Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peak performancen hupparit

Vierailija
12.04.2014 |

Onko täällä mammoissa ketään peakin kannattajia? tuntuu et täällä meilläpäin vain teinut niitä käyttävät ja muo katotaan silmät suurina kun vaunuja työntelen jossain peakin huppari päällä :D ja tuntuu että teinit joilla on peakkia ovat ns "parempi arvoisia", no onhan peak kallis merkki.

Jos täällä on peakin omistajia niin kertokaa missä käytätte? (esim lenkillä vai ihan arkena töissä) ja monta omistatte :)

Mulla on takki sekä 7 hupparia :)

Käytän arkena, tosin menee joskus lenkilläkin tai "takkina" jos ei ole kylmä :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:50"]Mulla on yksi Peakin huppari. En viitsisi maksaa niistä täyttä hintaa, mutta kun oli alennuksessa, ostin yhden. Ihan hyvä ja laadukas huppari. Käytän sitä lenkillä, lasten kanssa ulkoillessa, töihin mennessä, kaupassa. Ihan arkivaatteena siis.

[/quote]

ihana akun joku osaa vielä vastata asiallisesti:)

Vierailija
22/34 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:00"]Tämä avaus oli kuin 13 vuotiaan kirjoittama.

[/quote]

jeps! Täytyy olla joku teiniäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Peakin hupparia kesällä ulkona takin korvikkeena, jos ei ole kovin kylmä. Olen hyvin toimeentuleva n. 40-vuotias perheenisä.

Vierailija
24/34 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät marisee ja arvostelee muiden vaatteita ja ne joilla ei oo varaa itse ostaa niitä, niin se on tiedostamatonta kateutta kylläkin. Tottakai esim jos olisi paljon rahaa niin mielummin pitää hyvälaatuista ja kestävää vaatetta kuin h&m paska laatuista hupparia. Peakin huppari kestää paöjon paremmin kuin esim dc.n -> dc maksaa noin. 89e ja peak 120e niin ei dc.tä ei ole järkeä ostaa kun pesussa kuluu enemmän..

T. Köyhät kyykkyy

Vierailija
25/34 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei oo varaa ostaa

Vierailija
26/34 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa ostaa halpaa*

Vierailija
27/34 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen lyhyitä. Nousee se resori ärsyttävästi kainaloon, vaikka olen tällanen luuviulu. Muuten ihan ok kotivaatteita.

Vierailija
28/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa,et niissä on todella hyvä laatu. Kirpaseehan sitä nyt ostaa päälle sata euroa maksava huppari,mut ne on kestäviä ja väri ei pesussa haalistu. Ostin vasta Hollisterin hupparin,joka maksoi suunnilleen saman verran. Väri haalistuu ja se alkoi purkautua. Kyllä Peakin hupparit on parhaita. Suosittelen kyllä kaikille.

Vierailija
29/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapissa taitaa olla 4 fleecetakkia ja 3 hupparia ja villapaita ja joku välikerrostakki. Kestävät hyvin kovaa käyttöä ja pesua, varsinkin noi vanhemmat peakit. Ikää mulla melkein 40 ja pidän ulkoillessa ja kotona. Mustasta hupparista lähti aika pian värit haalistumaan ja se vähän ihmetyttää, kun yleensä värit ei mulla ole kärsiny pesuista. Mikään rikas en todellakaan ole, mutta tämä merkki oikeesti hyvä ja joulupukki usein muistaa tällaisella :)

Vierailija
30/34 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä käyttää

Vierailija
31/34 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
32/34 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:00"]Tämä avaus oli kuin 13 vuotiaan kirjoittama.

[/quote]

jeps! Täytyy olla joku teiniäiti.

[/quote]

Olen 29v, ekan lapseni sain 26 vuotiaana ja kaksoset 28vuotiaana.. teiniäiti :D

Vierailija
33/34 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmjoo

Vierailija
34/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin maailmaa trenditietoiset nuoret käyttää Peakia?  Hirveän mummoa tai vähintään keski-ikäsitä. Meidän suunnalla teineillä on A&F:ää, Abercrombieta, DC:tä ja skeittimerkkejä.

hyvältä kuulostaa tää DC ja muut "jonnejen huippumerkit".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan