Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Typerä maalaistyttö lähti 70-luvulla Turun opiskelijaravintolasta jatkoille yhden nuoren miehen mukaan. Hän houkutteli minut kuuntelemaan musiikkia. Perillä paljastui, että kaverilla oli vain rupuinen radio eikä siitä yöllä tainnut mitään musiikkia edes kuulunut. Kaiken lisäksi jouduin tappelemaan kaverin lähentely-yrityksiä vastaan ja lähtemään hortoilemaan kohti asuntoa, joskus aamuyöllä. Jälkeenpäin ajattelin, että pahimmassa tapauksessa olisin voinut päästä hengestäni, kun lähdin tuntemattoman mukaan.
Nettideitti kahvilassa. Mies puhui vain ja ainoastaan matkoista, miten hän saa ja varaa halvimmat etelänmatkat (argh!). Ei puhunut tod. mistään muusta, ei sanaakaan. Yritin keskustella ja kysellä ihan yleisistä asioista, ei kiinnostusta - vain matkat ja juuri nämä Las Palmas, Fuengirola, Alanya ja kuinka monta kertaa käynyt ja milloin taas menossa millä hinnalla jne. Huoh. Olipa pitkä 1,5 h, eikä tod. toista tapaamista.
Sammuin ja herätessäni ehdotin panoa. Kertoivat jo tuikanneensa ravintolan vessassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.
Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.
Miksi mä olisin ottanut nokkiini? En mä menettänyt yhtään mitään. Mulla oli oikein kiva ilta.
ApAp oli "keskittynyt pelaamiseen". Jo siinä vaiheessa selväjärkinen mies ymmärtää että tämä ämmä ei ole normaaliälyinen.
Kerrotko mitä pahaa pelaamisessa on harrastuksena?
Sairaalloinen ylipaino, puutteellinen hygienia, haju, vajavaiset älynlahjat.
Se, että ajattelet pelaajien olevan typeriä, sairaalloisen ylipainoisia, pahalle haisevia ja etteivät he huolehdi hygieniasta, kertoo enemmän susta kuin pelaajista.
Ei, vaan nimenomaan juuri pelaajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.
Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.
Miksi mä olisin ottanut nokkiini? En mä menettänyt yhtään mitään. Mulla oli oikein kiva ilta.
ApAp oli "keskittynyt pelaamiseen". Jo siinä vaiheessa selväjärkinen mies ymmärtää että tämä ämmä ei ole normaaliälyinen.
Se, että ajattelet pelaajien olevan typeriä, sairaalloisen ylipainoisia, pahalle haisevia ja etteivät he huolehdi hygieniasta, kertoo enemmän susta kuin pelaajista.
En tunne ensimmäistäkään kuvailun kaltaista pelaajaa. Normaaleja työssäkäyviä ihmisiä.
Sellaset, mistä ei tullut edes treffejä, koska nainen ei viitsinyt saapua sovittuun paikkaan. Eikä vaivautunut edes ilmoittelemaan mitään "esteestään". Eniten vitutti se turhan päiten näkemäni vaiva naisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoisin pelaaja jonka tunnen on yli kolmekymppinen, töissäkäyvä, siististi pukeutunut ja todella urheilullinen. Ja nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintelä insinööri jolla oli vino nenä (en tiedä oliko murtunut vai miksi oli vino) saapui treffeille. Mentiin kahville ja mies ei tietenkään tarjonnut kahvia. Käytiin tylsää keskustelua lähinnä työasioista. Kun kerroin olevani töissä toimistosihteerinä, tylsä insinööri naurahti pilkallisen kuuloisesti. Hän ihmetteli miten minulla ei ole vakituista työpaikkaa ja kertoi että hänellä itsellään on ollut vakituinen työpaikka jo opiskeluaikana. Oli tylsää, minä haukottelin ja insinööri haukotteli. Treffien jälkeen insinööriltä tuli viesti että sori, mut meidän jutusta ei taida tulla mitään. Minä olin samaa mieltä. Insinööri oli yllättynyt kun en suuttunut kun ei häntä kiinnostanut. No eipä kiinnostanut minuakaan joten miksi olisin suuttunut?
Samanlaisia kokemuksia insinööreistä. Kuivakasta seuraa ja niin pihejä että ei koskaan tarjoa treffeillä. Lisäksi ovat usein niin nyhveröitä, että eivät uskalla esim pussata naisia. Mutta jos ehdottavat vaikka seksiä, tekevät sen jollain nololla ja ällöttävällä tavalla tyyliin kaivamalla vehkeensä esille yhtäkkiä.
😂👍🏻 jep, näin on käynyt. Ei mitään käytöstapoja.
Lähdin treffeille yhdessä työtapahtuhtumassa tapaamani naisen kanssa.
Konservatiivinen ala, mukavan ja tasapainoisen oloinen nainen. Tai niin ainakin luulin.
Päädyttiin drinkeille ja hieman yllättäen nainen pyysi kotinsa jatkoille. Siellä kävi sitten viinilasillisten jälkeen kimppuun kuin yleinen syyttäjä, käytännössä painiotteella sänkyyn. Ajattelin että mikäs siinä, mahtavaa kun nainen kerrankin tykkää viedä.
Sitten nainen, joka istui tässä vaiheessa päälläni, kaivaa taskustaan puhelimen ja soittaa (pian?) exälleen "hei Jarmo (nimi muutettu), mulla on tässä ihana mies ja mä ainon panna sitä, että haista sä paska. Hei Matti (nimi muutettu), haluutsä sanoa Jarmolle jotain?"
En halunnut van pyristelin itseni irti naisen otteesta ja lähdin eteiseen hakemaan takkia päälle. Nainen jäi istumaan sängylle outo ilme kasvoillaan. Sitten juoksi itkien perään porttikäytävään ja pyyteli että älä lähde, olen ihana jne. Lähdin kuitenkin.
ps. Olen sama mies joka kertoi aikaisemmin tarinan naisesta joka halusi seksiä kun mies oli nukkumassa viereisessä huoneessa, ja livahdin paikalta kun nämä alkoivat tapella siitä ettei mies luovuttanut meidän käyttöömme olohuonetta koska halusikin katsella leffaa.
Jostain syystä minuun ihastuvat pääasiassa pullantuoksuiset perheenperustajat (olen VELA, enkä klassinen Äijä jota he hakevat)...tai siten tällaiset tapaukset. Siksi olenkin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen, kohtelias ja puhelias nuorehko mies (olin saman ikäinen) lähestyi minua odottaessani metroa. Hän pyysi minua kahville, sillä olin ilmeisesti jotenkin kiinnittänyt hänen huomion. No, menimme kahville. Paikalle saavuttuaan tämä reipas ja puhelias kundi oli lähes menettänyt puhekykynsä, sillä hän jännitti ilmiselvästi. Yritin rentouttaa tilannetta vitsailemalla, juttelemalla paljon ja kertomalla itsestäni. Sanalla kysyin myös hänestä. Treffit meni muutoin ihan ok, mutta mies tuijotti kahvikuppiaan, ja välillä hörppi siitä tärisevin käsin. Emme nähneet enää, sillä minusta tuntui, ettei välillämme ollut luontaista keskusteluyhteyttä.
Osaako joku miespuolinen täällä valaista, miksi todella moni suomalainen mies on hirmuisen epävarma itsestään? Jännittäminen on sinällään hyvin suloista, enkä halua tällä kysymyksellä moittia. Minua kiinnostaa, millainen ajatusprosesi käy miehen mielessä, joka ei pysty treffeillä puhumaan. Onko kyseessä tosiaan ujous, pelko makaamisesta vai jotakin muuta?
Toiset treffit olivat sitten ihan kamalat. Tapasin miehen, joka pyysi minua työpaikallani ulos (hän oli asiakas). Mies oli ok näköinen, ja oli vaikuttanut sosiaaliselta ja mukavalta. Treffeillä hän puhuikin paljon, ja osasi olla keskustelussa hyvin vastavuoroinen. Kunnes sieltä jysähti pommi. Mies kehui, kuinka pienikokoinen olen (lyhyt ja laiha). Totesin siihen jotain, että olisin mieluumin pitkä, mutta ihan tyytyväinen näin. Mies sitten siihen:" Ei, kun olet juuri hyvä noin. Pienet naiset on älyttömän kuumia. Mä haluaisin löytää naisen, joka on maksimissaan just jonkun mun pikkusiskon kokoinen ja painoinen." Kysyin, kuinka vanha hänen pikkusiskonsa oli. Kuulemma 11. Treffit jatkui hyvin kiusallisissa tunnelmissa, ja päätin ne nopeasti jonkin tekosyyn varjolla.
Niin, tässä taas täydellinen esimerkki siitä että ujot, potentiaalisesti hyvät tyypit jäävät sivuun ja nämä itsevarmana rynnivät urpot pääsevät kaikkein pisimmälle. Mikäs siinä on sitten?
Onhan se varmaan hankalaa, jos toinen jännittää niin ettei keskustelu tahdo sujua, mutta voisiko asialle antaa vaikka vähän enemmän aikaa kuin ne yhdet treffit? Miksi nainen pitää saada heti välittömästi pyyhkäistyä jaloiltaan, vaikka yleensä sillä pyyhkäisyllä on sitten joku synkkä kääntöpuoli kuitenkin?
Ei mies eikä nainen ole kumpikaan velkaa potentiaaliselle kumppanille mitään uusia mahdollisuuksia tai lisäaikaa. Toki voi toivoa että kipinä syttyisi toisella, kolmannella jne. mutta mitään velvollisuutta ei ole tarjota jatkoa.
Sitä kemiaa on niin vaikea selittää. Vaikka molempia jännittäisi ja ensimmäinen tapaaminen olisi nolostelua puolin ja toisin, niin se että molemmat haluaa kantaa sitä tilannetta ja suojata toisen "kasvoja". Lämminhenkistä ja ymmärtävää toisen kohtaamista, koska molemmat haluaa että se onnistuu. Tämä näkyy kyllä jo ensimmäisellä tapaamisella jos kaikki on kohdallaan ja sitä fiilistä ei voita mikään. Itse en ole koskaan joutunut odottamaan mitään hidasta syyttelyä sen suhteen, että molemmat haluaa että toisella on mukavaa.
No tämä on ihan totta, mutta miten sitä "kemiaa" sitten syntyy helpommin näiden kanssa, jotka paljastuvat myöhemmin täysiksi mulkuiksi? Jotkut osaavat ilmeisesti luoda sitä kemiaa ihan tietoisesti ja ujot eivät sitä osaa, vaan ovat täysin sattuman armoilla.
Hienoa että joku muukin on tajunnut tämän asian. Miehille treffailu on yrityksen, erehdyksen ja toistojen kautta oppimista. Kemiaa tehdään olemalla sopivalla tavalla herrasmiesmäinen mutta kuitenkin sopivan renttumainen pilke silmäkulmassa. Naisen iholle olisi päästävä suhteellisen nopeasti treffien alusta, muutamissa kymmenissä minuuteissa. Kuitenkin hienotunteisesti ja niin ettei toiselle tule ahdistava olo.
Riippuu vähän naisesta miten tämä tapahtuu, mutta pelimies osaa lukea signaaleja ja tietää jo kokemuksesta miten kukin nainen viestittää. Näin sitä kemiaa tehdään.
Näinhän se on.
Pelimies käyttäytyy jo lähtökohtaisesti tavalla joka on lähempänä keskiarvoista ihannetta. Pelimiehen todellinen taito on kuitenkin naisen lukeminen ja peilaaminen. Pelimies osaa lukea mitä nainen haluaa ja miten nopeasti tai hitaasti naisen kanssa voi edetä. Sitten pelimies muuttuu oikeanlaiseksi mieheksi. Pian on yhteiset liikkeet, yhteiset eleet ja puhutaan yhteistä kieltä.
Tuntemani mies, joka on taitava pelimies, oli joskus kanssani työpaikan kautta kurssilla jolla tehtiin tällaisia "peilausharjoituksia". Kouluttaja suorastaan säikähti kuinka taitava heppu oli, matki kaiken murretta ja pikku tapoja myöten täydellisesti. Ja totta kai yritti pokata kouluttajaa.
Naiset rakastavat kaveriani, ja antavat pettämiset anteeksi.
Tuntemasi mies on tunteeton sosiopaatti ja sinusta vika on naisissa, jotka niljakkeeseen lankeavat. Mies pitäisi kuohita ja heittää maakuoppaan loppuiäkseen. Hyi olkoon.
En ole kaveriani diagnosoinut.
On mukava heppu ja jos jotain sosiopatiaa on niin se ei päde kaikkiin tilanteisiin ja ihmisiin. Niin luulen että omaa jonkinlaisen pakkomielteen naisten valloittamista kohtaan. Että saa naisen ihailemaan itseään.
Kavereille on mukava heppu, ei leuhka tms. Mutta naisseurassa jotenkin menee toinen vaihde päälle.
Sille en voi mitään millainen käytös teihin naisiin puree...
Jopa sun psykopaattikaverisikin osaa katsoa naisia yksilöinä ja jaksaa selvittää mikä keneenkin toimii, vaan sinä niputat kaikki naiset yhteen samanlaiseen massaan. Siksi jäät ilman, ei siksi että naisissa yleisesti olisi jotain vikaa.
Ajatella miten helppoa on tietyistä kulmista heitellä tiettyjä diagnooseja ilman mitään pelkoa vastuuseen joutumista.
Paitsi että joudut siihen tasan nyt. Selitähän nyt oikeasti pätevästi miksi kyseinen kaveri on psykopaatti, pätevästi. Sillä pätevyydellä mitä termiä julkisesti käyttävät joutuvat perustelemaan. Jos et pysty siihen, painupa siitä kruisailemasta ja mene vaikka haukkumaan eri omenalajikkeita.
Puhutaan sinusta: olet epävarma ressukka, joka esittää roolia. Keksit niitä kaksi: kilttimies ja sika.
Kuvittelet että naiset ovat jotain homogeenisia ufoja (ei siis kaltaisia erillisiä persoonia ja ihmisiä), joihin kaikkiin puree jokin temppu, ja olet tuhannen käärmeissäsi kun sinun kaksi rooliasi eivät pure.
Ystävääsi en tunne, mutta voi hyvin olla, että hän on naisten seurassa oma itsensä ja äijäporukassa vetää roolia.
Sinun kannattaa tutustua itseesi eikä pelleillä päälleliimattujen teeskenneltyjen rooliesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen, kohtelias ja puhelias nuorehko mies (olin saman ikäinen) lähestyi minua odottaessani metroa. Hän pyysi minua kahville, sillä olin ilmeisesti jotenkin kiinnittänyt hänen huomion. No, menimme kahville. Paikalle saavuttuaan tämä reipas ja puhelias kundi oli lähes menettänyt puhekykynsä, sillä hän jännitti ilmiselvästi. Yritin rentouttaa tilannetta vitsailemalla, juttelemalla paljon ja kertomalla itsestäni. Sanalla kysyin myös hänestä. Treffit meni muutoin ihan ok, mutta mies tuijotti kahvikuppiaan, ja välillä hörppi siitä tärisevin käsin. Emme nähneet enää, sillä minusta tuntui, ettei välillämme ollut luontaista keskusteluyhteyttä.
Osaako joku miespuolinen täällä valaista, miksi todella moni suomalainen mies on hirmuisen epävarma itsestään? Jännittäminen on sinällään hyvin suloista, enkä halua tällä kysymyksellä moittia. Minua kiinnostaa, millainen ajatusprosesi käy miehen mielessä, joka ei pysty treffeillä puhumaan. Onko kyseessä tosiaan ujous, pelko makaamisesta vai jotakin muuta?
Toiset treffit olivat sitten ihan kamalat. Tapasin miehen, joka pyysi minua työpaikallani ulos (hän oli asiakas). Mies oli ok näköinen, ja oli vaikuttanut sosiaaliselta ja mukavalta. Treffeillä hän puhuikin paljon, ja osasi olla keskustelussa hyvin vastavuoroinen. Kunnes sieltä jysähti pommi. Mies kehui, kuinka pienikokoinen olen (lyhyt ja laiha). Totesin siihen jotain, että olisin mieluumin pitkä, mutta ihan tyytyväinen näin. Mies sitten siihen:" Ei, kun olet juuri hyvä noin. Pienet naiset on älyttömän kuumia. Mä haluaisin löytää naisen, joka on maksimissaan just jonkun mun pikkusiskon kokoinen ja painoinen." Kysyin, kuinka vanha hänen pikkusiskonsa oli. Kuulemma 11. Treffit jatkui hyvin kiusallisissa tunnelmissa, ja päätin ne nopeasti jonkin tekosyyn varjolla.
Niin, tässä taas täydellinen esimerkki siitä että ujot, potentiaalisesti hyvät tyypit jäävät sivuun ja nämä itsevarmana rynnivät urpot pääsevät kaikkein pisimmälle. Mikäs siinä on sitten?
Onhan se varmaan hankalaa, jos toinen jännittää niin ettei keskustelu tahdo sujua, mutta voisiko asialle antaa vaikka vähän enemmän aikaa kuin ne yhdet treffit? Miksi nainen pitää saada heti välittömästi pyyhkäistyä jaloiltaan, vaikka yleensä sillä pyyhkäisyllä on sitten joku synkkä kääntöpuoli kuitenkin?
Ei mies eikä nainen ole kumpikaan velkaa potentiaaliselle kumppanille mitään uusia mahdollisuuksia tai lisäaikaa. Toki voi toivoa että kipinä syttyisi toisella, kolmannella jne. mutta mitään velvollisuutta ei ole tarjota jatkoa.
Sitä kemiaa on niin vaikea selittää. Vaikka molempia jännittäisi ja ensimmäinen tapaaminen olisi nolostelua puolin ja toisin, niin se että molemmat haluaa kantaa sitä tilannetta ja suojata toisen "kasvoja". Lämminhenkistä ja ymmärtävää toisen kohtaamista, koska molemmat haluaa että se onnistuu. Tämä näkyy kyllä jo ensimmäisellä tapaamisella jos kaikki on kohdallaan ja sitä fiilistä ei voita mikään. Itse en ole koskaan joutunut odottamaan mitään hidasta syyttelyä sen suhteen, että molemmat haluaa että toisella on mukavaa.
No tämä on ihan totta, mutta miten sitä "kemiaa" sitten syntyy helpommin näiden kanssa, jotka paljastuvat myöhemmin täysiksi mulkuiksi? Jotkut osaavat ilmeisesti luoda sitä kemiaa ihan tietoisesti ja ujot eivät sitä osaa, vaan ovat täysin sattuman armoilla.
Hienoa että joku muukin on tajunnut tämän asian. Miehille treffailu on yrityksen, erehdyksen ja toistojen kautta oppimista. Kemiaa tehdään olemalla sopivalla tavalla herrasmiesmäinen mutta kuitenkin sopivan renttumainen pilke silmäkulmassa. Naisen iholle olisi päästävä suhteellisen nopeasti treffien alusta, muutamissa kymmenissä minuuteissa. Kuitenkin hienotunteisesti ja niin ettei toiselle tule ahdistava olo.
Riippuu vähän naisesta miten tämä tapahtuu, mutta pelimies osaa lukea signaaleja ja tietää jo kokemuksesta miten kukin nainen viestittää. Näin sitä kemiaa tehdään.
Näinhän se on.
Pelimies käyttäytyy jo lähtökohtaisesti tavalla joka on lähempänä keskiarvoista ihannetta. Pelimiehen todellinen taito on kuitenkin naisen lukeminen ja peilaaminen. Pelimies osaa lukea mitä nainen haluaa ja miten nopeasti tai hitaasti naisen kanssa voi edetä. Sitten pelimies muuttuu oikeanlaiseksi mieheksi. Pian on yhteiset liikkeet, yhteiset eleet ja puhutaan yhteistä kieltä.
Tuntemani mies, joka on taitava pelimies, oli joskus kanssani työpaikan kautta kurssilla jolla tehtiin tällaisia "peilausharjoituksia". Kouluttaja suorastaan säikähti kuinka taitava heppu oli, matki kaiken murretta ja pikku tapoja myöten täydellisesti. Ja totta kai yritti pokata kouluttajaa.
Naiset rakastavat kaveriani, ja antavat pettämiset anteeksi.
Tuntemasi mies on tunteeton sosiopaatti ja sinusta vika on naisissa, jotka niljakkeeseen lankeavat. Mies pitäisi kuohita ja heittää maakuoppaan loppuiäkseen. Hyi olkoon.
En ole kaveriani diagnosoinut.
On mukava heppu ja jos jotain sosiopatiaa on niin se ei päde kaikkiin tilanteisiin ja ihmisiin. Niin luulen että omaa jonkinlaisen pakkomielteen naisten valloittamista kohtaan. Että saa naisen ihailemaan itseään.
Kavereille on mukava heppu, ei leuhka tms. Mutta naisseurassa jotenkin menee toinen vaihde päälle.
Sille en voi mitään millainen käytös teihin naisiin puree...
Mielenkiintoista lukea näitä vastauksia. Naiset ensin haukkuvat kaverisi sosiopaatiksi, sen jälkeen sinut että sinulla on sosiopaatteja kavereita, ja lopuksi sinut siitä ettet ole samanlainen sosiopaatti. Loistavaa.
Tämäpä juuri.
Kaveri haukutaan sosiopaatiksi, ja sitten kirjoittajaa haukutaan että tietenkään et saa naisia kun et osaa peliä samalla tavalla.
Ja perään vakkari "ujo ei ole herasmies"-jutut. Eli ujo mies kuitenkin haluaisi sikailla muttei uskalla, eli koska kaikki miehet ovat sikoja (aina tekemässä yleistyksiä naisista...hyi), kannattaa ottaa se sytyttävä sika eli pelimies.
Mitä tästä voimme oppia? Kannattaisi vain olla se sytyttävä sosiopaatti-sika.
Ei kannata. Ole oma itsesi jos ihmissuhteen haluat. Kaveriasi ei haluta kuin yöksi. Hän on ihmisdildo. Itseasiassa tämä ystäväsi on tyhmä, ilmainen mieshuåra.
Harvoin olen treffeillä käynyt, mutta kyllä varmaan huonoimmat olivat kun kumppanit ovat valehdelleet itsestään oikeastaan kaiken. Kotona opetettu, että aina pitää olla kohtelias ja kun sitten kohteliaasti vien treffit loppuun niin seuraavaksi tulee viestiä, koska tavattaisiin seuraavaksi. Kun sitten kerroin, että niitä on turha odottaa, niin kerrottiin kuinka minulta puuttuu itsevarmuutta ja olen raukka kun en heti kertonut ettei kiinnosta.
Onneksi onnistuin löytämään nykyisen puolison ilman jatkuvaa treffailua sillä tuskin olisin jaksanut etsiä kaikkien niiden valheiden keskeltä niitä oikeita ihmisiä. Ja minulle olisi kelvannut ne ihmiset ihan sellaisenaan, mutta jos jo ennen ensimmäistä tapaamista valehtelee niin miten kummassa luottaisin varsinaisessa suhteessa?
M40
Vanhamies55v kirjoitti:
Menin aikoinani pitkästä parisuhteesta erottuani iskuri.net kautta "seksitreffeille" eli sovittiin treffit nimettöminä (nimimerkit) kahvilaan ja jos natsaa, mennään harrastamaan seksiä johonkin. Kuvia ei vaihdettu, mutta kirjallinen kuvaus ja mitat vaikutti mun naismakuun sopivalta. Vähän jännitti - kunnes kahvilaan tuli treffikaverini, joka oli kyseinen exäni.
Ero oli ollut meille molemmille vaikea. Joimme kahvien kahvien sijaan kaljat ja lähdimme eri teille.
Tätä pahempi on vain oikeastaan se, että huomaa olevansa treffeillä siskonsa tai ex-anoppinsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia on siis nähtävästi oikeastikin... :,D
Minäkin aina luulin, että tällaiset
ovat vain huumoria. Mutta eksyttyäni nettitreffien ihmeelliseen maailmaan ja kuunneltuani monen naisen kokemuksia, niin ei ehkä olekaan. Itse pyrin ainakin vähän parempaan käytökseen, en ole ihan varma, onnistunko. Päätellen siitä, että kaksi kolmesta nettitreffien kautta sovitusta on johtanut sänkyyn ekoilla treffeillä niin en välttämättä huonosti. Ja en ole ulkoisesti mitenkään komea, melkein päinvastoin. Se on se käytös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä tällaisia on siis nähtävästi oikeastikin... :,D
Minäkin aina luulin, että tällaiset
ovat vain huumoria. Mutta eksyttyäni nettitreffien ihmeelliseen maailmaan ja kuunneltuani monen naisen kokemuksia, niin ei ehkä olekaan. Itse pyrin ainakin vähän parempaan käytökseen, en ole ihan varma, onnistunko. Päätellen siitä, että kaksi kolmesta nettitreffien kautta sovitusta on johtanut sänkyyn ekoilla treffeillä niin en välttämättä huonosti. Ja en ole ulkoisesti mitenkään komea, melkein päinvastoin. Se on se käytös?
Tähän vielä täydennyksenä, että aina naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintelä insinööri jolla oli vino nenä (en tiedä oliko murtunut vai miksi oli vino) saapui treffeille. Mentiin kahville ja mies ei tietenkään tarjonnut kahvia. Käytiin tylsää keskustelua lähinnä työasioista. Kun kerroin olevani töissä toimistosihteerinä, tylsä insinööri naurahti pilkallisen kuuloisesti. Hän ihmetteli miten minulla ei ole vakituista työpaikkaa ja kertoi että hänellä itsellään on ollut vakituinen työpaikka jo opiskeluaikana. Oli tylsää, minä haukottelin ja insinööri haukotteli. Treffien jälkeen insinööriltä tuli viesti että sori, mut meidän jutusta ei taida tulla mitään. Minä olin samaa mieltä. Insinööri oli yllättynyt kun en suuttunut kun ei häntä kiinnostanut. No eipä kiinnostanut minuakaan joten miksi olisin suuttunut?
Samanlaisia kokemuksia insinööreistä. Kuivakasta seuraa ja niin pihejä että ei koskaan tarjoa treffeillä. Lisäksi ovat usein niin nyhveröitä, että eivät uskalla esim pussata naisia. Mutta jos ehdottavat vaikka seksiä, tekevät sen jollain nololla ja ällöttävällä tavalla tyyliin kaivamalla vehkeensä esille yhtäkkiä.
Yhtäkkiä kaikki maailman insinöörit on ilmeisesti samanlaisia valtaisasta peukutusmäärästä päätellen, mutta toisaalta kaikki naiset eivät suinkaan ole vaikka monilla miehillä heistäkin samanlaisia kokemuksia keskenään. Mielenkiintoista.
Näköjään luulet kaikkien maailman insinöörien olevan miehiä. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoisin pelaaja jonka tunnen on yli kolmekymppinen, töissäkäyvä, siististi pukeutunut ja todella urheilullinen. Ja nainen.
Minä tunnen erään joka on juuri tällainen sairaalloisen ylilihava eikä enää pysty irtautumaan pelituolistaan. Hänen äitinsä käy kerran viikossa pesemässä hänet pesulapulla ja laittamassa vauvapuuteria ihrapoimuihin ja nivusiin kun jatkuva tulehdus levittää kammottavaa hajua ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä kaikki maailman insinöörit on ilmeisesti samanlaisia valtaisasta peukutusmäärästä päätellen, mutta toisaalta kaikki naiset eivät suinkaan ole vaikka monilla miehillä heistäkin samanlaisia kokemuksia keskenään. Mielenkiintoista.
Näköjään luulet kaikkien maailman insinöörien olevan miehiä. Mielenkiintoista.
Pöljä, insinööri on tietenkin yksi näistä nykyajan miljoonasta sukupuolesta koska eihän tässä ole kukaan puhunut mistään nais/miesinsinööreistä, vaan insinööreistä.
Olin sinkkuaikoinani kerran vähän erikoisen oloisen miehen kanssa treffeillä kahvilassa. Hän tuntui aistiyliherkältä tapaukselta. Vältteli katsekontaktia ja tykkäsi puhua pää sivuttain tai alaspäin niin mulle, kuin kahvilan työntekijöillekin. Heti kun katsoin päin hän sanoi: 'älä tuijota', 'mitä tuijotat' tai töykeästi jopa: 'lopeta tuijottaminen'. Joimme kupit kahvia. Otin myös leivoksen, mutta se oli virhe. Deitti toisteli: 'älä maiskuta' ja 'ärsyttävä kilinä' (lusikan ääni). Inhosi myös kahvilan taustaääniä, joille huokaili raskaasti. Teki vähän väliä niskanpyöritysliikkeitä, kuin jokin olisi kaulassa hiertänyt. Hieroi silmiään, veti käsiään kasvojensa yli. Kahviteltuamme kerroin etten halunnut tavata uudestaan. Siihen mies kommentoi: 'hyvä, koska olet vähän outo' 🤣
Miehellä oli huuliherpes laastari.