Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Hamppari tulee sanasta hampuusi joka taas tulee ruotsin sanasta "hamnbuse". Joka tarkoittaa sataman päivätyöläistä. Tai satamassa viihtyvää epäsosiaalista ainesta.
Ennemmin hamppari, kuin bursa. Bursa on limapussi...
Mies hoki seksin aikana koko ajan "kyllä tää tästä vielä vielä iloksi muuttuu" siis oikeasti, varmaan 10 kertaa kun välillä tyypin mieskunto ei oikein kestänyt :D
Mies kävi ensi treffeillä päälle kuin yleinen syyttäjä. Oli sellainen lähemmäs 150 kg painava tapaus ja loppuillasta jankutti p*lluhieronnasta. Olin laittanut treffi-ilmoitukseeni, etten ole kiinnostunut yhden illan jutuista enkä seikkailuista ja että haen pitkäaikaisempaa seuraa. Selitin hänelle, että haluan edetä hitaasti, tuon illan jälkeen en halunnut edetä enää ollenkaan. Hän tarjosi rahaa seksistä treffien jälkeen. Suutuin ja kielsin häntä ottamasta koskaan enää yhteyttä sekä blokkasin hänet.
Yleensä epäonnistuneita treffejä ovat sellaiset, joissa mies yrittää puristella halatessaan ja kähmiä muutenkin, suutelee väkisin jne. Heillä ei ole mitään tilannetajua.
Liika tungettelevuus on epämiellyttävää. Treffasin tohtorimiehen kävelyn merkeissä kotikulmillani. Palasimme kotipihaani ja kiittelin seurasta, mutta mies vain tunki kanssani rappukäytävään. Kun pääsimme sisälle, mies jo kohta naurahti ja sanoi, enkö aio tarjota mitään juotavaa. Avasin jääkaapin oven ja mies heti tikkana selkäni takana ja lähes työntämässä päätään jääkaappiin. Hän myös naurahteli hieman väheksyvästi, joskin hyväntahtoisesti joillekin asioille puheessani tai kodissani. Lähtiessä hän kaappasi minut syliinsä ja halusi suudella. Rimpuilin otteesta ja hän rauhoitteli, että eihän tässä mitään kummempaa tapahdu. Meistä ei tullut mitään, mutta hänestä joku sopiva nainen sai varmasti hyvän uskollisen älykkään miehen.
Alamittainen nutipää haukkui ihonvärini (en ollut käristänyt itseäni kesällä, koska järki ja terveys) vaatteeni ja ulkonäköni siinä tunnin aikana. Mihinkään näistä hänellä ei ollut varaa. Oli kaiken kukkuraksi turkulainen ja insinööri, se selittänee kaiken.
Mies laittoi loistavat pihvit ja oli hankkinut hyvän viinin, vein salaatit ja jälkkärin, jeeiiiii alkoi hyvin.. loppuaika katsottiin kalastusvideoita exästään647, samalla räki nuuskamällejä metalliseen ämpäriin.
Lähdin nopsaan, emmekä enää tavanneet..
Hohhoijaa, taas on puolet tarinoista jotain kirjailija-wannabee-perua. Älkää nyt viitsikö, menee hyvä ketju pilalle.
Työkaveri alkoi flirttailla mutta hänestä oli kätevää tavata vain työpaikan taukohuoneessa, koska kaikkinainen kahvittelu jossain baarissa tai konditoriassa olisi tullut liian kalliiksi.
Kerran kinusin häntä taidenäyttelyyn, joka avautui aivan lähistöllä. No ei häntä kiinnostanut.
Tapasimme toistemme luona kolme (3) kertaa. Kovasti halusi sänkyyn mutta siitä ei tahtonut tulla mitään.
Osoittautui äääääärettömän kitsaaksi kaikin tavoin.
On nykyään 65 ja asunut koko ikänsä vuokra-asunnoissa, joihin on kovin tyytymätön. Ei kuitenkaan ole halunnut ostaa omaa. Seurustellut minun jälkeen yhden naisihmisen kanssa lyhyen aikaa.
Tiedän tästä koska hän on leveillyt suhteella somessa. Nainen sattuu olemaan sellainen puolituttu minulle, ja tiedän, ettei heillä(kään) se vispilänkauppa oikein antanut mitään tulosta.
Voin kuvitella, että kun hän kuolee, hänen sisaruksensa saavat runsaat perinnöt. Hyvä heille tietysti.
Kyllä tuollaisen saiturin elämä vaikuttaa hirveän tylsältä.
Olen ehkä onnekas, kun meidän suhteestamme ei sen enempää kehkeytynyt. Olen ollut naimisissa nyt 25+ vuotta ihan erilaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma kahvilassa oli vaivautunut, deitti ei saanut sanaa suustaan. Koitin lypsää vastauksia ja pitää juttelua jotenkuten yllä, tyyppi vastaili yhdellä sanalla.
Jälkeenpäin sain viestin, jossa deitti oli tosi innoissaan treffeistä ja kyseli koska nähdään uudestaan, öö...Itselläni on vastakkaisia kokemuksia: on keskusteltu monta tuntia sujuvasti ja tunnelma on ollut ihan mukava. Seuraavana päivänä nainen lähettää viestin, ettei kannata tavata uudestaan, koska ei löytynyt henkilökemiaa.
Kun itse (nainen) olen asiakaspalvelutyössä, osaan keskustella soljuvasti kenen kanssa mistä vaan. Se ei silti tarkoita, että kemiaa löytyy. Toiset ihmiset ei osaa lukea yhtään toisen eleitä, vaikka puhe soljuu voi silti kokea olonsa vaivaantuneeksi. Eikä hyväkään keskustelu tarkoita, että olisi toisesta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä klubilla hieman ennen valomerkkiä eräs jannu tuli juttelemaan, kertoi kiinnostuneensa ja pyysi treffeille. Ihan kivan näköinen ja oloinen tyyppi. Mikäs siinä, kokeillaan, ajattelin. Vaihdoimme numerot.
Joitakin päiviä myöhemmin sovimme treffit, hän tulisi hakemaan. Tekstari kilahti, hän oli ulkona odottamassa. Siellä olikin, pieni, ruosteinen, kolhiintunut auto ja jannu ratin takana. Ei noussut autosta, kun pääsin kohdalle, ei avannut ovea. Matkustajan penkillä kaikenlaista roinaa ja roskia, joita ei siivonnut pois. Katseli vierestä kun itse siirsin ne auton lattialle, kun ei muutakaan paikkaa ollut/osoitettu.
”No,minne mennään?”, kysyin, ajatellen että mennään syömään johonkin kivaan treffeille sopivaan paikkaan. Jätkä vei mut Chicosiin… siis periaatteessa pikaruokapaikkaan. Burgereita kelmeässä valaistuksessa epämukavien jakkaroiden päältä. Jee. (Jo tässä vaiheessa alkoi olla selvää että tämä keissi oli tässä)
Ruoan kanssa mies otti olutta. Ei yhden, ei kahta, vaan kolme tuoppia. ”No, hän jättää varmaan auton keskustaan ja jatkaa matkaansa julkisilla”, ajattelin. Väärin. Syötyämme hän ehdotti, että jatketaan vielä johonkin baariin, ja oli siitä todella painostava. Keksin hätävalheen, että mulla on toinen meno tiedossa illan päätteeksi, että ystävät jo odottelevat keskustassa. Tyyppi ehdotteli että voi heittää minut autolla sinne kyllä (ts. epäili myös sanomaani). Kauhuissani ja kuvottuneena sitten katsoin, kun jätkä suuntasi autolleen ja hyppäsi rattiin. Itse lähdin kipittämään nopeasti keskustan suuntaan, ja huomasin tyypin seuraavan minua. Onneksi löysin aleksanterinkadun varrelta sisäpihan, missä oli huikea latinomusan konsertti juuri menossa. Sinne ei jäbä hetkessä pääsisi - hänellähän oli parkkia tarvitseva auto. Siellä oli hyvä hetken piilotella, hengähtää itsekseen ja ihmetellä mitä juuri tapahtui. Kunpa vaan nuorempana olisin tajunnut myös ilmoittaa rattijuoposta poliisille.Muuten kuulostaa kammottavalle treffiseuralle, varsinkin tuo auton ajaminen juopuneena, mutta mun korviin särähtää tuo ruokapaikan haukkuminen. Mitä odotit? Kolmen michelin-tähden fine dining -ravintolaa? Mieluiten niin, että mies tarjoaa kaiken, eikö? Chicos ei tietenkään tälle tasolle yllä, mutta onhan se nyt ihan eri tasoa kuin perus pikaruokalat. Ja kyllä mäkkäritreffitkin voi ihan hauskat olla, oikean tyypin seurassa.
