-22kg viime kesästä!
Kommentit (11)
=( mulla viime kesästä +5kg,
harmittaa!!
mutta onneksi olen silti vielä normipainon rajoissa... ;)
kuussa -> painonvartijoidenkin maksun jälkeen jäädään 60 euroa voiton puolelle :).
Minä olen saanut tarvitsemani tuen ja mulle on hyötyä siitä vertaistuesta sekä saamistani ruokaohjeista. Minä suosittelen lämpimästi.
t.2
sinne mennään ensi jouluun mennessä.
Itselläni on 7 kg, jotka haluaisin pudottaa, mutta en millään tahdo saada itseäni laihdutuksen alkuun. Miten sä sen teit? Repsahditko usein? Miten pystyit pysymään tavoitteessasi?
3kk laihiksella, tuloksena -1kg. Repsahduksia ei ole juurikaan, pari hassua karkkia.. Harmittaa, mutta ONNEA TEILLE laihduttaneille kovasti! :)
Itselläni noin -25kg viime kesästä, mutta on tässä yksi lapsikin synnytetty:)
Olen nyt raskaana rv 28 ja painoa tullu jo +15kg.
En karpannut, tai siis kokeilin sitä silloin eka laihdutusvuoden alussa pari kuukautta, mutta ei toiminut mulla. Paino ei laskenut, mutta olotila laski hurjasti. Painonvartijoilla sain painoni alas. Ja jatkan edelleen.
ja onko se semmonen hymistely-uskontorinki tyyliin aa-kerho tms.? Jotenkin ei jaksais jotain ryhmäsessioita, mutta toisaalta tiedän että kirjekurssikaan ei pitäisi mun motivaatiota yllä sen enempää kun lehdistä luetut vinkit.
Pitäs kanssa pudottaa 5-7 kg mutta en oikein osaa... aina repsahdan johonkin pieneen herkkuun, niistä kai sitä kertyy. Tosin imetysaikana vissiin ei sais oikein laihduttaa - ei mulla selkeetä ylipainoa ole mutta näytän vähän tanakalta.
ja ensi kesänä LUPAAN olla -40 kg.
Vierailija: