Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

1001/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit, vuosituhannen vaihteen tienoilla. Mies oli muualta, mutta sanoi tulevansa työmatkalle maalaispaikkakuntaa suurempaan kotikaupunkiini ja ehdotti tapaamista. Oli hermostuksissaan ottanut kaverinsa mukaan "ettei sitten näytä oudolta kun hän siellä yksinään odottelee jos käy taas niin, että teen oharit". Ei uskaltanut katsoa silmiin, ei osannut jutella yhtään mistään, puhui itsestään vähätellen. Jostain kumman syystä en hennonut vaan kävellä tieheni, vaan tuumin, että nyt viedään maalaispojat sellaiseen paikkaan, että häipyvät oma-aloitteisesti. Vaihdettiin ravintolaa täpötäynnä väkeä olevaan vilkkuvien värivalojen kohteeseen, jossa soitettiin musiikkia nupit kaakossa. Kun pääsin survoutumaan tungoksen läpi baaritiskille saakka, huomasin kaksikon kadonneen. Todennäköisesti kääntyivät kannoillaan jo kynnyksellä; tavoite saavutettu. Minähän sitten parkkeerasin baaritiskille ja join muutaman kossuvissyn. Paskoista treffeistä sukeutui loistava ilta, tapasin nykyisen aviomieheni.

Oletko kovinkin ylpeä itsestäsi? Käyttäytymisestäsi noita vilpittömiä miehiä kohtaan? No sinulle kävi "hyvin", tapasit kaltaisesi keskinkertaista älyä pienemmällä älyllä varustetun miehen. 

Vierailija
1002/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit, vuosituhannen vaihteen tienoilla. Mies oli muualta, mutta sanoi tulevansa työmatkalle maalaispaikkakuntaa suurempaan kotikaupunkiini ja ehdotti tapaamista. Oli hermostuksissaan ottanut kaverinsa mukaan "ettei sitten näytä oudolta kun hän siellä yksinään odottelee jos käy taas niin, että teen oharit". Ei uskaltanut katsoa silmiin, ei osannut jutella yhtään mistään, puhui itsestään vähätellen. Jostain kumman syystä en hennonut vaan kävellä tieheni, vaan tuumin, että nyt viedään maalaispojat sellaiseen paikkaan, että häipyvät oma-aloitteisesti. Vaihdettiin ravintolaa täpötäynnä väkeä olevaan vilkkuvien värivalojen kohteeseen, jossa soitettiin musiikkia nupit kaakossa. Kun pääsin survoutumaan tungoksen läpi baaritiskille saakka, huomasin kaksikon kadonneen. Todennäköisesti kääntyivät kannoillaan jo kynnyksellä; tavoite saavutettu. Minähän sitten parkkeerasin baaritiskille ja join muutaman kossuvissyn. Paskoista treffeistä sukeutui loistava ilta, tapasin nykyisen aviomieheni.

Oletko kovinkin ylpeä itsestäsi? Käyttäytymisestäsi noita vilpittömiä miehiä kohtaan? No sinulle kävi "hyvin", tapasit kaltaisesi keskinkertaista älyä pienemmällä älyllä varustetun miehen. 

Mikäs tässä on ongelma? Mies oli kaverinsa kanssa treffeillä eikä piitannut mitään naisesta. Eikä nainenkaan sitten miehestä. Ja sinä kiskot herneet nenään ja alat haukkua räksyttää. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

penetraatio - ejukulaatio - konfirmaatio.

Vierailija
1004/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä huonosti käyttäytynyt se mies joka toi kaverinsa mukaansa treffeille ja ei suostunut edes tutustumaan kunnolla treffeillä. Olisi edes ilmoittanut ennakkoon että suunnitelmat on muuttuneet ja kaveri on mukana, niin olisi toinenkin osapuoli voinut varautua ja ottaa kaverin mukaan. 

Vierailija
1005/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.

Miksi mä olisin ottanut nokkiini? En mä menettänyt yhtään mitään. Mulla oli oikein kiva ilta.

Ap

Ap oli "keskittynyt pelaamiseen". Jo siinä vaiheessa selväjärkinen mies ymmärtää että tämä ämmä ei ole normaaliälyinen.

Kerrotko mitä pahaa pelaamisessa on harrastuksena?

Vierailija
1006/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei löytänyt sinua ja sinun valtavaa tunneälyäsi ja empatiaasi.

Vierailija
1007/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintelä insinööri jolla oli vino nenä (en tiedä oliko murtunut vai miksi oli vino) saapui treffeille. Mentiin kahville ja mies ei tietenkään tarjonnut kahvia. Käytiin tylsää keskustelua lähinnä työasioista. Kun kerroin olevani töissä toimistosihteerinä, tylsä insinööri naurahti pilkallisen kuuloisesti. Hän ihmetteli miten minulla ei ole vakituista työpaikkaa ja kertoi että hänellä itsellään on ollut vakituinen työpaikka jo opiskeluaikana. Oli tylsää, minä haukottelin ja insinööri haukotteli. Treffien jälkeen insinööriltä tuli viesti että sori, mut meidän jutusta ei taida tulla mitään. Minä olin samaa mieltä. Insinööri oli yllättynyt kun en suuttunut kun ei häntä kiinnostanut. No eipä kiinnostanut minuakaan joten miksi olisin suuttunut?

Samanlaisia kokemuksia insinööreistä. Kuivakasta seuraa ja niin pihejä että ei koskaan tarjoa treffeillä. Lisäksi ovat usein niin nyhveröitä, että eivät uskalla esim pussata naisia. Mutta jos ehdottavat vaikka seksiä, tekevät sen jollain nololla ja ällöttävällä tavalla tyyliin kaivamalla vehkeensä esille yhtäkkiä.

Vierailija
1008/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelä neitimäinen insinööri jolla oli iso nenä (en tiedä oliko turvonnut vai miksi oli iso) saapui treffeille. Mentiin kahville ja mies ei tietenkään tarjonnut kahvia. Käytiin tylsää keskustelua lähinnä työasioista. Kun kerroin olevani töissä autokorjaamolla, tylsä neitimäinen insinööri naurahti pilkallisen kuuloisesti. Hän ihmetteli miten minulla ei ole insinöörin koulutusta ja kertoi että hänellä itsellään on ollut vakituinen työpaikka jo opiskeluaikana. Oli tylsää, minä haukottelin ja insinööri haukotteli. Treffien jälkeen ajelimme syrjäiselle alueelle ja otin pistoolin esiin ja... no sitä insinööriä ei enää ole :D

Vierailija
1009/2388 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana_59 kirjoitti:

Hintelä neitimäinen insinööri jolla oli iso nenä (en tiedä oliko turvonnut vai miksi oli iso) saapui treffeille. Mentiin kahville ja mies ei tietenkään tarjonnut kahvia. Käytiin tylsää keskustelua lähinnä työasioista. Kun kerroin olevani töissä autokorjaamolla, tylsä neitimäinen insinööri naurahti pilkallisen kuuloisesti. Hän ihmetteli miten minulla ei ole insinöörin koulutusta ja kertoi että hänellä itsellään on ollut vakituinen työpaikka jo opiskeluaikana. Oli tylsää, minä haukottelin ja insinööri haukotteli. Treffien jälkeen ajelimme syrjäiselle alueelle ja otin pistoolin esiin ja... no sitä insinööriä ei enää ole :D

Oikein teit! Itsellä samanlaisia kokemuksia insinööreistä. Neitimäistä, kuivakasta seuraa ja niin pihejä että ei koskaan tarjoa treffeillä. Lisäksi ovat usein niin nyhveröitä, että eivät uskalla esim pussata naisia. Mutta jos ehdottavat vaikka seksiä, tekevät sen jollain nololla, neitimäisellä ja ällöttävällä tavalla tyyliin kaivamalla pienen vehkeensä esille yhtäkkiä.

Vierailija
1010/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä on ongelma? Mies oli kaverinsa kanssa treffeillä eikä piitannut mitään naisesta. Eikä nainenkaan sitten miehestä. Ja sinä kiskot herneet nenään ja alat haukkua räksyttää. -eri

No niinpä! Ja näistähän on monta variaatioita myös! Itse menin "kostoksi" sänkyyn erään miehen kanssa joka oli ollut minusta jo jokin aikaa kiinnostunut, mutta koska oma sydämeni oli mukamas varattu toiselle, niin en ollut ottanut hänen kiinostustaan huomioon. Seuraavana päivänä tuo mies soitti ja kysyi lähdenkö mökille 300km päähän, ja sanoin että ilman muuta lähden. Siitä asti ollaan oltu yhdessä, ja jo 5v naimisissakin. 

Vierailija
1011/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36288 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä olleet kovin sosiaalisesti älykkäitä nämä kaksikaan. Kyllä pitäisi jokaisen opetella keskustelemaan. Jos ei huvita keskustella, niin turha mennä treffeille. Ja näitä sosiaalisesti kyvyttömiä on naisiakin.

Vierailija
1012/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taksinkuljettajan kanssa treffeillä. Hän pysäytti taksin Alepan eteen ja sanoi, että käy ostamassa alkoholittomat juomat. Antoi minulle kympin juomia varten. Juotiin juomat autossa, koska ulkona oli kylmä. Pyysi vielä kolikot takaisin. Vei onneksi minut taksilla kotiin. Oli aika lyhyet ja halvat treffit :)

Vierailija
1013/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkein treffikokemus minulla on itseasiassa sellainen, että ensimmäiset treffit meni suorastaan taivaallisesti, mutta siitä eteenpäin kaikki meni täysin mönkään kun tapailtiin. Siksi harmittaa älyttömästi ne hyvin menneet ekat treffit, kun ei voi käsittää sitä surkeaa jatkoa.

Joo samoja kokemuksia. Ekat treffit ihan sairaan kivat, mutta sitten jotenkin vain kemiat eivät toimineet.

Kerran yhdellä naisella tapahtui tunteiden täydellinen jäätyminen minua kohtaan, kun jotain turhaa tv-ohjelmaa katsellessamme nainen kommentoi, "että olipa toi idioottimainen kosinta", nii heitin sit ihan viattoman heiton, että "joo pitää pitää toi mielessä" enkä muuten muistanut koko kommenttia. Mutta nainen oli ottanut tommoisen viattoman heiton, niin että mä jo jonkun 4 tapaamiskerran jälkeen suunnittelin kosintaa xD. Minkä nainen sitten tulkitsi takertumiseksi, yli-innokkuudeksi ja ties miksi, mikä viilensi ne tunteet ja tapailu päättyi pian siihen.

Vieläkin harmittaa, että hyvin alkanut juttu kariutui noin älyttömään juttuun. Mutta opinpahan nyt, että naiset kammoaa takertuvia miehiä ja tapailun alkavaiheessa pitää välttää kaikkea, minkä nainen voisi edes mitenkään tulkita takertumiseksi.

Kannattaa ennemmin opetella vaan tutustumaan siihen tapailemaasi naiseen yksilönä eikä yrittää löytää sääntöjä ja koodeja jotka toimivat kaikkiin maailman naisiin.

Esim itse tykkään nopeasta sitoutumisesta silloin kun itse tunnen samoin ja kevyt deittailu saa tunteet viilentymään, eli aivan päinvastoin kuin tapailemallasi naisella.

Joo, sama täällä! Olisin varmasti ymmärtänyt tuon kosintaheiton läpäksi mutta vaikka se ei sitä olisi ollutkaan, en usko että se olisi sittenkään ollut mikään syy lopettaa suhdetta, mikäli aitoa kiinnostusta miestä kohtaan olisi ollut. Uskon että oikean ihmisen osuessa kohdalle ajatus sitoutumisesta - edes nopeasta sellaisesta - ei kauhistuta vaan päin vastoin tuntuu hyvältä ja luontevalta. Hyvin nopeasti kyllä huomaa kun kohdalle osuu jotain erityistä. Jos toinen arpoo haluaako hän olla kanssani vai ei, tiedän olevani väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
1014/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju näyttää olevan täynnä jotain jonneräkänokkia joiden lähin treffejä vastaava kokemus on se, kun ne suoltaa loukkauksia ketjussa jollekin naiseksi kuvittelemalleen kommentoijalle.

Melko surkeat treffit siis tääkin ketju :D

Vierailija
1015/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lle kävi vain kurja mäihä. Eipä mies huumoria ymmärtänyt. Toisaalta, hyvä vain, ei tuommoista miestä ois jaksanut kauaa katella.

Ehkäpä ap oli se, joka ei ymmärtänyt huumoria ja naiselliseen tapaan otti heti nokkiinsa.

Miksi mä olisin ottanut nokkiini? En mä menettänyt yhtään mitään. Mulla oli oikein kiva ilta.

Ap

Ap oli "keskittynyt pelaamiseen". Jo siinä vaiheessa selväjärkinen mies ymmärtää että tämä ämmä ei ole normaaliälyinen.

Sairaalloinen ylipaino, puutteellinen hygienia, haju, vajavaiset älynlahjat.

Vierailija
1016/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintelä insinööri jolla oli vino nenä (en tiedä oliko murtunut vai miksi oli vino) saapui treffeille. Mentiin kahville ja mies ei tietenkään tarjonnut kahvia. Käytiin tylsää keskustelua lähinnä työasioista. Kun kerroin olevani töissä toimistosihteerinä, tylsä insinööri naurahti pilkallisen kuuloisesti. Hän ihmetteli miten minulla ei ole vakituista työpaikkaa ja kertoi että hänellä itsellään on ollut vakituinen työpaikka jo opiskeluaikana. Oli tylsää, minä haukottelin ja insinööri haukotteli. Treffien jälkeen insinööriltä tuli viesti että sori, mut meidän jutusta ei taida tulla mitään. Minä olin samaa mieltä. Insinööri oli yllättynyt kun en suuttunut kun ei häntä kiinnostanut. No eipä kiinnostanut minuakaan joten miksi olisin suuttunut?

Samanlaisia kokemuksia insinööreistä. Kuivakasta seuraa ja niin pihejä että ei koskaan tarjoa treffeillä. Lisäksi ovat usein niin nyhveröitä, että eivät uskalla esim pussata naisia. Mutta jos ehdottavat vaikka seksiä, tekevät sen jollain nololla ja ällöttävällä tavalla tyyliin kaivamalla vehkeensä esille yhtäkkiä.

Yhtäkkiä kaikki maailman insinöörit on ilmeisesti samanlaisia valtaisasta peukutusmäärästä päätellen, mutta toisaalta kaikki naiset eivät suinkaan ole vaikka monilla miehillä heistäkin samanlaisia kokemuksia keskenään. Mielenkiintoista.

Vierailija
1017/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

Surkeus ei johdu naisista vaan hullusta käsityksestäsi, että kaiken pitäisi olla kuin elokuvissa.

Virheitä tekee jokainen ja se kuuluu elämään. Sinun "virheesi" lienevät tökerö käytös ja vuorovaikutuksen puutteet, mutta niitähän voi ja pitää opetella läpi elämän.

Yksi iso moka hyppää heti silmille: kuvittelet, että on jokin kaava, jolla pääsee kaikkien naisten sydämiin (koska kaikki naiset ovat samanlaisia).

Koeta tajuta, että me olemme ihan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin.

Siinä tosin erehdyt, koska yläpeukutettuja faktoja tällä palstalla ovat ne, että kaikki miehet ovat samanlaisia mutta kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
1018/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On siinä vikaa jos on peliriippuvainen, katsellut läheltä miten eräskin suhde vetelee tuon takia viimeisiään.

Vierailija
1019/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sairaalloinen ylipaino, puutteellinen hygienia, haju, vajavaiset älynlahjat.

Se, että ajattelet pelaajien olevan typeriä, sairaalloisen ylipainoisia, pahalle haisevia ja etteivät he huolehdi hygieniasta, kertoo enemmän susta kuin pelaajista.

Vierailija
1020/2388 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut rehveillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi