Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys 40+ sinkut

Vierailija
01.12.2020 |

Löytyykö parisuhdetta? 45N ja seksiä olisi kyllä tarjolla, mutta tuntuu että en löydä miestä joka haluaisi oikean parisuhteen minun kanssa.

Vaihtoehtoina sitten on että olla yksin ja ilman seksiä kunnes se ”oikea” tulee jos tulee.
Tai
Nauttia seksistä ja tyytyä siihen että se on ainut mitä nyt irtoaa.

Miten te olette asian ratkaisseet?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitit on täynnä pllunvonkaajia, oman ikäisiä miehiä joyka etdii sporttista baista välillä 18- 30., vaikka itse on elöhtåntt setämies ja roikkunut oalstalla 5 vuotta, pershäiriköitä, peräkammarinpoitsuja jne....siellä pyörii mirhet joills ei ole vientiä missään muualka (eikä koskaan oke ollutkaan,)

En ehkä ilmaisis asiaa noin jyrkästi, mutta enpä käy tuota kiistämäänkään ;). Mietin, että kyllä mä periaatteessa voisin ryhtyäkin seksisuhteeseenKIN muun puuteessa, jos löytyisi joku oikeasti kiinnostava tyyppi, mutta en oo 6 vuoden deitissä roikkumisen jälkeen suoraan sanottuna löytänyt yhtäkään miestä, jonka kanssa olisin voinut edes kuvitella päätyväni alasti. Ihan kun lähdetään siitä, että varatut ei mulle käy, niin onkin jo karsittu aika iso osa pois.

Vierailija
22/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat parisuhteella? Täytyykö asua yhdessä ja olla yhdessä 7pvä/ viikossa? Olen samanikäinen. Ja en suostu vain sek siin. Mulla on suhde, jossa vietämme aikaa yhdessä miehen kanssa, kun hänen lapsi on äidillä. Lapsen hoitaa vuorollaan yksin. Teemme yhdessä asioita. Nautimme läheisyydestä ja tietysti sek sistä 😍

Ei välttämättä tarkoita että asuttaisiin yhdessä, mutta vakituisesti seksiä ja yhdessäoloa.

Saan sellaisen kuvan että 40+ miehet pyörittää useampaa naista Ja sit saa niitä rippeitä mitä jää.

40+ miehillä ei riitä enää paukkuja monelle naiselle. (fakta sivusta)

Miten niin ei riitä? Oletko mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne itselläni, jatkunut jo pari vuotta eikä mitään muutosta ole edelleenkään näköpiirissä. Omanikäiset miehet tuntuvat haikailevan kolmekymppisten perään. Olen siis tyytynyt nykyiseen tilanteeseen,kuitenkin toimiva vakiseksisuhde jolta saa läheisyyttä. Huoh! N47

Muistan, kuinka kolmekymppisenä kuvotti ne 10-20 vuotta vanhemmat vonkaajamiehet. Niitä oli paljon. Varmaan nyt oman ikäiseni eli nelikymppiset sitten vonkaavat tosiaan myös niitä kolmekymppisiä. Voipi olla, että yksin jäädään kaikki.

Vierailija
24/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski kirjoitti:

Olen leskeksi jäänyt alle viisikymppisenä.

En ole ollenkaan valmis vakavaan suhteeseen, en ole etsimässä elämänkumppania, enkä rehellisesti usko, että voisin rakastaa jotakin uutta kumppania kuten rakastin puolisoani.

Olen ratkaissut asian siten, että minulla on sekä dildoja että arkea piristävä salasuhde, josta vain pari hyvää ystävää tietävät. Tapaan salarakasta harvakseltaan. Teemme pieniä matkoja kylpylään tai hiihtokeskukseen. Käymme ravintolassa syömässä ja harrastamme laadukasta seksiä. Toistaiseksi näin on hyvä.

Keneltä pitää salata?

Vierailija
25/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan sama kokemus. Seksiseuraa löytyy, muuta ei.

Mä olen ratkaissut asian lopettamalla deittailun toistaiseksi kokonaan, näin on nyt mennyt vuosi, eikä yhtään houkuttele vieläkään palata "markkinoille". Elän kuin nunna, ja kyllähän se pahalta tuntuu. Se toinen vaihtoehto tuntuisi kuitenkin vieläkin pahemmalta. Työstän nyt itseni kanssa ajatusta siitä, että loppuelämä tulee menemään näin, satunnainen seksi jonkun random-tyypin kanssa ei kiinnosta.

Huvittaa, kun just tossa yhdessä toisessa keskustelussa parisuhteelliset tietävinä kertoo, että jos haluaa parisuhteen niin menee vaan tinderiin ja hakee sieltä :D Tai että ihmisessä on väistämättä jotain vikaa, jos ei löydä parisuhdetta.

Eipä ole ihan niin helppoa.

Joo nunnailu on tullut tutuksi, mutta mitä sitten se verevä intohimoinen elämä? Valuu ihan hukkaan. Vuodet vierii ja ei elämä voi olla vaan laskujen maksamista. Mitä jos sitä oikeeta ei koskaan tule?

Vierailija
26/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se paradoksi onkin. Naiset pärjäävät hyvin ilman seksiä ja miehet ilman läheisyyttä ja kumppanuutta.

Onko näin? Uskon että on sama asia vaan eri muodossa meille. Omienkokemuksien perusteella sanoisin että mies kokee rakkautta ja hyväksyntää seksin kautta. Saa buustia tarjoamastaan nautinnosta naiselle.

Sama naisille. Se tunne että joku haluaa sinua ja sinä haluat häntä on ihan uskomaton.

N45

Omalta kohdaltani olen kanssasi samaa mieltä. Vastaukset ja kuulemani muualta vain vahvistaa tuota kirjoittamaani.

Vierailija
27/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on löytää parisuhdetta. Seksiä saisi vaikka joka päivä jos vaan haluaisi. Itse en tykkää että olisi koko ajan eri mies jonka kanssa räpeltäisi. Välillä eräs tuttu mies käy sammuttamassa paloni ettei tarvitse kärsiä. Silti mielummin ottaisin oman miehen ja suhteen mutta ei sellaista enää koskaan varmaan saa.

Vierailija
28/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski kirjoitti:

Olen leskeksi jäänyt alle viisikymppisenä.

En ole ollenkaan valmis vakavaan suhteeseen, en ole etsimässä elämänkumppania, enkä rehellisesti usko, että voisin rakastaa jotakin uutta kumppania kuten rakastin puolisoani.

Olen ratkaissut asian siten, että minulla on sekä dildoja että arkea piristävä salasuhde, josta vain pari hyvää ystävää tietävät. Tapaan salarakasta harvakseltaan. Teemme pieniä matkoja kylpylään tai hiihtokeskukseen. Käymme ravintolassa syömässä ja harrastamme laadukasta seksiä. Toistaiseksi näin on hyvä.

Miksi salasuhde,onko varattu?

Vierailija
29/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ratkaissut asian lopettamalla deittailun toistaiseksi kokonaan, näin on nyt mennyt vuosi, eikä yhtään houkuttele vieläkään palata "markkinoille". Elän kuin nunna, ja kyllähän se pahalta tuntuu. Se toinen vaihtoehto tuntuisi kuitenkin vieläkin pahemmalta. Työstän nyt itseni kanssa ajatusta siitä, että loppuelämä tulee menemään näin, satunnainen seksi jonkun random-tyypin kanssa ei kiinnosta.

Huvittaa, kun just tossa yhdessä toisessa keskustelussa parisuhteelliset tietävinä kertoo, että jos haluaa parisuhteen niin menee vaan tinderiin ja hakee sieltä :D Tai että ihmisessä on väistämättä jotain vikaa, jos ei löydä parisuhdetta.

Joo nunnailu on tullut tutuksi, mutta mitä sitten se verevä intohimoinen elämä? Valuu ihan hukkaan. Vuodet vierii ja ei elämä voi olla vaan laskujen maksamista. Mitä jos sitä oikeeta ei koskaan tule?

Niinpä. Mun ratkaisu ei välttämättä ole suinkaan oikea kaikille. Mä en vaan itse pysty kuvittelemaan itseäni touhuilemassa satunnaisen kumppanin kanssa, ja jos löytyis joku vakkari, todennäköisesti hänen olisi pakko olla mielestäni niin ihana, että päätyisin kuitenkin haluamaan parisuhdetta hänen kanssaan. Mun valitsema selibaatti on siis mulle pienin paha. En todellakaan ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta tällä nyt mennään. Ei mun mielestä kuitenkaan kenenkään tarvitse itsestään jostain kristillis-siveellis-moralistisista syistä tehdä nunnaa, jos ei halua. Siitä vaan touhuamaan, jos huvittaa!

t. Tuo jolle vastasit

Vierailija
30/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin 9 vuotta sitten erottuani, että voin varatut poislukien pitää hauskaa niin monen miehen kanssa kuin ikinä huvittaa. Ei ole vielä tullut yhtään sellaista vastaan, jonka kanssa olisi huvittanut.

Vierailija
31/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä. Dildo löytyy.

Eikö tunnu että elämä valuu hukkaan?

ei se ole elämä, joka sieltä alapäästä valuu dildoa suristellessa

Vierailija
32/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin 9 vuotta sitten erottuani, että voin varatut poislukien pitää hauskaa niin monen miehen kanssa kuin ikinä huvittaa. Ei ole vielä tullut yhtään sellaista vastaan, jonka kanssa olisi huvittanut.

joku vielä kehtaa väittää, etteivät suomimammat olisi nirsoja

Vierailija
33/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat parisuhteella? Täytyykö asua yhdessä ja olla yhdessä 7pvä/ viikossa? Olen samanikäinen. Ja en suostu vain sek siin. Mulla on suhde, jossa vietämme aikaa yhdessä miehen kanssa, kun hänen lapsi on äidillä. Lapsen hoitaa vuorollaan yksin. Teemme yhdessä asioita. Nautimme läheisyydestä ja tietysti sek sistä 😍

Ei välttämättä tarkoita että asuttaisiin yhdessä, mutta vakituisesti seksiä ja yhdessäoloa.

Saan sellaisen kuvan että 40+ miehet pyörittää useampaa naista Ja sit saa niitä rippeitä mitä jää.

Ei ainakaan omalla palkalla olisi varaa elättää useaa naista. M

Vierailija
34/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mun ratkaisu ei välttämättä ole suinkaan oikea kaikille. Mä en vaan itse pysty kuvittelemaan itseäni touhuilemassa satunnaisen kumppanin kanssa, ja jos löytyis joku vakkari, todennäköisesti hänen olisi pakko olla mielestäni niin ihana, että päätyisin kuitenkin haluamaan parisuhdetta hänen kanssaan. Mun valitsema selibaatti on siis mulle pienin paha. En todellakaan ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta tällä nyt mennään. Ei mun mielestä kuitenkaan kenenkään tarvitse itsestään jostain kristillis-siveellis-moralistisista syistä tehdä nunnaa, jos ei halua. Siitä vaan touhuamaan, jos huvittaa!

t. Tuo jolle vastasit

Joo ymmärrän kyllä ratkaisusi ja olen ihan samoilla linjoilla. Välillä se tarve läheisyyteen on vaan niin voimakas että on pakko heittää syötti ulos :) Mutta juuri edellä mainitsemistasi syistä se sitten jää raastavaksi. Koska seksiin pystyn vain sellaisen ihmisen kanssa johon on oikeasti kiinnostunut ja haluaa hänet partneriksi. Ja nämä 40+ miehet on niin vaikeita.

Ap N45

Vierailija
35/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sinkkuuntuneista tutuistani kolmannes löysi uuden parisuhteen melko helposti (esim. jonkun tutun kautta), kolmannes lukuisten treffien ja turhautumisen jälkeen ja kolmannes ei ole löytänyt.

Vierailija
36/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku vielä kehtaa väittää, etteivät suomimammat olisi nirsoja

Joo, olisi varmasti pitänyt ottaa joku niistä peniskuvien lähettelijöistä, varatuista, alkoholisteista, narkkareista, mielenterveysongelmaisista, kontrolloivan mustasukkaisista, sosiaalisesti paniikkioireisista, henkilökohtaisesta hygieniastaan huolehtimattomista, kumifetisisteistä, paranoideista, rasistisista tai lapsia haluamattomista miehistä joita on tässä ollut tarjolla.

Nettideitti on friikkisirkus.

Niin paha palo parisuhteeseen ei ole, että ihan kenen tahansa kanssa huvittaisi siihen ryhtyä. Sinkkuus ei tarkoita sitä, että tarvisee olla epätoivoinen ja kelpuuttaa kenet tahansa.

Vierailija
37/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ei sitä elättäjää etsitäkkään enää tässä vaiheessa. Lapset on tehty, ura rullaa, talous Ok, nyt olisi ihanaa kumppanuus ja intohimo.

Vierailija
38/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut huhuja, että nykyään naiset saattavat käydä itsekin töissä ja heillä voi olla omaakin rahaa, ts. eivät ehkä tarvitse elättäjää. (Vahvistamaton tieto).

Vierailija
39/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa varattu niin saatte pitää vapautenne mutta välillä myös yhdessäoloa ja seksiä ja hipsutteluja ja läheisyyttä.

Vierailija
40/148 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala on löytää parisuhdetta. Seksiä saisi vaikka joka päivä jos vaan haluaisi. Itse en tykkää että olisi koko ajan eri mies jonka kanssa räpeltäisi. Välillä eräs tuttu mies käy sammuttamassa paloni ettei tarvitse kärsiä. Silti mielummin ottaisin oman miehen ja suhteen mutta ei sellaista enää koskaan varmaan saa.

Joo näitä palonsammuttajia kyllä löytää. Mutta onko se oikein itseäsi kohtaan vain tyytyä tähän?

Ap n45