Te joilla on kymmeniä seksisuhteita
Miten olette sellaisen määrän kerryttäneet? Mistä tuohon on edes löytynyt aikaa? Millaista elämää siis olette eläneet? Oletteko olleet maksullisia, miten muuten jollain voi olla melkein sata miestä?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:44"]Olisi minullakin kymmeniä panokavereita, jos olisin antanut kaikille baarissa kohtaamilleni miehille. Siis annatteko te noin helposti? Käyn baarissa, mutta en jakamassa pildeä siellä. Noloa olla jakari.
[/quote]
Miksi on noloa tykätä seksistä ilman tunteita?
Mullakin olisi ehtinyt olla jo kymmeniä naisia, mikäli nämä eivät olisi torjuneet mua.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:49"]Vajaassa kahdessa vuodessa petikumppaneita kertyi yli viisikymmentä. Olen kaunis ja flirttaileva tyttö, joka rakastaa seksiä ja ennen nykyistä poikaystävää en seksin lisäksi muuta halunnut, vaikka miehillä kiinnostus olisikin riittänyt pidemmälle. Ja ihan normaalia opiskelijaelämää viettelin.
[/quote]
Eli olet kevytkenkäinen lutka.
Minulla hieman alle 20 kumppania. Neljän kanssa seurustelin 2-5 vuotta ja yhden kanssa nyt viidettä vuotta yhdessä ja naimisissa. Loput kuuluu nuoruuteen, mutta yksikään ei ollut yhdenyönjuttu. Olen sosiaalinen ja tutustun helposti ihmisiin. Nuorempana treffailin paljon, mutten jäänyt kuukautta tai kahta pidemmäksi aikaa tuhlaamaan, jos kunnon tunteita ei kehittynyt. Fiksuja ja ihania miehiä kaikki, ei siinä mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:44"]
Olisi minullakin kymmeniä panokavereita, jos olisin antanut kaikille baarissa kohtaamilleni miehille. Siis annatteko te noin helposti? Käyn baarissa, mutta en jakamassa pildeä siellä. Noloa olla jakari.
[/quote]
Ikävää ettet nauti seksistä ja se on sinulle vain jakamista. Et tiedä mistä jäät paitsi, joillekin seksi on ihanaa.
Menetin neitsyyden kun olin melkein 18. Se meni vuosia tuntemalleni saman ikäiselle miehelle, eikä vahingossa. Huomasin tykkääväni seksistä aika paljon, en niinkään seurustelusta pitänyt. Sen tyypin kanssa jonka kanssa mulla oli eka kerta, sekstailtiin aina silloin tällöin, jos ei toisella ollut mitään muutakaan säätöä yllä.
Opiskeluaikana kuljin baareissa viikonloppuisin ja aina silloin tällöin löytyi joku hyvä tyyppi ja jatkot jne. 3 kk seurusteluaika oli pisin aika jonka olin yhden tyypin kanssa. Rahaa ei tullut mieleenkään pyytää (tyhmää, olishan tossa jo jonkun summan saanut kasaan lisää baarirahaa ;)),
Kortsut oli käytössä totta kai, eli mitään seksitautejakaan ei oo ikinä napsahtanut kohdalle. Ja kun en jokaisen vastaan tulleen olmin kanssa lähtenyt kuitenkaan, tai jos lähdin jatkoille niin en todellakaan aina harrastanut seksiä.
Sit löysin mieheni ja mentiin naimisiin ja oltiin yhdessä 16 vuotta. Eron jälkeen, kun elämä oli tasaantunut ja asettunut uomilleen ja lastenkin kanssa elämänrytmi löytynyt, hain seksiseuraa netistä mutta valikoiden. Sitä kautta tuli parin vuoden aikana tavattua n. 10 miestä, niistäkin suurin osa ekana vuotena, yhden kanssa nain säännöllisesti muttei seurusteltu eikä tapailtu muuten, vuoden verran. (kaikki oli vapaita miehiä jos joku sitä miettii)
Sitten tapasin ihan muissa merkeissä nykyisen mieheni ja yhdessä on oltu kolmisen vuotta. Taaksepäin kun elämää katselee, niin onhan sitä tullut tehtyä kaikenlaista :) Mut mä väitän, että 80-luvun loppupuolella ja 90-luvun alkupuolella oli elämä "turvallisempaa" ja baaripokatkin tervepäisempiä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:13"]
Ok, eli baareista olette löytäneet. Olen sit varmaan ainoa jota ei koskaan siellä ole yritetty iskeä.
