Puoliso purkaa pahan olonsa minuun
Olen jo muutenkin ollut kypsä valitukseen.
Eilen illalla huusi iltaruoan ajan, miten töissä ei arvosteta ja miten vaikeaa siellä on. Huusi myös muista minuun liittymättömistä asioista, joille en mitään voi ja jotka olen kuullut ennenkin. Mm. miten hän aina joutuu huomioimaan muiden tunteet. No, eipä siinä tilanteessa huomioinut minun tunteita, mutta jos olisin ilmaissut asian, olisin syyllistynyt juuri siihen mistä hän huusi.
Juuri näinä hetkinä en halua sanoa vastaan ja kuvittelen oman vuoroni tulevan ja muutenkin tilanteen tasapainottuvan välillämme, mutta niin ei käy.
Kommentit (54)
Elät varpaillaan epäterveessä suhteessa.
Muutosta tilanteeseen jos jatkatte.
Vierailija kirjoitti:
Elät varpaillaan epäterveessä suhteessa.
Muutosta tilanteeseen jos jatkatte.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki tekee, meillä vaimo. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
No ei tee kaikki. Toki jossain määrin voi puolisolle pahaa oloaan purkaa, mutta ap:n kuvauksen mukainen toiminta ei ole normaalia eikä todellakaan kaikki tee noin.
Joo mä katon vähän tarkemmin sen miehen jonka otan elämääni. Tosin miestä voi aina vaihtaa. Jos teillä on lapsia niin pieleen meni parinvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä katon vähän tarkemmin sen miehen jonka otan elämääni. Tosin miestä voi aina vaihtaa. Jos teillä on lapsia niin pieleen meni parinvalinta.
Ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ja istuit kuuntelemassa?
Niin. Kävin välillä vessassa ja melkein jäin sinne. Harkitsin myös kävelylle lähtemistä. Nämä vain olisivat triggeröineet syytöksiä, että pakenen ja kukaan ei välitä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko tekstin taustalta aavistuksenomainen telakejujen kolina...?
Vierailija kirjoitti:
Mies?
Työelämän huonontunut vaikuttaa myös koko elämään.
Vierailija kirjoitti:
Työelämän huonontunut vaikuttaa myös koko elämään.
Ja läheiset joutuu kärsimään ilman, että voivat tehdä asialle mitään?
Miksi huomioi muut siellä? Antaisi työkavereiden kuulla kunniansa.
Miksi asut huutavan jännämiehen kanssa. Muuta pois niin ei kukaan enää huuda sinulle.
Olen myös miehelleni roskakori johon aika ajoin tuuttaa kiukkunsa. Tätä piirrettä ei ollut seurustelun alkuaikoina. Välillä huudan takaisin ja välillä vain lähden pois. Mutta eihän tämä mukavaa ole. Olen puhunut asiasta useasti, tuloksetta.
Niin kaikki tekee, meillä vaimo. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.