Onko KUKAAN KOSKAAN voittanut noita S-ryhmän lahjakortteja, joita lupaillaan arvottavan asiakaskyselyyn vastanneiden kesken? 😲😲😲!!!
Olen vuosikymmenen saatossa vastannut joka ikiseen kyselyyn ja aina jättänyt yhteystiedot lahjakorttiarvontaa varten. Ei ole vielä osunut onni minun kohdalle.
Vaan onko kukaan muukaan voittanut?
Vai arvotaanko niitä vain kerran vuodessa kaikkien miljoonien vastaajien kesken eli todennäköisyys voittaa on lähes nolla?
Tulee mieleen suomalaisyritysten "autoarvonnat", joissa sivuilla ilmoitetun voittajan on aina sellainen jota ainakaan netistä löydy. Hirveä määrä autoja "on" arvottu vuosikymmenien saatossa, mutta koskaan en ole kuullut kenenkään voittavan. Ei kai Suomessa voi oikeasti antaa ilmaiseksi uutta autoa, kunhan vain ihmisten yhteystietoja keräävät arpajaisten varjolla.
Opiskelin USA:ssa ja siellä kaksi kaverini ja moni muu voitti eräässä tapahtumassa tuliterät autot ja ihan oikeasti myös saivat ne. Suomessa haisee kusetus, jos arpajaisvoiton arvo on yli viisi euroa...
Kommentit (42)
En ole. ENkä osallistu mihinkään tuollaiseen enää yhtä pieni mahdollisuus voittaa kuin lotosta se kaksi euroa.
Ei. Arvotaankohan niitä oikeasti edes?
Kerran voitin yhden yön hotellilahjakortin arvonnassa. Ei ollut kyllä S-ryhmän kilpailu.
En vastaa milloinkaan heidän kyselyihinsä.
Olen joskus voittanut vuosia sitten. Oli muistaakseni aika isokin lahjakortti, olisko ollut 50 tai peräti 100 euroa joka silloin työttömälle oli iso raha. Meni kokonaan ruoka-ostoksiin.
Sen jälkeen en ole voittanut vaikka vastaan melkein joka kerta.
En ole voittanut, ehkä vaan k usetusta.
Kerran olen voittanut 20 euron lahjakortin. Ehkä pari vuotta sitten tapahtui tämä.
Ja mistään ei voi tarkistaa kuka ne voitti.
Ja onko kukaan voittanut Pirkka-kilpailuista ?
Mistä näkee ne voittajat ? En löytänyt mitään sivua niistä voittajista.
Asia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Asia kiinnostaa.
En ainakaan ole vielä, osallistunut olen muutaman vuoden, aikoinaan lähetettiin kirjeenä ne "vastaukset"
Vierailija kirjoitti:
Asia kiinnostaa.
Vai onko ne Keskon kilpailut nykyään...
Ilmeisesti täällä Vauva-palstalla ei ole voittanut ?
Olen voittanut, 50€ lahjakortin !
Vierailija kirjoitti:
En vastaa milloinkaan heidän kyselyihinsä.
Miksi ?
Miehen siskon mies voitti auton jostain arvonnasta 90-luvulla. En muista minkä kaupan mutta joku kauppa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Ja mistään ei voi tarkistaa kuka ne voitti.
Ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Asia kiinnostaa.
Pitää kait googlettaa Pirkka/Kesko arvonnan voittajat, löytyisköhän ?
Vierailija kirjoitti:
Asia kiinnostaa.
Niksi Pirkasta olen saanut !
Ei ole tullut vielä lahjakorttia noista. Mutta vanhempien naapuri voitti aikoinaan auton lehtifirman arvonnasta.