Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
61/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviehättävä miekkonen haki autollaan, ajeltiin ympäri vailla suuntaa saati puhuttavaa, valittiin Filmtownissa 1,5h katsottavaa (aikana ennen Netflixiä), lopulta katsottiin jotain action-roskaa. Treffien päätteeksi sanoi, että "pitää autoon vaihtaa talvirenkaat, sä voit tulla kattomaan". Menin, jotta saan kyydin kotiin, asui syrjässä. 

Vierailija
62/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tinderin kautta sovitut treffit ja hyvin samantapaisia kokeet muksia kuin muillakin täällä.

Suomalaiset miehet on sitten juntteja!!!

Alan lesboksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin sokkotreffeille. Mies oli joku latvakakkonen, joka ei apuluokalla käydyn peruskoulun jälkeen ollut opiskellut mitään. Töissäkään ei pärjännyt, työnantajat eivät ymmärtäneet "hyvän päälle", kun useampi oli viheltänyt pelin poikki koeaikana. Puhui suu vaahdosta itsestään keskittyen siihen kuinka maailma häntä on päähän potkinut.

Lopulta tuli ensimmäinen henkilökohtainen kysymys: onko mulla pillerit? Kerroin, että ei ole. Mies ilahtui vastauksesta, ilmoitti että vauvakuumetta pukkaa, ja olisi kovin romanttista jos tehtäis vauva ensitapaamisella. Ei tehty. Soitteli vielä monta kertaa, kunnes kyllästyin kuuntelemaan toisen vauvantekofantasioita. Estin kaikissa mahdollisissa kanavissa.

Vierailija
64/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt treffeillä

34

Vierailija
65/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huikea ketju! Tässä huomaa, ettei ne omat treffikokemukset niin pahoja olekaan... 😅

Vierailija
66/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menin sokkotreffeille. Mies oli joku latvakakkonen, joka ei apuluokalla käydyn peruskoulun jälkeen ollut opiskellut mitään. Töissäkään ei pärjännyt, työnantajat eivät ymmärtäneet "hyvän päälle", kun useampi oli viheltänyt pelin poikki koeaikana. Puhui suu vaahdosta itsestään keskittyen siihen kuinka maailma häntä on päähän potkinut.

Lopulta tuli ensimmäinen henkilökohtainen kysymys: onko mulla pillerit? Kerroin, että ei ole. Mies ilahtui vastauksesta, ilmoitti että vauvakuumetta pukkaa, ja olisi kovin romanttista jos tehtäis vauva ensitapaamisella. Ei tehty. Soitteli vielä monta kertaa, kunnes kyllästyin kuuntelemaan toisen vauvantekofantasioita. Estin kaikissa mahdollisissa kanavissa.

Voi apua 😂 tulee ulkomaalainen kaverimies mieleen, raukalla hirvee vauvakuume ja uhkasi jo varastaa mun munasolut, että saisi tuontivauvan itselleen. 😂

Vierailija
67/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahoja kokemuksia täällä. Kiusallista oli se kun kutsuin miehen luokseni katsomaan telkkaria 😂 Istuimme sohvalla vierekkäin kuin syntiset kirkonpenkillä ja alle tunnin kuluttua hän vain nousi ja ilmoitti, että nyt pitää mennä. Tämä toistui kaiken kukkuraksi vielä kaksi kertaa!

Vierailija
68/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin naapurikylään treffit suoraan jonkun nettideitin luokse, koska mulla oli auto käytössä. Ennen lähtöäni sain kauppalistan, josko voisin tuoda ruokaa, joka oli tarkoitus kokata yhdessä. Maksaa kuulema takaisin oman osuutensa, kun saavun paikalle. Nooh, kävin kaupan kautta, yhteinen kokkailu oli hyvä ajatus ja ymmärrettävää edelleen minun auton käytön mahdollisuuden vuoksi kantaa autossa ruokakassi.

