Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska joten kun tinderissä matchasi, kutsuin hänet kylään netflix and chill.
Pelattiin jotakin, tutustuttiin lisää, sanoi ettei aiemmin oo tullu esim baarissa juttelemaan, koska olin aina kavereiden seurassa.
Aloitimme katsomaan leffaa ja kysyin häneltä haluaako itsetekemääni jääkahvia, sanoi kyllä ja menin tekemään. Sanoin, että se maistuu nyt vaan maidolle, mutta kun kahvijääpalat sulaa niin se on valmista. Silti hän joi siitä heti ja sanoi "hyi hitto maistuu vaan maidolle, en juo"
No sitten oltaisiin alettu petipuuhiin, mutta tajuttiin että värkkimme ei ole soveltuvat yhtymään koko eron takia, joten sanoin että voin runkata häntä. Otin liukkaria ja aloin hommiin, mutta jätkä toteaa "tuntuu ällöttävältä ton liukkarin kanssa" no lopetimme homman siihen.
Sitten oli kello jo 2 yöllä, sanoin, että mua väsyttää ihan kauheesti, mutta voidaan koittaa katsoa leffaa loppuun (se hänen valitsema leffa kesti 3h ja oli tosi tylsä).
Nukahdin.
Aamulla jätkä toteaa "olipa kiva kun kutsuit yökylään kun kesken kaiken vaan nukahdat"
Selvisi että hän valvoo yöt ja nukkuu päivät.
Hän lähti emmekä enää jutelleet. No ehkä mä sit olin tää surkeus näissä treffeissä, mutta ei voe mitään.
Eihän tuollasta tilannetta voi ollakaan että värkit ei sovi yhteen liian ison kokoeron takia, kyllähän sieltä lapsikin mahtuu ulos. Olisitte vaan käyttäneet sitä liukkaria johonkin muuhun kuin r...nkkaukseen.
No mutta niin mukavaa se lapsen ulos punnertaminen ei ole että ihan miestä miellyttääkseen viitsis kestää vastaavanlaista hinkkausta edestakaisin puoli tuntia.
Puoli tuntia O.o! Mulle jo 5min on jotain ultrajuoksua vastaava suoritus. Eikä ole muuten vehjekään erityisen iso. Mites näillä puheilla kiinnostaisko treffit?
En naisena jaksaisi ryhtyä 5 min yhdyntään...
Tavattiin neidin kanssa luontopolulla, tiedettiin siis ennestään. Koko useampituntisen kävelyretken ajan hän selosti itsestään ja minulle jäi tehtäväksi toistella tasaisin väiajoin "joo".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska
No sitten oltaisiin alettu petipuuhiin, mutta tajuttiin että värkkimme ei ole soveltuvat yhtymään koko eron takia, joten sanoin että voin runkata häntä. Otin liukkaria ja aloin hommiin, mutta jätkä toteaa "tuntuu ällöttävältä ton liukkarin kanssa" no lopetimme homman siihen.
mutta ei voe mitään.
öö eli siis kuitenkin halusit harrastaa seksiä sen kaa vai mikäs teidän vehkeissä mätti kun eivät sopineet?
Haluttiin harrastaa seksiä, mutta hänellä jumalattoman paksu, ei mennyt sisään ilman kipua. Ajattelin, että tuo "koko eron takia" riittää selitykseksi.
Ja kättelin, koska olin nuori, tykkäsin olla antavana puolena ja en olisi halunnut tuottaa pettymystä, jonka lopulta tuotin.
Tyydyttikö mies sinutkin? Miksi naiset suotuvat yksipuoliseen seksiin?
Mä en ole koskaan käynyt treffeillä. Tai miehen kanssa sitten, kun lapsia jo oli, mutta ei ne olleet mitkään tutustumistreffit, vaan huilia lapsiarjesta.
N51
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin neidin kanssa luontopolulla, tiedettiin siis ennestään. Koko useampituntisen kävelyretken ajan hän selosti itsestään ja minulle jäi tehtäväksi toistella tasaisin väiajoin "joo".
Voi ei. Kuulostaa ihan multa. Mä höpisen hermostuksissani ja unohdan vastavuoroisuuden.
Sä olet ollut liian ihana. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska
mutta ei voe mitään.
öö eli siis kuitenkin halusit harrastaa seksiä sen kaa vai mikäs teidän vehkeissä mätti kun eivät sopineet?
Haluttiin harrastaa seksiä, mutta hänellä jumalattoman paksu, ei mennyt sisään ilman kipua. Ajattelin, että tuo "koko eron takia" riittää selitykseksi.
Ja kättelin, koska olin nuori, tykkäsin olla antavana puolena ja en olisi halunnut tuottaa pettymystä, jonka lopulta tuotin.
Tyydyttikö mies sinutkin? Miksi naiset suotuvat yksipuoliseen seksiin?
Koska pettymyksen tuottamisen mahdollisuus on ilmeisesti aivan hirveä asia jota pitää välttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Kuulostaa ihan multa. Mä höpisen hermostuksissani ja unohdan vastavuoroisuuden.
Sä olet ollut liian ihana. :)
Juttu kyllä siitä jatkui, mutta ensivaikutelma oli tosi outo ja itsekeskeinen. Mietin mihin oikein olen sotkeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Treffikumppani jätti tulematta paikalle. Ei ilmoittanut mitään, ei vastannut kun kysyin asiasta.
Juuri tämän takia tinder on perseestä. Se on pullollaan näitä ohareita tekeviä pellenaisia
Juttelin vuosia sitten nuorena ravintolassa tutuntutun nuoren miehen kanssa, joka ei vaan kiinnostanut, vaikka periaatteessa oli ihan normaali ok tapaus. Taisin kieltäytyä treffikutsusta jo yöllä, mutta hänpä oli hankkinut jostain puhelinnumeroni ja soitti aamulla ja pyysi minua ulos uudelleen. Kieltäydyttyäni alkoi jookojookomikseitulisitnytjooko-tyyppinen vonkaus ja siinä ihan väsyneenä ja vähän krapulaisena päädyin myöntymään treffeille samana iltana.
Illala sitten vielä väsyneempänä ja krapulaisena, nukkumaanmenoa odottaessa istun teekupillisella treffeillä, enkä jaksanut oikein edes keskustella mistään. Taisi olla myös tälle tyypille huonoimmat treffit ikinä.
Itse opin kieltäytymään treffeistä, toivottavasti hän oppi olemaan jankuttamatta ja uskomaan ein.
bongasin sinkut.netistä jonkun miehen..ihan kivan oloinen puhelimessa kun puhuttiin ensin ja sovittiin että nähdään hesassa tietyssä paikassa.
no ulkokuorikin oli ihan komea kun tavattiin. sitten mentiin hänen luokse tekemään ruokaa ja nauttimaan lasilliset. alkoi jotenkin ällöttää kun se mies puhui koko ajan töistä jollain hienoilla fraaseilla.
ruuaksi hän yritti tehdä jotain punaviinikastiketta ja sitä se oli ...kattilaan kaadettu punaviinipullo ja muistaakseni pastaa sen kanssa. yök.
syömisen jälkeen hän meni pitkälleen sängylle ja yritti saada viereensä. ei kiitos läksin kotiin..eikä sen jälkeen kuulunut miehestä mitään. hyvä niin!
Entisen ikisinkun varastosta löytyisi vaikka mitä tarinaa, Suomi24 Treffien kulta-aikaan kun saatettiin päätyä treffeille ilman kuvien vaihtoa yms.
Mutta pari tarinaa koulututuksesta. En ole korkeakoulutettu, tai edes yo. Mutta hyvällä uralla, ja elämä muutenkin kunnossa.
Eräs AMK insinöörinainen luennoi ensitreffeillä miten seurustelee vain insinöörien tai muuten akateemisesti koulutettujen kanssa. Miten suosii ihmisiä "omalta tasolta" jne. Naureskelin sitten miksi hän on päätynyt minun kanssa treffeille, vaikka en ole käynyt edes lukiota. Alkoi väittämään etten ole kertonut koulutuksestani. Näytin puhelimesta viestit joissa kerron koulutuksen, alan millä työskentelen ja millaista työtä teen. Tämän jälkeen nainen ilmoitti ettei treffaille tylyjä ja ikäviä ihmisiä (!?) ja marssi ulos ravintolasta.
Toisessa tapauksessa päädyin parin viestin jälkeen treffeille kun kumpikin oli samalla alueella, eikä ollut illalle mitään tekemistä. Meillä oli tosi hauskaa, keskustelimme paljon, ja päädyimme yöksi naisen luokse. Tämä oli lähellä vappua, ja nainen keksi pyytää minut aveciksi vappubrunssille. Sen enempää miettimättä suostuin, meillä tuntui sykkaavan tosi hyvin. Vappupäivänä kun saavuin brunssipaikalle, ensimmäinen kysymys oli "missä sun lakki on?". kun kerroin ettei minulla ole sellaista, tunnelma muuttui jäätäväksi. Seurue ingnoorasi minut täysin, kukaan ei puhunut minulle mitään, ei edes treffikumppanini. Tuomani eväät kyllä kelpasivat akateemiselle seurueelle :D. Kuoharia minulle ei tarjottu, mutta söin brunssin hyvällä ruokahalulla ja ja poistuin paikalta. Myöhemmin nainen laittoi viestin missä haukkui minut siitä, että tuhlasin hänen aikaansa :D.
Ennen kuin tapasin nykyisen mieheni olin ollut sinkkuna 8 vuotta. Päätin kokeilla nettitreffipalstoja ja aloin viestitellä 200 kilometrin päässä asuvan miehen kanssa. Juttu sujui ja sovittiin treffit luokseni. Ostin illallisvärkit ja viinit. Mies saapui, mutta ei tullut eteistä pidemmälle. Kertoi olevansa rehellinen luonne, joten oli päättänyt ajaa silmätysten kertomaan, että oli tavannut samalla palstalla paremman vaihtoehdon. Tyypin poistuttua soitin ystävättärelleni ja lähdettiin vetämään lärvit. Aamulla heräsin tulevan mieheni vierestä.
No nyt sitä sitten ollaan Tinderissä 😄 kohta varmaan kerron surkeista surkeimmista treffeistä täällä 🤭
Semmoset treffit, missä ensin sovittiin aika ja paikka, missä nähdään ja sitten muija tekikin oharit ja jätti saapumatta paikalle. Hitto, minä olin ostanut naiselle ruusutkin, ja tämä teki sitten tuollaisen tempun. Odotin siinä vielä jonkin aikaa, että jos oli sattunut jotain, että myöhästyy, mutta ääh. Ei alkanut näkyä eikä kuulua koko mimmiä. Lähdin siitä himaan ja nakkasin ruusupuskan ensimmäiseen vastaan tulleeseen lepikkoon. Totesin, että siinä on ruusus, perkele. Turhaa oli taas tämäkin.
Kotiin päästyäni soitin naiselle, ja hän aloitti siinä selittelyt, että kuinka oli auto hajonnut. No, kuinka sattuikin niin sopivasti. Paskat mitään hajonnut ollut, kunhan selitti. Jos ei kiinnosta nähdä, niin sanoo suoraan, ettei kiinnosta ja jättää sen turhan teatterin pois. Selittelijät ja valehtelijat ovat out ihan kaikissa ihmissuhdekuvioissa.
Aikaa tästä jo yli 31 vuotta. Vieläkin muistan tuon naisen nimen ja hänen silloisen asuinpaikkakunnan. Jälkimmäisen perusteella ei tartte ihmetellä yhtään, että miksi oli sellainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin tinderissä ja hetken viestittelyn jälkeen mies kutsui ravintolaan syömään.
Käytiin pöytään ja tarjoilijan tullessa tilasin lasin viiniä ja jonkun pääruoan. Silmäilin jo tässä vaiheessa, että mies ei ole vilkaissutkaan menua vielä. Hänen vuoronsa tullessa tämä tokaisee tarjoilijalle, ettei ota mitään. Tarjoilija kyseli, että jos edes juotavaa, mutta mies kieltäytyi. Ei halunnut edes vesilasia.
Oli TODELLA kiusallista syödä siinä yksin, kun toinen vastapäätä hiljaa tuijottaa... Kaiken lisäksi kun itse vielä oli kutsunut illalliselle.
Ei kuulemma ollut nyt nälkä.
Treffeillä selitti koko ajan vain koirastaan ja miten koiran täytyy tavata minut, koska hän ei voi tapailla naista jota koiransa ei hyväksy.
Tämän kiusallisen illan päätteeksi toki vielä itse maksoin ruokani, vaikka toivoin mielessäni, että olisi edes tarjonnut. Suuttui sitten kun kieltäydyin kohteliaasti toisista treffeistä, joilla koira olisi sitten arvioinut minut.Onko tämä yleistäkin, että treffeillä "toivotaan mielessään" että toinen tarjoaisi ruoat ja viinit?
Alanuolia tulee, vastauksia ei.
Treffeille pyytäjä maksaa. Mies oli myös itse ehdottanut ruokaravintolaa.
/ Eri
Jaa, niinkö sinusta? Minusta taas tuollainen on lokkeilua. Ja kyseinen henkilökin "toivoi mielessään" että hänen ei tarvitse maksaa omia ruokiaan, joten ei todellakaan ole mikään yleinen tapa että kutsuja maksaa.
Ei ole lokkeilua vaan (kansainvälinen) herrasmiestapa. Ellei erikseen sovita että maksetaan kumpikin omat. Eli mennään "dutch" (to go dutch). Naisten palkat ovat joka puolella maailmaa yleisesti huonommat kuin miehillä. Lisäksi naisen on vaikeampi saada samaa työtä kuin miehen ihan Suomessakin. Ks. esim. dokumentti Lasikatto esim. Yle Areenasta. Lisäksi maksaessaan (kun on itse kutsunut naisen kyseiseen paikkaan) mies saa mahdollisuuden tuntea olonsa miehekkääksi. Myös Suomessa. Ainoa yleinen tulo mikä on sama sukupuolesta riippumatta on Kelan etuudet. Niitä ei makseta eri summilla sukupuolen mukaan toisin kuin työstä maksettavaa palkkaa.
kansainvälinen suomalaisnainen 40+
Hyvin on uponnut propaganda. Ei ole mitään lasikattoa, se on myytti. Naisten pienemmät tienestit selittyvät täydellisesti sillä että he tekevät keskimäärin vähemmän töitä (esim on yleistä että naiset jäävät jossain vaiheessa äitiyslomalle, ja mies jatkaa töissä).
Vähemmät ylennykset selittyvät sillä että naiset keskimäärin eivät vaadi ylennyksiä yhtä kärkkäästi eivätkä ole yhtä kilpailullisia kuin miehet. Koitahan kestää, kansainvälinen bisnesnainen.
Ikuinen optimisti kirjoitti:
Ensitreffit tulevan mieheni kanssa: Olin laittanut hiukseni mielestäni hienoiksi. Lähdin tapaamiseemme ajoissa, matkustaen raitiovaunulla.. Se pysähtyi yllättäen kesken matkan pitkäksi aikaa, pieni puutalo paloi reitin varrella! Sitten 20-30min päästä jatkoimme matkaa eteenpäin, olin ihan hermona, myöhästyn. Sillä aikaa sää oli muuttunut ja kävellessäni loppumatkan tapaamispaikkaamme,olin sateesta litimärkä ja hiukset pilalla ;( Siinä deittimme "pahin" osa. Kun kerroin syyn myöhästymiseen, hän otti kaiken huumorilla eikä ollut moksiskaan vettä valuvasta tukastani. Nyt olemme olleet yhdessä siitä lähtien jo monta vuosikymmentä :)
Tässä näkyy miesten ja naisten ero treffeillä. Jos olisi olleet sukupuolet toisinpäin niin tästä olisi tullut tänne tarina surkean näköisestä litimärästä miehestä, ja nainen olisi tokaissut jotain että pitää mennä viemään kultakala lenkille.
Mies lompsi paikalle energiajuoma kädessä,lippis päässä väärin päin ja sanoi "moi!" sekä koetti suudella suulle mutta osui poskeen koska käänsin pään pois.
Olisi käynyt jos olisimme olleet 14vuotiaita eikä nelikymppisiä.
Matkustin pari tuntia junalla toiseen kaupunkiin miehen luo vain huomatakseni, että hän haluaa meidän maksavan itse omat ruokamme, edes kahvia ei halunnut tarjota. Ei muutenkaan ollut mikään varsinainen herrasmies ja kaikin tavoin etäinen ja tunnevammainen, mutta silti jaksoin hänen perään pitkään harmitella, kun hän lopulta muutamien treffien jälkeen ghostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin treffi-ilmoitukseen kuvan itsestäni noin +15kg painavampana. Treffeillä kaikki miehet sanoivat, että näytän paremmilta luonnossa kuin kuvissakin. Niin miksiköhän? Mutta ei kiinnostanut uudet treffit näiden ulkonäkökommenttien heittäneiden kanssa. Siinä näkee jo henkilön arvomaailmaa.
Ymmärrän sun pointin. Itse laitoin ilmoitukseen meikittömän arkisen kuvan, koska sellainen pääasiassa olenkin. Treffeille laittaudun kohtuudella, koska se on taas kohteliasta. Jos joku sanoo tavatessa, että olen nätti, niin se on pelkästään kiva juttu. Jos taas sanotaan, että olen nätimpi kuin kuvassa, niin se ei ole enää kohteliaisuus.
Yleensäkin jos joku lähettää viestiä, tsekkaan profiilin ensin. Tekstit on niissä yleensä tosi lyhyitä ja jos siihen lyhyeenkin tekstiin on haluttu mahduttaa jotain ulkonäkövaatimuksiin viittaavaa, niin ei kiinnosta vastata, vaikka raameihin sopisinkin.
Tuota, eikös sen meikkaamisen tarkoitus vähän niin kuin ole että näytettäisiin nätimmältä kuin ilman?
Jokainen on nätimpi laitettuna. Ei ole kuitenkaan mikään kohteliaisuus korostaa sitä, koska se kuulostaa kuin sanoisi, että etpä ole häävin näköinen ilman meikkiä.
Eli jos nainen on laittautunut niin ei saa kehua, ja jos ei kehu niin "sika ei sanonut mitään vaikka olin 3 tuntia laittautunut treffejä varten"
Naisten logiikkaa. Ainut voittava liike on olla pelaamatta. Eli toisinsanoen, mies kehu jos haluat. Jos nainen alkaa skitsoomaan niin jätä se emakko, draamaa tietää jatkossakin. Tervejärkinen aikuinen ihminen osaa ottaa asialliset kehut ja huomionosoitukset vastaan ja on niistä iloinen.
Ei kaikki vehkeet vaan sovi yhteen. Liian pieni penis suhteessa emättimeen ei tunnu ja liian iso ei vain mene kivutta sisään vaikka oliis liukkariakin. Ei ole kiva, jos yhdyntä nipistelee ja sattuu liukkarista huolimatta.