Te joilla on kymmeniä seksisuhteita
Miten olette sellaisen määrän kerryttäneet? Mistä tuohon on edes löytynyt aikaa? Millaista elämää siis olette eläneet? Oletteko olleet maksullisia, miten muuten jollain voi olla melkein sata miestä?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:14"]
Kun tapasin nykyisen vaimoni niin hänellä oli ollut kolme kumppania ja minulla neljä ennen tapaamistamme. Ihan hyvä luku aikuisella ihmisellä. En pystyisi kuvittelemaan, että voisin kunnioittaa naista naisena, jos hänellä olisi lukuisia yhden illan juttuja. Onneksi oma vaimo on asiallisempaa ainesta.
[/quote]
Teillä on varmaan myös asiallinen seksielämä? Se on upeaa se.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]
Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
[/quote]
Just olin kirjoittamassa samaa! Kummasti tuntuu ärsyttävän nimenomaan toisia naisia seksuaalisesti aktiiviset (sinkku-)naiset, haukutaan lutkiksi ja jakorasioiksi. Mielestäni tuossa vaan korostuu patriarkaalinen valta, jolla naisia edelleen yhteiskunnassamme alistetaan. Jotkut naiset toteuttavat tätä itse uskottelemalla itselleen olevansa ns. kunnollisia naisia (miesten silmissä) ja pönkittävät tätä uskomusta haukkumalla seksuaalisesti aktiivisia kanssasisariaan. Eivät ymmärrä toteuttavansa samalla vuosisatoja jatkunutta naisten alistamista, jossa miehet saavat tehdä mitä haluavat olematta "halpoja" tai "likaisia". Eikö kannattaisi lopettaa tuo toisten naisten haukkuminen, ymmärtäisin kritiikin jos kyseessä olisivat esim. parisuhteessa elävät ja niissä rinnakkaissuhteita harrastavat, mutta sinkkuna jokainen tehkööt mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:04"]
56 lisää: huomaa, et viihteel käytiin joskus 2-3 kertaa viikossa ja sänkypuuhiin eksyttiin se 1-2 krt kuussa. Eli ulkonakäymisten määrään suhteutettuna aika harvoin.
[/quote]
51: minäkin välillä käynyt joka vkl lauantai baareissa ja siis useampi vuosi. Eikä koskaan mitään. Että minuun nähden oot kyllä paljon päässyt kokemaan! en ymmärrä miten te muut tutustutte siellä baareissa ihmisiin, kun suomalaiset ovat tuppisuita jotka eivät vierasta ihmistä ota porukkaansa.
[/quote]
En osaa sanoa, miten siinä on käynyt niin. Helposti tulee juteltua muiden kuin oman seuralaisten kanssa, ja sit baaritiskil drinkkei tilaillessa moni vieressä seisoja heittää jotain kommenttia. Tupakkaloosissa ei tarvii koskaan istua ittekseen. Niin ja kyse ei oo ulkonäöstä, en oo mikään megababy.
Liikun seurassa, jossa pidetään rennosti hauskaa. Luulen, et tää asenne välittyy muillekin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]
Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
[/quote]
Just olin kirjoittamassa samaa! Kummasti tuntuu ärsyttävän nimenomaan toisia naisia seksuaalisesti aktiiviset (sinkku-)naiset, haukutaan lutkiksi ja jakorasioiksi. Mielestäni tuossa vaan korostuu patriarkaalinen valta, jolla naisia edelleen yhteiskunnassamme alistetaan. Jotkut naiset toteuttavat tätä itse uskottelemalla itselleen olevansa ns. kunnollisia naisia (miesten silmissä) ja pönkittävät tätä uskomusta haukkumalla seksuaalisesti aktiivisia kanssasisariaan. Eivät ymmärrä toteuttavansa samalla vuosisatoja jatkunutta naisten alistamista, jossa miehet saavat tehdä mitä haluavat olematta "halpoja" tai "likaisia". Eikö kannattaisi lopettaa tuo toisten naisten haukkuminen, ymmärtäisin kritiikin jos kyseessä olisivat esim. parisuhteessa elävät ja niissä rinnakkaissuhteita harrastavat, mutta sinkkuna jokainen tehkööt mitä haluaa.
[/quote]
Minä taas ihmettelen sitä samaa kuten joku jo aiemmin ketjussa, että miksi nämä seksuaalisesti aktiiviset naiset muuttuvat wannabe-siveydensipuleiksi kun perheen perustaminen tulee ajankohtaiseksi. Ja kehtaavat silti tässäkin ketjussa haukkua näitä oikeasti siveellisempiä naisia katkeriksi ja kateellisiksi yhteen mieheen tyytyjiksi.
Jos kerran se runsas panokumppanien määrä ei teidän mielestä vaikuta naisen kunniallisuuteen eikä tee naisesta halpaa jakorasiaa, miksi se menneisyys sitten halutaan mieheltä salata?
Siinä sitä on sitten samassa paketissa sekä "seksuaalisesti aktiivinen" että valehtelija. Varsin vahva kombo perheen perustaksi.
No tuota. Olen yli nelikymppinen, avioliittovuosina (11) olin vain mieheni kanssa, eron jälkeen viiden kanssa, joista yhdestä tuli nykyinen, pitkäaikainen (ollaan oltu pari vuotta yhdessä nyt) kumppani. Ennen avioliittoa tuli elettyä aktiivisempaa elämää, sosiaalisesti ja muutenkin. Ei siinä nyt niin ihmeellistä kevytkenkäisyyttä edes tarvita, että useampi kymmenen seksipartneria kertyy. Sata ei kuitenkaan vielä ole mennyt rikki. ;)
Neitsyydestä luovuin 15-vuotiaana, ylioppilaaksi tuloon mennessä olin ollut ehkä kuuden pojan/miehen kanssa. Olin nätti, vilkas, aktiivinen, hyvä itseluottamus, elämänjano, seikkailumieltä... Musta tuntuu, että moni ystävättäreni oli paljon aktiivisempi, minä olin se kiltti kuuden ällän tyttö.
Menin yliopistoon, seurustelin vähän aikaa vakituisesti, mutta en ollut silloinkaan vielä moneen vuoteen sitoutumishaluinen. Kolmeenkymppiin mennessä seksikumppaneita oli varmaan jo viitisenkymmentä. Ihan hyvin ehdin opiskella, hyvät paprut sain jopa kaikesta siitä opiskelijaelämästä huolimatta. Miesystävälläni on btw ollut huomattavasti enemmän kumppaneita, olen hänelle kahdessadas. Me olemme jutelleet näistä ihan vapautuneesti eikä kummallakaan ole mitään syytä olla mustasukkainen menneistä.
Minuakin ihmetyttää, miksi joillakuilla on niin kova tarve moralisoida ja arvostella toisten (aikuisten, tasavertaisten ihmisten!) seksitottumuksia. Onko se jotenkin teiltä pois, että toiset ovat nauttineet elämästä useamman partnerin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 00:01"]Neitsyydestä luovuin 15-vuotiaana, ylioppilaaksi tuloon mennessä olin ollut ehkä kuuden pojan/miehen kanssa. Olin nätti, vilkas, aktiivinen, hyvä itseluottamus, elämänjano, seikkailumieltä... Musta tuntuu, että moni ystävättäreni oli paljon aktiivisempi, minä olin se kiltti kuuden ällän tyttö.
Menin yliopistoon, seurustelin vähän aikaa vakituisesti, mutta en ollut silloinkaan vielä moneen vuoteen sitoutumishaluinen. Kolmeenkymppiin mennessä seksikumppaneita oli varmaan jo viitisenkymmentä. Ihan hyvin ehdin opiskella, hyvät paprut sain jopa kaikesta siitä opiskelijaelämästä huolimatta. Miesystävälläni on btw ollut huomattavasti enemmän kumppaneita, olen hänelle kahdessadas. Me olemme jutelleet näistä ihan vapautuneesti eikä kummallakaan ole mitään syytä olla mustasukkainen menneistä.
Minuakin ihmetyttää, miksi joillakuilla on niin kova tarve moralisoida ja arvostella toisten (aikuisten, tasavertaisten ihmisten!) seksitottumuksia. Onko se jotenkin teiltä pois, että toiset ovat nauttineet elämästä useamman partnerin kanssa?
[/quote]
onhan se tavallaan niiltä pois, jotka olisivat halunneet tuollasen elämät mutteivät saaneet sellaista. koittakaa asettua heikompien asemaan edes joskus.
Onhan niitä jo joku kolmekymmentä kertynyt, vaikka olenkin rumahko mies. Baareissa kun on tullut hilluttua ja ikääkin on jo 36. Jos olisin komeampi, niin luku olisi vielä paljon isompi tai olisin naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 22:04"]
56 lisää: huomaa, et viihteel käytiin joskus 2-3 kertaa viikossa ja sänkypuuhiin eksyttiin se 1-2 krt kuussa. Eli ulkonakäymisten määrään suhteutettuna aika harvoin.
[/quote]
51: minäkin välillä käynyt joka vkl lauantai baareissa ja siis useampi vuosi. Eikä koskaan mitään. Että minuun nähden oot kyllä paljon päässyt kokemaan! en ymmärrä miten te muut tutustutte siellä baareissa ihmisiin, kun suomalaiset ovat tuppisuita jotka eivät vierasta ihmistä ota porukkaansa.