Onko 172cm teistä mieheksi lyhyt?
Pituutta tuon verran et pyörii noilla kulmilla ja olen vähän yli kolmekymppinen mies. Onko ihan Hobitti?
Kommentit (44)
On lyhyt, ei haittaa. Oma mies myös tuon pituinen, itse 5cm lyhyempi.
Pituus ei tee miestä. Kukin on siis sopivan pituinen.
Liian lyhyt mun makuun, mulle minimi 180 cm. Sekin vielä aika tappi. Paras pituus 188 cm. T: nainen 168cm
Ei haittaa lyhyys, kunhan alapäästä vaan löytyy puuttuvat sentit.
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt mun makuun, mulle minimi 180 cm. Sekin vielä aika tappi. Paras pituus 188 cm. T: nainen 168cm
Oletko 168 cm kyljellä maatessasi?
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä olet naiseksi korkea kuin kirahvi.
Just sopiva, mun pitkäaikainen eksä oli tuon mittainen. Ei ole eksä pituuden takia vaan koska toinen nainen vei hänet. Eli kelpasi ainakin kahdelle :)
Taasko sä kitiset tätä samaa? Ei se ole sun pituus mikä sun ongelma on vaan tuo jatkuva kitinä pituudesta.
Mä olen 168cm pitkä nainen ja olen ollut naimisissa 166cm pitkän miehen kanssa. Mieti sitä jos pystyt.
Ihan hyvä pituus. Pituus ei merkitse mitään.
Oot nyt kysynyt tätä kymmeniä kertoja täällä ja eräällä toisella keskutelupalstalla, eikö vastaukset ole miellyttäneet?
No jos "The One" olis ton mittainen, niin ei haittais yhtään. Siinä kohtaa kun ihastuu johonkin, niin tollainen on aikalailla sivuseikka itselläni ainakin. :) Olisin siis tuossa tapauksessa lyhyempi kuitenkin. Ja keskimäärin suomalaiset naiset on myös lyhyempiä, joten ei hätää senkään osalta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi kysyn tätä johtuu siitä että jokainen ketju on poistettu ilman mitää syytä yp toimesta
Syy on tuo sun jankuttaminen ja trollaaminen.
Ihan pätkä. Tiedät tuon varmasti itsekin.
Toki lyhyt mieheksi, mutta ei kuitenkaan liian lyhyt. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 165 cm, joten luulisi monelle kelpaavan.
Totuttele olemaan "pikkumies". Sinäkin löydät paikkasi.
On, mutta ei se haittaa. Oma mies tuon pituinen ja itse myös.