Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
2001/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. 25- vuotiaana kävin saman ikäisen naisen kanssa treffeillä.  Hän toi oikeasti/antoi lahjaksi pehmonallen. Ilman ironiaa. 

Omasta mielestäni olin tuolloin cool, pitkähiuksinen rokkari.

Hänen asuntonsa oli täynnä krääsää, pehmoeläimiä ja koriste-esineitä. 

Oikeasti - mitä lettua. En jäänyt tähän suhteeseen. Muutenkin aika wt menoa myös minulta -tapasin hänet humalassa yölähijunassa ja hän kuunteli Ace of basea. Yritin selittää, että onhan tämä nyt tavallaan ihan ok, jos tätä soittaisi akustisella, tai pianolla - tekisi kokonaan uuden sovituksen.  Pyydän oikeasti jo valmiiksi anteeksi teiltä, mutta hänellä oli kaunis vartalo , joten tietyistä syistä hengasin vähän aikaa. 

Ollaan me miehet vähän sikoja. 

Kyllähän naisetkin tekee tuota samaa, eli pidetään hyvännäköistä panopuuta sen aikaa kun pystyy kestämään henkisen yhteyden puutteen. Ei tosiaan mitään ylevää toimintaa mutta monella se on parikymppisenä tuollaista kun ollaan vielä vähän kujalla

Vierailija
2002/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien sijasta olikin zinzinon värväys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join liikaa rohkaisujuomaa ja sitten deitillä iski itsesääli ja aloin itkemään. Ei tullut uutta tapaamista. :D

Voi se kuule mennä niinkin, että antaa nenäliinan ja ottaa karhumaiseen syleilyyn. Ei ollut sua varten se tyyppi, jos tuon takia häipyi.

Vierailija
2004/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustin pari tuntia junalla toiseen kaupunkiin miehen luo vain huomatakseni, että hän haluaa meidän maksavan itse omat ruokamme, edes kahvia ei halunnut tarjota.;

Keväällä kävin treffeillä miehen kanssa, joka matkusti omalla autolla 2h tavatakseen minut ja käytiin päivällisellä ravintolassa. Tarjouduin maksamaan oman ruokani lisäksi hänenkin ruuat , mutta hän halusikin itse maksaa meidän molempien laskut! Silti hän ei enää halunnut tavata uudelleen.

Niin, no näin minäkin olisin toki tehnyt, jos mies olisi matkustanut luokseni pitkän matkan päästä. Olisin ilman muuta tarjoutunut tarjoamaan. Sitä alkuperäisessä viestissäni yritin (epäselvästi!) sanoa, että mielestäni se on vähän epätasapuolinen systeemi, että minä laittaudun pari tuntia treffeille, matkustan pari tuntia ja sitten vielä maksan itse ruokani treffipaikalla. Miehen treffipanostukseksi jäi pukea päälle farkut ja t-paita ja lompsia n. 300 metriä junalle minua vastaan, josta sitten mentiin treffeille. Avattakoon vielä, että kyseessä ei ollut mikään työtön tms vähävarainen, vaan ainakin 2-3 kertaa itseäni enemmän tienaava tyyppi. En oikein tiedä, mitä ko. ihmisessä näin, kun piti vielä perään uikuttaa, mutta onneksi sittemmin on löytynyt tasokas ja huomaavainen herrasmies tapailtavaksi.

Ja ei, en toki pidemmän päälle oleta, että mies maksaa aina ravintolalaskun - kyllä ekojen treffien jälkeen on siirrytty vuorottelemaan. 

Vierailija
2005/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen mies pommitti 3 kuukautta somessa.

Oltiin kaikesta päätellen sielunkumppaneita. Ainoastaan se että olin 10v vanhempi jarruttelin minua.

Sovittiin treffit yhteiseen lempi ravintolaamme. Ihana sattuma että tämäkin osui ..

Mies myöhästyi koska ei löytänyt ravintolaa..

Illan edetessä selvisi että hän oli vaan tutkinut minun Somea ja esitti minua.

Kaikki mitä hän oli sanonut oli selvästi valhetta ja ainostaan siksi että pitäisin hänestä ja antautuisin sänkyyn.

Vierailija
2006/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n deittikaveri oli näemmä varsin huumorintajuton.

