Te joilla on kymmeniä seksisuhteita
Miten olette sellaisen määrän kerryttäneet? Mistä tuohon on edes löytynyt aikaa? Millaista elämää siis olette eläneet? Oletteko olleet maksullisia, miten muuten jollain voi olla melkein sata miestä?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:55"]
Oon 31, aloitin seksielämäni 15-vuotiaana ja olen harrastanut seksiä 153 miehen kanssa. Ihan taviselämää olen mielestäni viettänyt. Tykkään seksistä ja ennen avioliittoa yhden yön jutut ja fuck buddy:t oli musta hyvinkin ok. En ymmärrä miksi olisi pitänyt puutteessa olla tai seurustella väkisin seksin takia.
[/quote]
Siis oletko johonkin päiväkirjaan tai sängynpäätyyn merkannut kun noinkin tarkasti muistat? :O
[/quote]
Päiväkirjaan, itseasiassa. Olen kirjoittanut päiväkirjaa lähes päivittäin 7-vuotiaasta :) Ikinä en myöskään niin huppelissa ole kenenkään matkaan lähtenyt etten tapahtumia ja nimeä seuraavana päivänä olisi muistanut.
-16-
Jos teillä olisi ollut useampi petikaveri, huomaisitte, ettei se olekaan niin ihmeellistä kuin nyt ajattelette. Se on ihan tavallista elämää.
Kukaan ei tule saamaan mitalia siitä, että on ollut vain neljän miehen kanssa eläissään. Aivan sama montako seksikumppania kullakin on ollut oli se sitten kaksi tai kaksisataa. Te ette edes löytäisi katukuvasta tai työkavereistanne niitä joilla on kymmeniä panoja, ellei sitä teille erikseen kerrottaisi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]
Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
[/quote]
En nyt tiedä risooko. Enempi se, kun nämä seksuuaalisesti aktiiviset, jotka ei tod elä millään viktoriaanisella aikakaudella ja ihan itse(!) valitsevat seksikumppaninsa baarista ja joille suuri (+ 50) seksikumppanien määrä on suoraan verrannollinen sekä hyväkroppaisuuteen että haluttavuuteen, valehtelevat seksikumppaniensa määrän reilusti alaspäin. Siis jos/kun joku kysyy, niin virallinen totuus onkin 10.
Mikä siinä sitten hävettää? Ettette vaan ihan itsekin pitäisi itseänne turhan kevytkenkäisinä vakavasti otettavaksi? Ja että se partnerien suuri määrä ei todellisuudessa olekkaan meriitti ja kunnon mies ei lastensa äidiksi koko kylän polkupyörää halua?
Ennen kuin aloin olla yhdessä aviomieheni kanssa, harrastin lukuisia yhden illan juttuja. Puhtaasti siksi, ettei seurustelumateriaalia sattunut kohdalle ja omat kädet olisivat muuten olleet rakoilla. Nyt aviomieheni kanssa meillä on sopimus, että muuallakin saa käydä tietyt säännöt huomioonottaen. Sanoisin, että aviomieheni mukaan laskettuna minulla on ollut 46 miestä ja 11 naista, osa naisista niin että olemme mieheni kanssa pyytäneet jonkun kolmanneksi pyöräksi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:40"]Huonoitsetuntoiset naiset keräävät helposti yhden illan juttuja (ja tauteja). Hakevat huomiota eri miehiltä. Miten huonosti asiat pitää olla, että joutuu etsimään hyväksyntää levittämällä haarat monille eri miehille? Itsetunto hukassa ja lopputuloksena tautinen pillu ja surkeaa seksiä.
[/quote]
Vielä huonompi itsetunto lienee kuitenkin niillä jotka eivät ole koskaan saaneet?
[/quote]
Huonoin on niillä, jotka joutuvat etsimään baareista. Eikö huora kelpaa oikeaan suhteeseen? Tai kykene pitämään yhdenkään miehen mielenkiintoa? Jakaria ei halua kukaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:51"]
Kevytkenkäistä naista ei kunnioita yksikään mies. Naiset tietenkin uskottelevat itselleen olevansa moderneja ja arvonsa tuntevia rotunaisia, vaikka miesten silmissä he ovat ainoastaan halpoja jakorasioita. ;)
[/quote] No jos se että sä uskottelet itselles näin tekee sulle hyvän mielen, niin ole hyvä vaan. Itse kuitenkin olen onnellinen "kevytkenkäisyyksineni", onhan mulla kuitenkin ihana, rakastava, varakas, komea, älykäs, huomaavainen mies, joka on hyvä isä lapsillemme, muistaa minua äitienpäivänä, syntymäpäivänä, ymsyms. Joka ymmärtää ettei se että olen harrastanut seksiä muidenkin kanssa ennen avioliittoamme, vaikuta siihen millainen ihminen olen, millainen vaimo, äiti, rakastaja olen. Sääli että on ihmisiä joiden mielestä eletty elämä laskee jotenkin ihmisarvoa..
Kun tapasin nykyisen vaimoni niin hänellä oli ollut kolme kumppania ja minulla neljä ennen tapaamistamme. Ihan hyvä luku aikuisella ihmisellä. En pystyisi kuvittelemaan, että voisin kunnioittaa naista naisena, jos hänellä olisi lukuisia yhden illan juttuja. Onneksi oma vaimo on asiallisempaa ainesta.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
[/quote]
koska ne eivät ole kokeilleet kuin yhtä ja samaa.
[/quote]
Ja joillakin tuohon yhteen ja samaan (korkeintaan) on syynä ihan se, ettei kukaan mies ole kiinnostunut! Totta kai sitä tulee kateelliseksi muille joita isketään ja pokaillaan. Arvatkaa onko musertavaa olla nuori jolla ei edes vikaa ulkonäössä, mutta jota kukaan ei halua, edes yhden yön seuraksi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 19:55"]Miksi niin moni nainen hermostuu toisten naisten aktiivisesta seksielämästä? Mikä siinä risoo?
[/quote]
[/quote]
Ja joillakin tuohon yhteen ja samaan (korkeintaan) on syynä ihan se, ettei kukaan mies ole kiinnostunut! Totta kai sitä tulee kateelliseksi muille joita isketään ja pokaillaan. Arvatkaa onko musertavaa olla nuori jolla ei edes vikaa ulkonäössä, mutta jota kukaan ei halua, edes yhden yön seuraksi.
[/quote]
Olet varmaan sitten TODELLA ruma. Itse saan huomiota miehiltä aina kun lähden ulos, mutta miksi antaisin heille? Ei kaikkia kiinnosta nussia kaikkea mikä liikkuu. Joku vaatii LAATUA.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:09"]
Kevytkenkäistä naista ei kunnioita yksikään mies. Naiset tietenkin uskottelevat itselleen olevansa moderneja ja arvonsa tuntevia rotunaisia, vaikka miesten silmissä he ovat ainoastaan halpoja jakorasioita. ;)
[/quote] No jos se että sä uskottelet itselles näin tekee sulle hyvän mielen, niin ole hyvä vaan. Itse kuitenkin olen onnellinen "kevytkenkäisyyksineni", onhan mulla kuitenkin ihana, rakastava, varakas, komea, älykäs, huomaavainen mies, joka on hyvä isä lapsillemme, muistaa minua äitienpäivänä, syntymäpäivänä, ymsyms. Joka ymmärtää ettei se että olen harrastanut seksiä muidenkin kanssa ennen avioliittoamme, vaikuta siihen millainen ihminen olen, millainen vaimo, äiti, rakastaja olen. Sääli että on ihmisiä joiden mielestä eletty elämä laskee jotenkin ihmisarvoa..
[/quote]
Tietääkö aviomiehesi entisten panokumppaniesi todellisen määrän vai sun virallisen totuuden ?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet varmaan sitten TODELLA ruma. Itse saan huomiota miehiltä aina kun lähden ulos, mutta miksi antaisin heille? Ei kaikkia kiinnosta nussia kaikkea mikä liikkuu. Joku vaatii LAATUA.
[/quote]
Valitettavasti en ole ruma, siinähän olisi tietty yksi selitys jos olisin. Jotkut kehuvat hyvän näköiseksi ja ihmettelevät miten voi olla että musta ei kukaan kiinnostu. Että on oikeasti mahdollista, että vaikka kuinka käy baareissa, ei siellä tapahdu mitään.
Kukaan muu ei tiedä "kymmenien seksisuhteitteni" tarkkaa lukumäärää. Emme aviomieheni kanssa ole keskustelleet toistemme entisistä panoista tai suhteista. En tiedä montako miehelläni on ollut ennen minua, eikä minulle merkkaa lainkaan onko niitä ollut 3 vai 300. En näe mitään syytä, miksi mies 10 yhteisen vuoden jälkeen arvostaisi minua vähemmän vain sen vuoksi, että kertoisin hänelle minulla olleen ~35 kumppania ennen häntä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:09"]
[/quote]
Tietääkö aviomiehesi entisten panokumppaniesi todellisen määrän vai sun virallisen totuuden ?
[/quote]
Mun tilanteessa ei olla edes keskusteltu ikin aiheesta. Siis seksikumpp määrästä. Ei oo ollu olennainen tieto.
Itsellä ollut n.15 yhden yön juttua, yksi fuckbuddy ja nyt vakituisessa parisuhteessa ensimmäistä kertaa elämässä. Ikää on 23 v.
Minulla ei ole ollut tapana kertoa kenellekään omien petiseikkailujen määrää tai laatua, koska koen sen yksityisenä asiana. Eipä kyllä kiinnosta muidenkaan seksikumppaneiden määrät, se riittää minulle tiedoksi, että kumppanillani ei ole sukupuolitauteja :)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
Just tätä ajattelin itsekin.
T. Mies.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 23:05"]
Minulle kertyi hiukan yli 40 naista noin viidessä vuodessa opiskeluaikana. Ei se nyt kovin ihmeellistä ole, käy kerran kuussa viihteellä ja iskee naisen. Miten se nyt on niin ihmeellinen tahti ymmärtää?
[/quote]
Just nii. Jos käy viihteellä, niinku tuli käytyy joskus aikoinaan, saatto saldoks tulla 10-20 vuodessa eli 1-2 kuussa. En seurustellu tuohon aikaan moneen vuoteen. Hauskaa oli!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]
Mun tilanteessa ei olla edes keskusteltu ikin aiheesta. Siis seksikumpp määrästä. Ei oo ollu olennainen tieto.
[/quote]
Siinäpä se.
56 lisää: huomaa, et viihteel käytiin joskus 2-3 kertaa viikossa ja sänkypuuhiin eksyttiin se 1-2 krt kuussa. Eli ulkonakäymisten määrään suhteutettuna aika harvoin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 21:03"]
Jos teillä olisi ollut useampi petikaveri, huomaisitte, ettei se olekaan niin ihmeellistä kuin nyt ajattelette. Se on ihan tavallista elämää.
Kukaan ei tule saamaan mitalia siitä, että on ollut vain neljän miehen kanssa eläissään. Aivan sama montako seksikumppania kullakin on ollut oli se sitten kaksi tai kaksisataa. Te ette edes löytäisi katukuvasta tai työkavereistanne niitä joilla on kymmeniä panoja, ellei sitä teille erikseen kerrottaisi.
[/quote]
Juuri näin. Kuvitteletteko, et jos teillä on ollu vain yksi kumppani, saatte paremman taivaspaikan oikein fanfaareilla?
Mua ei ainakaan kiinnosta hevon vittua yhden partnerin miehet, eikä naisetkaan sen puoleen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:40"]Huonoitsetuntoiset naiset keräävät helposti yhden illan juttuja (ja tauteja). Hakevat huomiota eri miehiltä. Miten huonosti asiat pitää olla, että joutuu etsimään hyväksyntää levittämällä haarat monille eri miehille? Itsetunto hukassa ja lopputuloksena tautinen pillu ja surkeaa seksiä.
[/quote]
Vielä huonompi itsetunto lienee kuitenkin niillä jotka eivät ole koskaan saaneet?