Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Mies puhui ekalla tapaamisella yli tunnin Ex-kumppanistaan. Sanoin miehelle aikani kuunneltua et nyt kun on se sun Ex tullut tutuksi niin haluaisitko kertoa jotain myös itsestäsi.
Ihmetteli jälkeenpäin miksen ollutkaan kiinnostunut..
Vierailija kirjoitti:
Olin sinkkuaikoinani kerran vähän erikoisen oloisen miehen kanssa treffeillä kahvilassa. Hän tuntui aistiyliherkältä tapaukselta. Vältteli katsekontaktia ja tykkäsi puhua pää sivuttain tai alaspäin niin mulle, kuin kahvilan työntekijöillekin. Heti kun katsoin päin hän sanoi: 'älä tuijota', 'mitä tuijotat' tai töykeästi jopa: 'lopeta tuijottaminen'. Joimme kupit kahvia. Otin myös leivoksen, mutta se oli virhe. Deitti toisteli: 'älä maiskuta' ja 'ärsyttävä kilinä' (lusikan ääni). Inhosi myös kahvilan taustaääniä, joille huokaili raskaasti. Teki vähän väliä niskanpyöritysliikkeitä, kuin jokin olisi kaulassa hiertänyt. Hieroi silmiään, veti käsiään kasvojensa yli. Kahviteltuamme kerroin etten halunnut tavata uudestaan. Siihen mies kommentoi: 'hyvä, koska olet vähän outo' 🤣
Kuulostaa autismikirjon oireilta. Ja ymmärrän tuota miestä täysin. :D Itsekin inhoan jonkun kanssa vastakkain istumista ja tuijottelua ja pidän ns. normaaleja ihmisiä outoina. T. Asperger-nainen
Vastasin eräällä deittisivustolla naisen ilmoitukseen (oli merkonomi, joka jo hieman epäilytti, mutta yritin olla ennakkoluuloton). Vaihdettiin viestejä jonkin aikaa, kunnes nainen ehdotti treffejä. Sovittiin, että tavataan Helsingin Rautatieasemalla, josta sitten voimme jatkaa eteenpäin. Kun kohdattiin, ajattelin, ettei nainen vastannut sitä, mitä odotin, mutta ajattelin kuitenkin, etten menetä mitään, jos käydään edes kahvilla. Tähän mielestäni kohteliaaseen ehdotukseeni nainen vastasi, että olen niin kaukana siitä, mitä hän etsii, ettei kannata mennä. Treffit olivat siinä.
Toinen tapaus. Vastasin jälleen erään naisen ilmoitukseen - tällä kertaa kyseessä oli toimittaja. Jälleen viestiteltiin ja päätettiin lopulta tavata. Sovittiin, että menemme yhdessä valokuvanäyttelyyn, josta nainen oli kiinnostunut, itse en niinkään. Kiersimme omaan tahtiiimme näyttelyä ja menimme sitten kahville, jossa juttelimme pitkään ihan hyvässä hengessä. Missään vaiheessa ei tuntunut siltä, että jutusta kehittyisi mitään, mutta treffit hoidettiin mielestäni sivistyneesti. Olin lähdössä seuraavana päivänä työmatkalle ulkomaille, ja erotessamme nainen vielä toivotti hyvää matkaa. Seuraavana päivänä ollessani lähdössä lentokentälle sain häneltä kiukkuisen viestin, jossa hän kysyi minulta: "Onko hauskaa pettää ihmisiä?"
Ekat treffit olivat Saipan pelissä. Kotimatkalla mies sanoi, ettei ainakaan rakasta minua. Tajusin heti, että nyt on tosi kyseessä. Siitä hetkestä lähtien olemme olleet onnellisesti ja kaikin puolin rikkaasti yhdessä loppuun saakka.
Menin keväällä tapaamaan erästä mukavan oloista tyttöä Helsinkiin, jonka kanssa oli juttukin luistanut hyvin. Noh, perille päästyäni jouduin pettymään kun hän vain katseli jatkuvasti kännykkäänsä ja sivusilmällä näin kun selasi samaa deittisovellusta missä oltiin tavattu. Tuli suoraan sanoen p*skat vibat
Tavattiin terveyskeskuksessa kun minulla oli ollut aika sinne silmätulehduksen takia, mies asui kerrostaloissa tk:n vieressä eikä silmätulehdukseni kuulemma haitannut. Mies näki minut ja alkoi nauraa "näytät ihan zombilta!" sekä teki sormipistoolin, ei paljon naurattanut kun silmä oli punainen ja kutisi. Juotiin kahvit ja teet, mies joi teetä ja jankkasi "etkö sä kysy miksen juo kahvia, eikö sua kiinnosta" .Lähdettiin kävelemään miehen asunnolle, mies nyppi koko ajan mustan farkkutakkini selkää "täällä on ihan hirveesti kissankarvoja!" (minulla on 2 kissaa). Asunnolla mies nosti pöytään kohmeisia mansikoita ja purkin valmiskermavaahtoa, koetti tunkea likaisine kynnenalusineen mansikoita suuhuni . Kun en syttynyt syöttämiseen, alkoi hieroa reisiäni verukkeella kun muka oli niitä kissankarvoja. Tympi pahasti. Lopulta päätin antaa p""lua että pääsin lähtemään, en ymmärrä mikä älynväläys sekin nyt oli, senkun olisin kiittänyt mansikoista ja häipynyt! Miehellä oli lyhyt mutta älyttömän paksu kalu ja olin kuiva kuin sahara, tuntui tosi epämiellyttävälle. Kysyin liukkaria. Mies toi sitten jonkun kosteusvoidepönikän josta hieroi munaansa ja valitti sitten "liian märkää, en tykkää!" Loppuhuipennuksena huomattiin että kondomi oli jäänyt sisälleni. Koetin ensin itse saada sen ulos ja sitten mies. Onnistui, mutta kai sen ronkkimisen takia sain myöhemmin karmean emätintulehduksen! Ei nähty toiste.
Se oli varmaan huonoin treffikokemus kun lähdin treffeille ja treffikumppani päätyi toisille treffeille. Yksityiskohtia en viitsi alkaa paljastamaan mutta pääpiirteittäin se meni noin.
Nokun minä ole ujo ja arka, valtavasti teki mieli halata ja ehkä pienen suukonkin antaa treffeillä, mutta kun minä en uskaltanut.
Itseeni olen niin pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Menin keväällä tapaamaan erästä mukavan oloista tyttöä Helsinkiin, jonka kanssa oli juttukin luistanut hyvin. Noh, perille päästyäni jouduin pettymään kun hän vain katseli jatkuvasti kännykkäänsä ja sivusilmällä näin kun selasi samaa deittisovellusta missä oltiin tavattu. Tuli suoraan sanoen p*skat vibat
Et mitään hävinnyt, ei nämä känny naamalla aina ja kaikkialla tytöt ole mikään lottovoitto kenellekään.
Herra X tulee paikalle myöhässä. Ei esittele itseään, eli en vieläkään tiedä mikä hänen oikea nimensä on, sillä treffipalstoillahan ollaan yleensä feikkinimen turvin. Ilmoittaa, että meillä on nyt vartti aikaa, hänellä on kiire muualle. Ookoo. No hänellä on nälkä, joten marssitaan lähimpään pikaruokalaan. Hän ottaa itselleen ruokaa, ei kysy haluanko edes jotain juotavaa. Herra vetää ruokansa naamariin pikavauhtia, ei kysele multa yhtään mitään, ei juuri katselekaan mua päin. Vastaa sentään kun kysyn, tosin välillä puhuu päälle ja horisee omiaan. Huh, vartti meneekin siinä vähän vaivautuneessa tunnelmassa, ja herra rientää tiehensä. Halaa kovasti mennen tullen, pyrkii vähän kopeloimaankin. Kyseessä hyvinkin aikuinen ihminen. Mahdoin olla kova pettymys hänelle, kun noin vähän mitään kiinnostusta osoitti....
Miehelle oli tärkeää, että daami osaa kieliä. Suomea ei lasketa. Mutta englantia hän osasi ynnä kouluruotsia. Sanoin, että sujuu englanti, ruotsi ja saksa. Lisäksi suht hyvä ranskan ja venäjän taito. Ilmeisesti ei riittänyt, kun uusia treffejä ei tullut.
Toista kertaa naimisissa, enkä ole elämässäni käynyt treffeillä kuin 2 tai 3 kertaa... tuntuu olevan aika sarjadeittailijoita tämä palsta täynnä x)
Tapahtui -90 luvun alkupuolella, olin Klippanilla känässä joraillut yhden naisen kanssa, saattelin sitten steissille. Pyysin p-numeron ja sitten joku päivä sovittiin treffit. Istuskeltiin Kaivarissa ja taidettiin syödä jätskit. Känäpäissäni ekalla kerralla en ollut oikein tarkasti katsellut häntä, mutta nyt päivällä näkyi että vaatteet olivat tosi kulahtaneet, tukka pesty joskus männäviikolla vissiin mäntysuovalla ym. Jutut oli vähän uskonnollisviritteisiä mikä ei oikein herättänyt kiinnostusta. Pikku hiljaa siitä sitten lähdettiin eri suuntiin, minä kaljalle johonkin alepubiin. Tämä sitten soitti takaisin parin päivän päästä ja olisi ilm. halunnut sieluni pelastaa, sanoin että asustelen itse asiassa Utsjoella (pnumero ei paljastanut, koska mulla oli silloin NMT) Sanoin että ehkä jätämme tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin eräällä deittisivustolla naisen ilmoitukseen (oli merkonomi, joka jo hieman epäilytti, mutta yritin olla ennakkoluuloton). Vaihdettiin viestejä jonkin aikaa, kunnes nainen ehdotti treffejä. Sovittiin, että tavataan Helsingin Rautatieasemalla, josta sitten voimme jatkaa eteenpäin. Kun kohdattiin, ajattelin, ettei nainen vastannut sitä, mitä odotin, mutta ajattelin kuitenkin, etten menetä mitään, jos käydään edes kahvilla. Tähän mielestäni kohteliaaseen ehdotukseeni nainen vastasi, että olen niin kaukana siitä, mitä hän etsii, ettei kannata mennä. Treffit olivat siinä.
Toinen tapaus. Vastasin jälleen erään naisen ilmoitukseen - tällä kertaa kyseessä oli toimittaja. Jälleen viestiteltiin ja päätettiin lopulta tavata. Sovittiin, että menemme yhdessä valokuvanäyttelyyn, josta nainen oli kiinnostunut, itse en niinkään. Kiersimme omaan tahtiiimme näyttelyä ja menimme sitten kahville, jossa juttelimme pitkään ihan hyvässä hengessä. Missään vaiheessa ei tuntunut siltä, että jutusta kehittyisi mitään, mutta treffit hoidettiin mielestäni sivistyneesti. Olin lähdössä seuraavana päivänä työmatkalle ulkomaille, ja erotessamme nainen vielä toivotti hyvää matkaa. Seuraavana päivänä ollessani lähdössä lentokentälle sain häneltä kiukkuisen viestin, jossa hän kysyi minulta: "Onko hauskaa pettää ihmisiä?"
Kuulostaa niin oudolta että toimittajanaisen lähettämä viesti on ehkä ollut tarkoitettu jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin terveyskeskuksessa kun minulla oli ollut aika sinne silmätulehduksen takia, mies asui kerrostaloissa tk:n vieressä eikä silmätulehdukseni kuulemma haitannut. Mies näki minut ja alkoi nauraa "näytät ihan zombilta!" sekä teki sormipistoolin, ei paljon naurattanut kun silmä oli punainen ja kutisi. Juotiin kahvit ja teet, mies joi teetä ja jankkasi "etkö sä kysy miksen juo kahvia, eikö sua kiinnosta" .Lähdettiin kävelemään miehen asunnolle, mies nyppi koko ajan mustan farkkutakkini selkää "täällä on ihan hirveesti kissankarvoja!" (minulla on 2 kissaa). Asunnolla mies nosti pöytään kohmeisia mansikoita ja purkin valmiskermavaahtoa, koetti tunkea likaisine kynnenalusineen mansikoita suuhuni . Kun en syttynyt syöttämiseen, alkoi hieroa reisiäni verukkeella kun muka oli niitä kissankarvoja. Tympi pahasti. Lopulta päätin antaa p""lua että pääsin lähtemään, en ymmärrä mikä älynväläys sekin nyt oli, senkun olisin kiittänyt mansikoista ja häipynyt! Miehellä oli lyhyt mutta älyttömän paksu kalu ja olin kuiva kuin sahara, tuntui tosi epämiellyttävälle. Kysyin liukkaria. Mies toi sitten jonkun kosteusvoidepönikän josta hieroi munaansa ja valitti sitten "liian märkää, en tykkää!" Loppuhuipennuksena huomattiin että kondomi oli jäänyt sisälleni. Koetin ensin itse saada sen ulos ja sitten mies. Onnistui, mutta kai sen ronkkimisen takia sain myöhemmin karmean emätintulehduksen! Ei nähty toiste.
Onko mahdollista että joku nainen oikeasti tuolta pohjalta avaa reitensä? Herrajjumala!
nainen lähetti aivukuvan vaan tisseistään, no sovittiin rehvit ja kahvilaan änkesi ylipainoinen nainen ja loppuun asti toivoin että ei tulisi minu pöytään mutta tuli kuin tuli
olipa ankea olla kun ei kehdannut heti lähteä himaan
vitutti