Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.
Kyllä fiksu treffikumppani osaa katsoa jännityksen taakse. Minusta tässä meni nyt kultakimpale hukkaan. Minulla ainakin olisi mennyt jatkoon.
Ethän sinä tiedä yhtään, millaisia ne virheet ovat olleet. Silti sanot "kultakimpaleeksi".
Miehille (ainakaan heteroille) kai harvoin sattuu mitään varsinaisia kauheuksia. Itse muistan kun pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen lähdin "neitsyenä" treffeille, enkä ymmärtänyt vielä nykyistä deittailuulttuuria. Käytiin daamin kanssa kahvilassa ja omasta mielestäni meillä meni ihan kivasti. Sitten lopussa jäin suu auki, kun yhtäkkiä deitti otti jonkinlaisen arviointituomarin roolin ja rupesi analysoimaan miten deitti oli mennyt ja päätyi sitten siihen lopputulokseen ettei "sukat alkaneet pyöriä", joten ei jatkoon.
Toki sitten kun deittineitsyys oli näin menetetty totuin vaikka minkälaisiin "arviontikäytäntöihin", mutta jatkossakaan kukaan ei sentään ollut niin avoimen analyyttisiä, siis kuin jotkut tanssituomarit.
Saako aiheen sivusta vähän kertoa, miksi niitä ekoja treffejä ei edes tullut .
Mies halusi välttämättä, että ekat treffit on Allas Sea Poolilla tai Flamingo Spassa. Eli että en pääse "huijaamaan meikillä" ja voi kunnolla tsekkaa vartalon. En halua lähteä ekoille deiteille mihinkään, mistä ei voi kohteliaasti livetä pian, jos ei kiinnostakaan. Ehdotin kahvia, bisseä, kävelyä tms niin kuulemma mulla on jotain salattavaa, kun en lähde bikinitreffeille.
Toinen keskusteli alkuun ihan asiallisesti Tinderissä. Sitten kertoi, että tykkää korkeakorkoisista nahkasaappaista naisella. Olin että ok. Kysyi, onko mulla sellaiset. Sanoin, että ei. Sitten lähetteli muutaman kuvan millaisista saappaista tykkää. En vastannut. Oltiin ennen tätä saapas-sekoilua sovittu, että nähtäisiin. Hän kysyi, laittaisinko sellaiset saappaat niille treffeille. Sanoin, että sori mut nyt kyllä joudutaan jättää väliin. Kuulemma nää saapasjutut oli TÄYSIN vitsiä.
No ei siltä vaikuttanut, ei kiinnostanut enempää ottaa selvää ..
Olin keskustellut sähköpostin välityksellä miehen kanssa, joka vaikutti todella mielenkiintoiselta, mutta jotenkin hiukan erikoinen vaikutelma hänestä jäi. Sitten sovimme tapaamisen ja hän saapui paikalle sovittuna aikana. Silloin oli syksy kuten nytkin on ja hän alkoi innokkaasti selittämään, että hänellä on käytössä kaamosmasennusta varten kirkasvalolamppu. Sitten hän alkoikin luennoimaan todella innokkaasti kirkasvalolampuista, niiden jostain lukseista ja käyttämisestä masennusta vastaan. Juttua vain riitti ja riitti, eikä hän kiinnittänyt huomiota mihinkään muuhun kuin omaan selostukseensa ja ei kuunnellut lainkaan minua kuinka minä yritin sanoa siihen jotain väliin ja yritin vaihtaa aihetta johonkin muuhun. Olimme kahvilassa ja hän ei edes huomioinut mitenkään minua vaan puhui niistä lampuistaan ja kääntyi kertomaan niistä innokkaasti viereisen pöydän porukalle unohtaen kokonaan minut. Minä sitten istuin siinä aikani ja lopulta ilmoitin hänelle lähteväni kotiin, mihin hän ei edes kiinnittänyt mitään huomiota vaikka sanoin sen useamman kerran. Muutaman päivän päästä hän lähetti minulle kiukkuisen viestin, jossa sanoi että olin ollut törkeä häntä kohtaan ja että emme me nentit saa kohdella autisteja törkeästi. Hän teki selväksi, että ei halua olla kanssani missään tekemisissä ja että tekee rikosilmoituksen, jos teen vielä niin että otan yhteyttä. Kuitenkin hän itse lähetteli minulle viestejä, joissa vaati uutta tapaamista, mutta minä en vastannut hänelle mitään koska hän oli itse kieltänyt minua pitämästä yhteyttä häneen.
