Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
41/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Olin 18v ja täysin kokematon. En ollut halannut tai edes pussannut poikaa. Liityin Tinderiin ja laitoin ikähaarukaksi muistaakseni 18-22v. Vastaan tuli 22v muusikkopoika, joka pyysi mut treffeille. Mentiin baariin, joka oli k22, mutta poika tunsi portsarin, joten pääsimme sisään. Treffikumppani moikkaili baarimikoille ja muille asiakkaille baarissa ja marssi suoraan tiskille. Kaksi kaljaa, kiitos. Olin itse kaivamassa samalla omaa rahapussia esiin, mutta minulle tyrkytettiin tuo kalja. Huom, en juo kaljaa missään tilanteissa.

Keskustelun lomassa kävi ilmi, että tämä 22v poikanen onkin 25v, pian 26. Kuvissa näytti nuoremmalta, livenä sen ikäeron näki. Olin ujo ja aika hiljainen. Tätä ei kuitenkaan parantanut se, että treffikumppani alkaa kommentoimaan viereisen pöydän neitokaisten ulkonäköä ja kumman valitsisi.

Häneen iski epävarmuus, kun et osoittanut mitään mielenkiintoa. Toteamus ei syytös ym.

Vierailija
42/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä käynyt joku 80 kertaa treffeillä joten tietenkin näihin on mahtunut monta huonoakin, mutta en jaksa niitä naisia erityisemmin ruotia.

Haluaisin vain sanoa, että hyvät käytöstavat ja huomaavaisuus ei maksa mitään vaikka treffikumppani ei kiinnostaisikaan. Kukaan ei ole niin tärkeä henkilö etteikö voisi jutella vastavuoroisesti sen alle tunnin ajan.

Vaikka huomaisin heti alussa, että naisella on liian korkea rasvaprosentti mun makuun niin pyrin silti tutustumaan naiseen asiallisesti ja joka kerta nämä naiset ovat myös pyytäneet uusia treffejä. Eli mun epäkiinnostus ei näy ulospäin ja siihen pyrinkin.

No kohtelias pitää toki olla. Mutta aivan typerää tuokin että tarkoituksella teeskentelet niin kiinnostunutta että toinen luulee että jatkoa on luvassa. Mitä sinä sillä voitat? Vääriä tulkintoja tulee väistämättä, mutta ei pidä tarkoituksella johtaa harhaan.

Miten niin teeskentelen kiinnostunutta? Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin se, että juttelee toiselle vaikka ei kiinnostaisi romanttisesti. Pitäisikö mun tahallaan olla tuppisuu, että näyttäisin toiselle, että et kiinnosta minua yhtään. Mun mielestä tuollainen olisi lapsellista.

Päättelen siitä että naiset pyytävät aina uusia treffejä. Itselläni on ollut ihan mukavia treffejä mutta kyllä sen melkein aina huomaa vastapuolesta, että uutta tapaamista ei kannata ehdottaa. Sitten oli pari näitä jotka esittävät kiinnostunutta mutta alkoivat kiemurrella kun ehdotin uutta tapaamista. Ärsyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v minä tapasin netissä ihan kivan kundin jonka tapasin pari kertaa ihan nopeasti ja kolmannet treffit sovittiin yökerholle. Vahvan humalan päätteeksi lähdettiin jatkoille äijän yksiöön. Perillä mies alkoi riisutumaan ja suukottelemaan ja kyselemään ehkäisystä. Kesken kuumimman aktin mies tunnusti että hänellä SAATTAA olla sukupuolitauti! Onneksi en ehtinyt edes pikkuhousuja riisumaan kun aloin änkyttäen etsimään tavaroitani. Lähdin vähin äänin kotiin ja mies jäi sammuneena mulkkeli kädessä makaamaan. Ei nähty enään neljänsillä treffeillä.

Vierailija
44/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies marisi pari tuntia erostaan, kuinka ex oli vienyt kaikki huonekalutkin, ja hän oli sit käynyt Ikeassa ja maksoi uusista kalusteista x euroa. Lähdettiin pienelle kävelylle, mies jatkoi exästä avautumista. Oltiin jossain puistossa tässä vaiheessa, ja silloin tuli jackpot. "Mentäiskö tuonne pusikkoon nus..." Ei menty. Ei tullut toisia treffejä

Vierailija
45/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä miehen. Jossain vaiheessa mies pyysi kahville. ABC:lle. Hän joi kahvia ja tuijotti mua, mä yritin jotain jutella, toinen vastasi puolella tavulla. Ei siinä kovin kauaa viihdytty. Kotiin kun pääsin, niin tämä mies jutteli, että oli kiva nähdä, lähtisinkö hänen kanssaan uudestaan treffeille? Öö? En. Oli niin kiusaantunut oli kun toinen ei sanonut mitään.

Vierailija
46/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran yks neitonen joka kertoili vaan mistä kaikesta EI pidä

negatiivisuus tunki

😕

Vierailija
47/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeimmat treffini ovat aina olleet sellaiset, etten ole kelvannut naiselle koska olen ollut jännittynyt ja tehnyt virheitä, ei ole mennyt täydellisesti kuten jossain elokuvassa ja nainen on varmasti tällaisella palstalla sitten naureskellut omina surkeina treffeinään millainen ihmemies sekin oli.

Minun ja mieheni ensitreffit eivät menneet täydellisesti: kenkäni hajosivat päivää ennen treffejä, joten jouduin laittamaan treffeille ballerinat, joilla ei todellakaan kävelty kovin pitkään ja koska päivä oli kylmä, olin treffeillä sukat ballerinoissa (ei ollut tyylikästä). Mies oli suunnitellut pienen piknikin, johon kuului vain kahvia. Termari näytti isolta, mutta mieskin hämmästyi, miten vähän siihen mahtui kahvia, kun kumpikin sai lopulta pienen puolikkaan kupin kahvia. :D Sitten tuli kylmä ja vettäkin alkoi sataa, menimme sitten kahvilaan jatkamaan treffejä. Ensisuudelma oli minun puoleltani katastrofi, mutta tässä sitä ollaan, naimisissa. Ei todellakaan täydelliset treffit, mutta asenne ratkaisee. Tilanteelle voi nauraa eikä jäädä vellomaan virheisiin.

Ihana❤️

Vierailija
48/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olenko edes miehistä kiinnostunut"

Ei juma kuinka repesin xD Mikä kysymys. Oma kokemus:  Kun miesehdokas kertoi että juo kokista ns. aamukahvina ja lähes joka aterialla. Eli oikeastaan lähes joka kerta kun juo jotain... Kun annoin pakit (ei pelkästään kokiksen takia, en kokenut meidän sopivan),hän oli että on NIIIN väärin että päästän hänen kaltaisensa miehen lähtemään... Juuh, olen tyytyväinen koska nykyistä miestäni en juuri tahdo päästää menemään :D

Vierailija
49/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kauhein tyyppi jota näin muutaman kerran, ei voi edes sanoa että treffeillä käytiin koska ei hänellä ollut varaa edes baarissa tarjota juomaa, veden tilasi mulle 😅

Aina nähtiin hänen luonaan, käskytti minua keittämään kahvit, itse meni koneelle tekemään jotain elämääkin tärkeämpiä projekteja. Miksi kutsua nainen luokseen jos ei ole aikaa hänelle. No sitten alkoi rahan pyytäminen lainaksi, minun piti maksaa kaupassa kaikki hänenkin ostokset. En tiedä miten kestin tyyppiä edes sen kuukauden jona tapailimme, todennäköisesti kun olin juuri eronnut niin olin naiivi ja ajattelin että josko se tästä paremmaksi menisi. Sit tajusin pistää jutun poikki.

Vierailija
50/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käsittämätöntä tajuta miten umpisurkeasti jotkut ymmärtävät tekstiä rivien välistä 🤣🤣 Kaikki pitäisi sanoa tismalleen sanasta sanaan tai muuten ei mene jakeluun. Olisipa syvältä olla noin dumbass.

Vierailija
51/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olenko edes miehistä kiinnostunut"

Ei juma kuinka repesin xD Mikä kysymys. Oma kokemus:  Kun miesehdokas kertoi että juo kokista ns. aamukahvina ja lähes joka aterialla. Eli oikeastaan lähes joka kerta kun juo jotain... Kun annoin pakit (ei pelkästään kokiksen takia, en kokenut meidän sopivan),hän oli että on NIIIN väärin että päästän hänen kaltaisensa miehen lähtemään... Juuh, olen tyytyväinen koska nykyistä miestäni en juuri tahdo päästää menemään :D

Minkä ikäinen miekkonen ja missä asui?

Vierailija
52/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin treffien ajan KAIKEN miehestä, kertoi ja kehui mitä omistaa, autot ja veneet ja kuntolaitteet, mitä syö ja juo, mistä ostaa sukkansa ja paitansa, eikä kysynyt koko illan aikana yhtään ainoaa asiaa minusta. En vieläkään tajua, miten kestin tuon, ehkä olin vain utelias kokemaan, miten joku voi olla niin täynnä itseään. Luuli varmaan olevansa unelmiensa treffeillä. Viestitteli perään muutaman kerran, halusi tavata, mutta ei saanut minulta vastakaikua. Ihmettelee varmaan vieläkin, miksei, kun oli omasta mielestään maailman upein tyyppi.

Sinäkään et siis kysellyt mieheltä, kun kertoi omatoimisesti. Ehkäpä sinunkin olisi pitänyt sitten vaan kertoa omista jutuistasi, eikä odotaa jotain haastattelupalvelua.

Olen joskus tehnyt itsekin niin että annan toisen paaslata. Ihan vain että näen, kysyykö jossain vaiheessa "mites sä?" tai tarkistaako jotenkin muuten onko yleisö hengissä. Eipä tarkistanut. Olin pöydän ääressä liikkumatta, en hymyillyt, naurahtanut tai edes nyökännyt. Ei huomannut mitään :D

Mitäs jos huomasikin ja kertoi jälkikäteen kavereilleen että olipas se nainen ikävää seuraa, mutta minä poika urheasti ja kohteliaasti pidin keskustelua yllä, mutta toisille treffeille en mee:)

Vierailija
53/2388 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi viedä minut telttailemaan. Kehui tuovansa teltan, eväät yms, että mun ei tarvitse kuin ottaa vaatteita itselleni mukaan.

Noh, päästiin metsään ja alettiin leiriä pystyttämään. Mies laittoi teltan pystyyn, mutta ei ollut ottanut mukaan patjoja, makuupusseja tai tyynyjä. Ei tullut hyvin nukuttua juurien ja kivien päällä.

Eväät oli tasan yksi grillimakkarapaketti ja 1,5 litran vesipullo.

Hänestä mahtava reissu, itse näin nälkää ja särjin selkäni.

Vierailija
54/2388 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin treffien ajan KAIKEN miehestä, kertoi ja kehui mitä omistaa, autot ja veneet ja kuntolaitteet, mitä syö ja juo, mistä ostaa sukkansa ja paitansa, eikä kysynyt koko illan aikana yhtään ainoaa asiaa minusta. En vieläkään tajua, miten kestin tuon, ehkä olin vain utelias kokemaan, miten joku voi olla niin täynnä itseään. Luuli varmaan olevansa unelmiensa treffeillä. Viestitteli perään muutaman kerran, halusi tavata, mutta ei saanut minulta vastakaikua. Ihmettelee varmaan vieläkin, miksei, kun oli omasta mielestään maailman upein tyyppi.

Sinäkään et siis kysellyt mieheltä, kun kertoi omatoimisesti. Ehkäpä sinunkin olisi pitänyt sitten vaan kertoa omista jutuistasi, eikä odotaa jotain haastattelupalvelua.