Vierailija
2007/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badoossa mätsätty nainen kutsui ensitreffeille kotiinsa. Ajattelin että aika rohkea ja erikoinen veto, mutta kokeillaan nyt. Vastassa oli klassinen tapaus, kuviin verrattuna n. 20 kg painavampi ja 10v vanhempi nainen, kaiken lisäksi krapulassa. Ei irronnut minkäänlaista henkevää juttuseuraa tästä typystä, lähinnä tyytyi kommentoimaan jotain telkkarissa pyörivää reality-paskasarjaa. Näppäili puhelintaan myös, kohta tulikin kaverilta viesti että hätätapaus ja hänen pitää lähteä hoitamaan kaveria. Totesin vain että juupa juu, ja lähdin menee. Autossa poistin kontakteista ja ilmiannoin sovelluksessa että kuvat ei vastaa todellisuutta.

Yhden Tinder-naisen kanssa oli kelpo ensitreffit, ja sovittiin tokat hänen luo. Ihmetys oli suuri kun paljastui että hänellä onkin jälkikasvua, ei ollut tästä maininnut mitään. Olisi pitänyt siinä vaiheessa jo lähteä kun en muiden lapsia aio kasvattaa, mutta jäin koska nainen oli miellyttävän näköinen. Lapsi oli silloin hoidossa muualla. Kahvien jälkeen mentiin sohvalle istuskelemaan, hän istuitui niin kauas minusta kuin mahdollista. Se tappoikin tunnelman täydellisesti, ilmeisesti oli hänen tarkoituskin. Jotain turistiin siinä ja lähdin, kiitin kahveista.

Toisen Tinder-naisen kanssa oli kivat keskustelut ja sovittiin treffit puistoon. 15 minuuttia odoteltuani laitoin hänelle viestiä että onko tulossa? hän vastasi vain "joo" Toiset 15 min odoteltuani kysyin että mikä meininki? Ei enää vastannut, elämäni ensimmäiset oharit. Kyllä oli hölmö olo.

Kolmannen Tinder-naisen kanssa nähtiin mun luona ensitreffeillä. Kaikki meni kivasti ja pussailtiinkin sohvalla, ja vaikutti siltä että sänky kutsuu kohta. No nainen laittoi jarrut päälle ja sanoi ettei halua seksiä, olin ymmärtäväisesti siinä ja annoin hänelle omaa tilaa. Mentiin takaisin sohvalle, ja hän samaan tapaan kuin edellinen tapaus, istui mahd. kauas minusta. Ajattelin että okei.. No lopputreffit katseltiin leffa loppuun melko hiljaa, kunnes hän alkoi itkemään ja sanoi että varmaan vihaan häntä nyt. Ja että mun olisi pitänyt ottaa hänet kainaloon ym. osoittaakseni etten ollut vain seksin perässä?? Itse meni pakoon sohvan nurkkaan, sieltäkö alan kaapimaan syliin ventovierasta naista. Tuskinpa. Sehän on selvä merkki miehelle että ei kantsi yrittää mitään. Kerroin nämä ajatukseni hänelle ja hän jatkoi itkuaan. Sanoin että hän on hivenen liian epätasapainoinen tapaus ja että olisi parempi jos hän lähtisi nyt kotiin. Eteisessä yritin vielä halata ja toivottaa parempaa treffionnea, mutta hän esti sen. Semmoinen tapaus..

Vierailija
2008/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen piti luennon siitä kuinka sorrettuja naiset ovat ja kuinka väkivaltaisia miehet ovat. Dumppasin naisen panon jälkeen.

Vierailija
2009/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Badoossa mätsätty nainen kutsui ensitreffeille kotiinsa. Ajattelin että aika rohkea ja erikoinen veto, mutta kokeillaan nyt. Vastassa oli klassinen tapaus, kuviin verrattuna n. 20 kg painavampi ja 10v vanhempi nainen, kaiken lisäksi krapulassa. Ei irronnut minkäänlaista henkevää juttuseuraa tästä typystä, lähinnä tyytyi kommentoimaan jotain telkkarissa pyörivää reality-paskasarjaa. Näppäili puhelintaan myös, kohta tulikin kaverilta viesti että hätätapaus ja hänen pitää lähteä hoitamaan kaveria. Totesin vain että juupa juu, ja lähdin menee. Autossa poistin kontakteista ja ilmiannoin sovelluksessa että kuvat ei vastaa todellisuutta.

Yhden Tinder-naisen kanssa oli kelpo ensitreffit, ja sovittiin tokat hänen luo. Ihmetys oli suuri kun paljastui että hänellä onkin jälkikasvua, ei ollut tästä maininnut mitään. Olisi pitänyt siinä vaiheessa jo lähteä kun en muiden lapsia aio kasvattaa, mutta jäin koska nainen oli miellyttävän näköinen. Lapsi oli silloin hoidossa muualla. Kahvien jälkeen mentiin sohvalle istuskelemaan, hän istuitui niin kauas minusta kuin mahdollista. Se tappoikin tunnelman täydellisesti, ilmeisesti oli hänen tarkoituskin. Jotain turistiin siinä ja lähdin, kiitin kahveista.

Toisen Tinder-naisen kanssa oli kivat keskustelut ja sovittiin treffit puistoon. 15 minuuttia odoteltuani laitoin hänelle viestiä että onko tulossa? hän vastasi vain "joo" Toiset 15 min odoteltuani kysyin että mikä meininki? Ei enää vastannut, elämäni ensimmäiset oharit. Kyllä oli hölmö olo.

Kolmannen Tinder-naisen kanssa nähtiin mun luona ensitreffeillä. Kaikki meni kivasti ja pussailtiinkin sohvalla, ja vaikutti siltä että sänky kutsuu kohta. No nainen laittoi jarrut päälle ja sanoi ettei halua seksiä, olin ymmärtäväisesti siinä ja annoin hänelle omaa tilaa. Mentiin takaisin sohvalle, ja hän samaan tapaan kuin edellinen tapaus, istui mahd. kauas minusta. Ajattelin että okei.. No lopputreffit katseltiin leffa loppuun melko hiljaa, kunnes hän alkoi itkemään ja sanoi että varmaan vihaan häntä nyt. Ja että mun olisi pitänyt ottaa hänet kainaloon ym. osoittaakseni etten ollut vain seksin perässä?? Itse meni pakoon sohvan nurkkaan, sieltäkö alan kaapimaan syliin ventovierasta naista. Tuskinpa. Sehän on selvä merkki miehelle että ei kantsi yrittää mitään. Kerroin nämä ajatukseni hänelle ja hän jatkoi itkuaan. Sanoin että hän on hivenen liian epätasapainoinen tapaus ja että olisi parempi jos hän lähtisi nyt kotiin. Eteisessä yritin vielä halata ja toivottaa parempaa treffionnea, mutta hän esti sen. Semmoinen tapaus..

Olet vain hölmö. Jos nainen kerran ensin pussailee innolla, niin kyllä sitä silloin saa halaillakin sohvalla. Miehen kuuluu jahdata naista, nainen antoi sulle siihen tilaisuudenkin ja missasit sen. :)

Vierailija
2010/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei puhunut juuri mitään. Kertoi kyllä nyhtämättä, että on eronnut ja hänellä on yksi lapsi. Siihen jutut sitten jäivätkin, ehkä ei ollut vielä ihan selvinnyt erostaan.

Vierailija
2011/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain hölmö. Jos nainen kerran ensin pussailee innolla, niin kyllä sitä silloin saa halaillakin sohvalla. Miehen kuuluu jahdata naista, nainen antoi sulle siihen tilaisuudenkin ja missasit sen. :)

Minä en ketään jahtaa, ei ole tarvetta kun vientiä riittää muutenkin. Jos pitää jotain lapsellista peliä alkaa pelaamaan eikä voi puhua asioista kuten aikuiset niin ei kiitos.

Vierailija
2012/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, ettei netissä tavatut ole vörttii, ainoastaan face-to-face toimii, kun on selkeästi nähnyt toisen ja kiinnostus herännyt sitä myötä.

Ongelma sitten onkin, että mistä sen sinkun erottaa tuolla liikkeellä ollessa?

Harrastuspiireissä pyörii paljon sinkkuja. Sieltä itse etsisin, jos olisin vielä sinkku.

Ei auta, jos sinkut ovat samaa sukupuolta ja on hetero...

Vierailija
2013/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit.. Oltiin sättäilty somessa ja kuviakin laiteltu. Naisen puheet oli todella roisit, puhtaaksi nuolemista, dominointia ym.