Ihmettelinkin eikö kukaan tartu tähän. Suomessa kun ei saisi olla mitään odotuksia treffipaikan suhteen. Ei mitään. Loisteputket ja muovijakkarat ovat ihan riittävän hienot jokaiselle suomalaiselle naiselle. Pitää olla kiitollinen että kumppani on selvin päin, muuta ei saa vaatia.
Henkilö oli mies mutta vaihtamassa sukupuolta naiseksi,tänä ei haitannut sillä olen bisse ja muutenkin pidän itseäni melko suvaitsevaisena ihmisenä. No tuon henkilön kanssa suvaitsevaisuus joutui kyllä koetukselle...
Ensinnäkin oli selvästi kännissä kun tuli. Minihame ja napapaita päällä,vaikka oli jo syyskuun loppu ja koleaa. Meikit tyyliä Markus Kuortesaho. Menimme kahvilaan ja matkalla sinne ohitimme baarin jonka terassille oli.jäänut jonkun vajaa tuoppi, treffit seuralaiseni huitasi sen naamaan!
Selitti miten säästää polttamalla tupakantumppeja maasta ja dyykkamalla.
Kahvilassa ei ottanut mitään ja tajusin ettei hänellä oikeasti ole varaa,lupasin tarjota kahvin niin tilasi irish coffeen!
Oli tämän jälkeen niin humalassa että makasi sohvalla hame korvissa ja kyseli voidaanko mennä sinne baarin ,minkä ohi käveltiin. Pummi myös tupakkaa ja
lopulta alkoi tivata syönkö e-pillereitä, halusi ostaa ne minulta! 🤔😳Kuulemma häneltä oli hoidot lopetettu jonkun vanhan masennusdiagnoosin takia,epäilin oliko edes missään hoidoissa ollutkaan ..
En tiedä noista asioista mutta luulisi alko-ongelman olevan este .
En tiedä onko enää tapana käydä ajelemassa ympäriinsä tunti tolkulla, mutta nuoruudessani se oli tavanomaista ajan kuluttamista ja viihdykettä. Hyvässä porukassa se olikin oikein hauskaa, mutta treffit ujon ja hiljaisen pojan kanssa se saattoi olla pirun kiusallista. Istutaan vierekkäin, musa soi, ainoa sanat mitä kuski poika sanoi, oli kun mietti minne suuntaan ajelisi. Vaihtoehtona joku tolloääliö, jonka juttuja oli ikävystyttävää kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko enää tapana käydä ajelemassa ympäriinsä tunti tolkulla, mutta nuoruudessani se oli tavanomaista ajan kuluttamista ja viihdykettä. Hyvässä porukassa se olikin oikein hauskaa, mutta treffit ujon ja hiljaisen pojan kanssa se saattoi olla pirun kiusallista. Istutaan vierekkäin, musa soi, ainoa sanat mitä kuski poika sanoi, oli kun mietti minne suuntaan ajelisi. Vaihtoehtona joku tolloääliö, jonka juttuja oli ikävystyttävää kuunnella.
Eli sinä et saa keskustelua aikaan ja syytät tästä toista? Naisten logiikka:)
Käytiin Linnanmäellä. Tiputin siellä jonnekin mun elämäni lempitavaroista, huivini. Kun huomasin sen, olin murtunut, ja treffikaverini oli niin tyly et meinasin lähteä. ”Sellaista sattuu, yks huivi sinne tänne.” Oli eka kommentti.
Treffit, joilla en viihtynyt yhtään, ja toinen taas oli ihan et oot mun siulunkumppani ja avoimesti palvoi mua. Niin outo asetelma.
Toinen oli pervo ja halusi katsoa puolet treffeistä telkkaria! Kaksi täyttä ohjelmaa. Itse en katso edes yksin.
Epäsiisteys tullut vastaan myös. Vessan lattialla tyhjiä rullia ja shampoopulloista vieressä valui sampoota ulkopinnalle ja telineille. Ja osa oli tyhjiä.
Joku taas laittoi minut maksamaan kahvin. Huomautin nauraen. Sanoi et kannattaa tasa-arvoa, sanoin ettei se tarkoita ettei voisi olla herrasmies. Riita oli jo ilmassa.
Teini-ikäisenä. Kävin pojan kanssa leffassa, ja sitten mentiin kumpikin omaan kotiimme (osa bussimatkasta samaa matkaa). Ei kumpikaan puhuttu juuri mitään mistään.
Hän kysyi bussimatkan aikana, milloin mennään seuraavan kerran. Sanoin hätäpäissäni, että ei varmaan kovin pian, kun se on vähän kallista. (Ei ollut, mutten keksinyt muuta.)
Jännä juttu, ettei toisia treffejä tullut. Mutta syy oli molemmissa. Ehkä minussa enempi, kun en suostunut edes kokeilemaan toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö oli mies mutta vaihtamassa sukupuolta naiseksi,tänä ei haitannut sillä olen bisse ja muutenkin pidän itseäni melko suvaitsevaisena ihmisenä. No tuon henkilön kanssa suvaitsevaisuus joutui kyllä koetukselle...
Ensinnäkin oli selvästi kännissä kun tuli. Minihame ja napapaita päällä,vaikka oli jo syyskuun loppu ja koleaa. Meikit tyyliä Markus Kuortesaho. Menimme kahvilaan ja matkalla sinne ohitimme baarin jonka terassille oli.jäänut jonkun vajaa tuoppi, treffit seuralaiseni huitasi sen naamaan!
Selitti miten säästää polttamalla tupakantumppeja maasta ja dyykkamalla.
Kahvilassa ei ottanut mitään ja tajusin ettei hänellä oikeasti ole varaa,lupasin tarjota kahvin niin tilasi irish coffeen!
Oli tämän jälkeen niin humalassa että makasi sohvalla hame korvissa ja kyseli voidaanko mennä sinne baarin ,minkä ohi käveltiin. Pummi myös tupakkaa ja
lopulta alkoi tivata syönkö e-pillereitä, halusi ostaa ne minulta! 🤔😳Kuulemma häneltä oli hoidot lopetettu jonkun vanhan masennusdiagnoosin takia,epäilin oliko edes missään hoidoissa ollutkaan ..
En tiedä noista asioista mutta luulisi alko-ongelman olevan este .
Tuossa on kyllä treffikokemus vailla vertaa. Aika surullinen kyllä vielä-silloin-miehen kannalta. Toivottavasti elämä on edennyt hyvin.
Mutta mitä se nyt edes tarkoitti tolla "oletko edes miehistä kiinnostunut"? Kai sä nyt olit jos olitte treffeillekin päätyneet.
Olin 12v ja poika mua vähän vanhempi, kun lomailin maaseudulla. Yksi kylän poika tuli aidan taakse, mutta olin niin ujo että piileskelin piharakennuksen takana ja kurkin sieltä, että milloin se lähtee. Ei se sitten enää toista kertaa tullut.
Yksi mies tuli ekoille treffeille todella krapulassa ja tilasi heti olutta. Toinen sai jostain keskustelusta ihan oikean käsityksen että arvoni on suht vasemmistolaiset, ja piikitteli lopputreffien ajan siitä miten en ymmärrä markkinatalouden ja kapitalismin hienoutta. "Ei olisi näitäkään jätskejä voitu ostaa ilman kapitalismia." Öö okei. Ylipäätään päteminen ja toisen mielipiteiden lyttäys on aika turn off. Kolmas kutsui kotiinsa järkyttävän sekaiseen ja asujakunnaltaan psyykkisesti epävakaaseen hippikommuuniin, jonne sattui samaan aikaan myös huumekauppias asioimaan. Olin nuori ja tyhmä ja jäin harrastamaan elämäni huonointa s...iä. Pari miestä on myös jääneet mieleen sitä kautta että ovat olleet psyykkisesti turhan huonossa jamassa deittailemaan. Toivottavasti heille on käynyt lopulta hyvin.