Olen joskus tehnyt itsekin niin että annan toisen paaslata. Ihan vain että näen, kysyykö jossain vaiheessa "mites sä?" tai tarkistaako jotenkin muuten onko yleisö hengissä. Eipä tarkistanut. Olin pöydän ääressä liikkumatta, en hymyillyt, naurahtanut tai edes nyökännyt. Ei huomannut mitään :D

Mitäs jos huomasikin ja kertoi jälkikäteen kavereilleen että olipas se nainen ikävää seuraa, mutta minä poika urheasti ja kohteliaasti pidin keskustelua yllä, mutta toisille treffeille en mee:)

Ei huomannut. Ei yhtään häkeltynyt missään vaiheessa, ei pitänyt puheessa taukoa, ei vetänyt henkeä eikä juuri ottanut katsekontaktiakaan. Olisin päässyt mukaan keskusteluun vain puhumalla reippaasti päälle. Tai työntämällä tyypille pullan suuhun että joutuu olemaan hetken hiljaa.

Vierailija
55/2388 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nettideitti tuli ensitreffeille todella krapulassa ja joi silti olutta. Toinen ylisti kapitalismia ison osan treffeistä kuultuaan vasemmistolaisesta arvomaailmastani. Kuulemma jäätelöäkään emme tässä nyt söisi ilman kapitalismia. No, juu..

Vierailija
56/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nettideitti tuli ensitreffeille todella krapulassa ja joi silti olutta. Toinen ylisti kapitalismia ison osan treffeistä kuultuaan vasemmistolaisesta arvomaailmastani. Kuulemma jäätelöäkään emme tässä nyt söisi ilman kapitalismia. No, juu..

Oikeassahan tuo oli

Vierailija
57/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme treffit yh:n kanssa erään kaupan eteen. Hän kävi ostamassa ruokaa itselleen ja lapsilleen. Odotin itse kaupan edessä. Kun hän tuli kaupasta, niin sanoi minulle että tämä ei mennyt oikein. En ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, ja kysyin sitä. Niin loihe vastaamaan, että kun hän joutui maksamaan ostokset. En tarvinnut enään uusia treffejä.

Vierailija
58/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies  tarrasi käsiini, tiiraili niitä ja julisti sitten miten oksettavat  purrut kynnet naisella on, etsi puhelimestaan jotain tekokynsikuvia ja koetti esitellä niitä. Join kahvini ja häivyin.  Laittoi perään  viestiä jossa ihmetteli että suutuinko minä, no kyllä suutuin. Joo  purrut kynnet on ällöt mutta  ei tarvitse sitä naamalle heittää, etenkään ensitreffeillä!

Toinen tapaus taas oli väitettyä ikäänsä ja kuvaansa vanhemman oloinen tapaus, raahusti junasta selvästi krapulassa  ja heitti minulle kympin että hae mulle kaljaa ja ota itselles siideri.  Jäi itse istumaan siihen aseman portaille ja kääntämään sätkää. Kun palasin oli siirtynyt makoilemaan nurmikolle,  alkoi ryystää kaljaa kuin kieltolaki olisi tulossa  ja keskeytti keskusteluyritykseni   toteamalla  että mennään vessaan, panettaa niin pirusti,  pallit halkeaa. Kun kieltäydyin alkoi raivota ja nimitellä, kiitin siideristä ja lähdin.

Ja kolmas taas maksatti minulla kebabin ja oluen kun kortti ei toiminutkaan, saattoihan siinä olla oikeasti häiriö mutta  tuon jälkeen mentiin Sokokselle ja räpläili jotain viidenkympin paitaa minua merkitsevästi vilkuillen tuli olo, että koettaa maksattaa minulla ruuat ja uudet vaatteet!

Vierailija
59/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukymmeneltä krapulassa ekat treffit miehen kanssa ortodoksisen kirkon jumalanpalveluksessa. Kumpikaan ei ollut ortodoksi. Suitsukkeen hajusta ulos oksentamaan.

Vierailija
60/2388 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui koko ajan exästään, jonka kanssa vielä oli kuulemma juttua 😁. Kuittaili yksinhuoltajuudestani typerästi, ei ollut kohtelias millään lailla ja tuli olo että olisin miljoona kertaa mieluummin ollut muualla... ei muistaakseni olleet kovin pitkät treffit. 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan