Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tämän aiemminkin jossain toisessa vastaavassa ketjussa. Oltiin miehen kanssa kahveilla ihan lähihuoltsikan baarissa. Juteltiin niitä näitä, mies yhtäkkiä kurottuu ja mittailee katseellaan mua päästä varpaisiin pöydän takaa. Sanoi:Mulla ei ala seisomaan sun näkösen naisen kanssa. Multa meinas tulla kahvit nenästä, juu kiitti ja morjens.
Tää on uskomatonta. Olen vuosia asunut ulkomailla, ja jotain näin mautonta voi kuulla vain suomalaisilta miehiltä.
Treffeille tuli 50 v ja jo vähän liiaksi elähtänyt nainen. Oli tupeerannut itsensä oikein viimeisen päälle niihin valokuviin jotka se lähetti, mutta livenä nähty esitys olikin sitten ihan muuta. Kaiken lisäksi se eukko oli tyrkky.
Ei jatkoon.
Treffit miehen luona. Käyn vessa. Sillä välin hän pöllii laukustani tupakkaa.
Avasin oven yllättäin, niin kädet oli mun laukussa.
Mies kävi kimppuuni kadulla, kun kerroin poistuvani treffeillä etuajassa. Onneksi ei ollut pitkä tai skrode kaveri.
Mies oli koko treffien ajan tosi tyly ja poissaoleva. Näytti siltä kuin olisi ollut mieluummin missä tahansa muualla. Yhtäkkiä hän sanoi että pitää lähteä ja häippäsi baarista jättäen minut sinne yksin juomani kanssa. Jälkikäteen laitteli viestiä, että milloin taas tavataan. Olin aika ihmeissäni. Sanoin ettei tästä taida tulla mitään. Sen jälkeen alkoi ällöttävät seksijutut ja kun en innostunut niistäkään, alkoi uhkailemaan minua. En muista teinkö jopa poliisille ilmoituksen hänestä, koska hän ei meinannut jättää minua rauhaan.
Tapailemani vaati toistuvasti minua maksamaan ruokansa, vaikka meistä kahdesta minä olin opiskelija. Hän oli valmistunut ammattiin, mutta periaatteen vuoksi teki vain osa-aikatyötä, koska viisas selviää vähemmällä. Itse olin kuitenkin opiskelujen ohessa iltaisin töissä ja kuolemanväsynyt päästessäni kotiin usein vasta kymmeneltä illalla. Hän edellytti että vielä sen jälkeen olisin lähtenyt hänen kanssaan bilettämään. Loukkaantuminen oli suuri kun en suostunut.
Yhteisasumisemme (mihin emme koskaan onneksi päätyneet) hän oli ehtinyt suunnitella siten, että minä olisin se joka ostaa asunnon ja hän maksaisi puolet yhtiövastikkeesta.
Osallistut Ensitreffit Alttarilla ohjelmaan pesän saannin toivossa, mutta et sitten saanutkaan
Katsoin äsken Suomi24 Treffit tarjonnan. Hakuehdoissa nainen ja ikähaarukka 45-55 v. En nähnyt siellä ketään mikä olis herättänyt minun mielenkiinnon. Eli ei tullut onneksi huonoja treffejä, ja hyvä niin.
Tapasin eksän parin vuoden jälkeen. Ei olisi kannattanut.
En ole usein käynyt treffeillä, kun minun nuoruudessa lähinnä tavattiin ja alettiin suoraan olemaan yhdessä tai sitten ei alettu. Jäin kuitenkin sinkuksi tahtomattani 21-vuotiaana, olin seurustellut saman kanssa 5 vuotta. Sinkuksi jäätyäni ystävä sanoi, että hänen serkkunsa on vapaa, voidaan tavata se baarissa, eli ne olisi treffit. Ensinnäkin vedin baarissa ystävän kanssa jännitykseen yhden ison oluen ja yhden shotin ja sitten meitä alkoi naurattaa. Kun hänen serkkunsa tuli, me vaan naurettiin. Hän sanoi, että ilmeisesti häntä ei siihen kaivatakaan. En saanut naurunpyrskähdyksiä loppumaan, tiedä sitten miten se sillä tavalla päähän hurahti. Joka tapauksessa tämä treffikaveri sanoi, että ehkä nähdään vielä ja lähti pois. Hävetti. Eihän se humahdus pitkään edes kestänyt, puolen tunnin päästä ei paljon naurattanut.
Suomessa asuessani yleensä huonoja treffiä rumien naisten kanssa, jotka pitävät luonnollisena, että mies maksaa kaiken. Thaimaassa ja Laosissa asuessani yleensä onnistuneita treffejä kauniiden naisten kanssa, jotka osaavat pukeutua tyylikkäästi, eikä lutraa liikaa alkoholin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mies haisi tunkkaiselle, sellainen kellarin haju ja tupakalle. Sormet oli ihan koppuraiset sekä keltaiset nikotiinista ja ajattelin, etten kyllä noita sormia haluaisi pi""uuni! Olimme viestitelleet melko irstaita ja seksitreffit olikin ollut homman nimi, muttei vaan napannut omalta puoleltani. Täysi kemian puute livenä ja ne sormet...
2. Mies oli lyhyt, olen 164cm ja ylsi minua leukaan sekä hyvin hintelä ja kalpea. Nousi penkin päälle seisomaan yltääkseen pussamaan , ohikulkijoita huvitti ja minua hävetti. Mies oli kuitenkin tullut toisesta kaupungista asti joten mentiin luokseni. Aloin keittää teetä ja sillä välin mies heitti alasti, oli karvainen kuin mikä ja vehje oli mallia karvarapu, negatiivisessa mielessä uskomaton näky. Ajattelin että levitän jalat ja ajattelen isämaata, mutta mies laukesi kumia pukiessa. Oli sovittu että jää yöksi ja koko yön olikin sitten seksin yritystä, miehen innokkuutta mikään ei tuntunut latistavan.
3. Miehen piti olla 45, oli pikemmin 65 ja kuva oli joko vanha tai netistä. Mies tuntui alkuun olevan nolona mutta sitten nolous vaihtui kiukkuun, päätti ilmeisesti että hyökkäys on paras puolustus ja syytti naisia pinnallisiksi. Kyseli kahdelta teinitytöltä viereisestä pöydästä että "Enkös olekin likat hyvin säilynyt?", ne tyttöjen ilmeet.. teki mieli ryömiä pöydän alle piiloon. Kadulla mies vielä kopaisi tissistä perusteena että jos ei p""a kerran saa, niin pitää ainakin tissiä päästä koettamaan!
Huh huh. Onneksi nykyään olen avoliitossa ja saan hyvää seksiä ilman, että pitää tapailla kaikenmaailman kummajaisia!
Miksi ihmeessä koit velvollisuudeksi harrastaa seksiä vaikket sitä halua? Kiltin tytön syndrooma?
Aika moni nainen tuntuu olevan ihan taukki ihankuin olis pakko harrastaa seksiä jonkun kanssa! Ja moni tekee mitä tahansa munan takia, Hyi vee ja olen itsekin nainen mutta ihmettelen että mikä siinä elimessä niin kiehtoo että pakko harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä ja yhdenillan juttuja yms.
Tuo on kuitenkin ihan eri juttu haluta seksiä tuntemattoman kanssa, ei sitä ymmärtää tarvitse mutta jollain tasolla se on luonnollista. Eri asia antaa seksiä vaikkei haluaisikaan, kuten tuossa tarinassa.
Seksiaddiktit vakuuttelee itselleen että on luonnollista vaikkei se sitä olekaan! Ymmärrän parisuhteessa ja avioliitossa mutta tuntemattomien kanssa josta et tiedä onko joku seksitauti ja tuleeko siitä stalkkeri ja levitteleekö vielä susta jotain salaa otettua sekskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta meikkaamisesta.. näin keski-ikäisenä kuulas, kalpea ihoni on alkanut punottaa ja minulla on myös todella vaaleat kulmat. Itsetuntoni kestää meikittömyyden, mutta oloni on naisellisempi meikattuna enkä kehtaisi kyllä mennä ekoille treffeille luonnontilassa! Yhtä hyvin voisin jättää saman tien hampaat pesemättä' ja hiukset harjaamatta.
Tehkööt kukin, kuten itsestä hyvältä tuntuu! Meikkaaminen on kuitenkin eri tason juttu kuin esim. se, onko peseytynyt vai ei. Kenenkään ei ole pakko meikata jos ei halua, mutta hygieniasta pitää kyllä huolehtia.
On se silti jonkinlainen pettymys, jos tullaan harmaavarpusena ja näkkäriltä haisevana ENSItreffeille. Ja oli kyllä siisti ja peseytynyt.
-eri
Pynttääminen ja ehostaminen ovat oikeastaan lavastusta.
Sattuuhan näitä kirjoitti:
Tavattiin tinderissä. Noin 15 nuorempi nainen. Oltiin puhuttu erilaisista fantasioista ja kokemuksista. Todella timmi, laitettu ja nätti. Painoi puolet siitä mitä minä. Ensitreffeillä poimin lounastauolla kyytiin ja mentiin mun varakämpälle. Siellä vähän juteltiin ja tutustuttiin kunnes hän sanoi "raiskaa minut!". Hieman hämmennyin ja varmistin että hän varmasti tarkoitti mitä sanoi. Tein kuitenkin työtä käskettyä. Kävin kiinni ja en kovinkaan hellävaraisesti retuutin sängylle ja revin vaatteet pois. Mutta hän kuitenkin oli huolissaan että hiukset eivät mene sotkuun eikä jää jälkiä. Yritä siinä sitten varovaisesti raiskata...
Tunnelma lopahti ja päätettiin lopettaa siihen. Erittäin tiukalta tuntui kun sormetin ja söin...
Pukeuduttiin ja juotiin kahvit. Vein hänet takaisin toimistolleen.
Vähän jäi hämmentynyt olo. Jonkin aikaa viestiteltiin vielä jälkeenpäin mutta ei tullut jatkoa.
Joo, ja sitten heräsit.
komistus kirjoitti:
Suomessa asuessani yleensä huonoja treffiä rumien naisten kanssa, jotka pitävät luonnollisena, että mies maksaa kaiken. Thaimaassa ja Laosissa asuessani yleensä onnistuneita treffejä kauniiden naisten kanssa, jotka osaavat pukeutua tyylikkäästi, eikä lutraa liikaa alkoholin kanssa.
Ai että Suomessa naiset odottavat, että mies maksaa kaiken? Vaikea uskoa, tasa-arvoisessa maassa yleensä kylläkin lasku maksetaan puoliksi. Sen sijaan Thaimaassa ja Laosissa ne naiset siis maksoivat? Eivätkä pukeutuneet yhtään lutkahtavasti vaan peräti tyylikkäästi? Mistä niillä naisilla oli rajaa maksaa treffeillä?
Tästä on aikaa yli 20 vuotta. Ei päästy edes treffeille asti... "Sovittiin" treffit 2-3 kuukauden päähän, kun naisella oli avioero kesken. Rupesi kuitenkin vaatimaan uskollisuutta ja pidättyväisyyttä, koska oli ihastunut minuun (koskaan ei nähty, ei kuviakaan, ainoastaan viestiteltiin). En jaksanut odottaa, kävin treffeillä muiden naisten kanssa ja seksiäkin oli. Nainen sai tietää tämän joltain kaveriltaan ja sitten homma meni jo oudoksi ja vähän pelottavaksikin. Onneksi lopulta uskoi, ettei meistä aviopariksi ollut.
Tässä ketjussa on vain kaksi mielenkiintoista hahmoa:
Nainen, jonka treffikaveri ehdotti varveja kimppakämpän sohvalla ja nainen, joka pahoitteli olleensa huonoa treffiseuraa (samaistun!) Kommentti kokonaisuudessaan oli tunnelmaltaan koskettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhanaikainenko? kirjoitti:
Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?
Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.
Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.
M42v
Luulisi olevan sinunkin kannalta parempi, että kohtaat naisen aitona etkä mitenkään teennäisesti laitautuneena? Loppuelämän suhteessa se arki on nimenomaan likaista tukkaa ja ilman meikkiä,,,
Nuo naisesi eivät tehneet mitään väärää, sinä se tässä pinnalliselta vaikutat ennemminkin. Tuollainen mielestäni toimii hyvänä testinä, jolla selvittää miehen pinnallisuus kun itse haluaa sitä loppuelämänsuhdetta.
Niin siis kenen arkeen kuuluu rasvainen tukka ja meikittömyys? Ehkä homssuisen kassialman arkeen, mutta ainakin itse olen ihan tavallinen nainen joka pesee tukkansa säännöllisesti ja meikkaa kevyesti arkenakin. Normaali hygieniataso on ainakin itselle ihan minimikriteeri ksikille läheisilleni, samoin myös kumppanille.
No minä olen nainen, en meikkaa arkena, en juhliin. Miksi meikkaisin treffeille, kun en ikinä muuten meikkaa?? Hiukset kyllä pesisin treffeille :D
Vierailija kirjoitti:
Jätkä oli kaverini kaveri, olin ennenkin ollut hänen seurassaan baarissa ja hän oli superhauska joten kun tinderissä matchasi, kutsuin hänet kylään netflix and chill.
Pelattiin jotakin, tutustuttiin lisää, sanoi ettei aiemmin oo tullu esim baarissa juttelemaan, koska olin aina kavereiden seurassa.
Aloitimme katsomaan leffaa ja kysyin häneltä haluaako itsetekemääni jääkahvia, sanoi kyllä ja menin tekemään. Sanoin, että se maistuu nyt vaan maidolle, mutta kun kahvijääpalat sulaa niin se on valmista. Silti hän joi siitä heti ja sanoi "hyi hitto maistuu vaan maidolle, en juo"
No sitten oltaisiin alettu petipuuhiin, mutta tajuttiin että värkkimme ei ole soveltuvat yhtymään koko eron takia, joten sanoin että voin runkata häntä. Otin liukkaria ja aloin hommiin, mutta jätkä toteaa "tuntuu ällöttävältä ton liukkarin kanssa" no lopetimme homman siihen.
Sitten oli kello jo 2 yöllä, sanoin, että mua väsyttää ihan kauheesti, mutta voidaan koittaa katsoa leffaa loppuun (se hänen valitsema leffa kesti 3h ja oli tosi tylsä).
Nukahdin.
Aamulla jätkä toteaa "olipa kiva kun kutsuit yökylään kun kesken kaiken vaan nukahdat"
Selvisi että hän valvoo yöt ja nukkuu päivät.
Hän lähti emmekä enää jutelleet. No ehkä mä sit olin tää surkeus näissä treffeissä, mutta ei voe mitään.
Tässä tulee se kauan tiedetty totuus: koolla on väliä.
"Tämä tapahtui"