Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti - Miten tästä selviää?

Vierailija
28.07.2006 |

Vanha stoori, niinpä niin. Mutta minulle tämä on uutta, joten auttakaa!

Olemme kolmekymppisiä, olleet yhdessä viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta, 2-vuotias ja 3-kuinen. Tietääkseni mies ei ole ennen pettänyt, vaikka olenkin välillä sellaista epäillyt. Suhteemme alussa olin todella epäileväinen hänen suhteensa, mutta hän selvisi kaikista ristikuulusteluista ja kyttäämisestä kunnialla ja minä sain mielenrauhan.

Miehelläni on aika vauhdikas menneisyys, johon kuuluu paljon irtosuhteita, pettämistä ja kaikkia mahdollisia mokia. Hän on hyvännäköinen mies, viehättävää seuraa ja kovasti naisten mieleen. Ja tykkää flirttailla...Kaiken tuon piti kuitenkin olla historiaa. Halusin antaa hänelle mahdollisuuden todistaa, että muuttua voi, jos niin itse haluaa. Olen kuitenkin aina ajatellut, ja myös miehelle sanonut, että jos hän kerran jää minulle jostain tuollaisesta kiinni, niin se on sitten menoa. Silloin en enää usko, että hän on oikeasti muuttunut, vaan pelkään, että kaikki tuo hänen edellisten naistensa kokema p***a koituu myös minun kohtalokseni.

Nyt hän sitten jäi kiinni. Ja kunnolla. Oli toisen naisen kanssa minun kodissani, minun sängyssäni, ...tana! Ja jäi kiinni sillä tavalla (en nyt jaksa mennä yksityiskohtiin), että tästä minun nöyryytyksestäni tietää puoli kylää, mukaanlukien meidän kummankin perheet ja ystävät. En meinaa kestää tätä millään. Ja kun kyse olisikin jostain Naisesta, mutta kun tyttö on 18!!!!

Olen viehättävä, itsestäni ja kunnostani huolta pitävä nainen, jolla on hyvä itsetunto. Luulin eläväni tasapainoisessa, aikuisessa parisuhteessa toisen fiksun ihmisen kanssa. Tämä on niin pirun noloa. Voiko tästä päästä yli? Tämä on ensimmäinen kerta, kun mies on tämän tytön kanssa ollut tekemisissä. Mies katuu ja itkee niin, että melkein henki menee, mutta silti!!! Voiko tällaista antaa anteeksi?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi olla iloinen että hän huoli sinut kotia ja lapsia hoitamaan.

Vierailija
42/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt yrittää antaa anteeksi ja jatkaa, koska en lasten, enkä itseni takia, halua joskus miettiä, olisiko sittenkin pitänyt yrittää kovemmin. Vaikeaa tämä on, todella vaikeaa, enkä tiedä miten tässä käy. Olen ahdistunut ja masentunut ja yritän joka päivä nostaa itseäni tästä suosta ja vain selvitä. Ja en ole riippuvainen miehestäni, mutta oloni on saanut näin kurjaksi se, miten totaalisen nolattu ja häväisty olen. Itsetuntoni on nollissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen hylkäät miehen elämästäsi, (olette yhteyksissä ainoastaan lasten takia välttämättömät tapaamiset) aloitat oman elämän ja pidät siitä sitkeästi kiinni. Mies tulee lupaamaan kuun taivaalta, itkemään ja kerjäämään, mutta jos tahdot selvitä, jätät kaiken tuon huomioimatta.

Älä myöskään lankea tuohon miehen itkuun. Se on vain pettäjän keino siirtää pahaa oloaan sinun niskoillesi. Hän on ovela ja laittaa sinut puolustamaan itseään sukulaisiasi ja ystäviäsi vastaan. Älä missään vaiheessa unohda, että ystävät tukevat sinua, mies oli se joka petti! Isäsi ja veljesi toimivat ihailtavasti kun tulivat sinua tukemaan. Sinun ei missään tapauksessa kuulu/tarvi/pidä etsiä puolueetonta ystävää, vaan sinun on tuuletettava kunnolla tunteitasi ja käsiteltävä asia puhumalla ystävien kanssa jotka ymmärtävät.

Olet tilanteessa josta voit joko kiivetä ylöspäin kohti hyvää elämää tai sitten heittäytyä maahan ja alistua kynnysmatoksi.

Pärjäät aivan varmasti hienosti lasten kanssa kahden! Kaikkia pelottaa ottaa se ensimmäinen askel, mutta tiedoksi sinulle; en ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi katunut sitä että jätti pettävän puolisonsa! Niitä, jotka katuvat suhteen jatkamista tiedän useammankin. :(

Sinulla on vain tämä yksi elämä, elä se niin ettei sinun tarvitse katua mitään! Et ole täällä vain miestäsi tai lapsiasi varten, vaan sinun tehtäväsi on elää oma elämäsi kunnialla läpi.

Paljon voimia sinulle!

Vierailija
44/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. petetty ja eronnut, nykyään paljon onnellisempi onnellisempien lasten kanssa...

