Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1681/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen tai Catfish tai ei tarjoa ekoilla treffeillä :(

Vierailija
1682/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista ihanista vanhemmista tuli mieleen oma nuoruuden kokemus, kun tapasin ensimmäistä kertaa deittini vanhemmat. He vertailivat minua koko ajan ihan estoitta miehen exään, joka oli ollut ilmeisen pidetty. Joka kysymykseen vastattuani sain kuulla, mitä ex oli opiskellut ja ollut mieltä mistäkin. Mies itse ei ollut hänestä juurikaan puhunut. Suhteemme oli lyhyt eikä kaatunut siihen, mutta kokemus oli aika järkky.

Minulle kävi ihan sama juttu. Menin ensimmäistä kertaa uuden miesystäväni kanssa hänen vanhemmilleen viikonlopuksi. Hänen äitinsä puhui, kuinka uuden miesystäväni ex-avovaimo oli lähettänyt ihania valokuvia. Hän esitteli niitä meille ihastuneena. Olin niin järkyttynyt, että olisin voinut vaikka saman tien lähteä pois. Kun miesystäväni vei minua kotiin sunnuntaina, kysyin, miten pitkä aika siitä erosta oli, koska minulle ei tästä avopuolisosta ollut maininnut. Hän sanoi vaikeana, että se ex asuu vielä hänen omistamassaan asunnossa ja hän itse muutti vuokralle työpaikan lähelle pari kuukautta aiemmin. Päätin, että en halua sotkeutua enemmän sellaiseen mieheen, joka antaa ex-avovaimon asua asunnossaan ja tossukkana itse muuttaa vuokralle. Se avokki on vielä pitkään kiinteä osa elämää. En tiedä, ymmärsikö se mies, miksen halua jatkaa tapailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nainen loukkaa mua olemalla niin ylimielinen ettei meikkaa edes ensi treffeille, niin hän ei ansaitse minua.

Im too good for that.

Liian hyvä, todellakin 😂😂

Meillä taitaa olla aikamoinen kuilu näkemyksissämme.

Vierailija
1684/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoimmat deitit oli varmaan ne joiden en tiennyt olevan deitit.

Olin tuntenut tämän miehen n. 5 vuotta yhden harrastuksen kautta, jota veljenikin harrastivat, ja koska olimme tietokonenörttejä (2000-luvun alussa jolloin naisilta ei odotettu tietokonetaitoja saatikka pelaamista) ja mieskin oli, meistä tuli kavereita, mutta koska en enää asunut kotona (veljeni muutamaa vuotta nuorempia kuin minä), ja mies nimenomaan kävi pelisessioissa meillä ("lanien" kulta-aikaa), näin häntä harvemmin ja mielsin hänet nimenomaan veljieni ystäväksi.

Olin tutustuttanut parhaan ystäväni (nainen hänkin, oltiin tunnettu jo kauan) tietokonepelien ihmeelliseen maailmaan ja sovittiin sitten porukka-lanit viikonlopuksi - minun ja ystäväni oli tarkoitus mennä koteihimme yöksi niin että vanhempieni tarvitsi majoittaa vain yksi ylimääräinen ihminen. Tilattiin myös pitsaa, jotka mies maksoi, kun sai majoituksen ilmaiseksi ja ylipäätään lauantaina oli tosi hauskaa.

Sitten sunnuntaina tämä mies vain sivulauseessa kysyi olenko kiinnostunut hänestä siinä mielessä ja koska luulin että hän pilaili (olimme porukalla heitelleet "mitä jos" kommentteja), nauroin ja sanoin että en todellakaan. En myöskään heti tajunnut että hän suuttui reaktiostani ja kun hän kysyi millaisesta miehestä haaveilin, heitin herjalla vastaukseksi jonkun poptähden, olisko ollut Ricky Martin.

Mies oli itse minua lyhyempi, lihavampi ja kaljuuntuva - oli just alle 30-kymppinen mutta näytti 40-kymppiseltä, itse olin 23 tai 24 enkä todellakaan ollut kiinnostunut keski-ikäiseksi luulemastani tyypistä.

No tästä mies sitten veti herneen nenään oikein kunnolla ja siinä perheeni läsnäollessa haukkui minut lesboksi (koska ilmeisesti naisella ei voi olla ystäviä jotka ovat naisia?) ja kiusoittelijaksi koska olihan hän tarjonnut minulle pitsankin, ja sitten samantien kysyi ystävältäni joka ei ollut koskaan ennen sitä viikonloppua häntä tavannut, haluaisiko hän treffeille miehen kanssa ja kun vastaus oli erittäin viileä "en, ja olen muuten bi, enkä lesbo", hän sai kuulla olevansa luonnonoikku ja perverssi ja kaikkea muutakin.

Totesimme sitten siihen että nämä lanit taisi olla tässä, ja isäni ilmoitti miehelle että tämän olisi parasta tilata taksi samantien, koska hän lähtisi viemään minua ja ystävääni koneinemme koteihimme. Kuulin jälkeenpäin että veljeni ja äitini eivät olleet kohtauksen jälkeen puhuneet miehelle sanaakaan muuta kuin selvittääkseen mikä jatkojohdoista oli hänen.

Luonnollisesti koko perheemme katkaisi kaikki välit mieheen ja yhteisessä harrastuksessammekin ajoitimme harrastuspaikalla olon niin ettemme nähneet miestä. Hän yritti vielä pyytää minulta anteeksi tekstiviestillä, mutten koskaan vastannut siihen.

Loppukoukkuna tarinaan; viitisen vuotta myöhemmin oli yhdessä vuoden kestävässä koulutuksessa ja mies oli siellä myös, toisella linjalla. Suhtauduimme molemmat toisiimme kuin vieraisiin, mikä sopi minulle hyvin. Luokkatoverini, nainen jonka tiesin olevan bi (keskustelimme luokkatovereideni kanssa aika avoimesti elämistämme), alkoi seurustella jonkun toiselta linjalta olevan kanssa, mutten kiinnittänyt asiaan hirveästi huomiota ennen kuin hän kertoi että hänen seurustelukumppaninsa oli maininnut tunteneensa minut aiemmin, ja kysyi minulta millainen mies oli minun mielestäni.

Kun miehen identiteetti selvisi, kysyin luokkatoveriltani tiesikö mies hänen olevan bi, ja kun vastaus oli ei, sanoin että jos hän kertoisi miehelle että hänen paras kaverinsa oli kertonut hänelle olevansa bi, hän saisi aika nopeasti selville miehen luonteen. Nainen teki näin kun tapasivat viikonloppuna, ja tuli maanantaina kouluun aika järkyttyneenä ja sanoi ettei todellakaan enää seurustellut miehen kanssa.

Sen jälkeen en ole kuullut miehestä enkä nähnyt häntä. Toivottavasti hän on edelleen sinkku luuseri.

Nörtit naiset on niiiiin usein bi- tai aseksuaaleja, että ei ole homofobisella heteromiehellä niissä piireissä helppoa. Moni vielä polyamorinen, eli jos kaipaa monogaamia suhdetta, niin vaikeammaksi menee. 

Vierailija
1685/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat ja vikat treffit, 25v miehen kanssa olin menossa syömään. Hän vei mut kotiinsa, jossa iäkäs äiti odotti lihapullien kanssa ainukaisen poikansa morsianta. Äiti kuvitteli meidän olevan tosissaan, tiesi mun nimen ja suunnilleen kaiken sen vähän, jonka oli yökerhossa miehelle kertoa ennen "treffejä". Kunnon peräkamnarin poika, olin eka kotiin tuotu tyttö. Ei nähty enää sen koommin.

Vierailija
1686/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Viestejä katoaa välistä eli se järjestysnumero ei pysy samana...

Tuntuu katoavan joten:

Jos haluaa kohdistaa viestinsä jollekin ja jollei lainaa aluksi juuri ko. viestiä, niin tuon numeron sijasta kannattaa ehkä käyttää klo-aikaa ja päivämäärää.

Vierailija
1687/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen oli hiljainen eikä paljoa puhunut vaikka tarjosin yli kolmen sadan euron päivällisen eri ruokalajeilla. Oli kuin päiväkotilaisen kanssa olisi keskustelut. Piti lypsää enkä jaksanut vain kertoa omia ajatuksiani.