Ei nyt kovin huonot treffit, mutta ei kolahtanutkaan.
Menin nelikymppisen miehen kanssa treffeille kiinalaiseen ravintolaan. En muista keskusteluista muuta kuin sen, että mies kertoi jättäneensä edellisen naisystävänsä, koska nainen oli hänen mielestään liian lapsellinen äidiksi. Seurustelu oli jatkunut pari vuotta siihen asti, kunnes naisystävä oli ottanut puheeksi lapsitoiveensa. En tykännyt miehen menettelystä. Ruokailun loppupuolella mies tönäisi vahingossa vesilasinsa kumoon. Mies ratkaisi syntyneen vesiongelman keräämällä läheisistä pöydistä kauniisti taitellut lautasliinat. Mielestäni mies osoitti, ettei arvostanut työntekijöiden vaivannäköä.
Emme tavanneet enää. Nuo yllä eivät ratkaisseet kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vonkas munaa vaikka olisin halunnut puhua filosofiaa
Se en ollut minä! haluan puhua kans filosifiaa.
Tutustuin erääseen naiseen vieralla paikkakunnalla ja sovittiin uudesta tapaamisesta.
Oli sovittu naisen kanssa että tavataan ravintolassa. Paikalle päästyä kävelin tiskille tilaamaan ja yritin katseella etsiä häntä. Tiskillä ollessa eräs todella humalassa oleva nainen tuli halailemaan jota en ollut koskaan nähnyt ja jatkoi matkaa. Tanssilattialle päästyä törmäsin naiseen jota olin tullut tapaamaan. Halataan, ja tämä tiskillä halaamaan tullut kännissä oleva nainen tulee takaani ja tönäisee deittini maahan aggressiivisesti ja huutaa hänelle "hu*ra!" Nainen jota tulin tapaamaan lähti huutamalla "Sika! Pyörität muita naisia!" Vaikka näin ei todellakaan ollut.
Siinä sitä sitten oltiin vieraalla paikkakunnalla ilman deittiä. Pilkun jälkeen näin tuon todella humalassa olevan naisen joka tuli tiskillä halailemaan, näytti että yritti tulla minulle juttelemaan mutta hänen kaverinsa pitelivät häntä pystyssä ja sanoi - "Älä välitä se on aina tämmönen kännissä, sillä mies odottaa kotona."
Katuja pyörin vieraassa kaupungissa kunnes ensimmäiset junat lähtivät kotia kohti, ei tullut uusia treffejä. Nuo olivat elämäni toisiksi viimeisimmät ja huonoimmat treffit.
Huonoin kokemus taas oli yhdenillan juttu joka oli muuten yksi parhaista kokemuksista, mutta pari päivää tapaamisen jälkeen hän soitti tappo uhkauksen ilman selitystä. Tuttavan kautta selvisi että hän oli MT potilas joka seurusteli. Oli ollut pettämis matkalla, ja ei halunnut jäädä ilmeisesti kiinni poikaystävälleen.
Jäänyt pahoja traumoja naisista, siksi luovuttanut parisuhteiden osalta täysin. Viimeisistä treffeistä jo yli 10v, uusia ei tule. Yksin turvallisempaa.
Tapasin treffien merkeissä kolmikymppisen miehen, jolla oli eka kesälomapäivä meneillään. Hän halusi viettää tehokkaan päivän. Ensin mentiin Seurasaareen ja käveltiin se ympäri puolijuoksua. Minulla oli hyvä kunto, joten ei ongelmaa. Sitten mies ehdotti, mentäisiinkö vielä Korkeasaareen. Mikä ettei tuumasin. Niin sitten Mustikkamaan kautta eläintarhaan. Puolijuoksua saari ympäri ja takaisin autolle. Sitten mies heitti minut autollaan kotiin.
