Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
721/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos menee jankkaamiseksi mutta kannanpa minäkin korteni kekoon tuossa meikki-asiassa. Itse en kehtaisi ilmestyä deideille ehostamatta sillä mies luulisi minun olevan sairas tai surullinen. Oikeasti. AINA kun olen ilman meikkiä kysellään että onko kaikki ok, oletko sairas... mielummin peitän mustat varjot silmien alla ja aneemisen kalpeuden ainakin  ensimmäisillä tärskyillä. Moni nainen näyttää hyvältä meikittä mutta minä en ikinä kyllä kuulu heihin.  Nätit vaatteetkaan ei pelasta jos näyttää ruumiilta.

Onko mukava huijata miehiä? Mitä jos ruma mies meikkaisi itsestä komean ja sinä ihastuisit sen ulkokuoreen ja sulle paljastuu vasta sitten miehen ruma naama kun heräät aamulla sen vierestä?

Nää palstamiehet on kyllä hirveitä ulisijoita. xD Ensin itketään, että nainen ei saa tulla treffeille meikittä. Jos toteat meikkaavasi, niin parutaan,että huijaat miehiä yyyyy. Sen jälkeen ulistaan, että kun kukaan nainen ei huoli ja kelpaisi kyllä "rumakin" yyyy. 

Vierailija
722/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, siis mies kysyi sulta ap ootko miehistä kiinnostunut? Ja vastasit että et. Siis hän ajatteli että olet lesbo ja haluat vaan jonkun mieskaverin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö maalta kirjoitti:

Oli, ei ihan ekat treffit. Mies kertoi, että ihan just hänen ihannenaisensa, jonka on aina ajatellut olevan hänelle se oikea, muuttanut hänen naapuriinsa. Nähnyt hänet jo muutaman kerran, muttei ollut rohjennut mennä juttusille.

Aha, siitä sitten vain tutustustumaan ihannenaiseensa, jonka kanssa ei ole koskaan vaihtanut sanaakaan. Kehotin häntä aktivoitumaan ja rohkaistumaan ja menemään juttusille! Ettei nyt vaan menetä ainutlaatuista tilaisuuttaan.😝

Hän kaipasi naispuolista tsemppaajaa, ujo kun oli.

Hei mulla aika samantyylinen kokemus!

Oltiin tapailtu muutama kuukausi, kun mies kertoi, että naapurin tyttö oli tullut kylään ihan selvästi iskumielellä. Mies oli siis juuri muuttanut takaisin vanhalle kotikylälleen, mikä oli niissä ympyröissä iso tapaus. Hän sanoi monta kertaa "mutta ei sun tarvitse olla huolissaan, ei sun tarvitse olla huolissaan", ja mua vaan nauratti.

Mulle tuli yhtäkkiä tosi vahvasti sellainen fiilis, että tämä naapurin tyttö saattaisi olla selkeästi sopivampi kumppani hänelle, kun itse en oikein maalaiselämästä perusta. Sanoin, etten ole huolissani ollenkaan, ja siitä vaan treffeille jos tuntuu. En yleensäkään ole mustasukkaista tyyppiä. Jos ei ole vielä hynttyyt yhdessäkään, niin siitä vaan menoksi, jos tuntuu, että sopivampi löytyy.

Lopetimme tapailun ehkä kuukautta myöhemmin ja pari vuotta sitten stalkkasin miehen fb:n. Hän oli mennyt tuon naapurin tytön kanssa naimisiin ja heillä oli kaksi lasta yhdessä.

Varmasti löytyi ehtoisampi emäntä sieltä, minä en oikein jaksanutkaan passata ruoanlaittotaidotonta miestä, jonka äiti saneli treffiaikammekin omilla ruoka-ajoillaan.

Vierailija
724/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa tapauksissa kyseessä oli sovitusti fyysiseen hauskanpitoon suunnatut treffit.

Tapaus 1:

Ikää ja painoa 15 vuotta ja kiloa enemmän kuin kuvassa. Korosti vielä viestitellessä haluaan rehelliseen ja vilpittömään kanssakäyntiin. Kuvitteli kai silti, että kävisi tuuri enkä huomaisi tai välittäisi melkoisesta eroavaisuudesta odotettuun. Treffit kestivät alle minuutin, kun sanoin selvästi, että nyt tuli vastaan jotain muuta mitä oli sovittu. Reaktiosta päätellen ei ollut ensimmäinen kerta kun näin kävi.

Tapaus 2:

Fyysinen olemus oli jopa parempi kuin mitä kuvien perusteella odotin. Viestittelyssä oli havaittavissa kärsimättömyyttä, mutta kun muuten vaikutti järkevältä tapaukselta niin kutsuin kotiini. Käytöstapoja ei ollut nimeksikään, käveli esim. heti sisään tultua keittiöön ja otti kysymättä kaapista juomalasin, janoinen kun oli. Sama kiirehtiminen ja tahdittomuus jatkui myös makkarin puolella, mutta siedin sitä, kun fyysinen puoli oli tosiaan kuin suoraan märästä unesta. Kun lopuksi saatoin kohteliaana kumppania ulos, tällä oli deittisovellus uudelleen auki jo hississä ilman sen kummempia yrityksiä piilotella asiaa.

Kakkostapauksesta voimme siis päätellä, että mies saa ulkonäöllä anteeksi melkein mitä vaan. Ja toki jos sitä komeutta on suotu niin ei tarvitse edes piilotella sitä miten pyörittää naisia, aina löytyy joku patjaksi.

Vierailija
725/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos menee jankkaamiseksi mutta kannanpa minäkin korteni kekoon tuossa meikki-asiassa. Itse en kehtaisi ilmestyä deideille ehostamatta sillä mies luulisi minun olevan sairas tai surullinen. Oikeasti. AINA kun olen ilman meikkiä kysellään että onko kaikki ok, oletko sairas... mielummin peitän mustat varjot silmien alla ja aneemisen kalpeuden ainakin  ensimmäisillä tärskyillä. Moni nainen näyttää hyvältä meikittä mutta minä en ikinä kyllä kuulu heihin.  Nätit vaatteetkaan ei pelasta jos näyttää ruumiilta.

Onko mukava huijata miehiä? Mitä jos ruma mies meikkaisi itsestä komean ja sinä ihastuisit sen ulkokuoreen ja sulle paljastuu vasta sitten miehen ruma naama kun heräät aamulla sen vierestä?

Nää palstamiehet on kyllä hirveitä ulisijoita. xD Ensin itketään, että nainen ei saa tulla treffeille meikittä. Jos toteat meikkaavasi, niin parutaan,että huijaat miehiä yyyyy. Sen jälkeen ulistaan, että kun kukaan nainen ei huoli ja kelpaisi kyllä "rumakin" yyyy. 

Jos se huijaaminen naisilla on sallittua niin kai minäkin saan miehenä vähän huijata ja laittaa Brad Pittin naamarin päähän vai olisiko nuori George Clooney parempi?

Te naiset niitä ulisijoita olette.

Vierailija
726/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta saa sellaisen kuvan, että tosi monelle on ok lähteä heti jonkun juuri tapaamansa ihmisen kämpille tai kutsua itse tämä kotiinsa. Tai sovitaan jopa yökyläilyjä ekoiksi treffeiksi. Aikamoista.

Minä olen kutsunut naisia kotiini ekoille treffeille, yökyläilyjä en sentään ole ehdottanut mutta on se joskus sellaiseksikin sitten mennyt. Mitäpä noissa, mukavia treffejä kun voi olla rennosti omassa ympäristössään kaikessa rauhassa.

Onhan toki sitten vaarallisiakin ihmisiä olemassa, ymmärrän täysin jos nainen haluaa julkiselle paikalle aluksi, se on ihan järkevää.

Vierailija
727/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainenko? kirjoitti:

Miksi tullaan ensi treffeille likaisella tukalla ja ilman mitään meikkiä?Vaatteet vanhoja ja kuvista tullut vähintään 10kg lisää ja lisäleuka?

Mulla ollut tänä syksynä kolme em. Naista Tinder treffeillä. Ei paljon innosta, kun toistakaan ei tunnu kiinnostavan. Itse yritän olla siistissä naista kiinnostavassa kunnossa saapuessani ensi treffeille.

Tuntuu naisilla olevan nykyään "ihan sama" - asenne, vaikka olisivat miehestä kiinnostuneita.

M42v

Muuten puhut asiaa, mutta vähän harmittaa tuo "naiset nykyään" -asenne. Itse esim laittaudun aina treffeille ja suurin osa miehistä joita olen tavannut ovat tulleet treffeille enemmän tai vähemmän homssuisena. En silti yleistä että kaikki miehet..

"Suurin osa miehistä" *huoh* Juu et yleistä...

Herää vielä kysymys miksi päädyt treffeille enimmäkseen homssuisten miesten kanssa? Ei minun kohdalle ole sellaisia sattunut. Taidat itsekin olla vähän... tai no enpä sano.

Huoh. Suurin osa miehistä joiden kanssa olen ITSE ollut treffeillä, eli kertomus omasta kokemuksesta, ei mikään arvio kaikista maailman miehistä.

Miksi hauska ketju piti yleensäkin pilata tämmöisellä ilkeilyllä.

Vierailija
728/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin tinder-matchin kanssa kahvittelun merkeissä ja nainen räpläsi kännykkää koko tapaamisen ajan.

Kävi aika selväksi ettei häntä oikeasti kiinnostanut vaikka laittoikin viestiä uudesta tapaamisesta pian lähdön jälkeen.

Vierailija
729/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa tapauksissa kyseessä oli sovitusti fyysiseen hauskanpitoon suunnatut treffit.

Tapaus 1:

Ikää ja painoa 15 vuotta ja kiloa enemmän kuin kuvassa. Korosti vielä viestitellessä haluaan rehelliseen ja vilpittömään kanssakäyntiin. Kuvitteli kai silti, että kävisi tuuri enkä huomaisi tai välittäisi melkoisesta eroavaisuudesta odotettuun. Treffit kestivät alle minuutin, kun sanoin selvästi, että nyt tuli vastaan jotain muuta mitä oli sovittu. Reaktiosta päätellen ei ollut ensimmäinen kerta kun näin kävi.

Tapaus 2:

Fyysinen olemus oli jopa parempi kuin mitä kuvien perusteella odotin. Viestittelyssä oli havaittavissa kärsimättömyyttä, mutta kun muuten vaikutti järkevältä tapaukselta niin kutsuin kotiini. Käytöstapoja ei ollut nimeksikään, käveli esim. heti sisään tultua keittiöön ja otti kysymättä kaapista juomalasin, janoinen kun oli. Sama kiirehtiminen ja tahdittomuus jatkui myös makkarin puolella, mutta siedin sitä, kun fyysinen puoli oli tosiaan kuin suoraan märästä unesta. Kun lopuksi saatoin kohteliaana kumppania ulos, tällä oli deittisovellus uudelleen auki jo hississä ilman sen kummempia yrityksiä piilotella asiaa.

Kakkostapauksesta voimme siis päätellä, että mies saa ulkonäöllä anteeksi melkein mitä vaan. Ja toki jos sitä komeutta on suotu niin ei tarvitse edes piilotella sitä miten pyörittää naisia, aina löytyy joku patjaksi.

Jännä, mä taas oletin että nämä deittikumppanit olivat naisia.

Vierailija
730/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37059 kirjoitti:

Omalle kohdalleni ei ole sattunut kamalia treffejä, itse asiassa suurin osa on yllättänyt hyvällä käytöksellään ja siistillä olemuksellaan. Mutta se täytyy myöntää, että reilusti yli 50% tapaamistani naisista ei näytä livenä sitten yhtään samalta kuin Tinderissä ja se kyllä pilaa treffifiiliiksen totaalisesti kun siron ja nuorekkaan naisen sijasta treffikumppani onkin matushka-mallia.  Ei muuta kuin kohteliaasti yksi viinilasi kurkusta alas ja "soromnoo, oli kiva tavata mutta en kokenut että meillä synkkasi". Kotimatkalla sitten mietin, että miksi helvetissä jengi photoshoppaa itsestään täysin erinäköisen ja vannon etten enää ikinä avaa Tinderiä. 

Mä oon miettinyt tätä vaikka en photoshoppaa enkä filtteröi kuviani, niin tietenkin yritän valita mahdollisimman kauniit kuvat. Ja sitten jos kuva on liian hyvä ilman muokkauksiakin, pettyykö mies? Mutta kynnys laittaa ruma/raatorealistinen kuva itsestäni julkisesti nettiin on liian suuri. Enhän tiedä yhtään kuka kuvan näkee, mahdollisesti tallentaa ja lähettelee kavereille tai tekee meemin tms. Miten siis voisi laittaa tarpeeksi realistisen mutta silti nätin kuvan niin ettei tule suuria pettymyksiä?

Jos pystyt kotioloissa laittamaan itsesi niin kauniiksi kuin kuvissa olet, niin on se silloin tarpeeksi realistista. Mutta ei mielellään näitä kuvia, joissa on vuonna 2008 käyty ammattilaisen tekemän meikin jälkeen ammattikuvaajalla. On varmasti nätti joo, mutta sitä kuvassa olevaa naista ei käytännössä tulla koskaan näkemään.

Vierailija
731/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kutsui kylään. Ohjasi olohuoneeseen ja sohvalle. jolle piti pujotella muutaman kaapin ja lipaston välistä kun olohuone oli ihan täynnä huonekaluja. Nainen avasi television ja ajattelin että sitä katsotaanpa sitten yhdessä TV:tä vaikka en tykännyt ohjelmasta. Mutta nainenpa menikin keittiön pöydän ääreen lukemaan lehteä. Ei edes näköyhteyttä ollut. Treffeillä olisi mukavampaa jos molemmat on sentään samassa huoneessa. Luojan kiitos se ei vienyt makuuhuoneeseen kun olisin varmaankin ottanut vaatteita pois ennenkun olisin huomannut että se meni lukemaan lehteä keittiöön.

Vierailija
732/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittääkö teillä kuinka paljon kun tapaatte treffiseuraa ensimmäisen kerran? Onko puhe takkuilevaa, väriseekö ääni, täriseekö kädet, punasteletteko tai onko muita oireita?

Vierailija
733/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä surkeimmat treffit on ne, joissa nainen ollut vähän pull ea tms. eli kaikki liittyy yleensä naisten ulkonäkööön. Naisten mielestä taas useimmat surkeat ovat niitä joissa mies on kaikin puolin ollut ahdistava.

Miettikää sitä.

On siellä kyllä aika monessa kuvailtu miehen ulkonäkö ei kovin mairittelevalla tavalla.

Eikä sitä sitten taas miehenä kovin helposti ahdistu asioista, joten se ei tule isoimpana asiana mieleen huonoista treffeistä.

Vierailija
734/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen meni hiprakkaan Iris coffeesta ja halusi tehdä kirkkopuistoon lumiukon, siellä  neito konttasi hihitellen farkut jalassa ja paljain päin  hangessa. Suloinen luonnonlapsi mutta ei ihan minun tyyppiäni kuitenkaan.

Vierailija
735/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, siis mies kysyi sulta ap ootko miehistä kiinnostunut? Ja vastasit että et. Siis hän ajatteli että olet lesbo ja haluat vaan jonkun mieskaverin. 

Jos mies on niin torvi, että kuvittelee mun olevan lesbo, koska pitkän parisuhteen jälkeen tahdoin keskittyä työhöni ja harrastukseeni ennen kuin tahdoin aloittaa deittailun uudelleen, niin en todellakaan ala selittelemään omaa suuntautumistani.

Luulisi nyt olevan itsestäänselvyys, että olen miehistä kiinnostunut, kun sellaisen kanssa vaivauduin treffeille.

Ap

Vierailija
736/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tympäsee nykyään että ihmiset ovat unohtaneet käytöstavat ja kohteliaisuuden toisia ihmisiä kohtaan.

Treffien jälkeen hävitään kuin pieru saharaan ilman että voisi edes sanoa että kiitos kivoista treffeistä, oli kiva tavata mutta ei nyt natsannut tms. En odota mitään kummempia selittelyitä.

Ehkä jotkut juoksee treffeillä koko ajan, sellaista liukuhihnahommaa. Siirrytään heti seuraavaan.

Jotkut miehet taas taantuvat lapsen tasolle jos kohteliaasti ilmoittaa että ei kannata toisille treffeille lähteä. Saatetaan haukkua tai sitten kitistään että mikä vikana, kumma kun ei hyvä mies kelpaa.

Vierailija
737/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.

Miten ihmeessä näet nämä tykkäykset eli siis miksi ihmeessä tykkäät itse näistä naisista? Tinderissä tulee mätsi vasta kun molemmat tykkää. En aina tajua miesten logiikkaa. Lakkaa tykkäämästä.

En minä ole sanonut että tykkään niistä, tinder näyttää usein kuka tykkää sinusta (secret admirer) ja vaikka ne tykkääjien naamat on sumennettu voit silti päätellä niistä naamoista ja profiileista kuka sinusta tykkäsi vaikka et osta goldia.

Uli uli. Tuo Secret admirer tulee ehkä kerran pari vkossa ja silloinkin pitää arvata oikein. Eli näet peräti pari sinua alempitasoista naista ehkä pari krt vkossa. Voi herran lettas. Ja noista sumennetuista kuvista ei nyt todellakaan yleensä näe miltä toinen näyttää, siis kunnolla. Niitä pitäisi olla koko ajan selaamassa jos haluaa tietää kuka on tykännyt ja ollut juuri linjoilla eli useimmat menevät ohi.

Voi sun kanssas. Olisit onnellinen että edes joku tykkää susta.

Vierailija
738/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies juotti minua baarissa vähän liikaa, joten liukastelin ja kaatuilin koko kotimatkamme päätyen lopulta putkaan nukkumaan. Sinne jäi se mies keskustaan yksin ihmettelemään, kun poliisit vei naisen vierestä, jota oli sitten juottanut monta turhia ihan turhaan. Hän oli laittanut myöhemmin aamuyöllä jotain epäselvää viestiä, että olisit nyt edes tullut tänne yöksi... Ok.

Mä ainakin päätän ihan itse, kuinka paljon juon :/

Kyllähän mä päätinkin ihan itse juoda niin paljon kuin mulle vaan viitsittiin tarjota :D Eikä se siellä baarissa istuessa vielä paljolta tuntunut. Kotimatkalla sitten tuntui, koska mukavan liukas marraskuinen yö ja 15e saappaat, joilla selvinpäinkin piti varoa, ettei nilkka taitu. Ei mikään ihme, että poliisit vei mukanaan. Aamulla putkassa klo 10 promillet vielä 1,38. Voi nuoruus ja typeryys.

Vierailija
739/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä surkeimmat treffit on ne, joissa nainen ollut vähän pull ea tms. eli kaikki liittyy yleensä naisten ulkonäkööön. Naisten mielestä taas useimmat surkeat ovat niitä joissa mies on kaikin puolin ollut ahdistava.

Miettikää sitä.

Ainakin minua näin miehenä ova eniten jääneet harmittamaan ne treffit hyvännäköisten naisten kanssa, joista ei kuitenkaan ole kehkeytynyt syystä tai toisesta yhtään mitään.

Vierailija
740/2388 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen meni hiprakkaan Iris coffeesta ja halusi tehdä kirkkopuistoon lumiukon, siellä  neito konttasi hihitellen farkut jalassa ja paljain päin  hangessa. Suloinen luonnonlapsi mutta ei ihan minun tyyppiäni kuitenkaan.

Tämä oli jotenkin ihana :D Toivottavasti löysi vielä jonkun menninkäisen kaveriksi tekemään lumiukkoja.