Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrostalo asujat, miten kestätte naapurit ?

Vierailija
22.01.2024 |

Oon saanu asua jo 10 vuotta ihan hiljasuudessa, naapurit on osannu pääsääntöisesti huomioida että täälä asuu muitakin ihmisiä. Perheitä ei tässä asu vaan vanhuksia ja pari nuorta opiskelijaa. Toki sain seinänaapurikseni yhden nuoren miehen, en tiedä opiskeleeko mutta näin uskoisin. Hauskaa tässä on vielä se että makuuhuoneeni ja hänen olohuone on viereiset huoneet. Oon herkkäuninen joten nukun korvatulpat päässä. Aina... Ja tulpat on niin tehokkaat etten meinaa herätä herätyskelloon. Meen nukkuun aina tosi aikasin, ennen hiljaisuutta kun herään töihin tosi aikasin. No, ahdistaa jo valmiiks tuleva kesä. Kun hänen parveke on sit taas myös mun makkarin vieressä ja tuuletusikkunaa jos pidän auki niin kuulen kyllä jos sielä puhutaan. Alan harkitseen jo raahata sängyn olohuoneeseen ja sohvan makkariin kun tuun hulluksi. 

Hän siis puhuu kovaan ääneen ja paiskoo, tömistelee... ihan koko ajan. Se on rasittavaa. Selkeästi ei ole ennen asunut kerrostalossa tai on sitten muuten itsekäs. En ymmärrä miten joku koko ajan voi tömistellä ja kolistella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänytkään. Ostin okt:n. Heipat vaan kaikille mölyapinanaapureille. 

Vierailija
2/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt ei ole ihan heti vaihtoehto muuttaa, kun on omistusasunto. Josta muuten kyllä tykkään

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapuri häiritsee, häiritsen takaisin. Kun pudottaa ison tietosanakirjan korkealta latallaan lattialle, niin se on aika hyvä pamaus. Kolaus tehdään heittämällä lämäri kynnyslistaan, vaikka Iittalan Tuikku lasi.

Vierailija
4/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän. Tämä on hyvin äänieristetty talo ja naapurit käyttäytyvät hillitysti. Toista oli kaupungin vuokrakasarmissa 90-luvulla. Siellä olikin monenmoista menoa ja meininkiä. Asutko sinä sellaisessa?

Vierailija
5/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on pääsääntöisesti yksityisten omistamia asuntoja. Ei ole vuokrakasarmi

Ap

Vierailija
6/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden aikana ainoa mökä on lähtenyt alakerran lapsiperheestä. Sisaruksilla on tapana mäiskiä toisiaan juuri ilmastointikanavan alla. Hyvin sen kestää kun eivät ole omia.

Vierailija
7/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yöllä mölisee parvekkeella, pyydä olemaan hiljaa. Jos ei tehoa, valita isännöitsijälle. Hiljenee äkkiä.

Vierailija
8/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa normaalit elämisen äänet. Eri asia sitten, jos naapuri viettäisi epäakateemista elämää, mutta ei sellaista näillä neliöhinnoilla tapahdu.

Vierailija
9/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan tuurista kiinni että onko talossa minkälaista porukkaa ja onko paksut seinät vai pahviset.

Minun talossani on lähinnä vanhuksia jotka omistavat asuntonsa, ei siis ole jatkuvaa vuokralaisten pyörimistä täällä. Täällä on niin hiljaista ettei kuulu juuri muuta kuin veden kulkeminen putkistossa.

Vierailija
10/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nuo naapurit menee missä omakin väki. En ole mikään korpeen asettuva erakkoasuja.

Vierailija
11/11 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ei Kerrostalo asujat, miten kestätte naapurit ?

vaan

Miten kestätte naapureita!!!!!