Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
1201/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kerran sellaiset treffit johon nainen ei ollut viitsinyt senkään vertaa panostaa että olisi meikannut.

Jälkikäteen ajatellen hän ehkä tällä ilmaisisi sitä ettei ollut kiinnostunut. Ei tullut kummankaan aloitteesta uusia treffejä. Tuo meikittömyys oli minusta hiukan loukkaavaa minua kohtaan ja osoitti häneltä välinpitämättömyyttä

Miksi tälle alapeukkuja? Menisittekkö te naiset treffeille ilman meikkiä?

Eihän kaikki meikkaa ollenkaan, eikä luonnollisesti silloin käytä meikkiä myöskään treffeillä.

Vierailija
1202/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Tökerö kommentti, koska puhumme lapsista, joiden itsevarmuus yms. on vasta kehittymässä.

Itsevarmuus yms. ei koskaan ole omaa ansiota. Mikäli sitä on, omat vanhemmat on tehneet hyvää työtä eikä ole sattunut liikaa ikäviä juttuja, vaikkapa niitä kiusaamiskokemuksia.

Entinen koulukiusattu olen siis itsekin, en vaan koskaan sano, että itsetuntoni on huono kiusaamisen vuoksi, koska syy kiusaamiseeni oli juuri se, että itsetuntoni oli surkea ja olin helppo uhri. Ei se siitä tietenkään hyväksyttävää tee.

Ketkä idiootit alapeukuttavat tämmöistä viestiä?

Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 36v ja en oo koskaan viel ollu treffeil, oon myös ollut 13v työttömänä eli tuskin tulee naiset musta koskaan kiinnostumaan. Olen ollut jokaisessa deittisivustossa mutta en ole löytänyt enkä saanut seuraa kertaakaan. Olen myös erittäin epäsosiaalinen ja mun itsetunto ja itsevarmuus on kummatkin tuhottu kiitos koulukiusaajien.

On muuten melko harvinaista, että hyvän itsetunnon omaava, itsevarma ihminen joutuu koulukiusatuksi.

Tökerö kommentti, koska puhumme lapsista, joiden itsevarmuus yms. on vasta kehittymässä.

Itsevarmuus yms. ei koskaan ole omaa ansiota. Mikäli sitä on, omat vanhemmat on tehneet hyvää työtä eikä ole sattunut liikaa ikäviä juttuja, vaikkapa niitä kiusaamiskokemuksia.

Entinen koulukiusattu olen siis itsekin, en vaan koskaan sano, että itsetuntoni on huono kiusaamisen vuoksi, koska syy kiusaamiseeni oli juuri se, että itsetuntoni oli surkea ja olin helppo uhri. Ei se siitä tietenkään hyväksyttävää tee.

Säälittävää.

Jahas, siellähän päivystävä kiusaaja alapeukutti jo. Onkos elämässä muuta kuin vauva-palsta?

Vierailija
1204/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Jahas, siellähän päivystävä kiusaaja alapeukutti jo. Onkos elämässä muuta kuin vauva-palsta?

Eli eihän teillä kahdella ole, aika helppo teitä on jekuttaa. :D

Vierailija
1205/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko treffeillä Toni Niemisen kanssa?! 😆😆

Vierailija
1206/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin 30+vuotiaan tindermiehen kanssa treffit kiinalaiseen ravintolaan. Saavuttiin paikalle suunnilleen samaan aikaan ja tilattiin ruuat. Mies ei ollut ulkoisesti ihan sellainen kuin oli antanut ymmärtää. Ylipainoa oli reippaasti eikä sitä tullut kuvista ilmi. Juttelu sujui kuitenkin ihan mukavasti alkuunsa. Hän kertoi, että hänellä on neljä lasta, kaikki eri naisen kanssa. Ja että lapset ovat hänelle tärkeitä. En ihan innostunut tästä, mutta ajattelin että kyseessä täytyy olla hyvä tyyppi kun kuitenkin lastensa hyvinvointi on tärkeää. Noh.. Sen jälkeen hän jatkoi, että jos lapset häiritsevät minua, niin hänen ei ole pakko olla heihin yhteydessä :D Ja seuraavaksi hän painotti, että hänelle ei ole ongelma tehdä lasta minunkin kanssani, vaikka niitä on jo ennestään neljä. "Voidaan vaikka heti suunnitella tää homma, sulla kun ei ole vielä lasta". Seuraavaksi tuli puheeksi naimisiinmeno, josta hän haaveilee pikaisesti. Hän olikin ehtinyt olla jo kolmesti naimisissakin ja useamman kerran kihloissa.

Ei nähty enää.

Lol, tulee mieleen joku Toni Nieminen.

Vierailija
1207/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi naposteltavaa jota olisi kuvitellun epävarman ja ujon teinipojan eikä aikuisen miehen tarjoavan tyttöystäväehdokkaalle, nimittäin mikrotettuja riisikakkuja  joiden päällä oli meetwurtsia ja  kyytipojaksi kaakaota! Olin vähän että ok, onko tämä joku testi?  Join kaakaon mutta ne riisikakut oli.. hyi. Alettiin sitten katsoa leffaa,  se oli Ace Ventura. Mies yllättyi kun sanoin nähneeni leffan aiemmin.  Tuli olo että mies  on lyönyt  päänsä 13vuotiaana vuonna 1995 ja luulee  edelleen  elävänsä sitä vuotta ja ikäkautta.  Tai sitten se oli joku outo testi, ei kyllä  huvittanut  tavata toiste!

Vierailija
1208/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta on tullut tavattua ja tapailua monenlaisia tyyppejä.

Yhdellä oli hirveä kiire saada tietää seksifantasiani jo ennen ekoja treffejä. Ja että millainen olen seksin suhteen. Loukkaannutaan jos ei joka kerta halua tai ei ole valmis heti kaikkiin kokeiluihin. Tällaiset tyypit on yleensä todella epävarmoja itsestään, eikä kyky olla ihmissuhteessa ole kummoinen. Ajatellaan että kun minulla on tietynlainen nainen niin mitään ongelmia ei tule. Oma toiminta ei ole ongelma eikä vaikuta mihinkään.

Yhdellä oli tapana tuijottaa minua kysyvästi ja aloittaa toisilla treffeillä sen tivaamisen, että mitä haluan. Sen sijaan että oltaisiin keskusteltu ja tutustuttu. Kiusallisuutta lisäsi tarve ymmärtää kaikki miten itseä sattui huvittamaan, kirjaimellisesti tai kaksimielisesti jne. Ettei vain tarvitse antaa mitään itsestään ja että saa näyttäytyä nokkelana.

Eräs näkyi ajattelevan että kolmansilla treffeillä tunnetaan jo niin hyvin että vessan oven voi jättää auki siellä asioidessa.

Eräs koki keskustelun liian vaikeana, joten alettiin kahvilassa piirtää keskustelua sarjakuvana.

Vierailija
1209/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Se on eri asia.

Vierailija
1210/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani oli samalta tyypiltä kaksi, näitä muiden juttuja lukiessa selvästi pääsin helpolla, mutta laitetaan nyt silti:

Ensimmäisellä kerralla sovittiin että tulee kotikaupunkiini ja mennään täällä syömään tms. Sanoi että ilmoittaa kun tietää mihin aikaan on suunnilleen perillä. No mitään ei kuulunut koko päivänä, silloin nuorena sinisilmäisenä vielä oletin että ihmiset ovat sanansa mittaisia ja tekevät mitä lupaavat, niin en kysellyt itse perään, nykyään olen jo viisastunut. Illalla sitten kysyin että ei taida olla tulossa, sanoi että joo muutto venyi nyt niin ettei päässytkään. Olin aika käärmeissäni ja ihmettelin ettei sitten voinut ilmoittaa, niin kiire ei voi olla ettei yhtä viestiä saa naputettua jos on niin luvannut tehdä, eikä jättää toista roikkumaan ja odottamaan. Ymmärsi sentään olla häpeissään, niin typeryyksissäni menin lupautumaan uusintakierrokselle.

Seuraavalla kertaa menin sitten hänen kotikaupunkiinsa, jossa menimme syömään. Syödessä juttelimme niitä näitä, kun hän yhtäkkiä tokaisi hiuksistani jotain kivaa, ja siihen perään että "kyllä kunnon naisella kuuluu olla pitkät hiukset". Joo itselläni on pitkät, mutta tuo kommentti nosti ärsytysmittaria sen verran että tokaisin suoraan ettei hiusten pituudella ole mitään tekemistä naiseuden kanssa. Tuossa kohtaa alkoi kiireesti paikkailemaan. Muutenkin oli ollut tuota jo aiemmin että ensin sanoi jotain mielipiteitään, ja jos olin eri mieltä ja sen myös sanoin ihan kohteliaasti niin tyyppi lähti pakittamaan mielipiteissään ja olikin yhtäkkiä muka samaa mieltä.

Juttelimme koulutuksista ja kun kuuli mitä opiskelen yliopistossa alkoi tenttaamaan minua että tiedänkö alastani mitään (tyyppi itse oli vakitöissä eri alalla). Minun olisi suunnilleen pitänyt siinä paikassa ratkaista joku heidän yhtiönsä ongelma koska hänestä se kuuluu alalleni, ei oikein napannut ruveta todistelemaan mitään saati tehdä ilmaisia hommia johon voivat palkata konsultin, niin totesin vain etten pysty yleispyöreitä neuvoja enempää antamaan kun en kaikkia yksityiskohtia tiedä.

Lähtiessä yritti pussata väkisin, vaistomaisesti käänsin päätä pois niin osui poskeen, ja yritti vielä uudelleenkin. Siitä kun lähdin niin ajattelin ettei ikinä enää. Laittoi vielä viestiä perään että tästä alkaa kaunis ja ihana suhde. Ei alkanut, ja sen sanoin.

Vierailija
1211/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sopi tapaamisen lähiöön, oletin että asuu siellä. Mutta kun tapasimme, sanoikin olleensa kaverillaan.

Alkoi ensimmäisenä moittia että minulla on varmaan täyteaineita naamassa, kun näytän ikäistäni nuoremmalta. Vakuutettuani että ei ole, seurasi sarja limaisia kohteliaisuuksia, en oikeastaan tiedä kumpi oli pahempaa.

Lähdimme kävelylle järven rantaan. Kysyin jotain sanoakseni hänen gradustaan ja seurasi loputon kuiva monologi kuivasta aiheesta. Olin kuolla tylsyyteen.

Tämän keskeytti lopulta hänen kusihätänsä. Hän meni pusikkoon ja minä istuin penkille katsomaan kuuta. Toivoin että olisin kenen tahansa muun kanssa tai vaikka yksin… hyppäsin säikähdyksestä puoli metriä ilmaan, hän oli hiippaillut taakseni ja alkoi hieroa hartioitani kusikäsillään, kähisten olevansa kiinnostunut tantraseksistä.

Sanoin että minulla on kylmä ja nälkä, pakko saada ruokaa. Hän halusi mukaan syömään ja ajattelin että ihmisten ilmoilla hänet olisi helpompi dampata. Tässä vaiheessa minulle selvisi että hän asuikin keskustassa ja oli varmaankin pyytänyt minut lähiöön pummatakseen kyydin.

Menimme syömään ja hän otti ruokaa lautaseltani! Niillä edelleen pesemättömillä kusikäsillään! Menetin ruokahaluni ja hän söi jäljelle jääneen ruokani, vongaten minua luokseen ”teelle”.

Onneksi pidin pintani enkä lähtenyt. Pakenin kauhun vallassa ja toivoin että hän ymmärsi yskän. No ei ymmärtänyt! Parin päivän päästä halusi uudelleen treffeille.

Tapasin onneksi vkonloppuna exäni ja palasimme yhteen, vaikka hän onkin kusipää niin ei sentään noin creepy.

Kerroin treffiseuralleni etten ole enää vapaa ja hän sanoi ”Pitäisikö tämä uskoa?” Blokkasin hänet.

Sittemmin erosin uudelleen exästäni, mutta ei oikein houkuta nämä Tinder- treffit jostain syystä.

Vierailija
1212/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder treffit. Mies oli valehdellut aivan kaiken. Siis ulkonäön, painon, iän, työn ym. Mua ei sinänsä haitannut se että hän oli valehdellut ulkonäöstä tai painosta tai iästä vaan enemmän se että hänen personnallisuutensa oli aivan erilainen. Hän oli ilkeä, panetteli/ilkkui naisia, sääli itseään ja mutisi p*llun saamisen tarpeellisuudesta ym. Tunnin olin näillä treffeillä ja sekin oli yhtä tuskaa. Ennen kuin edes päätin lähteä, hän kävi käsiksi, tuijotti rintojani lipoen huuliaan ja kertoi seisokistaan. Sitten lähdin. Hyi että, oli kyllä aivan kamala kokemus.

Vierailija
1213/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mieleen treffit vuosikymmenten takaa. Käveltiin ilta kotikaupunkimme kulmilla kuten nuorisolla oli tapana. Myöhemmin illalla poika tahtoi saattaa minut kotiin. Nälkä vähän hiukoi kumpaakin. Olihan siinä nakkikioski ihan äärellä joten hyvältä näytti. Poika osti mehevän lihiksen nakeilla ja höysteillä, mutta vain itselleen. Minulla ei ollut rahaa mukana, kaverilla tukko seteleitä. Siinä sitten kävellä käpsyttelimme kotiani kohti toisen syödessä evästään ja minä sain katsella ja haistella ilmaiseksi. Perillä poika pyyhki suupieliään ja kysyi milloinkas taas tavataan, vaikutat niin mukavalta tytöltä. Sanaakaan sanomatta painelin suoraan kotiini.

Tyyppi sai minulta lempinimen kitupiikki, joka on voimassa vielä tänäkin päivänä. Myöhemmin kyseinen nuorimies alkoi talutella toista tyttöä ja he avioituivat. Tytöstä tuli siis kitupiikin vaimo joka sai minulta ja ystäviltäni muutamia säälipisteitä - sattuneesta syystä. ;)

Vierailija
1214/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat hypätköön kaivoon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että koulukiusattu siis mielestäsi saa syyttää vain itseään?

Et, mutta ei vaan ole totta, että kiusaajat vievät itsetunnon ja itsevarmuuden - ne olivat jo valmiiksi huonot. Toki se ei kiusaamista oikeuta, mutta ei vääristellä tosiasioita.

Taidat olla entinen koulukiusaaja kun oot tietävinäsi noinkin hyvin? Mulla oli hyvä itsetunto siihen asti kun mua alettiin kiusata, koko peruskoulun ajan. Entinen, iloinen ja itsevarma, liikuntaa rakastava tyttö muuttui syömishäiriöiseksi viiltelijäksi. Myöhemmin myös päihteitä, koska kiusaaminen oli mun kohdalla sellaista, että myös rinnakkaisluokkalaiset kiusasi, eikä mulla ollu koulun ulkopuolella kun sisko, pikkuveli ja serkut ulkomailla.

Syömishäiriö on edelleen ja ikuiset arvet.

Kukas se tässä vääristelee tosiasioita?

Inhoan kaltaisiasi ihmisiä jotka puolustelee kiusaajia. Häpeä.

-Eri jolle vastasit

36v mies vastaa, mulla siis oli aika hyvä itsetunto ja itsevarmuus kunnes koulukiusaajat sai vedettyä kummatkin syvälle maanrakoon. En ole koskaan sen jälkeen uskaltanut mennä juttelemaan kellekkään. Mua kiusattiin peruskoulussa 9v ajan, armeijassa 9kk ajan ja amiksessa 2v ajan. Oonko mä joku helvetin yhteiskunnan sylkikuppi mihin kaikki saa purkaa oman huonon olonsa ja turhaituneisuutensa.

Ja 2009 mun isän kuoltua masennuin sen verran et joitusin lopettamaan työt, ja en ole sen jälkeen onnistunut saamaan töitä. CV täynnä aukkoja. En usko enää koskaan työllistyväni. Ja yksikään nainen ei rupee kattomaan miestä kuka on vuodesta toiseen työttömänä. On mulla merkonomin tutkinto mutta en ole sillä työllistynyt, valmistuin 2v sitten.

Ainut mikä mulle tuo lohtua hieman on metallimusiikki.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää sulle! 😐 Voi kun noi kiusaajat vois vetää maanrakoon. Ne ei edes tajua, että siinä voi pilata ihmisen elämän vuosiksi, vuosikymmeniksi tai loppuelämäksi. Sä et oo mikään sylkykuppi mutta sehän noiden kiusaajien tarkotus on: saada tuntemaan ittensä sellaseksi... Oon se kenelle vastasit. Rämmin kanssa päivästä toiseen, työttömänä ja todennäköisesti en pysty enää töihin (lähäri) koska eka pitäis saada ittensä kuntoon ennen kun pystyy muita hoitamaan.

Hyvä että sulla on musiikki! Se on munkin suurimpia iloja. 💖 Kyllä me selvitään tästä paskasta vaikka ei sitä ikinä unohda.

Kiitos mukavasta viestistä, toivon sulle kans kaikkea hyvää elämään. Mistä kaupungista muuten olet? Mä asun turussa ja ois itseasiassa kiva saada yks hyvä kaveri. Tai vaikka sähköposti jutustelua.

M36

Asun Vantaalla :( mutta en sähköpostilla? Tottakai! Jos annat osoitteen, laitan viestiä. Omaani en voi tähän laittaa koska se on liian tunnistettava (nimi)

Tässä mun sähköposti: metallifani666@gmail.com

Kuten mun sähköpostista käy ilmi, tykkään metallimusiikista. 🤣 Mutta jostain syystä synkkä ja surullinen musiikki on antanut mulle aina voimaa ja auttanut jaksamaan.

M36

Kiitos! Laittelen huomenna viestiä 🙂

Vierailija
1215/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta näköjään on täynnä onnettomia kiusaajia... no takaisin tulee ja varmasti. 

Vierailija
1216/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta näköjään on täynnä onnettomia kiusaajia... no takaisin tulee ja varmasti. 

Olikos tämä jotenkin uutinen? :D :D Urpoja ovat, siis osa.

Vierailija
1217/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kutsusta kyläilemässä aikuisen miehen kotona. Viivyin noin tunnin siellä.

Seuraavana päivänä ukko soittaa ja tenttaa, että veinkö häneltä lattiamopin. Se varsi hänellä kuulemma on tallessa, mutta irroitettava kangasrätti on kadonnut.

Totanoin, mit vit mä jonkun patun likasella lattiarätillä tekisin?

Samaa sarjaa toinen mies. Kävin sen kotona. Esitteli kovin jotain halpiskameraansa.

Soitti perään, että kamera on varastettu. Voi sentään. Sanoin , että mee lääkäriin. Oli piilottanut kameran tyynynsä alle. Pahoitteli kyllä myöhemmin asiaa. Uhkaili ensin, että tulee saranapuolelta kotiini hakemaan sen.

Että tämmösii

Vierailija
1218/2388 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja päivystää, ainakin jokin on varmaa! :D

Vierailija
1219/2388 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mahtunut anaaliin niin loppui siihen.

Vierailija
1220/2388 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasta yli -20, tullaan ulos baarista. On ihan sairaan kylmä, lunta sataa viimaisesti, kännykän mukaan ”tuntuu iholla kuin -28”.

Ystäväni 39v oli sattumalta ollut treffeillä ( eivät olleet ekat ) samassa mestassa. Ollaan lähdössä kohti taksitolppaa, koska kotiin on useampi kilometri ja kysyn pariskunnalta, että kävelläänkö yhdessä taksille.

Ystävälläni on aivan liian vähän vaatteita vallitsevaan säähän - en ihan ymmärrä miksi näin, kun kyseessä on kuitenkin aikuinen ihminen, mutta näin nyt oli.

Treffityypillä on iso untuvatakki, muhkea kaulaliina, turkiskäsineet, pipo ja iso huppu pipon päällä.

Treffityypin naama muuttui harmista tummanpunaiseksi, kun hän sanoi ”no mä periaattessa kyllä aina kävelen ravintolasta kotiin”.

Aivan, ok, mutta entäs kun olet jonkun kanssa, joka ei nyt ole varustautunut kävelemään klo 03 pakkasessa lähes viittä kilometriä?

Ystäväni tärisee ja on todella nolona.

Sanon, että tulkaa nyt vaan meidän kanssa, hypätkää samaan taksiin, mennään teidän kautta? Juu ei, treffityypille ei käy ja hän mulkoilee omituisesti ystävääni. Kyllä kävellä pitäis.

Hän ei tee elettäkään, että antaisi vaikka kaulaliinansa ystävälleni.

Ystäväni oli jo niin jäässä, että katsoin parhaaksi pakottaa hänet meidän mukaan ja hän tulikin.

Tää treffijäbä ei lopultakaan tullut taksiin, vaan lähti harppomaan muina jäämiehinä kohti lähes 5km päässä olevaa ystäväni asuntoa. Taas säästyi kymppi!

Sama heppu kaupassa, tämä kesällä: muut ostivat K-lähikaupasta retkieväitä, hän ei - jäi istumaan autoon ja hänet piti kuljettaa muutaman kilometrin päässä sijaitsevaan Lidliin, koska siellä on halvempaa.

Meni sitten sinne ostamaan Lidlin ”cocacolaa” ja paketin makkaraa. Yhteisiä eväitä ei tietenkään ostanut, kun ”ei niitä syö kuitenkaan”. Paistoi omia makkaroitaan sitten perillä ja vartioi pakettiaan haukan lailla.

Sama heppu, kun olin ystäväni ja hänen kanssaan ravintolassa. Kun tuli laskun aika, heppu sanoi, että maksetaanhan lasku sitten puoliksi - eli he kaksi ovat = 1 ja minä 1. Eli puoliksi.

Kun aloin ystäväni kanssa sanomaan, ettei se niin voi mennä - heppu punehtui, otti närkästyneenä kuitit ja alkoi laskemaan sentilleen kuka mitäkin oli syönyt ja juonut - ja jupisi, että hänen mielestään laskut maksetaan ravintolassa aina per talous. Hmm, jahas?

Ja siis anteeks, jos tää oli eri asiaa! Mutta sivusta - ja hyvin läheltä - seuranneena näitä ystäväni ”treffejä” ajattelin, että nää vois sopia tähän. Tässä tietysti vain pieni otanta, näitä tapauksia on lukuisia.

Ja eivät ole enää yhdessä, homma meni niin mahdottomaksi, että erosivat. Senkin niin, että tyyppi ilmoitti päivää ennen ystäväni 40v syntymäpäivää haluavansa erota. Epäilimme syyn ajankohtaan olevan siinä, ettei halunnut joutua ostamaan ystävälleni lahjaa.