Tyypin luona paikan päällä oli näin jälkikäteen ajatellen luojan kiitos tyypin kaveri, koska treffikumppanini oli ärsyyntynyt alusta saakka minun olemassaoloon ja kokkaili yksinään itselleen! Mulla oli hauskaa tuon kaverin kanssa oikeasti, itse treffikumppani unohtui täysin lopulta. Olisin ymmärtänyt ärtymisen silloin, jos en olisi yrittänyt tutustua treffikumppaniini laisinkaan, mutta kun hän oli *ittupää alusta saakka eikä mitään kontaktia ottanut, vaikka yritin kuinka jutustella ja tutustua häneen - hänenhän takia olin tullut. Lopulta kaveri päätyi keittämään mulle kahvin treffikumppini luona, koska treffikumppani itse vaan jurotti kanaa uunissa keittokomerossaan.

Rahaa en koskaan saanut takaisin kauppaostoksista, mutta oli kuitenkin hauska kokemus. Kiitos siis tälle kaverille, pelasti täysin mun illan eikä ollut ihan turha 40km ajelu.

Vierailija
69/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamukymmeneltä krapulassa ekat treffit miehen kanssa ortodoksisen kirkon jumalanpalveluksessa. Kumpikaan ei ollut ortodoksi. Suitsukkeen hajusta ulos oksentamaan.

Hei toihan ois virkistävä treffailupaikka ja varmasti jälkikäteen puheenaihetta riittää! kummallekin tuntematon uskonto jumalanpalveluksineen. Krapulan kanssa varmasti tuplasti hauskempaa!

Vierailija
70/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään nettideitin sokkona ollessani n.25v. Hän haki autollaan minut ja ajoi sitten keskustasta kauemmas, erääseen syrjäisempään pubiin. Tuli heti fiilis, että halusi tavata salassa. Autosta noustuamme huomasin, että hän oli valehdellut pituutensa, oli nimittäin minua, 165cm pituista naista hiukan lyhyempi ja oli väittänyt pituudekseen 175cm. Eli valehtelija. Treffit sujuivat väkinäisesti. Juteltiin niitä näitä, esim. elokuvista. Hän totesi, että tykkää katsoa vain totuuteen perustuvia leffoja, ok, eihän siinä mitään, mutta myöhemmin hän kertoi menevänsä samana iltana elokuviin katsomaan uusimman Hulkin. Nauroin, että aa, sehän perustuu totuuteen. Mies suuttui ja tosissaan perusteli, että menee pikkuveljensä kanssa. Yksien juomien jälkeen sanoin että minun on mentävä ja hän ajoi takaisin keskustaan. Ei ollut niin mistään puhuttavaa ja painostava hiljaisuus kiusaannutti, niin kerroin meneväni seuraavana päivänä hammaslääkäriin. Hyvin huolestuneen oloisena hän vielä kysyi "eihän sulla ole paljon reikiä hampaissa?"

Vierailija
71/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.

Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.

Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.

Epäkiinnostus? Rasvaprosentti... olet melkoinen saalis.

Vierailija
72/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä ap itse tuumisi, jos deitti sanoisi että ihan vaan huvikseen lähti seuraksi kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Ap

ap, mitä tyhmää tuossa oli?

Vierailija
73/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin Tinderissä treffit ja vastassa odotti nainen joka ei näyttänyt yhtään kuviltaan, puoliksi humalassa ja alkoi avautumaan kuinka hyväksikäyttäjä isäpuolensa ei onneksi tule näkemään ensiviikkoa. Toivotin mukavaa illanjatkoa ja totesin että taidan mennä saunan kautta nukkumaan.

Vierailija
74/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin Tinderissä treffit ja vastassa odotti nainen joka ei näyttänyt yhtään kuviltaan, puoliksi humalassa ja alkoi avautumaan kuinka hyväksikäyttäjä isäpuolensa ei onneksi tule näkemään ensiviikkoa. Toivotin mukavaa illanjatkoa ja totesin että taidan mennä saunan kautta nukkumaan.

No tässä oli ikävä tapaus, eikä niinku toi ap:n valitus, kun itse mokas luultavasti kivan miehen kanssa. Toivottavasti tämä tinderi kuitenkin on saanut apua ongelmiinsa.

Vierailija
75/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat olivat varmaan ne kun lähdin viikonlopuksi miehen luo naapurikaupunkiin.

Menimme paikalliseen, ja sisään asteli 3 nuorta kaunista naista. Mies kysyi lupaa josko voisi iskeä näitä, mitäpäs minä siihen kuin "iske vaan". Tytöt tulivat pöytäämme kun vapaita ei ollut, mies pisti parastaan, ja minä esitin hånen siskoaan.

Ei onnistanut hänellä, mutta senhän olisin voinut toki heti sanoa, mutta olihan se tavallaan viihdyttävää seurata. Nuo tytöt kehuivat minua siihen malliin että mietin jo että ehkä minä olisin saanut jonkun mukaani, jos olisin sinne päin kallellaan :D

Vierailija
76/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olenko edes miehistä kiinnostunut"

Ei juma kuinka repesin xD Mikä kysymys. Oma kokemus:  Kun miesehdokas kertoi että juo kokista ns. aamukahvina ja lähes joka aterialla. Eli oikeastaan lähes joka kerta kun juo jotain... Kun annoin pakit (ei pelkästään kokiksen takia, en kokenut meidän sopivan),hän oli että on NIIIN väärin että päästän hänen kaltaisensa miehen lähtemään... Juuh, olen tyytyväinen koska nykyistä miestäni en juuri tahdo päästää menemään :D

Piti kertoa omasta jutusta, mutta sun pitää keskittyä haukkumaan miehiä?

Vierailija
77/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma kahvilassa oli vaivautunut, deitti ei saanut sanaa suustaan. Koitin lypsää vastauksia ja pitää juttelua jotenkuten yllä, tyyppi vastaili yhdellä sanalla.

Jälkeenpäin sain viestin, jossa deitti oli tosi innoissaan treffeistä ja kyseli koska nähdään uudestaan, öö...

Vierailija
78/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille kahvilaan asiakkaan kanssa. Ikäeroa meillä oli 15 vuotta ja itse näytin tuolloin vielä ikäistäni nuoremmalta eli alaikäiseltä, vaikka ikää oli n.20 vuotta.

Kahvilassa tämä mies halusi sitten yhtäkkiä ottaa minusta valokuvia (oli joku taiteilija). Yritin kieltäytyä, mutta nopeasti kuulemma hoituisi ja siinä sitten täydessä kahvilassa räpsi minusta vaivaantuneesta seuralaisestaan kuvia kunnon salamavaloilla. Kyllä herätettiin huomiota, ja ties mitä muut asiakkaat miettivät.

Vierailija
79/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma kahvilassa oli vaivautunut, deitti ei saanut sanaa suustaan. Koitin lypsää vastauksia ja pitää juttelua jotenkuten yllä, tyyppi vastaili yhdellä sanalla.

Jälkeenpäin sain viestin, jossa deitti oli tosi innoissaan treffeistä ja kyseli koska nähdään uudestaan, öö...

Siinä sen näkee, ei pidä vetää liian nopeita johtopäätöksiä toisen puhumattomuudesta tai siitä ettei juuri sillä hetkellä paljon puhu. Ei pitäis vaatia kaikilta kokoajan jotain ihmeitä. 

Vierailija
80/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin treffeille kahvilaan asiakkaan kanssa. Ikäeroa meillä oli 15 vuotta ja itse näytin tuolloin vielä ikäistäni nuoremmalta eli alaikäiseltä, vaikka ikää oli n.20 vuotta.

Kahvilassa tämä mies halusi sitten yhtäkkiä ottaa minusta valokuvia (oli joku taiteilija). Yritin kieltäytyä, mutta nopeasti kuulemma hoituisi ja siinä sitten täydessä kahvilassa räpsi minusta vaivaantuneesta seuralaisestaan kuvia kunnon salamavaloilla. Kyllä herätettiin huomiota, ja ties mitä muut asiakkaat miettivät.

Olikohan sellainen saalistaja tai sitten yritti vedättää jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme