämisestä ja petetyksi tulemisesta, ja edelleen onnellisesti yhdessä jo 14 vuotta

Vierailija
26/50 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaksi lasta, mies on komea. On hyvä seksielämä.. mutta aina minä sitä mietin että mitä jos..kun niin moni. En halua tuhlata meidän ainutlaatuista elämäämme siihen että pelkään pahinta. Mutta sinun kertomisesi tuo esille sen, kuinka kaikki on mahdollista.

Uskon että tunnet olevasi nolona..tunnet että olet nyt menettänyt omaa intimiteettiäsi. Kauheaa kohdata oma mies toisen kanssa, ja vielä tytön hupakon kanssa!!

Mielestäni miehesi itkut eivät riitä. Hän on tehnyt jotain pahaa, loukannut sinun lisäksesi teidän aviovuodettanne, kotia ja lapsia. Ylpein mielin voit laittaa sen pihalle - toisen kerran tekee jos nyt anteeksi antaa. Jos kiima meni yli oman omantunnon, siitä joutuu kärsimään. Näin se vain on.

Usko että sinä pärjäät. Miehesi menetys se nyt on eikä sinun. VOIMIA ja halaus.

Vierailija
27/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos totta puhutaan niin minusta miehesi kuulostaa juuri sellaiselta tyypiltä joka ei pysty muuttumaan. Tykkää liikaa naisista ja huomiosta. Vianton flirtti menee usein liian pitkälle.

Voimia sinulle ap, päätit mitä tahansa.

Ehkä pieni ero ja miettimisaika olisi paikallaan?

Vierailija
28/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa pääsisinkö tuosta yli. Minunkin mieheni on pettänyt kerran vuosia sitten ja silti vieläkin epäluottamus nostaa päätään. Muuten suhteemme on kyllä parantunut ja olemme hyvin onnellisia yhdessä. Paljon aikaa ja kyyneliä se on kyllä vaatinut...

Ehkä ainoa " positiivinen" puoli tuossa teidän tapauksessa on se että miehesi teosta tietää lähes kaikki eli on miehellesi varmasti todella noloa. Tämä saattaisi vaikuttaa siihen että pettämiset jäisivät historiaan. Ja sinun ei missään nimessä tarvitse olla nolona taikka hävetä asiaa! Miehesi on tehnyt todella väärin ja saakin hävetä silmät päästään!!!!

Vierailija
29/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun ei ruoski itseään sentään. Tai samapa tuo minulle, vaikka ruoskisikin :-/

Ajattelen, että jos vain jatkan elämää, niin ongelma katoaa...En kestä ajatella, että kaikki tämä pitäisi lyödä paskaksi ja alkaa alusta yksin lasten kanssa tai jonkun muun, kenen lie, kanssa.

Luulen, että pakkaan kamat ja lähden joksikin aikaa muualle. Jonkun puolueettoman, hyvän ystävän luo kai. En voi katsella tuota miestä ilman, että suunnittelen murhaa...Isäni ja kaksi veljeäni tulivat tänne eilen ja ilmoittivat ottavansa meidät mukaansa, koska " me haluamme, että sinä jätät tuon miehen nyt heti" , mutta minä heitin heidät pihalle. En kaipaa nyt holhousta, vaan hyviä neuvoja. Huoh.

Ap

Vierailija
30/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kusipää joka arvosteli naisia joiden lapsilla eri isät? mitäs jos löydät eron jälkeen mukavan miehen joka on itse lapseton..tai muuten haluatte yhteisen? Ai niin, tollaset naisethan pysyy pettävän sika-miehensä kanssa silti..ettei vaan tuu eri isiä..

Vierailija
31/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun kännisekoilun voisin antaa anteeksi, mutta en sitä että hänellä on ollut toinen nainen meidän sängyssämme, meidän kodissamme. Ja vieä jonkun pissiksen.

Ja kyllä minuakin nolottaisi ihan älyttömästi jos kaikki tietäisivät asiasta. Vaikka syy ei olekkaan sinun ap, ei todellakaan. Mutta ymmärrän hyvin miksi sinua nolottaa.

Vierailija
32/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on alamäen alkua, valitettavasti. Voi mennä vuosi, voi mennä jopa neljä vuotta mutta mikään ei enää ole niin kuin ennen etkä voi jatkaa vaikka yrittäisit ja vaikka hän olisi asiasta surullinen. Myöhemmin tulet toteamaan että siitä jutusta alkoi teidän ero. Jaksat kyllä yksin, usko siihen, ja tiedät varmasti että mies joka kerran pettänyt todennäköisesti tekee sen uudestaan. Erosin -97 miehestä joka petti 4v aikaisemmin, niin kauan ajattelin että onnistutaan, ja ehkä uskoinkin mut näin jälkeenpäin....no. No, hän löysi uuden onnen (ja minäkin) ja on nyt eronnut taas -- syy....??! petti taas. Mun kans hänellä on 3 lasta, seuraavan kans 1 - toivottavasti ei tule iso läjä lapsia vielä. Kokoat itseäsi ja jatkat eteenpäin, lasten takia jaksat. Tsemppiä.

Vierailija
33/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama tapahtuu taas uudelleen, jos jatkat :(

Vierailija
34/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et kyllä voi olettaa että he ovat puolueettomia. Kyllä jokainen ystävä ja sukulainen pitää sinun miestäsi täytenä paskana.

Eroaminen ja yksinolon totuttelu on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Mieti että haluatko elää todella tuollaisen miehen kanssa? Yleensä pettäjät ei muutu. JOs miehellä menneisyydessä pettämistä ja nyt taas niin tuskin tulevaisuudessakaan asia muuttuu. Voi olla vuodenkin kiltisti, mutta sitten taas tulee joku hemaiseva typykkä ja se on menoa...

Olen pahoillani puolestasi ja varsinkin lastenpuolesta!

Vierailija
35/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja kun kyse olisikin jostain Naisesta, mutta kun tyttö on 18!!!! "

Tämä lause jo sen todistaa. Mitä helvetin väliä sen muijan iällä on...

Vierailija
36/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihminen tehdä yhden virheen ja oppia siitä. Olen minäkin pettänyt enkä koskaan tekisi sitä uudestaan. Tajusin, mitä voin menettää. Luotan itseeni täysin siinä suhteessa. Mutta silloin emme vielä olleet naimisissa eikä meillä ollut lapsia. Tämä loukkaus on noin satakertainen minun tekooni verrattuna.

Ap

Vierailija
37/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu ja pitää paikkansa.

Myöhemmin ap tajuat että pettämisestä alkoi lähtölaskenta.

Vierailija
38/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä iällä on väliä! Kertoo aika paljon miehen luonteesta, jos tuollaisten pikkup***jen perässä juoksee :-( Ja on vielä nolompaa minulle.

Juu, provopa hyvinkin.

Ap

Vierailija
39/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy osasi naisena ja opi elämään sen kanssa. Osasi on olla synnyttäjä, ei siittäjä. Et pääse siitä yli etkä ympäri.

Vierailija
40/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistun siis kohtalooni.

Voi tsiisus.

Ap