Viisurien kasvaminen yli 30-vuotiaana
Mitä ihmettä, joka paikassa kuin lukee etti viisurit kasva yli 26 vuotiaana. No minulla puhkesi esiin yli 30 vuotiaana, vain toisell puolelle, kasvoi lisää esiin 34 vuotiaana ja on ollut sen jälkeen samanlainen, nyt alkoi eilen tuntua että on kasvamassa ulos lisää. Onko muita joilla on yhtä myöhään tullut viisurit?
Kommentit (7)
Minä olen 31v. Eikä yhtään viisaudenhammasta ole vielä tullut läpi.
Mulla tuli ne kyllä jo jossain 25-vuotiaana, mutta oli pitkään sellaiset osittain puhjenneet, että vain vähän näkyi ikenen yläpuolella (minkä takia poistoakin suositeltiin, mutta en suostunut koska ei ollut koskaan tulehtunut tms). Vasta jotain 35-40-vuotiaana kasvoivat kunnolla esiin.
Ei se nyt mitenkään harvinaista ole. Ei muuta kun soittelemaan irroittamisaikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:15"]
Ei se nyt mitenkään harvinaista ole. Ei muuta kun soittelemaan irroittamisaikaa.
[/quote]
Miksi ihmeessä ne irrottaa pitäisi, jos eivät mitenkään vaivaa? t. nelikymppinen jolla kaikki viisurit olleet ongelmitta suussa tähän asti
Viisuri? Mistä näitä ällösanoja oikeen tulee?
T. 51 v, jolla ei vielä ensimmäistäkään viisaudenhammasta
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:15"]
[/quote]
Miksi ihmeessä ne irrottaa pitäisi, jos eivät mitenkään vaivaa? t. nelikymppinen jolla kaikki viisurit olleet ongelmitta suussa tähän asti
[/quote]
Aika iso suu sulla, jos saat pestyä ne kunnolla.
Viisurithan voi mädäntyä ikenenkin sisään, ei sillä.
Mulla tuli toiselle puolelle 26- ja 30-vuotiaana. Toiselle puolelle ei ole (vielä?) puhjennut ollenkaan.