Ajattelin mielessäni, etten varmasti kuulisi miehestä enää mitään, koska ei vaikuttanut siltä, että hänkään olisi pitänyt minusta. Hän kuitenkin soitti parin päivän kuluttua. Puhutteli minua tädiksi. Se huvitti minua. Olin miestä jonkin verran nuorempi ja muutenkin nuoren oloinen, hoikka nainen. Kysyi, nähtäisiinkö uudelleen. En innostunut asiasta. En kyllä uskonut, että hänkään oikeasti halusi tavata. Luultavasti vain testasi, millaisen vaikutuksen teki minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat ja vikat treffit, 25v miehen kanssa olin menossa syömään. Hän vei mut kotiinsa, jossa iäkäs äiti odotti lihapullien kanssa ainukaisen poikansa morsianta. Äiti kuvitteli meidän olevan tosissaan, tiesi mun nimen ja suunnilleen kaiken sen vähän, jonka oli yökerhossa miehelle kertoa ennen "treffejä". Kunnon peräkamnarin poika, olin eka kotiin tuotu tyttö. Ei nähty enää sen koommin.
Aww, sulle varmaan kiusalliset treffit, mutta symppaan tuota peräkammarin miestä joka oli tohkeissaan kertonut jo kaiken äidilleen ja maalaili susta varmaan vaimoa itselleen. Sellainen on koskettavaa toimintaa.
Niin minäkin ajattelin kun tuota luin. Mutta mitäs äidistä sen enempää, millainen se mies oli? Oliko sen suurin virhe se että sillä oli äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kesyä moneen muuhun kokemukseen verrattuna, mutta olin varannut pöydän eräästä kaupungin parhaista ravintoloista ja ilmoittanut, että syömme pitkän kaavan mukaan. Olin pukeutunut smokkiin ja kerroin tämän myös naiselle. Missä asussa nainen ilmestyi paikalle? Topissa, polvipituisessa farkkuhameessa ja lenkkareissa! Se treffikerta jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
Kuvaa paljon suomalaisuutta, että tämä on saanut yhtä paljon negatiivisia kuin positiivisia peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli treffit kivan miehen kanssa, kunnes tulin hänen luokseen ja hänellä ei ollutkaan kondomeja.
Tämä jää kesken ;(. Mitä sitten kävi?
Vedeltiin kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kesyä moneen muuhun kokemukseen verrattuna, mutta olin varannut pöydän eräästä kaupungin parhaista ravintoloista ja ilmoittanut, että syömme pitkän kaavan mukaan. Olin pukeutunut smokkiin ja kerroin tämän myös naiselle. Missä asussa nainen ilmestyi paikalle? Topissa, polvipituisessa farkkuhameessa ja lenkkareissa! Se treffikerta jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi.
Kuvaa paljon suomalaisuutta, että tämä on saanut yhtä paljon negatiivisia kuin positiivisia peukkuja.
Mietin vain, että missä Suomessa syödään smokissa. 🤔 Eiköhän niitä näy lähinnä hienoimmissa gaala-illoissa.
Kolme vuotta sitten vokottelin työkaveriani monta viikkoa... liehittelin ja tein itseäni tykö. Olin ihan tohkeissani, kun hän viimein suostui lähtemään illanviettoon. Käytiin teatterissa ja sieltä sitten ravintolaan syömään ja sieltä kotiini jatkamaan iltaa. Ja kun tapahtumat etenivät makuuhuoneeseen, ei veitikka toiminut lainkaan.
Liikaa jännitystä ja painetta ja totaalinen alakerran lamaannus. Uusi kokemus, joka on siitä asti estänyt uudet yritykset. Takaraivossa jatkuva pelko, että jos uudestaan yritän, taas käy samoin.
Oli hitusen kiusallista jatkaa samassa työpaikassa, koko ajan pyörien mielessä, onko nainen jakanut tätä tietoa muiden kollegojemme kesken. Ei halunnut uusintatreffeille enkä ihmettele. Noin kuukausi tapahtuman jälkeen vaihdoin työpaikkaa (onneksi löytyi sopiva paikka) eikä ole ollut mitään naissuhteita tuon kammottavan kokemuksen jälkeen.
"Surkeimmat treffit" on aika lievä ilmaus.
t. M55v.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta sitten vokottelin työkaveriani monta viikkoa... liehittelin ja tein itseäni tykö. Olin ihan tohkeissani, kun hän viimein suostui lähtemään illanviettoon. Käytiin teatterissa ja sieltä sitten ravintolaan syömään ja sieltä kotiini jatkamaan iltaa. Ja kun tapahtumat etenivät makuuhuoneeseen, ei veitikka toiminut lainkaan.
Liikaa jännitystä ja painetta ja totaalinen alakerran lamaannus. Uusi kokemus, joka on siitä asti estänyt uudet yritykset. Takaraivossa jatkuva pelko, että jos uudestaan yritän, taas käy samoin.
Oli hitusen kiusallista jatkaa samassa työpaikassa, koko ajan pyörien mielessä, onko nainen jakanut tätä tietoa muiden kollegojemme kesken. Ei halunnut uusintatreffeille enkä ihmettele. Noin kuukausi tapahtuman jälkeen vaihdoin työpaikkaa (onneksi löytyi sopiva paikka) eikä ole ollut mitään naissuhteita tuon kammottavan kokemuksen jälkeen.
t. M55v.
Näin naisena hieman vaikea ajatella, kuinka tärkeästä asiasta on kyse. Itse en hätkähtäisi, vaikka mies kertoisi mahdollisesta erektio-ongelmasta jo etukäteen. Se varmaan myös veisi jännitystä ja ehkä myös ongelmankin. Uskalla uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
t. M55v.
Tuo on kuule aika normaalia. Minä en koe sitä lainkaan pahana ehkä jopa päinvastoin. Jos miestä vähän jännittää niin ajattelen että hän on enemmän tosissaan eikä mikään pelimies. Kyllä se siitä ajan kanssa taaa toimii. Eihän naisetkaan ole aina valmiita tositoimiin.
Kiitos kahdelle viimeisimmälle vastaajalle... olisikin hyvä keino hakea kumppania niin, että ilmoittaa "vastuuvapauden" mahdollisista erektio-ongelmista heti kättelyssä.
Uskon, että teidän suvaitsevuutenne ei heijastele todellista tilannetta "treffimarkkinoilla". En ainakaan usko, että olisin suuri succee siellä ilmoittaessani, että voidaan lähteä jatkoille, mutta seisokkia ei ole luvassa ellei käy hyvä säkä. Nyt on sellainen tunne, että asiat hoituisivat normaalisti sopivassa tilanteessa, mutta tuo yksi kokemus vaikuttaa edelleen niin, että varmuutta ei ole...
Mutta toivon kohtaavani joskus teidän kaltaisianne naisia! Itselläni on siis ikää jo reilusti yli 50v ja ehkä on niin, että tietyt elämän mukavuudet on jo syytä unohtaa, mutta olisin todella onnellinen, jos löytäisin kumppanin, jolle yhdessäolo ja kumppanuus olisi riittävä lähtökohta. Ja sitten, JOS sattuisi olemaan oikein räväkkä päivä, voisi syntyä läheisempääkin kanssakäymistä... :)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin erääseen naiseen vieralla paikkakunnalla ja sovittiin uudesta tapaamisesta.
Oli sovittu naisen kanssa että tavataan ravintolassa. Paikalle päästyä kävelin tiskille tilaamaan ja yritin katseella etsiä häntä. Tiskillä ollessa eräs todella humalassa oleva nainen tuli halailemaan jota en ollut koskaan nähnyt ja jatkoi matkaa. Tanssilattialle päästyä törmäsin naiseen jota olin tullut tapaamaan. Halataan, ja tämä tiskillä halaamaan tullut kännissä oleva nainen tulee takaani ja tönäisee deittini maahan aggressiivisesti ja huutaa hänelle "hu*ra!" Nainen jota tulin tapaamaan lähti huutamalla "Sika! Pyörität muita naisia!" Vaikka näin ei todellakaan ollut.
Juuri tuon takia en ikinä sovi treffejä paikkoihin, joissa juodaan alkoholia. Humalaiset ovat niin epämiellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kahdelle viimeisimmälle vastaajalle... olisikin hyvä keino hakea kumppania niin, että ilmoittaa "vastuuvapauden" mahdollisista erektio-ongelmista heti kättelyssä.
Uskon, että teidän suvaitsevuutenne ei heijastele todellista tilannetta "treffimarkkinoilla". En ainakaan usko, että olisin suuri succee siellä ilmoittaessani, että voidaan lähteä jatkoille, mutta seisokkia ei ole luvassa ellei käy hyvä säkä. Nyt on sellainen tunne, että asiat hoituisivat normaalisti sopivassa tilanteessa, mutta tuo yksi kokemus vaikuttaa edelleen niin, että varmuutta ei ole...
Mutta toivon kohtaavani joskus teidän kaltaisianne naisia! Itselläni on siis ikää jo reilusti yli 50v ja ehkä on niin, että tietyt elämän mukavuudet on jo syytä unohtaa, mutta olisin todella onnellinen, jos löytäisin kumppanin, jolle yhdessäolo ja kumppanuus olisi riittävä lähtökohta. Ja sitten, JOS sattuisi olemaan oikein räväkkä päivä, voisi syntyä läheisempääkin kanssakäymistä... :)
Minusta naisena tuo ei oikeasti ole mikään iso juttu (itselleni on siis käynyt näin oikeasti suhteen alussa, ja myöhemmin sänkyhommat toimivat oikeinkin hyvin).
Moni nainen arvostaa, jos et ole heti pyrkimässä sänkyyn ja haluat ensin tutustua häneen ihmisenä ja viettää aikaa muuten yhdessä. Ja sinä vaikutat tosi mukavalta :) Sitten, kun ja jos muutamien treffien jälkeen tuntuu, että välillänne on luottamusta, voit ottaa asian puheeksi. Ja kun on sopiva hetki, yhdessä kokeilla ihan rauhassa ja ilman paineita, miten asia lähteen sujumaan. Sängyssä voi nauttia niin monella tapaa, ja ainakin itselleni tärkeintä mekaanisen suorituksen sijaan on se, että kumppanini välittää minusta ja nautinnostani, niinkuin minäkin hänestä.
Erektio-ongelmat ovat aika normaaleja ja me naisetkin (erityisestä ikäisesi) tiedämme tämän. Emme mekään ole koneita seksiasioissa. Joten älä anna tämän asian estää itseäsi etsimästä ja löytämästä kumppania ja onnea.
Tsemppiä!
Muakaan ei olisi haitannut tuo miehen jännitys,mielestäni liikaa heti mennään seksuaalisiin asioihin, ihmiset ei halua tutustua toisiinsa muutakuin fyysisellä tasolla,henkinen puoli jää helposti. T nainen joka kärsii alapään ongelmista mm kuivuudesta ja haluttomuudesta.
Kerran piti mennä treffeille erään miehen kanssa, johon olin törmännyt netissä tämän vuosituhannen alussa. Hän sitten vaati, että tapaaminen pitää toteuttaa kotikaupunkini eräässä hotellissa ja menen suoraa hänen luokseen hotellihuoneeseen, jonka hän on varannut. Vaikka olin itse melko nuori ja vielä maailman vaaroista mitään tietämätön, niin onneksi tajusin, että eihän ensimmäisiä tapaamisia kannata järjestää paikkaan, jossa ei ole muita näkemässä ja tein miehelle selväksi, että tapaamme julkisella paikalla. Mies suuttui hirveästi ja alkoi haukkumaan minua törkeästi kun en luota häneen. Mutta kuka muka voisi täysin luottaa ihmiseen, jonka kanssa on vasta muutaman viikon lähettänyt netissä viestejä eikä ole edes puhelimessa puhunut tämän kanssa eikä yhtään voi tietää, että minkälainen ihminen on oikeasti? Netissä kun kuka tahansa voi väittää olevansa ihan mitä tahansa itsestään mikä ei pidä paikkaansa. Sainkin sitten myöhemmin tietää, että tuo mies halusi vain seksiä nuorten, noin 16-25v miesten kanssa, vaikka oli itse naisen kanssa naimisissa oleva yli 40v mies ja minä olin itse noin 18v ns. "heikkolahjainen" mies, joka etsi miesystävää toisesta miehestä minkä olin hänellekin tehnyt selväksi. Hän siis tiesi, että olen etsimässä vakituista elämänkumppania miehestä, mutta halusi itse ilmeisesti minut sinne hotellihuoneeseen vain saadakseen tyhjentää liiat spermat kiveksistään minuun, minkä jälkeen olisi unohtanut minut tai ottanut yhteyttä aina kun olisi ollut käymässä kotikaupungissani ja sattui tekemään seksiä mieli.