Eikun piakanpäälle korkein odotuksin. Massaa oli tullut kuvien otto hetken jälkeen.

Ja se seksi.. lähetys saarnaaja peiton alla täysin lahnan naisen kanssa. Ei nähty enää.

Vierailija
2014/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppani jätti tulematta paikalle. Ei ilmoittanut mitään, ei vastannut kun kysyin asiasta.

Juuri tämän takia tinder on perseestä. Se on pullollaan näitä ohareita tekeviä pellenaisia

Ja pellemiehiä. Noin 85% sovituista treffeistä peruuntuu kun mies joko häviää ennen sovittua hetkeä, tai on (/väittää olevansa) niin paljon myöhässä että en jää odottelemaan tuleeko enää paikalle.

Tai migreenissä kun kysyin tuntia ennen onko mahdolliset treffit vielä voimassa.

Vierailija
2015/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisestä sopimuksesta oltiin yhden miehen kanssa ensitreffeillä minun luona ja kokkasin hänelle ja grillattiin mun pihalla eräänä kauniina kesäiltana. Mies oli ystävän tuttu ja tästä syystä uskalsin hyvillä mielin laskea hänet kotiini /kotipihaani. 

Kun sitten olin laittanut ruuat pöytään, mies tokaisi ettei voi syödä kun hän treenaa ja tarkkailee painoaan. Oli toki hyvässä kunnossa... Mutta siinäpä sitten syöt yksinäsi ja ihmettelet, kun toinen syö pikkiriikkisen määrän salaattia että miksi piti alunperin sopia ruoanlaitto ja grillaus treffit, jos ei ole aikeissa syödä mitään. Muuten mukava mies, mutta taisi olla vähän ruokasuhde vinksallaan, joten en häntä sitten uudestaan halunnut nähdä.

Vierailija
2016/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä juttuja, ei voi kuin ihmetellä kuinka tuolla pyörii ihmisiä, jotka ovat kuin Kummelista tai jostain Petelius/Kalliala- sketsistä.

Tai Spede-showsta...

Vierailija
2017/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä sinänsä "hirveä" kokemus, mutta erikoinen. Joskus parikymppisenä päädyin treffeille nettituttavuuden kanssa. Oltiin kirjoiteltu pari viikkoa ummet ja lammet, ja sitten kun nähtiin, ei tää neiti saanut tervehtimisen lisäksi oikein mitään ulos suustaan. oltiin kaupungin keskustassa puistossa piknikillä, mukana kuohuvaa ja pientä purtavaa. koitin avata keskustelua mutta vastapuoli katseli muualle, toki nyökkäsi kun kysyin haluaako vaikka kuoharia. tyhjennettiin pullo siinä hiljaisuudessa, ja aloin liikehtiä lähtemisen merkiksi. halattiin, ja hän toteaa että olipa kivaa, otetaan uudestaan! olin ihan hämilläni, ja vastasin jotain että juu tottakai. ei nähty uudestaan.

Et ole ennen ujoa ihmistä tavannut?

Kirjoittaminen on helppoa, mutta kahdenkesken menee kipsiin.

Vierailija
2018/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitreffit.. Oltiin sättäilty somessa ja kuviakin laiteltu. Naisen puheet oli todella roisit, puhtaaksi nuolemista, dominointia ym.

Eikun piakanpäälle korkein odotuksin. Massaa oli tullut kuvien otto hetken jälkeen.

Ja se seksi.. lähetys saarnaaja peiton alla täysin lahnan naisen kanssa. Ei nähty enää.

Se olis vaatinut paksun kusiletkun, mutta sulla ei ollu ku katkarapu siellä sun haarovälissä.

Vierailija
2019/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks tää haahka Hollolan Soramäestä? Se oli kanssa tommonen, että ensin ihan levottomat jutut ja sitten kun nähtiin, niin ei mitään.

Vierailija
2020/2388 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä juttuja, ei voi kuin ihmetellä kuinka tuolla pyörii ihmisiä, jotka ovat kuin Kummelista tai jostain Petelius/Kalliala- sketsistä.

Tai Spede-showsta...

No, tosielämä on monesti sekoitus Kummeleita, sketsejä ja showta. Vitsit pysyy, pellet vaihtuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi