Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2388)

Vierailija
761/2388 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.

Miten ihmeessä näet nämä tykkäykset eli siis miksi ihmeessä tykkäät itse näistä naisista? Tinderissä tulee mätsi vasta kun molemmat tykkää. En aina tajua miesten logiikkaa. Lakkaa tykkäämästä.

En minä ole sanonut että tykkään niistä, tinder näyttää usein kuka tykkää sinusta (secret admirer) ja vaikka ne tykkääjien naamat on sumennettu voit silti päätellä niistä naamoista ja profiileista kuka sinusta tykkäsi vaikka et osta goldia.

Uli uli. Tuo Secret admirer tulee ehkä kerran pari vkossa ja silloinkin pitää arvata oikein. Eli näet peräti pari sinua alempitasoista naista ehkä pari krt vkossa. Voi herran lettas. Ja noista sumennetuista kuvista ei nyt todellakaan yleensä näe miltä toinen näyttää, siis kunnolla. Niitä pitäisi olla koko ajan selaamassa jos haluaa tietää kuka on tykännyt ja ollut juuri linjoilla eli useimmat menevät ohi.

Voi sun kanssas. Olisit onnellinen että edes joku tykkää susta.

Jos minusta tykkää viikossa 3-6 naista niin ne kaikki näkyvät siinä sumennettuina eli kyllä ne on helppo vaikka tarkistaa jos kiinnostaa.

Joillekin toiselle tykkäyksiä tulee enemmän ja tasaisesti niin eihän silloin pysy kärryillä kuka on tykännyt.

eri

Vierailija
762/2388 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin kirjoitti:

Yhden illan juttu 80-luvulla, ja muistan yhä tapauksen.

Ulkomaalainen, musta mies. Uteliaisuuttani päätin kokeilla olisko meillä kivaa, kun niin koitti kovasti pokata...

Noh, tyyppi oli aivan surkea ja mielikuvitukseton: tylsä peruspano hänen autossaan, ei juuri mitään esilämmittelyjä.

Vaisua jyystöä vain, kunnes hän laukesi, ja siinä se. Huonointa seksiä ikinä! - Ei tavattu enää toiste. :D

Luin että tylsä PERSEpano ja mietin että aika hurja mimmi olet :D Anaalia autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2388 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt "treffeillä". Minusta koko treffikulttuuri ei oikein istu Suomeen... Siis mistä nämä "treffailijat" etsivät niitä treffikumppanejaan, jostain tindereistä vissiin?

Juu ei kiitos. En ole koskaan ollut niin miehenkipeä että noin alas vajoaisin.

On sitä ennenvanhaankin löydetty panoseuraa ihan muilla tavoilla, senkun on vain menty baariin. Pitäisi riittää nykyajan ihmisillekin, minusta.

Eihän sellasissa nettipalveluissa pyöri kuin täydelliset idiootit.

Aika moni hakee jotain muuta kuin panoseuraa. Kaltaisesi juntti sitä ei toki tajua. Sekö ei ole alhaista että lähtee baariin jakamaan *illuaan ja pitää sitä jotenkin äärimmäisen älykkäänä toimintana? Nykynaiset, kun eivät edes viihdy enää  siinä määrin  baareissa eivätkä käytä alkoholia, jota jotkut ikäloput pubiruusut tarvitsevat saadakseen edes viinaharhoissa näyn miehistä.

Vierailija
764/2388 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pukeutunut mekkoon ja ohuehkoon villakangastakkiin kun  luulin että mennään syömään ja elokuviin. Mies haki minut autolla joka oli mustanaan tupakansavusta ja  alkoi vain ajella ympäriinsä haukkuen, miten pa""ja leffoja siellä pyörii. Sanoin ettei meidän ole pakko mennä. Autossa oli koleaa ja mahani murisi,  muistutin  että meidänhän piti käydä syömässä. Mies ajoi Hesburgeriin ja autokaistalle, syötiin parkkipaikalla. Olisi ollut ihan kivaa jos olisi ollut kesä, eikä  tammikuu.  Lopulta en jaksanut enää olla kohtelias vaan ilmoitin olevani jäässä ja tahtovani kotiin, ellemme menisi mihinkään sisään. Mes ajoi minut kotiin  mutta rohkeni vielä   tiedustella kiinnostaisiko kenties pano? Valehtelin että on menkat ja syöksyin kotiini lämmittelemään. 

Eikö autossa ollut lämmitystä. Olisin itse heti sanonut, että on kylmä enkä esittänyt mitään kohteliasta. Toiseksi miksi piti valehdella, että on menkat?! Tuonkin ois voinut sanoa, ettei kiinnosta. Jo tupakansavu olis riittänyt syyksi lähtee.

Valehtelu menkoista saatoi olla turvallisin tapa päästä pois tilanteesta. Paras olisi kyllä ollut kun ei olisi edes mennyt lemupetterin kyytiin.

Vierailija
765/2388 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin meikkaaminen on samalla tasolla suihkussa käymisen ja yleisen hygienian tasolla. Itse olen aina käynyt treffeillä ilman meikkiä kun en sitä normaalistikkaan käytä. Voit olla huoliteltu ja hygieeninen ilman meikkiäkin. Ja aina treffeistä on tullut pidempi suhde, ilman meikkiäkin :)

Vierailija
766/2388 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
767/2388 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut treffit ravintolaan. Eukolla oli seurana 26 vuotias lapsenlapsi.

Vierailija
768/2388 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia levisi kainaloihin joten en voinut ajaa kainalokarvoja, koetin vaan saksilla lyhennellä ja laittaa mietoa herkän ihon dödöä etten ihan haisisi. Nenä oli allergia niistämisestä punainen ja silmät valui solkenaan joten en viitsinyt myöskään meikata, paitsi kynnet lakkasin. Fiilis ei bussissa ollut kovin korkealla, olin hikinen ja meikitön ja vaatteetkin tuntuivat vääriltä , liian nuorekkailta ( farkkulappumekko, toppi ja tennarit).  Sovitussa paikassa pankin edessä minua odotti  laiha miekkonen joka oli ajanut parran miten sattuu, poskissa ja nenän alla törötti siellä täällä pitkiä mustia karvoja. Katseli kuin halpaa makkaraa,  suostui kuitenkin kun ehdotin torikahvilaan menoa. Kesken kahvikupillisen julisti sitten suureen ääneen että  " SORI MUTTA TÄÄ EI NYT TOIMI!",  nousi ja häipyi, En ehtinut sanoa mitään ja viereisistä pöydistä tuijotettiin. Nolotti.  En vieläkään tiedä oliko syy karvoissani, ihottumassani, meikittömyydessäni, vaatteissani vai enkö muuten vain ollut  miekkosen mieleen. Toisaalta, enpä minäkään ollut  tuntenut mitään kemiaa. Mutta tuon jälkeen kesti kauan ennenkuin uskalsin uusille treffeille!

Vierailija
769/2388 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden järjestämät sokkotreffit, tyyppi tuli hakemaan mut kotoa mentiin sika kalliiseen ravintolaan syömään ja mies kehuskeli koko illan kaikilla tuntemillaan julkkiksilla, ei kysynyt multa mitään.

Yritti ilmeisesti tehdä vaikutuksen.

Onneksi sentään maksoi ravintolalaskun etten joutunut vielä maksamaankin supertylsästä illasta.

770/2388 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin arkkitehtityypin yhdessä poliittisessa tapahtumassa, ja sovittiin treffit Tornin baariin, jonka jälkeen mentäisiin syömään sushia Kotoon (meitä yhdisti mm mielenkiinto Japania kohtaan) . Minä laittauduin parhaimpiini. Panetti kovasti, joten toivoin, että treffit onnistuisi. Jäbä tulee kulahtaneissa farkuissa ja - wait for it - valkoisissa sukissa ja sandaaleissa. Rupesin heti epäilemään tätä arkkitehtitaustaa, ja kävikin ilmi, että hän on rakennuspiirtäjä. No, ei siinä mitään. Juotiin ja syötiin ja puhuttiin ihan kivoja mutta mitäänsanomattomia asioita, eikä hän tuntenutkaan Japania kovin hyvin. Menin kuitenkin hänen mukaansa koska mua panetti aivan hirveästi, ja jäbä kuitenkin halusi kutsua minut kotiinsa. Mahd saisi munaa? Kämppä oli kuin 70-luvulta, eikä ihan hyvällä tavalla. Oli tuohesta tehty seinäkello, oli tissikalenteri, oli oranssi liesi. Sen lisäksi Miehellä ei edes seisonut, koska oli kuulemma kännissä. En ole koskaan elämässäni ollut niin turhautunut kuin silloin. Olisin pannut, koska panetti vaan niin paljon - ja kaiken tämän sosiaalisen tuskan jälkeen jouduin vain nukkumaan jonkun miehen vieressä.  Lähdin mestoilta heti kun tiesin, että julkiset kulkee.

Vierailija
771/2388 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kismetti kirjoitti:

Atopia levisi kainaloihin joten en voinut ajaa kainalokarvoja, koetin vaan saksilla lyhennellä ja laittaa mietoa herkän ihon dödöä etten ihan haisisi. Nenä oli allergia niistämisestä punainen ja silmät valui solkenaan joten en viitsinyt myöskään meikata, paitsi kynnet lakkasin. Fiilis ei bussissa ollut kovin korkealla, olin hikinen ja meikitön ja vaatteetkin tuntuivat vääriltä , liian nuorekkailta ( farkkulappumekko, toppi ja tennarit).  Sovitussa paikassa pankin edessä minua odotti  laiha miekkonen joka oli ajanut parran miten sattuu, poskissa ja nenän alla törötti siellä täällä pitkiä mustia karvoja. Katseli kuin halpaa makkaraa,  suostui kuitenkin kun ehdotin torikahvilaan menoa. Kesken kahvikupillisen julisti sitten suureen ääneen että  " SORI MUTTA TÄÄ EI NYT TOIMI!",  nousi ja häipyi, En ehtinut sanoa mitään ja viereisistä pöydistä tuijotettiin. Nolotti.  En vieläkään tiedä oliko syy karvoissani, ihottumassani, meikittömyydessäni, vaatteissani vai enkö muuten vain ollut  miekkosen mieleen. Toisaalta, enpä minäkään ollut  tuntenut mitään kemiaa. Mutta tuon jälkeen kesti kauan ennenkuin uskalsin uusille treffeille!

Naikkonen ei sopinut miekkoselle.

Vierailija
772/2388 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätsättiin yhden herran kanssa Tinderissä ja juteltiin sit siellä aikamme, kunnes vaihdettiin numerot ja siirryttiin höpöttämään whatsapin puolella ja soiteltiin paristi. Sovittiin sit treffit miehen kotikaupunkiin ja vastassa oli kyllä ihan kuvia vastaava heebo. Itse "treffit" meni ihan kivasti, mutta en vaan tuntenut mieheen mitään vetoa tai kemiaa. Oli siis hirmu mukava ja hauska, mutta sitä tiettyä tunnetta ei vaan herännyt. Mutta mieshän tätä ei tajunnut ja sain koko illan väistellä pussailuyrityksiä. Treffien jälkeen sit sanoin kun kotiini olin palannut, että mulla ei nyt sellasta fiilistä tullut, että haluaisin hänestä kaveria kummempaa. Tyyppi hermostui ihan totaalisesti ja antoi tulla ihan täyslaidallisen miten paska ihminen olen ja blokkas mut kaikkialla paitsi instagramissa.

Näiden treffien jälkeen n pari kuukautta myöhemmin satuin miespuolisen silloisen säätöni tms u name it, kanssa omassa kotikaupungissani Amarillon terasille kaljalle. Ja tää mun tinderdeitti sattui myös olemaan samalla terdellä. Taas meidän poistuttua paikalta sain whatsapissa haistattelua et miten mä kehtaan ja instagramin stories- osioon tyyppi lätkäs jotain quoteja siitä miten naiset aina pettää ja on perseestä. Olin lievästi sanottuna hämilläni :D 

Mun säädöstä silloin ei sitten loppuviimeksi mitään tullut, mutta satuin törmäämään Tinderissä mieheen, joka asui samalla paikkakunnalla kun tää treffikaveri. Me tän miehen kanssa rakastuttiin, mä muutin tälle paikkakunnalle ja kuppilassa tuli tää entinen treffikaveri vastaan. Ja jos katse vois tappaa, niin mä oisin kuollut :D Ja tässä kohtaa kun hän mut kuppilassa näki nykyisen avopuolisoni kanssa, oli meidän treffeistä jo melkein kaksi vuotta.

Ja niin teiniltä kun tää ehkä kuulostaakin, tapahtuma-aikaan tää mies oli muistaakseni 35v ja itse 24, eli ainakin mieheltä olis voinut toivoa aikuisempaa käytöstä. Itsehän toisaalta ees juurikaan noihin kilarointeihin reagoinut. 

Vierailija
773/2388 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinderissä profiili ja olen yllättynyt siitä kuinka paljon ulkonäöllisesti itseäni alempitasoiset naiset laittavat tykkäyksiä, miksi ette hae omaa tasoanne vastaavaa seuraa? Jos minä olen jotain 3,5/5 niin minun kimpussa on paljon 2/5 naisia.

Miten ihmeessä näet nämä tykkäykset eli siis miksi ihmeessä tykkäät itse näistä naisista? Tinderissä tulee mätsi vasta kun molemmat tykkää. En aina tajua miesten logiikkaa. Lakkaa tykkäämästä.

En minä ole sanonut että tykkään niistä, tinder näyttää usein kuka tykkää sinusta (secret admirer) ja vaikka ne tykkääjien naamat on sumennettu voit silti päätellä niistä naamoista ja profiileista kuka sinusta tykkäsi vaikka et osta goldia.