[/quote]
Minä iskin ne miehet kyllä ihan oma-aloitteisesti...
Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
Helpostikin kun on aloittanut nuorena. Neitsyys meni 13-vuotiaana ja sen jälkeen tuli sekstailtua yhden jos toisenkin kundin kanssa. 15-22-vuotiaana olin uskollinen parisuhteessa, suhteen päätyttyä meni pari vuotta villinä ja vapaana sinkkuna lähinnä yhden yön juttujen parissa. Nykyinen parisuhde on kestänyt yli 15 vuotta ja tänä aikana mulla on ollut kymmenkunta rakastajaa.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:44"]
Olisi minullakin kymmeniä panokavereita, jos olisin antanut kaikille baarissa kohtaamilleni miehille. Siis annatteko te noin helposti? Käyn baarissa, mutta en jakamassa pildeä siellä. Noloa olla jakari.
[/quote]
Ikävää ettet nauti seksistä ja se on sinulle vain jakamista. Et tiedä mistä jäät paitsi, joillekin seksi on ihanaa.
[/quote]
Kunnollisen parin kanssa, ei lukuisten ventovieraiden kanssa.
No hmm. Itse tykkään seksistä, ei niinkään parisuhde ole jaksanut kiinnostaa. Yhtä miestä ei voi panna valitettavasti kovin pitkää aikaa sillä he rupeavat aina kiintymään ja ripustautuvat rasittavasti. Toisin kuin väitetään, mies kyllä ihastuu helposti ja yksinomaan seksin saaminen pudemmän aikaa on vaikeaa.
Pisin aika minkä olen fuckbuddya saanut pidettyä oli 18kk, sitten mies kosaisi ja homma loppui mun osaltani siihen.
Huonoitsetuntoiset naiset keräävät helposti yhden illan juttuja (ja tauteja). Hakevat huomiota eri miehiltä. Miten huonosti asiat pitää olla, että joutuu etsimään hyväksyntää levittämällä haarat monille eri miehille? Itsetunto hukassa ja lopputuloksena tautinen pillu ja surkeaa seksiä.
Naisesta, jolla lukuisia yhdenyön panoja, tulee jotenkin likainen kuva. Tulee mieleen, että mitä tauteja sellaisella horolla voi olla. Itse nuorempana panin pari kertaa tällaista baarihuoraa, mutta enää en lähtisi haalimaan panoja yöelämästä. Ne naiset ovat niin halvan oloisia. Sen voin kyllä sanoa, että pyöreiltä ja rumilta irtoaa helpoiten. :)
Naisesta, jolla lukuisia yhdenyön panoja, tulee jotenkin likainen kuva. Tulee mieleen, että mitä tauteja sellaisella horolla voi olla. Itse nuorempana panin pari kertaa tällaista baarihuoraa, mutta enää en lähtisi haalimaan panoja yöelämästä. Ne naiset ovat niin halvan oloisia. Sen voin kyllä sanoa, että pyöreiltä ja rumilta irtoaa helpoiten. :)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
[/quote]
koska ne eivät ole kokeilleet kuin yhtä ja samaa.
Yöök... miten joku voi vajota niin alas, että jakaa pillua yökerhoissa? Ällöttävää.
Kevytkenkäistä naista ei kunnioita yksikään mies. Naiset tietenkin uskottelevat itselleen olevansa moderneja ja arvonsa tuntevia rotunaisia, vaikka miesten silmissä he ovat ainoastaan halpoja jakorasioita. ;)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:48"]Yöök... miten joku voi vajota niin alas, että jakaa pillua yökerhoissa? Ällöttävää.
[/quote]
olitko säkin Lotharin näytöstä tsiigaamassa? Siel oli just tollasta.
Eikö se ole jo kauan ollut tiedossa, että av:lla pyörii tautipilluisia huoria.
Vajaassa kahdessa vuodessa petikumppaneita kertyi yli viisikymmentä. Olen kaunis ja flirttaileva tyttö, joka rakastaa seksiä ja ennen nykyistä poikaystävää en seksin lisäksi muuta halunnut, vaikka miehillä kiinnostus olisikin riittänyt pidemmälle. Ja ihan normaalia opiskelijaelämää viettelin.