Saatoin toisen kohteliaasti kotiin ja yllätys olikin melkoinen kun pyysi sisään. Ajattelin että miksikäs ei ja muutamassa minuutissa harrastimme villiä seksiä. Suhde kesti aikansa koska seksi oli hyvää. Kyllästyin kuitenkin keskustelemaan sisällöttömän ihmisen kanssa.

Älä tarjoa ekoilla treffeillä 300€ päivällistä, vaivaannuttavaa ja painostavaa. Tuollaisten aika on kun suhde on jo vakiintunut.

Mä en edes tiennyt että päivällinen voi maksaa 300 €. :D Vaikka olis kahdelle.

Me käydään kerran vuoteen puolisoni kanssa tollasella illallisella. Siihen kuuluu useampi ruokalaji ja siihen suunnitellut juomat. Itse ei tarvitse tehdä muuta kuin istua ja ruokaa ja juomaa kannetaan pöytään 😊

Suosittelen joskus kokeilemaan, jos lompakko antaa myöden

Ihan tosissaan olin hämmästynyt. On siis varmasti hieno kokemus, ruoasta kun itsekin pidän, ei vaan mun kukkaro oikeen kestäis. :D

Vierailija
1688/2388 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille kivannäköisen miehen kanssa. Kävimme muutamalla drinkillä. Hän saattoi kävellen minut kotiin. Kävellessämme hän alkoi haikailemaan exänsä perään. Kertoi, että miten ex oli niin hyvä paistamaan pullaa ja tekemään ruokaa. Rupesi itkemään entisen tyttöystävänsä perään. Saatoin hänet bussiin ja toivotin hyvää jatkoa.

Vierailija
1689/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E meikkaan itse, koska olen allerginen erinlaisille ihotuotteille ja kosmetiikalle, ihoni rupeaa kukkimaan, punoittamaan ja nousee näpyille yms pahkuroille, jos laitan meikkiä naamaan

Enpä ole miellyttämässä miehiä muutenkaan kun en käy treffeillä,, mutta kyllä on pinnallista ja teinimäistä ajattelua et ilman meikkiä yms nainen ei ole nainen

Nauratti se joku biseksuaali nainen tässä ketjussa joka mollasi lesboja siitä kuinka ne "luopuu" meikistä ja kaikesta feminiinisestä. Ihan kuin meikin laittaminen olisi joku ehdottomuus sille että on nainen. Ehkä lesbot vaan hyväksyy luonnollisuuden naisissa helpommin. Kyllä ne ainakin suihkussa käy ja muuten on siistejä.

Ja en siis sano että kaikki bisset ovat sellaisia kuin tämä henkilö.

Moni nainen ja mieskin tuntuu ajattelevan teinimäisesti että ilman kauniita vaatteita,mekkoja,korkkareita ja meikkaamista ja hajuvesijä nainen ei ole nainen ollenkaan ja on vähintään just lesbo tai ei huolehdi muuten hygieniasta,haisee,on outo jne, ei ihme että teinitytöillä on kamalat ulkonäköpaineet some ja media korostaa näitä asioita ja nyt myös tää sukupuoli hämmennys josta miehistä tehdään naisia ja naisista miehiä ja muita sukupuolia. Itse lakkasin myös meikkaamasta koska iho reagoi erinlaisiin kemikaaleihin myös saippuat ja shampoot pitää olla minulla hajusteettomia, tälläisellä iholle on kamalaa miettiä aina millainen jopa rasvan pitäisi olla monet rasvat saa minun ihoni kukkimaan ja punoittamaan samoin kaikki meikit. Onneksi kukaan ei enää kysy niinkuin nuorempana miksi et meikkaa/pukeudu nätimmin.

Vierailija
1690/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koska meikkivoide tuntuu naamiolta ja ripsari saa silmät valumaan, vaikka miten olisi herkille silmille tarkoitettu.

Mielummin olen meikittä kuin vedet poskilla.

Vaatteidenkaan kanssa en hienostele,kunhan ovat puhtaat ja ehjät. Johan mies tuntisi olonsa huijatuksi jos eka treffeillä minulla olisi kaverilta lainattu minimekko vaikka muuten pidän huppareita ja legginsejä!

Mutta ketjun otsikkoon palatakseni,karmeimmat treffit olivat ne joilla mies haisi todella pistävästi hielle, ikäänkuin vanhan hien haju olisi pinttynyt vaatteisiin ja siihen tuore kainalohiki päälle.

Vierailija
1691/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat ja vikat treffit, 25v miehen kanssa olin menossa syömään. Hän vei mut kotiinsa, jossa iäkäs äiti odotti lihapullien kanssa ainukaisen poikansa morsianta. Äiti kuvitteli meidän olevan tosissaan, tiesi mun nimen ja suunnilleen kaiken sen vähän, jonka oli yökerhossa miehelle kertoa ennen "treffejä". Kunnon peräkamnarin poika, olin eka kotiin tuotu tyttö. Ei nähty enää sen koommin.

Aww, sulle varmaan kiusalliset treffit, mutta symppaan tuota peräkammarin miestä joka oli tohkeissaan kertonut jo kaiken äidilleen ja maalaili susta varmaan vaimoa itselleen. Sellainen on koskettavaa toimintaa. 

Vierailija
1692/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

Kyllä fiksu treffikumppani osaa katsoa jännityksen taakse. Minusta tässä meni nyt kultakimpale hukkaan. Minulla ainakin olisi mennyt jatkoon.

Vierailija
1693/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli treffit kivan miehen kanssa, kunnes tulin hänen luokseen ja hänellä ei ollutkaan kondomeja.

Tämä jää kesken ;(. Mitä sitten kävi?

Vierailija
1694/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat treffit olivat ne, joita en saanut loptetuksi. Olin sokkotreffeillä yhden miehen kanssa. Oltiin vaihdettu sähköpostia pari kuukautta ja olin vähän jo ehtinyt ihastua. Kun sitten näimme livenä, näin jo,sadan metrin päästä, ettei mies kiinnosta yhtään. Oli jotenkin nörttimäinen reppana. Käytiin syömässä yhdessä kiinalaisessa. Teki mieleni lähteä livohkaan, mutta en vain saanut sanotuksi tätä miehelle. Lopulta treffit venähtivät melkein seitsemän tunnin mittaisiksi. Kun vihdoin pääsin junaan ja kotiin, sain melkein heti mieheltä viestin, että oli kivaa ja otetaanhan uusiksi. Niitä toisia treffejä ei onneksi tullut. Opin sen, ettei koskaan kannata viestiä liian pitkään ennen tapaamista ja sen, että aina voi keksiä jonkun tekosyyn, jolla voi lähteä livohkaan hunoilta treffeiltä.

Vierailija
1695/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffit olivat ne, joita en saanut loptetuksi. Olin sokkotreffeillä yhden miehen kanssa. Oltiin vaihdettu sähköpostia pari kuukautta ja olin vähän jo ehtinyt ihastua. Kun sitten näimme livenä, näin jo,sadan metrin päästä, ettei mies kiinnosta yhtään. Oli jotenkin nörttimäinen reppana. Käytiin syömässä yhdessä kiinalaisessa. Teki mieleni lähteä livohkaan, mutta en vain saanut sanotuksi tätä miehelle. Lopulta treffit venähtivät melkein seitsemän tunnin mittaisiksi. Kun vihdoin pääsin junaan ja kotiin, sain melkein heti mieheltä viestin, että oli kivaa ja otetaanhan uusiksi. Niitä toisia treffejä ei onneksi tullut. Opin sen, ettei koskaan kannata viestiä liian pitkään ennen tapaamista ja sen, että aina voi keksiä jonkun tekosyyn, jolla voi lähteä livohkaan hunoilta treffeiltä.

Ihan mielenkiinnosta, miten ihmeessä vietitte 7 tuntia ravintolassa ilman että teitä heitettiin pihalle? 🤨

Vierailija
1696/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miten ihmeessä vietitte 7 tuntia ravintolassa ilman että teitä heitettiin pihalle? 🤨

Missään ei sanottu että olivat ravintolassa sen koko ajan.

Vierailija
1697/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään ei sanottu että olivat ravintolassa sen koko ajan.

Miksi ravintolassa ei saisi syödä seitsemää tuntia?

Vierailija
1698/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vonkas munaa vaikka olisin halunnut puhua filosofiaa

Vierailija
1699/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kahvilatreffit, mutta mies ei muuta tehnyt kuin mollannut itseään treffien aikana ja melkeinpä kiitti minua siitä että "suostuin" hänen kanssaan treffeille. Ainakin kahden minuutin välein kysyi onko keskustelu tarpeeksi tasokasta/jaksanko olla hänen seurassa. Hän huomasi myös, että läheisessä pöydässä oleva mies tuijotti minua aika-ajoin ja suuttui tästä niin totaalisesti, että oli jo menossa huutamaan miehelle, jouduin itse puhumaan hänet ympäri ja lopulta vain vaihdoimme paikkoja. Laittoi jälkikäteen viestin jossa kysyi pilasiko hän treffit aivan täysin, johon vastasin rehellisesti kyllä. Epävarmuus ei minua haittaa ollenkaan, mutta ehkäpä jos puhuisi jostain muustakin.

Vierailija
1700/2388 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä menikö jännityksen piikkiin, mutta eräs mies halusi ilmeisesti, että tutustun hänen eksäänsä enkä häneen.

Istuttiin pubissa alas niin alkoi oikein ryöppyämään, miten he tapasivat, mitä yhdessä tekivät, eksän siskon ja äidin nimi, eksän koira... kuuntelin ihan kohteliaisuuttani hetken ja sanoin että mun täytyy lähteä.

Mietin, että tuosta erosta on niin vähän aikaa, että ehkä siksi tuolla tavoin lähti käsistä tuo tarina. Mies ei siis puhunut mistään muusta, ei kysynyt mitään, ainoa kommentti minulle oli, että minulla on vähän samanlaiset tähtisilmät, kuin hänen eksällään. Lisäsi vielä, että eksän silmiä hän sanoi "säihkytähtisilmiksi"

Kävin ihan mielenkiinnosta stalkkaamassa tuon eksän, niin olivatkin eronneet jo viisi vuotta sitten ja tällä säihkysilmällä oli jo lapsikin uuden miehen kanssa... move the f on....

Yhden tyypin kanssa oltiin juteltu tinderissä ja vaihdettu numeroita, sovittiin treffit.

Mies kertoi vasta deiteillä, että onkin yksinhuoltajaisä 6 v pojalle.

No ei siinä, olisin itse ehkä jo asiasta etukäteen maininnut. Hänellä muuttui asenne sellaiseksi haastavaksi, puhui kauhean puolustellen siitä lapsesta ja jotenkin tuntui olettavan, että tämä lapsi on jokin hirveä ongelma.

Noh, eipä kuulu minulle, mutta jos aina tekee noin, että kertoo tuon asian vasta tavatessa, niin joku saattaa säikähtää.

Ei nähty uudelleen, ei se lapsi ollut se syy, mutta koko tapaamisen tunnelma meni jotenkin oudoksi.

Tämäkin vielä menee surkeisiin treffeihin.. kaverini tykkää hirveästi parittaa sinkkukavereitaan ja sai minut suostuteltua kahville jonkun tuttunsa kanssa. Tyyppi oli vähän peräkammarinpoikamainen ja tosi tuppisuu, mutta ajattelin että tutustun avoimin mielin. Hän lähti parin näkemisen jälkeen reissuun kolmeksi viikoksi, jonka aikana laittoi tosi paljon kivaa viestiä ja ehdin vähän maalata kuvaa hänestä ja ihastua noiden viestien pohjalta.. rookie mistake.

Näimme sitten, kun hän palasi Suomeen. Kutsuin hänet luokseni syömään ja oli ihan mukava ilta. Sitten hän kysyä töräytti, onko minulla tavoitteita painoni suhteen. Olin että mitä?? Kysyi, onko aikeissa laihduttaa nuo ylimääräiset kilot pois. Voin sanoa, että tunnelma tipahti :D hänen mielestään aina voi olla "parempi versio itsestään" ja "kehitys loppuu tyytyväisyyteen"

Joo, ehkä on näin, mutta jos on vaikka jostain kuullut tuollaisia lauseita mitkä kuulosti hyvältä, niin miettisi nyt vähän aikaa ja paikkaa missä laukoa noita, eikä vaan papukaijana toista ...