Uli uli. Tuo Secret admirer tulee ehkä kerran pari vkossa ja silloinkin pitää arvata oikein. Eli näet peräti pari sinua alempitasoista naista ehkä pari krt vkossa. Voi herran lettas. Ja noista sumennetuista kuvista ei nyt todellakaan yleensä näe miltä toinen näyttää, siis kunnolla. Niitä pitäisi olla koko ajan selaamassa jos haluaa tietää kuka on tykännyt ja ollut juuri linjoilla eli useimmat menevät ohi.

Jos minusta tykkää viikossa 3-6 naista niin ne kaikki näkyvät siinä sumennettuina eli kyllä ne on helppo vaikka tarkistaa jos kiinnostaa.

Joillekin toiselle tykkäyksiä tulee enemmän ja tasaisesti niin eihän silloin pysy kärryillä kuka on tykännyt.

eri

Tuleeko miehille tosiaan noin vähän tykkäyksiä viikossa? Sittenhän noista sumennetuista näkee aika hyvin kuka se on ollut. Mulle tulee jo päivässä yli 10 eli en mitenkään pysty tsekkailemaan noista sumennetuista kuka on tykännyt.

Vierailija
774/2388 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Tuleeko miehille tosiaan noin vähän tykkäyksiä viikossa? Sittenhän noista sumennetuista näkee aika hyvin kuka se on ollut. Mulle tulee jo päivässä yli 10 eli en mitenkään pysty tsekkailemaan noista sumennetuista kuka on tykännyt.

Tuo on keskivertomiehelle todella paljon viikossa.

Vierailija
775/2388 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko varsinaisesti huonoja treffejä ollut, mutta mielenkiintoisiin tyyppeihin on tullut törmättyä:

1) Vannoi ihastustaan jo ennen tapaamista, ja tapaamisen (ekan) jälkeen rakkauttaankin. Kyseli, missä kirkossa haluaisin mennä naimisiin ym. Kun myöhemmin mainitsin tästä, mies tuumaai: "Häh? Sanoinko mä noin?" ja pyyteli anteeksi innostumistaan.

2) Toinen tyyppi puhui koko ajan halimisesta, mutta ajattelin että tavataan tämä nyt sitten - ehkäpä meillä synkkaa ja tää hetkittäinen hali kaipuu menee ohi. No ei mennyt. Kun nähtiin, tyyppi vinkaisi ensimmäisenä: Nyt halitaan! Muuten treffit oli ihan kivat, lopuksi tosin taas sama vinkaisu. Hänen päästään ilmeisesti kotiin alkoi tulla viestiä kovasta ikävästä ja kuinka kovasti haluais nyt halia oikein oikein pitkään.. Voi yök.

3) Yhtä en tavannut, koska tällä oli ääni, joka kuulosti siltä kuin mies olisi joko A) ollut laskuhumalassa, B) ollut aineissa c) itkeä pillittänyt koko ajan. Tiesin ko. ihmisen ja näin hänet sattumalta myöhemmin... Selkeästi hyvin komea mies, mutta jonkinlainen "hullunkiilto" silmissä oli, ja muualta kuulinkin hänellä olevan jotain ihan oikeita ongelmia.

4) Yhden kanssa tapailin jonkin aikaa ja päädyin hänen luokseen yöksi. Seksiä ei ollut vielä. Ehkä sitä olisi ollutkin, jos en olisi herännyt siihen, että tämä oli vetänyt tuolin sängyn viereen ja siinä istuen kyseli että voitaisko me nyt pliis naida? Pliis? No ei voitu eikä naitu.

Vierailija
776/2388 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppelis huppelis

Vierailija
777/2388 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sen miehen kanssa ravintolaan syömään. Koko ensitreffien ajan hän kurkki puhelintaan. Joo, ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
778/2388 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme treffeille ja iski nopsasti toisen naisen jonka kanssa lähtivät panemaan.

Vierailija
779/2388 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rehvipalstan ikisinkku akka kun kysyin että onko oma kuva niin sai raivarit ja sano heipat. ei tullu rehvejä.

Vierailija
780/2388 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kiitos. En ole koskaan ollut niin miehenkipeä että noin alas vajoaisin.

Tässähän se naisten asenne melko lailla kiteytyy. Miehen haluaminen on jotenkin alhaista ja hävettävää eikä sitä saa missään nimessä näyttää mitenkään. Pitää olla vahva itsenäinen nainen joka ei miestä tartte. Mitä arvelisitte, että touhusta tulee jos miehetkin olisi samanlaisia, no onneksi ne sentään juoksee naisten perässä.

No minä taas olen joskus syyllistynyt olemaan liian innokas jonkun miehen suhteen, ja mies on sitten vaan pelästynyt ja varmaan luullut että joutuu vastentahtoaan sitoutumaan mutta enhän minä nyt niin hullu sentään ole. Ihmissuhteet on aina vaikeita teki sitten niin tai näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme