Ammattisi ja paljonko tienaat?
Mikä on ammattinimikkeesi?
Paljonko tienaat bruttona/kk?
Työvuosien määrä?
Kommentit (336)
Myyjä 1200 €/kk, 10 v työkokemus.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:52"]Mikä on ammattinimikkeesi?
Paljonko tienaat bruttona/kk?
Työvuosien määrä?
ylikonemestari, tienaan 3250€/kk, työvuosia alalla 6 vuotta.
Vieläkö teitä valmistuu? Eikö koulutuksen pitäisi olla voimalaitosinsinööri..
Ensihoitaja, brutto 4300-4500 euroa per kk. (Olen töissä Ruotsissa)
Yrittäjä, palkka noin 5,5-17 tuhatta/kk riippuen töistä.
Kokemusta 17+ vuotta.
Päällikkönä rahoitusalalla varainhoidossa. OTK. Globaali tiimi.
Vuosia n 14 takana
Peruspalkka 8te
Omaishoitaja
392€/kk - 28,5% veroa + muut kulut.
Nettona käteen jää omaishoitajan työstä 255€/kk
Tekninen kirjoittaja
Brutto 1900 €/kk 50% työajalla
Työkokemus 15 vuotta
Ja joku voi kysyä kumpi tärkeämpää ja ja humaanimpaa työtä
Vierailija kirjoitti:
Patologi 6000-9000 kk + bonukset & ylityöt. Kokemusta noin 15 vuotta.
Tähän Jope Ruonansuu:
Patologi(nen valehtelija). Eli olen siis Patologi(nen valehtelija). Kuukaudessa 6000-9000 palkkaa (velkaa).
Sähkö- ja automaatioasentaja. 50-60k brutto.
It-alalla palkka voi vaihdella aivan käsittämättömästi. Itsellä työkokemusta n. 10 v (olen tehnyt välillä toisenkin alan töitä). Yhdessä työpaikassa palkkani oli 2800, ei puhelinetua, ei mitään liikunta/kulttuuriseteleitä, ja toisessa 3800 + edut, vaikka työ oli lähes samaa, firma vain eri! Ja nämä olivat siis peräkkäiset työpaikat, joten työkokemuksen valtavalla lisääntymisellä ei voi selittää.
Opetusaliupseeri 2960€ peruspalkka. Lisien kanssa n. 3600€/kk
Maatalousyrittäjä noin 1000€/kk ja summa sisältää 600€/kk tuloja tilan ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän ne kaikki köyhät on nyt....
Teolisuusmaalari 2700/kk ilman lisiä ja ylitöitä. Ei tutkintotodistusta. 5 vuotta alalla.
Kliininen lastenneuropsykologi, tehtäväkohtainen palkka 3870 ja lisien kanssa 4400. Palkka oikeasti tosi matala koulutukseen nähden: maisteri + erikoistuminen jos miettii vaikkapa lääkärien palkkaa. Palkka myös matala valtavaan työmäärään ja vastuuseen nähden. Olen ainoa neuropsykologi kaupungissani, joten kaikki nepsy-tutkimukset ovat minun vastuullani.
Olen 48v rahtivarastomies. Vuoden alusta tienannut 50 tonnia, eli 5500/kk.
Ylityöt alkaa olla tapissa. Aika helppo työ, eikä mikään kova työtahti yleensä. Paljon viikonloppuina ja
iltaisin töissä.
Kiitollinen saan olla että on vakituinen työ ja noin hyvä palkka.
Nuorille nykyään tarjolla pätkätöitä huonolla palkalla.
Huonolta näyttää isaänmaan tulevaisuus, kun hallituksen suurimmat huolenaiheet on vihapuhe
ja ilmastonmuutos...
Erityisasiantuntija, luonnontieteet. Yksityinen työnantaja, brutto n. 3400 eur/kk. Alalla reilun vuoden verran.
Opettajana ammatillisen koulutuksen puolella ja brutto 4100e, työkokemusta opetuksesta 6v.
Äidinkielenopettaja lukiossa. Palkka 3500 e/kk.
3006 e/kk (sisältää palkan ja lounasedun), KTM, tällä hetkellä jäsensihteerinä.