Vierailija
45/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kannattaa jättää omaan arvoonsa, aina niitä väkisin tulee..

Mut ihan mielenkiinnosta, miksi koet, että miehesi pettäminen on 100x loukkaavampi kuin sinun vastaava? Siksi, että nyt olette naimisissa? Tottakai naimisiin meno tarkoittaa sitoutumista ihan eri lailla, olen itsekin sitä mieltä. Mutta ehkä voisit jollain tavalla ajatella, että oletko sen " synnittömämpi" , vaikket olekaan tehnyt sen kuin kerran? Tottakai on pahempi pettää useasti/jatkuvasti, eihän siin ä luottamukselle mitään pohjaa oikein ole. Mieti, miksi itse petit? Onko miehesi ollut puutteessa? Onko hänellä huono itsetunto?

Kannattaa harkita rauhassa, haluaako eroa vai ei. Onhan sitä avioliitossa muutakin kuin seksi. Jos viihdytte muuten hyvin yhdessä ja synkkaa, miettisin monta kertaa, haluanko jatkaa yksin. Mutta jos seksi ja luottamus on olleet pääasioita, voi olla vaikea jatkaa. Mahdollista silti.

äippä

Vierailija
46/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun leikit onnetonta kotirouvaa...

Vierailija
47/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille on vain luonteista potkia jo maassa makaavaa. Hävetkää!!!

Nyt sinun todellakin kannattaa ottaa aikalisä ja miettiä rauhassa asioita läpi. Lähde jonkin hyvän ystävän luokse jonka tiedät kuuntelevan ja joka ei latele turhaa omia neuvojaan väliin. Päätös on kuitenkin sinun, suuntaan taikka toiseen. Olisiko sinun mahdollista saada lapset esim vanhemmillesi hoitoon vaikka vain yhdeksi päiväksi? He ovat varmasti hämillään sinun tunteistasi. Miehellesi sanot että tarvitset omaa aikaa miettiä ilman häntä. Kun olet saanut omat ajatuksesi kasaan, on aika keskustella miehesi kanssa. Älä tee mitään hätiköityjä ratkaisuja tässä vaiheessa.

Tsemppiä ja haleja. Muista että syy tähän ei missään nimessä olen sinun!

Vierailija
48/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisien sisäpintaa, upottanut kuumasti pippelinsä naisten tiukkaan koloon,ovat kietoutunet toistensa ympärille, mies on nuollut ´jotta naisen orkku nopeutuisi.

Vierailija
49/50 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pakotettuna joutunut seuraamaan vanhempieni kolmiodraamoja. Isä on pettänyt äitiä jo silloin kun olin pieni. Nyt tilanne on se, että hän pettää äitiä nykyisin kaiken kanssa mitä kiinni saa... Äiti on edelleen suhteessa " lasten takia." Tämä on ainut syy jonka takia tunnen vihaa äitiäni kohtaan. Miten hän saattoi tehdä tuollaisen valinnan ja vielä laittaa syyn meidän lasten niskoille?!?

Arvatenkin tämä on vaikuttanut aika tuhoisasti varsinkin minun (tyttären) maailmankuvaan. En kertakaikkiaan kykene luottamaan miehiin, niin oksettavaa miehenmallia isäni on näyttänyt. Älä laita lapsiasi samaan tilanteeseen!

Vierailija
50/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatii töitä ja mieheltä hirvittävästi katumusta ja voimaa kantaa sinun pettymyksesi. Mieheni petti minua 3v sitten ja siitäkin tiesi MONI. Minä sain tietää n vuosi sitten ja voin vannoa, ettei meidä suhteemme ole KOSKAAN voinut niin hyvin kun se voi tänä päivänä. Mies on muuttunut täysin, muutos tosin alkoi jo ennen käryä kun silmänsä avautuivat. hän ei koe raskaana mitään kotitöitä, lastenhoitoa tms. vaan muistaa olla kiitollinen joka päivästä jonka saa perheensä kanssa viettää. ASia ei ole poistunut minnekään, kannamme sitä mukanamme lopun elämää ja se tekee kipeää, mutta itsekin teen töitä antaakseni anteeksi ja antaakseni olla. Ihmiset tekevät virheitä ja todella moni pettää parisuhteessaan. Niinkään moni ei jää kiinni. Virheet voivat myös olla toisenlaisia kuin petttäminen. Kusettaa voi monella muullakin tapaa, pettäminen on vain helpommin tuomittavaa kuin esim. rahojen pelaaminen, valehteleminen, venähtäneen ryyppyreissut jne. Kysy ap itseltäsi onko liittonne muuten hyvä. Itse olisin joutunut luopumaan todella hyvästä ihmisestä ja liitosta vain virheen vuoksi. SIihen en olisi ollut valmis. Jos liitossa muuten on ongelmia ja tämä on se viimeinen niitti, niin asia on eri. Näyttävät liikkeet vain niiden näyttävyyden vuoksi on syytä jättää lapsiperheessä tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi