Millaiset oli sun surkeimmat treffit?
Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.
Kommentit (2388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin sokkotreffeille. Mies oli joku latvakakkonen, joka ei apuluokalla käydyn peruskoulun jälkeen ollut opiskellut mitään. Töissäkään ei pärjännyt, työnantajat eivät ymmärtäneet "hyvän päälle", kun useampi oli viheltänyt pelin poikki koeaikana. Puhui suu vaahdosta itsestään keskittyen siihen kuinka maailma häntä on päähän potkinut.
Lopulta tuli ensimmäinen henkilökohtainen kysymys: onko mulla pillerit? Kerroin, että ei ole. Mies ilahtui vastauksesta, ilmoitti että vauvakuumetta pukkaa, ja olisi kovin romanttista jos tehtäis vauva ensitapaamisella. Ei tehty. Soitteli vielä monta kertaa, kunnes kyllästyin kuuntelemaan toisen vauvantekofantasioita. Estin kaikissa mahdollisissa kanavissa.
Voi apua 😂 tulee ulkomaalainen kaverimies mieleen, raukalla hirvee vauvakuume ja uhkasi jo varastaa mun munasolut, että saisi tuontivauvan itselleen. 😂
Siis tosi perverssiä, jos oikein mietit. Hyvät hyssykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"olenko edes miehistä kiinnostunut"
Ei juma kuinka repesin xD Mikä kysymys. Oma kokemus: Kun miesehdokas kertoi että juo kokista ns. aamukahvina ja lähes joka aterialla. Eli oikeastaan lähes joka kerta kun juo jotain... Kun annoin pakit (ei pelkästään kokiksen takia, en kokenut meidän sopivan),hän oli että on NIIIN väärin että päästän hänen kaltaisensa miehen lähtemään... Juuh, olen tyytyväinen koska nykyistä miestäni en juuri tahdo päästää menemään :D
Minkä ikäinen miekkonen ja missä asui?
Meinaatko lähteä ihan kylään? Mitä meinasit tehdä, pitäiskö olla huolissaan miehen, kumman?, puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin sokkotreffeille. Mies oli joku latvakakkonen, joka ei apuluokalla käydyn peruskoulun jälkeen ollut opiskellut mitään. Töissäkään ei pärjännyt, työnantajat eivät ymmärtäneet "hyvän päälle", kun useampi oli viheltänyt pelin poikki koeaikana. Puhui suu vaahdosta itsestään keskittyen siihen kuinka maailma häntä on päähän potkinut.
Lopulta tuli ensimmäinen henkilökohtainen kysymys: onko mulla pillerit? Kerroin, että ei ole. Mies ilahtui vastauksesta, ilmoitti että vauvakuumetta pukkaa, ja olisi kovin romanttista jos tehtäis vauva ensitapaamisella. Ei tehty. Soitteli vielä monta kertaa, kunnes kyllästyin kuuntelemaan toisen vauvantekofantasioita. Estin kaikissa mahdollisissa kanavissa.
Voi apua 😂 tulee ulkomaalainen kaverimies mieleen, raukalla hirvee vauvakuume ja uhkasi jo varastaa mun munasolut, että saisi tuontivauvan itselleen. 😂
Tää kaveri tietää mun kannan lapsiin. 😂 ei kuulemma tarvis muuta kuin lapsen multa ja mun ei tarvis osallistua lapsen elämään mitenkään. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.
Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.
Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.
No kohtelias pitää toki olla. Mutta aivan typerää tuokin että tarkoituksella teeskentelet niin kiinnostunutta että toinen luulee että jatkoa on luvassa. Mitä sinä sillä voitat? Vääriä tulkintoja tulee väistämättä, mutta ei pidä tarkoituksella johtaa harhaan.
Tää on hyvä ohje joillekin naisillekin, lakatkaa teeskentelemästä ja vedättämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.
Apap, mitä tyhmää tuossa oli?
Mikä tuossa kysymyksessä ei ole typerää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kaveri tietää mun kannan lapsiin. 😂 ei kuulemma tarvis muuta kuin lapsen multa ja mun ei tarvis osallistua lapsen elämään mitenkään. 😂
Lapsia ei pidä antaa tuliaisiksi, eikä menijäisiksi kenellekään. Eikä niitä pidä lahjoittaa toisten "hoiviin". Ymmärrän mitä tarkoitat kyllä, ei sulla varmaan sellainen ollu mielessä. Jotkut naiset luovuttaa lapsiaan tuntemattomille ja puolitutuille. Hyi, se onkin ihan eri juttu. Mut älä tee kevyin perustein lapsia, kenellekään niitä hinkuvalle.
Olin 16, yksi tyttö tuli koululuokan ovelle minua tapaamaan. Menin täysin sanattomaksi ja juoksin karkuun.
Kammottava tilanne, olisin halunnut tappaa itseni häpeästä.
Olen ollut elämässäni varmaan ainakin 50llä treffeillä. Kolme on jääny mieleen epämieluisana. Muut on ollu normitreffit vaikkei välttämättä oo seurannu mitään. Siis ollu hyvät treffit. On tullu seurustelukumppaneita ja ihan frendejä tai treffit sujuneet sujuvasti.
Ensimmäinen oli että nainen oli jonkun naiskaverinsa??? kanssa tulossa treffeille. Soiteltiin ja ne tuli, kävelivät ohi (sokkotreffit) puhuivat jollekin tyypille ja jatkoivat matkaa.
Toinen oli että saavuin baariin jonne nainen oli tulossa. Sokkotreffit nämäkin..nainen oli jo siellä. Toisessa pöydässä jonkun miehen kanssa (kaveri?). Tuli sit myöhemmmin mun pöytään kysy olenko mä mä. Viisi minuuttia oltiin ja sano et tästä ei tuu mitään ja läksi pois. Mä olin et okei.???
Komas ei ehkä ollu paha mut oli jotenkin välinpitämätön. Ei ilmottanut mitään jälkikäteen vaan ihmetteli että mä kysyn nähdäänkö vielä? No ei nähty.
Mut joo. Ei kai noi nyt ihan kauhean pahoja ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma kahvilassa oli vaivautunut, deitti ei saanut sanaa suustaan. Koitin lypsää vastauksia ja pitää juttelua jotenkuten yllä, tyyppi vastaili yhdellä sanalla.
Jälkeenpäin sain viestin, jossa deitti oli tosi innoissaan treffeistä ja kyseli koska nähdään uudestaan, öö...Siinä sen näkee, ei pidä vetää liian nopeita johtopäätöksiä toisen puhumattomuudesta tai siitä ettei juuri sillä hetkellä paljon puhu. Ei pitäis vaatia kaikilta kokoajan jotain ihmeitä.
Onko ihmeiden vaatimista, että jatkoon pääsee, jos juttu luistaa ja muutenkin synkkaa? Tyyppi ei kysynyt minusta mitään, sain vaukutelman, ettei paljoa kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi viedä minut telttailemaan. Kehui tuovansa teltan, eväät yms, että mun ei tarvitse kuin ottaa vaatteita itselleni mukaan.
Noh, päästiin metsään ja alettiin leiriä pystyttämään. Mies laittoi teltan pystyyn, mutta ei ollut ottanut mukaan patjoja, makuupusseja tai tyynyjä. Ei tullut hyvin nukuttua juurien ja kivien päällä.
Eväät oli tasan yksi grillimakkarapaketti ja 1,5 litran vesipullo.
Hänestä mahtava reissu, itse näin nälkää ja särjin selkäni.
Mies pyysi piknikille ja lupasi hoitaa järjestelyt. Olin siinä vaiheessa niin nuori ja epätoivoinenkin, etten toivottanut hyvää päivänjatkoa, kun selvisi, että retkieväskassissa on vain viinaksia.
Vierailija kirjoitti:
Surkeimmat olivat varmaan ne kun lähdin viikonlopuksi miehen luo naapurikaupunkiin.
Menimme paikalliseen, ja sisään asteli 3 nuorta kaunista naista. Mies kysyi lupaa josko voisi iskeä näitä, mitäpäs minä siihen kuin "iske vaan". Tytöt tulivat pöytäämme kun vapaita ei ollut, mies pisti parastaan, ja minä esitin hånen siskoaan.
Ei onnistanut hänellä, mutta senhän olisin voinut toki heti sanoa, mutta olihan se tavallaan viihdyttävää seurata. Nuo tytöt kehuivat minua siihen malliin että mietin jo että ehkä minä olisin saanut jonkun mukaani, jos olisin sinne päin kallellaan :D
Ja joku alapeukuttaa tätäkin :)
Surkeimmat treffit sovin netissä miehen kanssa, jonka kanssa oli hetki höpötelty. Olin nähnyt hänestä yhden kuvan etukäteen, jonka perusteella ajattelin, että mies voisi näiden juttujen + kuvan perusteella kiinnostaa ja sovimme tapaavamme selvittääksemme tämän. Erehdyin sopimaan lenkkitreffit koska ajatuksena lenkkitreffithän voisivat olla kivat. No ei kyllä ensitreffeiksi tuntemattoman kanssa...
Tapasimme yhden purtsin paikkapaikalla ja jo sadan metrin päähän ihmettelin, että voi prkl tuo mies on ihan karmeannäköinen, ei yhtään niinkuin kuvassa. Kirveellä veistetty naama, kierot ja erikokoisetkin silmät ja tosi vino hymy. Siis tosi pahannäköinen. Ja ryhti huono. Kuvassa oli näyttänyt ihan tavalliselta, tosin se oli aika sellainen sivuprofiilikuva. Teki mieli juosta vain pois paikalta, mutten kehdannut.
Tervehdimme ja lähdimme sitten sinne lenkille, 7 km kierros. Ajattelin, että tämä kierros vaan ja sitten "oli kiva tavata, hyvää jatkoa". Tiputtelin lenkin aikana kaikenlaista tunnelman tappo yritystä ja koitin olla sanomatta tai kommentoimatta mitään vähääkään mielenkiintoista tai positiivista. Mut eihän se sitä haitannut yhtään vaan käänsi joka jutun jotenkin arvokkaaksi elämänopetukseksi. Oltiin sitten jossain puolessa välissä matkaa kun tyyppi halusi pysähtyä hetkeksi juttelemaan. Istuttiin sitten hetkeksi. Sitten mies alkoi tuijotella silmiin tosi painostavan takertuvan epätoivoisesti, koitin vilkuilla puihin ja kesken lauseeni otti kaulasta kiinni tärisevällä kädellä ja yritti suudella. Pidin huulet tiukasti kiinni ja nyrpistin ja muistan mietineeni vaan että voi vitunvitunvitunvitunvitunapuavittu... Kun en vastannut suudelmaan niin tämä tyyppi kuitenkin vähän pakitti ja kysyi onko kaikki ok. Että voitaisiinko pussata. Vastasin jotain, ettei minusta tunnu siltä vaikka on ollut kiva jutella. Ehkä voitaisiin jatkaa lenkkiä. Käveltiin ehkä kaksi metriä niin keksin nerokkaasti väittää, että "mun koti onkin ihan tässä lähellä. Sä pääset autolle parhaiten kun kierrät lenkin loppuun parkkipaikalle. Mäpäs oikaisen tästä metsän poikki kun kunto loppuu ja silleen... Heippa!" Sit käännyin rivakasti rämpimään siellä jossain tuntemattoman hornan tuutin pusikossa ihan eksyksissä ja mietin mitä kautta pääsen pois metsästä ilman, että joudun kulkemaan sen parkkipaikan kautta. Nää treffit oli ehkä hirveimmät koskaan ja hävettää kyllä toi omakin epäröinti ja väärät vihjeet ja sit vielä toi kun lähin karkuun sinne pusikkoon. Ihan täysi katastrofi ja mä kun niin olin odottanut lenkkitreffejä unelmieni prinssin kanssa...
Pahimmat olivat varmaankin sellaiset nuoruuden treffit, joissa mies ei kysynyt lainkaan mitä minä haluaisin tehdä, vaan oli ”suunnitellut” ohjelmaa. Suunnittelua ei kuitenkaan oltu viety niin pitkälle, että hän olisi ottanut selvää
aukioloajoista tai edes paikan sijainnista, mikä johti epämääräiseen haahuiluun. Hän ei myöskään reagoinut mitenkään kun yritin vihjailla, että voisimmeko tehdä jotain muuta kuin hänen suunnittelemaansa ohjelmaa. En ollut asiasta kovin innostunut, enkä ollut lainkaan varautunut siihen oikeanlaisella pukeutumisella (vrt. tilanne, olet pukeutunut mennäkseni yökerhoon, mutta toinen onkin viemässä sinua metsäretkelle).
Kun miehen suunnitelmat eivät onnistuneet (emme siis löytäneet hänen etsimäänsä paikkaa) hän kieltäytyi menemästä minnekään kahvilaan tms. sillä hän ei halunnut maksaa kahvista. Ulkona oli kurja sää, ja vaatteeni kastuivat läpimäriksi. Ei suostunut, kun sanoin tarjoavani hänelle kahvin.
Ne olivat ekat ja vikat treffit tämän tyypin kanssa.
Toiset huonot treffit olivat sellaiset, joilla mies ei puhunut koko treffien aikana kuin ehkä viisi lausetta.
Vierailija kirjoitti:
Niitähän piisaa. Nainen yleensä hiljaa ja odottaa että minä viihdytän ja ollaan sitten kummatkin siinä vaan hiljaa ja pyöritellään suola/ketsuppipurkkeja pöydällä.
Uskon että sulla piisaa surkeita treffejä. Vai että nainen odottaa sinun viihdyttävän! Mitä itse odotat jos meet treffeille istumaan mykkänä ja pyörittelemään suolapurkkia? Jessus mikä itsekäs dorka, ennustan sulle yksinäistä loppuelämää ja paljon vapaata aikaa ihmetellä miksei naiset ryhdy paapomaan ja viihdyttämään kaltaistasi urpoa.
Känni- ja krapulatreffit eivät varmasti ole paras idea, mutta monesta muusta tarinasta tuli mieleen, että toinen osapuoli voi olla ujo tai mennä lukkoon elämänsä ehkä tärkeimmässä tilaisuudessa. Pälpätys taas voi joskus olla hermostuneisuuden peittämistä.
Sovin yhden pojan kanssa, jota olin nähnyt muutaman kerran treffit yhteen baariin. Tyyppi tulikin paikalle yhden kaverinsa kanssa. Hän ei kuitenkaan ollut minua tuntevinaankaan. Että semmoiset treffit. Jälkeenpäin ajatteln, että onneksi niistä treffeistä ei tullut mitään. Tapasin tosi kivan pojan pian sen jälkeen.
Mies sai seksiä mutta haukkui mun alapään karvat... Ihan siistit normaalit oli.
Kai nykyään pitäs olla kalkkunan pää
Muistan tuon varmaan aina
Deittiprofiilissaan mies kehui olevansa todella avarakatseinen, suvaitsevainen, hyvä keskustelija ja kuuntelija. Treffeillä hän piti ensin puolen tunnin monologin tylsääkin tylsemmästä it-alan työstään. Sitten haukkui kaikki harrastukseni ja mielenkiinnonkohteeni, vaati nähdä instagram-kuvani (miksi??) ja haukkui ne huonoiksi. En ollut kertonut koirastani mitään muuta, kuin että minulla on sellainen, mutta mies kertoi minulle, etten osaa kasvattaa koiraani oikein, vaan kohtelen sitä ihmisenä.
Kun tilasin tunnin kuluttua toisen lasin viiniä (en edes tajua miksi en vain häipännyt, vissiinkin siksi, ettei se monologi katkennut missään vaiheessa), mies oli kahuissaan juomisestani. Hän käski minun katsoa itseään silmiin muutaman minuutin välein tarkistaakseen, olenko humalassa. Sitten kun hänen mielestään olin (en ollut), hän kertoi että minulla on hyvä perse ja alkoi kertoa innoissaan seksifantasioitaan. Kun lähdin, ilmoitti tulevansa mukaani kotiin. Ei tullut.
Parin päivän päästä tuli viesti, että oli ollut kivaa ja lähdettäisiinkö uudestaan treffeille. Arvatkapa lähdinkö.
MIes oli ekoilla treffeillä jossain kauheassa horkkataudissa, tärisi ja hikoili ja oli aivan kalpea. Ihmettelin, että miksi tuli niin sairaana, mutta päätin sitten antaa toisen tilaisuuden, jos vaikka olisi terveenä vähän pirtsakampaa seuraa. Toisilla treffeillä mies oli Aasiaan suuntautuneelta pikaiselta työmatkalta hankkimassaan p***a*taudissa ja piereskeli ja haisi aivan JÄRKYTTÄVÄLTÄ! Lisäksi oli edelleen aivan yhtä negatiivinen narisija kuin ensimmäisilläkin treffeillä.
Viimeinen kommunikaatiomme oli pari päivää toisten treffien jälkeen puolenyön maissa lähettämänsä tekstiviesti, jossa selosti yksityiskohtaisesti kaikki laboratoriokokeet joita häneltä oli otettu päivystyksessä intialaisen mahalenssun selvittämiseksi. Se viesti ei oikeasti sisältänyt muuta kuin sen sairauskertomuksen. Heräsin viestiin ja sain ihan hervottoman nauruhepulin. Kuittasin siihen "ok". Sen jälkeen kumpikaan ei enää ottanut yhteyttä toiseen.
Että mitähän tästä nyt sitten olisi pitänyt ajatella? Ehkä ainakin sen verran, että jos on sairas, on ihan ok siirtää treffejä. Ja jos haiset kuolemalle, älä missään tapauksessa mene treffeille!
Näitä "malli"juttuja ha ha.